Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

_VlaD_: 08.03.2025 12:02
dead_rat: 08.03.2025 11:47Дивись, втулки не унікальні, але вони різного диаметру, так само як і всі ободи мають різний внутрішній діаметр(товшина самого ободу від 23 до 80 мм в усіх уявних комбінаціях і похибках виробництва).
Я все це знаю.
Але, втулка Інтер-3 - це вузька втулка, яка стає на рами, від велосепедів, що були одношвидкісними. У більшості з них однакові розміри. Такі втулки на більшості радянських велосепедах одношвидкісних, та мабуть і на іноземних, раз вона співпадає по розмірах.
Все це треба перевіряти. Та ж 3 швідкісна Шимана є в різних варіантах і шанс всліпу купити той що тобі підійде без заміни спиць вельми низький.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

nutman: 08.03.2025 12:06 Хочу прицениться к surly moloko. Кто знает, где его можно купить, где и какие скидки бывают?
в европах 2-3 рази в рік бувають великі скидки. 30-50%
murzik
Member

Повідомлення

хтось хоче мені щось подарувати? :gigi:
розум, здоровя
заднє колесо вісімкою ...
waryag
Member
Аватар користувача
Звідки: Суми

Повідомлення

_VlaD_: 07.03.2025 22:25Якщо просто їздити, то достатньо. На більшу кількість швидкостей вже інша ціна та складність.
Не просто мало передач, але й невеликий їх діапазон. Якщо місцевість пласка - нормально. А якщо ні?
_VlaD_: 08.03.2025 11:31Я розумію що тут зібрались майстри спорту міжнародного класу, у яких велосипеди дороще Рендж Ровера та сідушки зі шкіри незайманих дівок. Але, це все дуже далеко від простого люду.
До народу ближче поширені 7-8 (чи 21-24) швидкісні трансмісії.
І коли заходить питання про велосепед за 5к грн, то я сильно сумніваюся що там буде якась унікальна втулка, яку роблять по спецзаказу і на ній буде викарбуване золотими літерами прізвище майстра, що її зробив.
Найбільший нестандарт буває не у дорогих брендів, а у дешевого підвального китаю.

Відправлено через 1 хвилину 4 секунди:
murzik: 08.03.2025 12:27хтось хоче мені щось подарувати? :gigi:
розум, здоровя
заднє колесо вісімкою ...
на 8 березня?
murzik
Member

Повідомлення

waryag: 08.03.2025 12:44на 8 березня?
та можна і на 9 :lol:
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik: 08.03.2025 12:27заднє колесо вісімкою ...
я на МТБ міняв обід бо потріскався і спиці міняв. залишив тільки втулку заднего колеса
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Фух, весна прийшла перша покатушка на 90 км. Для початку сезону вельми непогано почати трошки швидше 30 км/г.
Тепер я маю паверметр і бачу наскільки погано кручу педалі :( :laugh:
wow_w
Member
Аватар користувача
Звідки: Львів

Повідомлення

Ок, озвуч, щоб вcі заздрили
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: Воля або смерть🇺🇦

Повідомлення

murzik: 08.03.2025 12:27заднє колесо вісімкою ...
Вспомнил как тут говорили что обод который шел с мотор колесом быстро прийдёт в негодность, а ща глянул все ровненько 1мм гдето макс
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

wow_w: 08.03.2025 18:11 Ок, озвуч, щоб вcі заздрили
Та не, заздрити нема чому, середня за три години - 165 ват, за дві 185 десь. Коли тренувався фтп був 240, що теж кисло для 75 кіло.
Щоб потужність сильно не падала, треба топтати багато цукру поки їдеш, але це мазохизм
Востаннє редагувалось 08.03.2025 18:51 користувачем dead_rat, всього редагувалось 1 раз.
_VlaD_
Member

Повідомлення

odessitmws: 08.03.2025 18:26Вспомнил как тут говорили что обод который шел с мотор колесом быстро прийдёт в негодность, а ща глянул все ровненько 1мм гдето макс
А тормоз дисковый или вибрейк?
Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

dead_rat, :lol: :lol: :lol:
Тоді мені це не світить, бо я майже не вживаю цукор.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Барбарис: 08.03.2025 19:00 dead_rat, :lol: :lol: :lol:
Тоді мені це не світить, бо я майже не вживаю цукор.
Щоб батарейка не сідала треба 60 грамів вуглеводів на годину. Не обовʼязково щоб це був саме цукор, можна кокаколу чи хліб жерти активно чи ще щось.
_VlaD_
Member

Повідомлення

waryag: 08.03.2025 12:44 Не просто мало передач, але й невеликий їх діапазон. Якщо місцевість пласка - нормально. А якщо ні?
А якщо ні, то треба так підібрати передаточні числа, щоб на першій передачі ти міг виїхати на найкрутішу гору на своєму шляху.
Є там нюанси, бо вел збирав для свого батька інваліда.
Друга передача у Інтер-3 - пряма. Третя - підвищуюча. Перша - понижуюча. А зірка на 18 зубців.
Тому, на другій передачі їде як Україна (бо там 19 зубців зірка). На першій легше. А на третій навіть по прямій вкручувати важко.
Так от, на зад я поставив зірку на 24 зуба замість 18-ти. І тоді вийшло так, що третя приблизно співпадає по тязі з Україною. А друга та перша пішли як понижуючі.
Батько мій був задоволений. Але я розумію, що місцеве панство більш вимогливе та не оцінеть. Скажуть що в амереці у інвалідів є автомобілі, а не якісь там велосепеди з планетаркою.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

_VlaD_
Абсолютно робоче рішення :up:

В мене теж є корч з планетаркою на три передачі, щоб їздить на роботу по поганій погоді.
Сусід навпаки поставив на такий самий корч меншу зірочку, щоб на третій передачі зручно їхати 30.
_VlaD_
Member

Повідомлення

dead_rat: 08.03.2025 19:32В мене теж є корч з планетаркою на три передачі, щоб їздить на роботу по поганій погоді.
Сусід навпаки поставив на такий самий корч меншу зірочку, щоб на третій передачі зручно їхати 30.
О. Так можна ж нормально було ту тему обговорити. Достатньо може бути і три передачі, якщо розглядати вел як бюджетний засіб пересування.

Отправлено спустя 7 минут 17 секунд:
І є ще один момент.
Дома був вел із трьома передачами спереду та сімома ззаду. Але, їх же треба іноді підстроювати. От ти спробуй поясни літній людині що куди крутити щоб воно не перестрибувало та цепок не злітав.
Планетарка навіть на три швидкості має одну беззаперечну перевагу. Простота в настройці та перемиканні. Раз настроїв і все.
А що у "спортивному" "лісапеті"? Десь петухом за щось зачипився і привіт. Якщо людина не знає куди що крутити, то скоріше спалить той вел та піде пішки.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

_VlaD_
Я згоден, що трьох вистачає якщо нема різких підйомів. Жаль Шимано перестали робити 5-швидкісні, то ідеально було, хоча я на старому вєлові примудрився зламати одну з передач просто крутячи на ній в горку.

Щодо налаштування класичної системи не бачу проблем, налаштовую мабуть раз на рік і працює абсолютно ідеально, так само ніколи не чіплявся задньою перекидкою.
Крутити його абсолютно не складно: два болта на положення вверх-вниз і натяжіння тросика, нічим не складніше за планетарку.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 09.03.2025 00:02 нічим не складніше за планетарку.
мурзіку розкажеш :lol:
nutman
Member

Повідомлення

dead_rat: 08.03.2025 19:22
Барбарис: 08.03.2025 19:00 dead_rat, :lol: :lol: :lol:
Тоді мені це не світить, бо я майже не вживаю цукор.
Щоб батарейка не сідала треба 60 грамів вуглеводів на годину. Не обовʼязково щоб це був саме цукор, можна кокаколу чи хліб жерти активно чи ще щось.
Кусок сала бахаешь и можно три часа топить. Заодно чесночком догнать чтоб все слышали заранее как ты едешь
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

nutman: 09.03.2025 12:24
dead_rat: 08.03.2025 19:22
Щоб батарейка не сідала треба 60 грамів вуглеводів на годину. Не обовʼязково щоб це був саме цукор, можна кокаколу чи хліб жерти активно чи ще щось.
Кусок сала бахаешь и можно три часа топить. Заодно чесночком догнать чтоб все слышали заранее как ты едешь
Не спрацює, сало дуже важко і повільно перетравлюється, це лише якщо зовсім на розслабоні їхать на пульсі до 120.
Інакше просто колом в шлунку стане і буде погано.

А от вуглеводи, особливо глюкозу і перетравлювати не треба, всасуєш в кров і доставляєш у мʼязи
Відповісти