
Останні статті і огляди
Новини
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl випробувало понад шість мільйонів гравців
-
SPEC1AL1ST
Member
-
Neuropunker
Member
- Звідки: Харків
Вважаю це успіх. Так, технічний аспект підкачав, але з кожним патчем стає краще. Фанати гри повинні бути максимально задоволені.
-
byaka
Member
Нажаль гра все ще в жахливому станi.Neuropunker: ↑ 04.03.2025 21:43 Вважаю це успіх. Так, технічний аспект підкачав, але з кожним патчем стає краще. Фанати гри повинні бути максимально задоволені.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
https://fex.net/uk/s/sdmvkebbyaka: ↑ 04.03.2025 21:52 Нажаль гра все ще в жахливому станi.
Проходив недавно. Це скільки, 5 років після релізу?

Цілий вечір той софт-лок перегравав
Дрібніші баги і не згадую.
В стелкері хоч би щось зупинило серйозне.
-
Phos4
Member
- Звідки: Луцьк
Чесно анріал енджин мене дивує, це ж ніби самий популярний, самий простий і самий освоєний рушій, тим не менше кожна гра на ньому зроблена виходить в жахливому технічному стані.
-
Lekrs
Member
Вже грабильно? 

-
Hotspur
Member
все вже добре зі сталкеромbyaka: ↑ 04.03.2025 21:52Нажаль гра все ще в жахливому станi.
-
byaka
Member
Так добре що кожний день люди скаржаться в стімі на проблемиHotspur: ↑ 04.03.2025 22:49все вже добре зі сталкеромbyaka: ↑ 04.03.2025 21:52Нажаль гра все ще в жахливому станi.

-
Enjthesilence
Member
Як фанат гри, абсолютно незадоволений сиквелом, який відстає майже у всіх геймплейних аспектах за попередника. Алайф, ші ворогів, репутація, війна угруповань і тд, тупо деградація у сиквелі 17 річної гри. Пройшло вже декілька місяців з релізу, моби все ще живуть лише навколо 100 метрів від гг, спавняться за спиною, стелс все ще зламаний, пнб, бінокль відсутні. Останні відгуки в стім кажуть все самі за себе, вони падають, тому що патчі не фіксять фундаментальні проблеми, це навіть не питання технічного стану гри і звичайно факап з редагуванням інфи за день до релізу гри в стімі також підлив масла у вогонь, жахливий технічний стан.Neuropunker: ↑ 04.03.2025 21:43 Вважаю це успіх. Так, технічний аспект підкачав, але з кожним патчем стає краще. Фанати гри повинні бути максимально задоволені.
З хорошого: артдизайн, гарні модельки, саундизайн і ганфайт, все.
- Вкладення
-
-
Alligator
Member
- Звідки: Миколаїв
Якщо грати коридорно (ага, у гру з відкритим світом та безшовними локаціями), тобто не йти в лабораторії поза квесту, не чіпати квестові предмети якщо квест не активний, не спамити автозбереженням та перезапусками гри під час самого квесту то так, в іншому випаду зловити софтлок реально, лікується перезапуском попереднього квесту, але дуже бісить при першому проходженні коли не розумієш це баг чи щось на локації ще не зробив.
-
Enjthesilence
Member
це також критична проблема, що гра просто не працює за стандартною формулою опенворлд ігор, де ти хочеш досліджувати самостійно і проходити допки, а вже потім мейн. в с2, якщо прийти кудись раніше мейна, там буде просто пуста лока, де мають знаходитись нпс, це жахливо і через банально "відкритий" світ, люди ловлять софтлоки.Alligator: ↑ 04.03.2025 23:33Якщо грати коридорно (ага, у гру з відкритим світом та безшовними локаціями), тобто не йти в лабораторії поза квесту, не чіпати квестові предмети якщо квест не активний, не спамити автозбереженням та перезапусками гри під час самого квесту то так, в іншому випаду зловити софтлок реально, лікується перезапуском попереднього квесту, але дуже бісить при першому проходженні коли не розумієш це баг чи щось на локації ще не зробив.
-
kairo
Member
- Звідки: Україна
Досі чекаю великий апдейт гри. Може під вихід DLC якісь серйозні зміни внесуть в гру.
-
Alligator
Member
- Звідки: Миколаїв
Туди ж відсутність "Нова гра+" та можливості досліджувати світ після завершення сюжету, який толк витрачати час на схрони Прип'яті, якщо продовжити гру неможливо, а за вирішення ребуса як правило дають три патрони, аптечку та пляшку горілки...Enjthesilence: ↑ 04.03.2025 23:36це також критична проблема, що гра просто не працює за стандартною формулою опенворлд ігор, де ти хочеш досліджувати самостійно і проходити допки, а вже потім мейн. в с2, якщо прийти кудись раніше мейна, там буде просто пуста лока, де мають знаходитись нпс, це жахливо і через банально "відкритий" світ, люди ловлять софтлоки.
-
Enjthesilence
Member
я з цих схронів взагалі всик, 95% схронів у грі - це батон і пляшка горілки, це такий бектрекінг дешевий для розтягування геймплею. але ну ок з тими звичайним рюкзачками, а схрони де потрібно відкрити кодовий замок, витратити час на той код щоб до батона і горілки додались 5,56 патронів 17 штукAlligator: ↑ 04.03.2025 23:47Туди ж відсутність "Нова гра+" та можливості досліджувати світ після завершення сюжету, який толк витрачати час на схрони Прип'яті, якщо продовжити гру неможливо, а за вирішення ребуса як правило дають три патрони, аптечку та пляшку горілки...Enjthesilence: ↑ 04.03.2025 23:36це також критична проблема, що гра просто не працює за стандартною формулою опенворлд ігор, де ти хочеш досліджувати самостійно і проходити допки, а вже потім мейн. в с2, якщо прийти кудись раніше мейна, там буде просто пуста лока, де мають знаходитись нпс, це жахливо і через банально "відкритий" світ, люди ловлять софтлоки.
-
Lekrs
Member
Ясно, значить чекаєм гейм оф зе йерс едішнAlligator: ↑ 04.03.2025 23:33Якщо грати коридорно (ага, у гру з відкритим світом та безшовними локаціями), тобто не йти в лабораторії поза квесту, не чіпати квестові предмети якщо квест не активний, не спамити автозбереженням та перезапусками гри під час самого квесту то так, в іншому випаду зловити софтлок реально, лікується перезапуском попереднього квесту, але дуже бісить при першому проходженні коли не розумієш це баг чи щось на локації ще не зробив.

-
TSMatvey
Member
як і відсутність мінікарти. як у такій бляха великій відкритій грі немає мінікарти? при чому - вона ж у попередніх частинах була. НУ і гівняний ліхтарик та відсутність ПНБ. Як грати без модів - я не знаю. Стаміни на 2 удари ножем. Стрибки як у інваліда, хоча треба навпаки додавати паркур - бо зону досліджувати дуже приємно забираючись на все і вся, це ж дух дослідництва, дуже кайфово забратись на якусь високу точку і оглядувати все навколо. А нам пропонують якогось пішхода, що на ящичок ледве залазить
-
olegwatch
Member
- Звідки: Odesa
А я прошел игру неделю назад и кайфанул. Чтобы баги испортили мне геймплей - такого не заметил. Один единственный был баг, который повлиял на мое прохождение - это во время перехода с локи на локу, проседал фпс с 100+ до 15 кадров... После перезапуска игры все норм становилось. Зато хоть на перекур ходил, а не по 10 часов в игре сидел 

-
Fen1xz
Member
6 миллионов за 3 с половиной месяца с релиза, при том что игра есть в геймпасе, не такая уж и большая цифра. Лично для меня первое впечатление после игры на релизе безвозвратно испорчено. И читая отзывы и патчноуты пока не появилось желания снова пройти игру.
-
unlnu
Member
Оу, май, 6 мільйонів тестерів - цікаво на якому етапі тестування гра зараз? "альфа-бета-гамма" вже точно пройшли. Хай розробники нагадають про неї коли пройдуть "псі" і залишиться лише "омега". Спробував пограти після виходу патчу 1.2. Відразу 134 години набігло дуже швидко. Але сказати, що отримав велике задоволення чи неперевершенні відчуття однозначно не можу, бо чим далі я граю, тим частіше зустрічаю ті самі сценарії квестів, що і в першій частині. Таке відчуття, що це тупо ремастер першої частини або всіх попередніх відразу. Купа багів залишаються невиправленними, як наприклад, дробовики і воги в повітрі над тілами вбитих, про ШІ взагалі важко щось путнє сказати - спавни сталкерів чи потвор на тому самому місці, якщо не полишаєш локацію, а ні - боти тепер навчились лутати тіла інших(чий не що!)... за цей період від такої гри отримав опромінення. Тепер витримаю паузу в декілька місяців, бо до рівня розчарування залишилось зовсім трохи. Єдине що розраджує, так це те що витратився лише на базову версію, бо на більше вона геть не заслуговує. Від мультиплеєру також нічого не очікую, який нібито заплановано на найближче майбутнє.
-
BoKl
Member
Геймпас цифру у стімі повинен був збільшити? Нішева однокористувацька гра від маленької країни, без онлайну, вона сотнями міліонів повинна була продатися?Fen1xz: ↑ 05.03.2025 06:46 6 миллионов за 3 с половиной месяца с релиза, при том что игра есть в геймпасе, не такая уж и большая цифра.