AMD влаштувала демонстрацію масштабування FSR 4 на прикладі Ratchet & Clank: Rift Apart

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
lostsoulforever
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Tetronga: 09.01.2025 18:36 Гра вже стара як світ, амуде ще б на гта 5 це показувала :insane:
ратчет і кланк гарна гра для такої демонстрації, колись дивився огляд фср 3.1 і в цій грі він найгірше себе показав, а сцена із стадіоном там взагалі треш був

з іншого відео

Зображення
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Gelonyrum: 09.01.2025 21:12 Нормальні люди оптимізують ігри щоб в 1080р не треба було апскейлерів, але це не про сучасний геймдев.
скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів
Donate
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx: 10.01.2025 00:24
Gelonyrum: 09.01.2025 21:12 Нормальні люди оптимізують ігри щоб в 1080р не треба було апскейлерів, але це не про сучасний геймдев.
скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів
Балдурс Гейт 3 там взагалі дуже якісна картинка і на якому лайні його взагалі можна грати... Але таких іграшок не те щоб багато :rolleyes:

А взагалі, наймаємо тих хто вміють працювати в умовному У.Е.5 > робимо гру подешевше > публіка купує > повторюємо поки це приносить профіти :rotate:
zalizo_org
Member
Аватар користувача
Звідки: Lviv

Повідомлення

vsx: 10.01.2025 00:24
Gelonyrum: 09.01.2025 21:12 Нормальні люди оптимізують ігри щоб в 1080р не треба було апскейлерів, але це не про сучасний геймдев.
скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів


Відправлено через 2 хвилини 19 секунд:
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Игра 2016 года запущенная на предтопе того же года.
Сегодня 4070 ничуть не хуже тянет современные игры даже в большем разрешении.
Плохой пример.

God of war Ragnarok - хороший пример. Но таких игр не много. И там настройки стоят средние если быть объективным.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

daesz: 09.01.2025 22:45 Цікаво :)
Я пройшов в 2к, в джунглях на початку та в університеті - тягнуло супер ультра із мідіум променями в 120 фпс (кволіті длсс+фг), але після того як попав у Ватикан - промені не тягнуло взагалі (25-30 кадрів длсс кволі+фг+30/35мс затримка), вимкнув промені, поставив налаштування графіки на сапрім (вище супер ультра) - і так грав в 120 кадрів (натив+фг) до самого кінця.
Ну, в мене на "все вправо", крім різних там аберацій/блурів, вийшло 70-80 кадрів в нативі з променями. Без генератора, бо щось навіть не пам'ятаю його в грі.
vsx: 10.01.2025 00:24 скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів
Та все життя були гарно оптимізовані. Ті ж хорайзон (та практично всі сонівські порти), асасіни/фаркраї. Це з графікою відкритий світ і перше, що спало на думку. Коридорок там значно більше буде.
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Геральт: 10.01.2025 01:08 Та все життя були гарно оптимізовані. Ті ж хорайзон (та практично всі сонівські порти), асасіни/фаркраї. Це з графікою відкритий світ і перше, що спало на думку. Коридорок там значно більше буде.
Да никогда такого не было) Просто людям свойственно думать что раньше трава была зеленее а пломбир вкуснее. Пример с портами сони вообще антипоказателен, это тот случай когда игра портируется на пк через несколько лет на значительно возросшую мощь железа.
Посмотри например как твой любимый Ведьмак 3 игрался на момент выхода ;)
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

vsx
В3 я на R9 270X проходив, як зараз пам'ятаю. На момент виходу В3 це була 2-річна мідлова карта. І нормально там гралось, в нативі. На відміну від 2077 на 5090 через 5 років після релізу :D
У вже згаданих асасінах/фаркраях ніколи особливих проблем не було.
Порти можуть навіть через 10 років портуватись, але якщо показують сучасний графоній і бігають на середньому залізі то з оптимізацією там все ок. От ту ж цусіму, наприклад,я б не згадував, бо графіка слабенька. Хоча гра літає на будь-якому кориті.
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Геральт: 10.01.2025 01:26 В3 я на R9 270X проходив, як зараз пам'ятаю. На момент виходу В3 це була 2-річна мідлова карта. І нормально там гралось, в нативі.
А можно подробней, что значит нормально игралось?
На каком разрешении и настройках?

Я предполагаю не в 1080 и явно не на высоких иначе бы ты получил примерно 20фпс. Согласись это не хорошая оптимизация древнемудрых мифических девелоперов :)
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Tesseract: 09.01.2025 22:50 Якщо почали використовувати нейронки, то з великою ймовірністю викинуть підтримку старого заліза, бо нейронки швидко працюють лише там, де залізо їх нормально підтримує. А це лише два останніх покоління, і то 7Х00 під питанням. Можуть релізнути лише на 90Х0, а семитисячну серію додати через пів року.
рх 7000 впролете, AI кор есть но выдержитесь :idea: Снова ситуация покупателя и магазина где за туже плюс минус цену лежит две видеокарты, AMD с скидкой в 100$ и обещанием что где-то там будет или нвидиа с длсс тут и сейчас в всех играх.
Смешно будет если в сталкер2 фср4 будет всеровно кардианально уступать длсс3 потому что денег занесли если там он вообще будет. :-/
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

man1242: 10.01.2025 01:41 Смешно будет если в сталкер2 фср4 будет всеровно кардианально уступать длсс3 потому что денег занесли если там он вообще будет. :-/
Если фср 3.1 есть то 4 точно будет. Качество будем оценивать когда выйдет.
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx: 10.01.2025 01:00
Игра 2016 года запущенная на предтопе того же года.
Сегодня 4070 ничуть не хуже тянет современные игры даже в большем разрешении.
Плохой пример.

God of war Ragnarok - хороший пример. Но таких игр не много. И там настройки стоят средние если быть объективным.
Я все же акцентировал внимание на достижение 60фпс с плавным графиком фреймтайма чем гнатся за чем-то там выше, консольных портов сегодня не могут достич стабильной производительности выше 60фпс какой у вас не был процессор под капотом(анриа5, драгон догма2, деад спейс ремейк, сх2) везде там есть тех ограничение начиная с анимаций заканчивая статерами и дропами.
Это просто вообразить тяжело когда при локе в 60гц в том же деад спейс нету травел статеров когда при 120гц они уже есть причем играть не возможно.

Відправлено через 2 хвилини 12 секунд:
vsx: 10.01.2025 01:46
man1242: 10.01.2025 01:41 Смешно будет если в сталкер2 фср4 будет всеровно кардианально уступать длсс3 потому что денег занесли если там он вообще будет. :-/
Если фср 3.1 есть то 4 точно будет. Качество будем оценивать когда выйдет.
Качество очевидно будет уступать + есть множество старых проэктов где фср будет версии 3.0 и ниже а длсс будет работать на голову выше+ возможность через софт драйвера его каректно обновить. Снова вопрос подержки девами версии 3.1 странный в последних релизах, слышал нытье что там много чего надо добавлять чтоб реализовать именно версию 3.1 когда 2.2 толку ничего и не требует. Читал на tomHardwer дева что сказал просто заменить файлик dll на версию 4.0 врятле даст хороший результ так как надо доп оптимизация глубины кадра и маски, не шарю за фср интеграцию но так понял надо время и желание девов

Відправлено через 3 хвилини 21 секунду:
lostsoulforever: 09.01.2025 23:08
Tetronga: 09.01.2025 18:36 Гра вже стара як світ, амуде ще б на гта 5 це показувала :insane:
ратчет і кланк гарна гра для такої демонстрації, колись дивився огляд фср 3.1 і в цій грі він найгірше себе показав, а сцена із стадіоном там взагалі треш був

з іншого відео

Зображення
Я все же разачерован что пропустили рх7000 :rolleyes: хотя продавали обеды что все будет а в итоге остались с апскейлером что явно хуже выглядит чем 2.2 :rotate:
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

vsx
Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань. А не 120 кадрів в 4к на корчі, як дехто чомусь собі уявляє.
От ще, навскидку: Wukong, як не дивно, можна було б в оптимізовані записати. Досить бадьоро бігає.
Dead Island 2, Dead Space Remake, RE4 Remake, Deathloop, Death Stranding. Зі старіших GearsOfWar, біошоки, Dishonored, Prey... Та повно всього було.
Gelonyrum
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx: 10.01.2025 00:24
Gelonyrum: 09.01.2025 21:12 Нормальні люди оптимізують ігри щоб в 1080р не треба було апскейлерів, але це не про сучасний геймдев.
скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів
Перераховувати прийдеться дуже довго тому наведу приклад ігор де оптимізація не просто добра, а ШИКАРНА і ігри виглядають чудово:
GTA 5, Metal Gear Solid 5, RDR 2, Doom (обидві частини останні), TitanFall 2, Death Stranding, Resident Evil 2-3-4 і т.д.

Це те, що прийшло в голову, якщо покопатись то таких ігор ще не один десяток знайдеться, які на картофельному залізі свого часу видавали чудову картинку і високий ФПС без використання всяких апскейлерів та фреймгенів.
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 10.01.2025 01:53 vsx
Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань. А не 120 кадрів в 4к на корчі, як дехто чомусь собі уявляє.
От ще, навскидку: Wukong, як не дивно, можна було б в оптимізовані записати. Досить бадьоро бігає.
Dead Island 2, Dead Space Remake, RE4 Remake, Deathloop, Death Stranding. Зі старіших GearsOfWar, біошоки, Dishonored, Prey... Та повно всього було.
в ведьмаке 3 старой версии такая же петрушка была когда монитор выставляешь выше 60гц и отключаешь фисинк, независимо от конфига начинаются статера в новиграде и просто лок 60фпс при высокой герцовке без всинка просто уменьшает время пик статера а не убирает его вовсе :shuffle:
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Геральт: 10.01.2025 01:53 Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань.
Вот график с максимальными настройками
спойлер
fb47258f-1d0d-5fb4-8d66-faba516442b5.png
а вот с отключенным hairworks
спойлер
7db061be-8f90-5f89-84e9-5ef2a19234c8.png
Я представляю что ты там выставлял чтобы получить 60фпс на своей 270Х :rotate:
В любом случае это не хорошая оптимизация о чем я выше и писал..
man1242
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx: 10.01.2025 02:06
Геральт: 10.01.2025 01:53 Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань.
Вот график с максимальными настройками
спойлер
fb47258f-1d0d-5fb4-8d66-faba516442b5.png
а вот с отключенным hairworks
спойлер
7db061be-8f90-5f89-84e9-5ef2a19234c8.png
Я представляю что ты там выставлял чтобы получить 60фпс на своей 270Х :rotate:
В любом случае это не хорошая оптимизация о чем я выше и писал..
ты на релизе видел что там было ? :laugh: там сразу почти вся линейка печ600 отвалилась
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Такий самий непотріб як і промені :)
Ясно, що воно відключалось. І ще раз: щоб я не відключав, якщо я добиваюсь комфортних кадрів на 2-річній мідловій карті в досить вимогливій грі, то оптимізація там є. От де її нема, так це в сталкері2. Бо гра дуже слабо реагує на зміну "класичних" налаштувань. Там тільки FG/апскейл суттєво впливає.
спойлер
vsx
Member
Аватар користувача
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Gelonyrum: 10.01.2025 01:55 Перераховувати прийдеться дуже довго тому наведу приклад ігор де оптимізація не просто добра, а ШИКАРНА і ігри виглядають чудово:
GTA 5, Metal Gear Solid 5, RDR 2, Doom (обидві частини останні), TitanFall 2, Death Stranding, Resident Evil 2-3-4 і т.д.

Це те, що прийшло в голову, якщо покопатись то таких ігор ще не один десяток знайдеться, які на картофельному залізі свого часу видавали чудову картинку і високий ФПС без використання всяких апскейлерів та фреймгенів.
У меня уже честно говоря нет сил что-то там искать показывать, спать хочется. Я просто возьму первую игру из вашего списка.
спойлер
a0eb7c50-bc8a-51cd-81b1-d5bc1c82a41c.png
Чтобы получить 60 кадров нужна самая топовая карта своего времени. Действительно пример ШИКАРНОЙ оптимизации.
В общем, всем добра и спокойной ночи.

Отправлено спустя 1 минуту 7 секунд:
man1242: 10.01.2025 02:08 ты на релизе видел что там было ? :laugh: там сразу почти вся линейка печ600 отвалилась
так у нас о том и разговор что раньше якобы умели в оптимизацию..
daesz
Member
Аватар користувача

Повідомлення

vsx
Fallen Order, r2600+rtx2070 (не супер) - було 80-90 кадрів на все епік+1080р (в деяких моментах трохи статерило, але не критично), в деяких місцях гри бувало навіть більше, але в середньому десь біля 85 трималось.

Дум із списку вище також дуже добре оптимізований.
Відповісти