Це щоб в першу контру грати чи тетріс?Inqizitor2022: ↑ 06.01.2025 21:12хочу 240 герц в 4К HDR 12 бит, для этого и нужно удвоение ПСП кабеля.
Останні статті і огляди
Новини
Анонсовано стандарт HDMI 2.2 із пропускною здатністю 96 Гбіт/с
-
Scoffer
Member
-
l-m
Member
Стиснення без втрат не дає гарантованої ширини потоку, а отже його треба буде робити по рівню найгірших випадків, тобто не сильно меншим ніж без стиснення, а отже сенсу мало.ronemun: ↑ 06.01.2025 20:53 Ні що б впровадити елементарне апаратне зтиснення без втрат
А стиснення з втратами давно використовується — https://en.m.wikipedia.org/wiki/Display ... ompression
Але, окрім неприємного відчуття, що якість зображення можливо десь гірше ніж могла б бути, ще є додаткові приколи з цим DSC які не подобаються користувачам — в АМД це збільшення споживання в простої в деяких випадках, у НВ це чорні екрани при перемиканні з повноекранного режиму на робочий стіл, зменшення кількості моніторів що можна під'єднати, та неробочі DSR та DLDSR.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Ще DSC може збільшувати час відгуку монітора, добре що в нормальних моніторах є можливість його вимкнути.l-m: ↑ 06.01.2025 22:02Стиснення без втрат не дає гарантованої ширини потоку, а отже його треба буде робити по рівню найгірших випадків, тобто не сильно меншим ніж без стиснення, а отже сенсу мало.ronemun: ↑ 06.01.2025 20:53 Ні що б впровадити елементарне апаратне зтиснення без втрат
А стиснення з втратами давно використовується — https://en.m.wikipedia.org/wiki/Display ... ompression
Але, окрім неприємного відчуття, що якість зображення можливо десь гірше ніж могла б бути, ще є додаткові приколи з цим DSC які не подобаються користувачам — в АМД це збільшення споживання в простої в деяких випадках, у НВ це чорні екрани при перемиканні з повноекранного режиму на робочий стіл, зменшення кількості моніторів що можна під'єднати, та неробочі DSR та DLDSR.
-
Scoffer
Member
Ви краще скажіть де ви зібрались взяти таке високогерцне і високороздільне зображення щоб прям горить як треба HDMI 2.2. 5090 не вивезе.
-
Galactick
Member
- Звідки: r/FuckTAA
Це щоб було куди пхати більше згенерованих апскейлених кадрів
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
2.1 не тягне 8K@60 Гц з кольоровою субдискретизацією 4:4:4. Потрібно або використовувати стиснення (й підвищувати інпут-лаг), або субдискретизацію хоча б 4:2:2. Хочеться, щоб 8K-телевізори можна було використовувати як повноцінні 8K-монітори. А герцовка понад 60 Гц мені все рівно нафіг не потрібна.Enjthesilence: ↑ 06.01.2025 19:24 чим тобі зараз не вистачає 2.1?
Для цього потрібно, щоб на цей стандарт перейшли майбутні 8K-телевізори (для 4K це не потрібно), щоб була підтримка стандарту в нових моделях відеокарт, щоб телевізори були з нормальною діагоналлю 50-55 дюймів, а не з дуже великою, і щоб срані OLEDи не витіснили нормальні VA/IPS з ринку дорогих якісних телевізорів, а довбанута мода на дуже яскраві телевізори для HDR в сукупності з європейськими обмеженнями на енергоспоживання не призвели до відмирання 8K-телевізорів на користь більш яскравих при однаковому енергоспоживанні 4K-телевізорів.
Майже нереальне комбо. Зараз навпаки все котиться в прірву. Серед моделей 2024 року більше нема 55-дюймових 8K-телевізорів.
Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Радує довжина кабелю. 1,5-2 метри в звичайних умовах цілком достатньо, а от 1 м як у DisplayPort - це страшенна лажа.
-
n+gibat[]r
Member
Патанцевал хороший, но внедрять его будут не только лишь все, до сих пор полно мониторов и ТВ с фейковым HDMI 2.1 с урезанной пропускной способностью, или отсутствием каких либо фич HDMI 2.1, с HDMI 2.2 будет то же самое, экономия должна быть экономной понимаешь
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
Та практично будь-які стратегії відеокарта рівня продуктивності RTX 3090 у 8K без проблем потрібні мені 15 FPS видасть, а в більшості випадків і не менше 30 FPS. Тим більше якщо це стратегії 5 річної давнини і старіші. Головне, щоб гра дозволяла цю роздільну здатність виставити, а то мені часто доводиться мати справу з такими іграми, що і Full HD не вміють. І щоб там нормально все змасштабувалося і не було дуже дрібним, бо доведеться виставляти 4K.Scoffer: ↑ 06.01.2025 22:28 Ви краще скажіть де ви зібрались взяти таке високогерцне і високороздільне зображення щоб прям горить як треба HDMI 2.2. 5090 не вивезе.
-
Scoffer
Member
Kassatka
Якщо тобі не треба герці, то не треба і гігабіти. Тут саме поєднання одночасто високої роздільної здатності і високої частоти.
Ну стандарт собі і стандарт, їсти не просить, не заважає, хай буде. Не зрозуміло тільки чо всі так переполошились. Ні поточне, ні наступне покоління відях не вивезе таку роздільну здатність.
Якщо тобі не треба герці, то не треба і гігабіти. Тут саме поєднання одночасто високої роздільної здатності і високої частоти.
Ну стандарт собі і стандарт, їсти не просить, не заважає, хай буде. Не зрозуміло тільки чо всі так переполошились. Ні поточне, ні наступне покоління відях не вивезе таку роздільну здатність.
-
Kassatka
Member
- Звідки: Курник під Києвом
Зате RX 580, яка випущена в часи HDMI 2.0, якимсь чудом з сучасними драйверами підтримує таку фічу HDMI 2.1 як клятий ALLM, який насильно перемикає режим дисплея туди-сюди, в залежності від контенту. А мені це зовсім не потрібно, я хочу щоб дисплей працював завжди в режимі "Графіка" і ніколи в режимі "Гра". Єдиний вихід вирубати ALLM для відеодрайвера за допомогою сторонньої утиліти CRU. Доводиться це робити не тільки з сучасною RX 6800, але й з древньою RX 580 - при кожному перевстановленні драйверу.n+gibat[]r: ↑ 07.01.2025 03:43 с фейковым HDMI 2.1 с урезанной пропускной способностью, или отсутствием каких либо фич HDMI 2.1
Відправлено через 7 хвилин 57 секунд:
Ну так стандарт 2.0 не витягує навіть 60 Гц у 8K без стиснення у 4:4:4 кольорі. А на 30 Гц я точно не погоджуся, це кисіль.Scoffer: ↑ 07.01.2025 04:08 Kassatka
Якщо тобі не треба герці, то не треба і гігабіти. Тут саме поєднання одночасто високої роздільної здатності і високої частоти.
Відправлено через 3 хвилини 4 секунди:
Можна погодитись на DSC, але ж краще без нього.
-
alexeygalas
Member
- Звідки: Україна Хмельницький
От всі пишуть, що хочуть додому монітор 12bit hdr )) люди, ви взагалі усвідомлюєте, що таке 12bpc? ))
Сучасні dlp проєктори і oled Evo панелі здатні утилізувати на крапельку більше кольорового простору, ніж 10bpc. 12bpc це 70 млрд відтінків і 2¹² кількість відтінків сірого. На сьогодні не існує лазерних проекторів, здатних відобразити таку яскравість, щоб утилізувати 12bpc. А ви фантазуєте, що ці дешманські asus rog ourus поробки з невідкаліброваними oled панелями нормально навіть 10bpc покажуть по всьому полю кадру. І це тільки ми опираємось на дані дорогущих калібраторів, які бачать більше, ніж наші очі.
Плюс HDR в PCRGB і HDR в YCbCr - це кардинально різний метод відображення картинки
Сучасні dlp проєктори і oled Evo панелі здатні утилізувати на крапельку більше кольорового простору, ніж 10bpc. 12bpc це 70 млрд відтінків і 2¹² кількість відтінків сірого. На сьогодні не існує лазерних проекторів, здатних відобразити таку яскравість, щоб утилізувати 12bpc. А ви фантазуєте, що ці дешманські asus rog ourus поробки з невідкаліброваними oled панелями нормально навіть 10bpc покажуть по всьому полю кадру. І це тільки ми опираємось на дані дорогущих калібраторів, які бачать більше, ніж наші очі.
Плюс HDR в PCRGB і HDR в YCbCr - це кардинально різний метод відображення картинки
-
VolandInferno
Member
alexeygalas
О, експерди підʼїхали
О, експерди підʼїхали
-
alexeygalas
Member
- Звідки: Україна Хмельницький
Тому ця псп корисна виключно для роздільної здатності.
Відправлено через 10 хвилин 39 секунд:
Відправлено через 10 хвилин 39 секунд:
Я так розумію у вас в вітальні, спальні і на кухні panasonic z95a стоять і ви маєте чим поділитись з нами ))VolandInferno: ↑ 07.01.2025 10:50О, експерди підʼїхали
-
CADR
Member
Я конечно дико извиняюсь - у нас пересчет работников ТЦК?Inqizitor2022: ↑ 06.01.2025 21:12Сам ты маргинал.CADR: ↑ 06.01.2025 20:20 Это нужно каким-то маргиналам.
2.1 перекрывает 99,99% возможностей которые только можно представить. Тупо взяли и повысили скорость передачи в дифференциальных линиях за счет более скоростных контроллеров? И?
Новый монитор у меня будет 4К HDR 12 бит 240 герц, поэтому хочу чтобы и в видяхе был нормальный такой разъём.
Отправлено спустя 1 минуту 10 секунд:хочу 240 герц в 4К HDR 12 бит, для этого и нужно удвоение ПСП кабеля.bes: ↑ 06.01.2025 20:47Так как сейчас для 4к + всякие HDR, DV хватает 48 гигабайт пропускной способности .
-
Scoffer
Member
58Гц на 8-бітному кольорі витягуєKassatka: ↑ 07.01.2025 04:20Ну так стандарт 2.0 не витягує навіть 60 Гц у 8K без стиснення у 4:4:4 кольорі.
-
ronemun
Advanced Member
ну тут ви явно загнули:l-m: ↑ 06.01.2025 22:02Стиснення без втрат не дає гарантованої ширини потоку, а отже його треба буде робити по рівню найгірших випадків, тобто не сильно меншим ніж без стиснення, а отже сенсу мало.ronemun: ↑ 06.01.2025 20:53 Ні що б впровадити елементарне апаратне зтиснення без втрат
А стиснення з втратами давно використовується — https://en.m.wikipedia.org/wiki/Display ... ompression
Але, окрім неприємного відчуття, що якість зображення можливо десь гірше ніж могла б бути, ще є додаткові приколи з цим DSC які не подобаються користувачам — в АМД це збільшення споживання в простої в деяких випадках, у НВ це чорні екрани при перемиканні з повноекранного режиму на робочий стіл, зменшення кількості моніторів що можна під'єднати, та неробочі DSR та DLDSR.
1. статистика показує що без втрат елементарно зтискається мінімум в 2 рази будь-яка інформація якщо вона займає хоча б пару мегабайт, звичайно якщо вона перед тим не була зтиснена. А тут йдеться про кадр 8к - 32 мегапікселя - по 3 байта на колір (або 3*8-12 біт), це 96 мегабайт на кадр. на 32 мегапікселя ну просто дуууже мала ймоврність що жоден блок не зтиснеться. А переважно буде навпаки - деякі частини зтиснуться в 5-10-20 раз. Я сам багато експериментував зі зтисненням звичайним tif і жодного разу не бачив меньше 3х.
2. такий великий кадр є дуже велика ймовірність співпадіння даних для наступних кадрів що сильно економить трафік.
3. ігри у 8к@60-120Гц поки недосяжні, 8к необхідно для перегляду готового відео яки завжди буферизується і декодується наперед мінімум на 3-10 кадрів, отже легко можна вирахувати що і наскільки зтиснеться і згладити передачу даних на екран додавши в дисплеї (чи в кабель на стороні дисплея) елементраний буфер на 0.5-1 Гбайт з копійчаної DRAM. Apple ще 10 років тому в кабель для Iphone вставляла мікропроц з 256 Мбайт DRAM який працював як докстанція
4. відеокарти давно б тріснули від розміру відеобуфера і переповнення кешів якщо б не зтискали і розтискали текстури на льоту. І є повно форматів які підтримуються апаратно, тож чому їх не використати в передачі зображення.
5. головне питання в колосальній затраті транзисторів для передачі даних 8к на екран - подивіться фото сучасних блоків виводу - наприклад в Core 13(14) він займає 15 мм2 - цього хватило б на 6,5 е-ядер включно з кешом L2 на 6,5 Мбайт, або в АМД на 6 ядер Zen4c з кешом L2 6 Мбайт. А ще тре спецкабелі, і активні бо пасивні максимум 2 метри
-
Inqizitor2022
Member
- Звідки: Харьков
Просто хочу такой монитор. Я ещё на 5090 не накопил и вряд-ли накоплю, учитывая, что оно 2000 только рекомендованная цена. Монитор не на год покупается и если брать то чтобы надолго хватило.CADR: ↑ 07.01.2025 20:26Я конечно дико извиняюсь - у нас пересчет работников ТЦК?
-
VovaII
Member
Відео 12 біт? Це щось нове? Я ще з 8 на 10біт ніяк не перейду.Inqizitor2022: ↑ 06.01.2025 21:1212 бит
Відправлено через 15 хвилин 28 секунд:
Так тоді "на виході" потрібно швидкий декодер, який знає як декодувати те що закодували на вході? Чий формат зтиснення пропонуєте, і скільки виплачуватимете за використання?ronemun: ↑ 07.01.2025 20:392. такий великий кадр є дуже велика ймовірність співпадіння даних для наступних кадрів що сильно економить трафік.
-
Nutbar
Member
- Звідки: Київ
ronemun
Та вже є стиснення - DSC, типу без видимих втрат (хоча насправді трохи з, вже є тести), от з ним гарантовано в два рази можна зменшити потік данних. Але навіть якщо не враховувати ті втрати, є інші нюанси, з того що згадаю: відсутність підтримки dsr, перемикання повноекранних додатків/ігор, чорні екрани та інше. Не просто так зазвичай данні пересилаються без стиснення.
Та вже є стиснення - DSC, типу без видимих втрат (хоча насправді трохи з, вже є тести), от з ним гарантовано в два рази можна зменшити потік данних. Але навіть якщо не враховувати ті втрати, є інші нюанси, з того що згадаю: відсутність підтримки dsr, перемикання повноекранних додатків/ігор, чорні екрани та інше. Не просто так зазвичай данні пересилаються без стиснення.
А можете в двух словах розповісти в чому кардинальна різниця для глядача? Технічно зрозуміло, що в другому випадку яскравість окремо, кольори окремо, але в все одно одне можна перетворити на інше з дуже незначною похибкою, просто такий спосіб кодування. Ну і на самому екрані відображення картинки безпосередньо за рахунок зміни яскравості цих R, G та B, тож типу як однаковий метод як не подивись.alexeygalas: ↑ 07.01.2025 10:45 Плюс HDR в PCRGB і HDR в YCbCr - це кардинально різний метод відображення картинки
-
alexeygalas
Member
- Звідки: Україна Хмельницький
Nutbar
Тут я мабуть трошки не до того приплів. Це скоріше як Windows реалізує HDR в RGB просторі. Щоб досягти 10bpc виконується Dithering на 8bpc. Шум від квантизації не достатньо інтенсивний, щоб наше око його зафіксувало. Тому тут просто ОС вже хитрять із цим. В той час як YCbCr виконує використувує Chroma Subsampling. І там все по чесному
Але все це до одного місця, бо поки що тільки консолі в HDR і DolbyVision режимах нормлаьно передають на ТВ повні метадані включно із Max FALL і Max CLL. Не знаю що зараз діється із іграми в Dolby Vision на Windows. Потрібно тестувати. І велике питання чи ці всі монітори, які гордо носять наліпки HDR 10 bit, взагалі читають ці метаданні і корегуються підни них - велике питання
Тут я мабуть трошки не до того приплів. Це скоріше як Windows реалізує HDR в RGB просторі. Щоб досягти 10bpc виконується Dithering на 8bpc. Шум від квантизації не достатньо інтенсивний, щоб наше око його зафіксувало. Тому тут просто ОС вже хитрять із цим. В той час як YCbCr виконує використувує Chroma Subsampling. І там все по чесному
Але все це до одного місця, бо поки що тільки консолі в HDR і DolbyVision режимах нормлаьно передають на ТВ повні метадані включно із Max FALL і Max CLL. Не знаю що зараз діється із іграми в Dolby Vision на Windows. Потрібно тестувати. І велике питання чи ці всі монітори, які гордо носять наліпки HDR 10 bit, взагалі читають ці метаданні і корегуються підни них - велике питання