Пропоную обговорити AMD заявила про перевагу Ryzen AI 9 HX 370 над Intel Core Ultra 7 258V в іграх. Без масштабування не обійшлося
Хм. Уявляю муки власників зв'язок Intel+NV. Розкажеш про апскейл як про новітню технологію, тоді проц таке собі. Не визнаєш апскейл, тоді карта не дуже. І що ж його робити...
Останні статті і огляди
Новини
AMD заявила про перевагу Ryzen AI 9 HX 370 над Intel Core Ultra 7 258V в іграх. Без масштабування не обійшлося
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
-
Kyro
Member
Так у Інтел є Xess чи як там його й він краще за якістю ніж FSR.
Таке собі. Де курва FSR 4.0 AI based? За що програмісти АМД їдять своє каррі.
Таке собі. Де курва FSR 4.0 AI based? За що програмісти АМД їдять своє каррі.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Прикол в тому, що ця самореклама базується на генераторі кадрів АМД, який працює лише при невеличких рухах мишою, тобто під час нормальної грі він, фактично, нічого не робить, а заміряли вони для статичної картинки, коли ніхто не крутить головою та стоїть на місці.
Практична цінність таких результатів - нульова.
Практична цінність таких результатів - нульова.
Придивіться, вони вказують XeSS в своїх чартах.Kyro: ↑ 15.11.2024 10:54Так у Інтел є Xess чи як там його й він краще за якістю ніж FSR.
-
Yalg
Member
А независимого теста нигде нет?
-
item2
Member
- Звідки: Київ
Kyro
FSR 4.0 AI буде у січні на CES. Перша гра, де вона буде додана, CoD Black Ops 6. З підтримкою відеокарт поки не ясно.
Двічі пробував XeSS, але не сподобалося, він трохи милить картинку. FSR з накрученою різкостю виглядає приємніше/чіткіше. Але то на 4К. На 1440p нічого нижче FSR Quality я б не юзав, інакше текстури у русі нестабільні, видно пікселі. Можливо тоді краще XeSS.
А з DLSS Enabler взагалі пісня. Він прокидує дані передані на технології Nvidia (DLSS, FrameGen, Reflex) на технології AMD (FSR, FrameGen, Anti-Lag 2), навіть якщо вони не підтримуються грою офіційно. При цьому фіксить якість, якщо програмісти спеціально передали менше даних для FSR, щоб порадувати Nvidia (типу як в Cyberpunk 2077).
Відправлено через 7 хвилин 54 секунди:
taras_cs
Це ви про AFMF 1. У AFMF 2 це покращили і він вимикається тільки при супер різких рухах. Але я його ніколи не юзаю, так як скрізь, де є DLSS FrameGen, можна юзати FSR FrameGen, який працює при будь-яких рухах.
FSR 4.0 AI буде у січні на CES. Перша гра, де вона буде додана, CoD Black Ops 6. З підтримкою відеокарт поки не ясно.
Двічі пробував XeSS, але не сподобалося, він трохи милить картинку. FSR з накрученою різкостю виглядає приємніше/чіткіше. Але то на 4К. На 1440p нічого нижче FSR Quality я б не юзав, інакше текстури у русі нестабільні, видно пікселі. Можливо тоді краще XeSS.
А з DLSS Enabler взагалі пісня. Він прокидує дані передані на технології Nvidia (DLSS, FrameGen, Reflex) на технології AMD (FSR, FrameGen, Anti-Lag 2), навіть якщо вони не підтримуються грою офіційно. При цьому фіксить якість, якщо програмісти спеціально передали менше даних для FSR, щоб порадувати Nvidia (типу як в Cyberpunk 2077).
Відправлено через 7 хвилин 54 секунди:
taras_cs
Це ви про AFMF 1. У AFMF 2 це покращили і він вимикається тільки при супер різких рухах. Але я його ніколи не юзаю, так як скрізь, де є DLSS FrameGen, можна юзати FSR FrameGen, який працює при будь-яких рухах.
-
Deepfreezer
Member
- Звідки: Україна, Київ
Було б ще краще, якби вони додали дані по енергоспоживанню цих двох чипів в процесі тестування. Але, мабуть, там німа чим вихвалятись.
Все буде зрозуміло по ROG Ally другого покоління, імхо. Хто зробив кращий чіп, той і буде постачальником для більшості виробників Windows handheld'ів у 2025му
Все буде зрозуміло по ROG Ally другого покоління, імхо. Хто зробив кращий чіп, той і буде постачальником для більшості виробників Windows handheld'ів у 2025му
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
А можна більше інфи? Де це можна скачати?item2: ↑ 15.11.2024 11:48скрізь, де є DLSS FrameGen, можна юзати FSR FrameGen, який працює при будь-яких рухах.
Це на NexusMods, правильно?item2: ↑ 15.11.2024 11:48А з DLSS Enabler взагалі пісня.
-
1234waltz
Member
Цікаве тестування. Радує що Intel Core Ultra 7 258V в нативі виглядає досить сильним конкурентом для Ryzen AI 9 HX 370. Але видно що софтова частина та частина блоків NPU для "улучшайзеров" в АМД на пару кроків попереду.
- спойлер
- А потім вийде чіпи від MTK+NVIDIA і зробить всіх по графіці.
-
taras_cs
Member
- Звідки: Варшава-Київ-Дніпро
Хіба АМД використовує десь NPU?1234waltz: ↑ 15.11.2024 14:59та частина блоків NPU для "улучшайзеров" в АМД
Вони ж навпаки, зосередились на сумісності із старими картами (+ NVidia + Intel), а ШІ викатять у січні лише (не в реліз, а похвалитись поки що).
А в конкурентів ШІ вже задіяний багато часу (лише на власних відеокартах).
-
Leeman
Member
Перенимають тупі маркетінгові методи Хуанга.
-
item2
Member
- Звідки: Київ
taras_cs
Так, на NexusMods:
https://www.nexusmods.com/site/mods/757
Simulate DLSS Upscaler and DLSS-G Frame Generation features on any DirectX 12 compatible GPU in any DirectX 12 game that supports DLSS2 and DLSS3 natively.
Там є інсталятор і деінсталятор (у папці гри). Під час інсталяції треба вказати папку гри з exe-шником і бібліотеками (це не завжди коренева, для Witcher це bin\x64_dx12). Інсталятор скопіює всі потрібні файли. Потім треба зайти в цю папку і запустити DisableNvidiaSignatureChecks.reg. Після цього гра думає, що у вас GeForce. Якщо треба, можна змінити додаткові налаштування моду у файлі nvngx.ini (я обираю: Dx12Upscaler=fsr22 замість xess, OverrideSharpness=true, можна встановити FramerateLimit=). Після цього запускаємо гру. Якщо якісь повідомлення, ігноруємо. Вмикаємо у грі, наприклад, DLSS + Frame Gen. Після цього в мене Witcher неправильно обробляв елементи інтерфейсу. Тоді я просто перезапустив гру. Усе запрацювало правильно. Також перевірив у Shadow Tomb Raider. FSR працює норм.
Список точно підтримуваних ігр (перейти на вкладку AMD):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... y5/pubhtml#
P.S. Ще пробував OptiScaler, але там немає інсталятору і не вдалося обманути гру, що в мене GeForce (в інтерфейсі не з'являвся пункт DLSS). UniScaler теж саме, але ще додатково платний і без інсталятору.
Так, на NexusMods:
https://www.nexusmods.com/site/mods/757
Simulate DLSS Upscaler and DLSS-G Frame Generation features on any DirectX 12 compatible GPU in any DirectX 12 game that supports DLSS2 and DLSS3 natively.
Там є інсталятор і деінсталятор (у папці гри). Під час інсталяції треба вказати папку гри з exe-шником і бібліотеками (це не завжди коренева, для Witcher це bin\x64_dx12). Інсталятор скопіює всі потрібні файли. Потім треба зайти в цю папку і запустити DisableNvidiaSignatureChecks.reg. Після цього гра думає, що у вас GeForce. Якщо треба, можна змінити додаткові налаштування моду у файлі nvngx.ini (я обираю: Dx12Upscaler=fsr22 замість xess, OverrideSharpness=true, можна встановити FramerateLimit=). Після цього запускаємо гру. Якщо якісь повідомлення, ігноруємо. Вмикаємо у грі, наприклад, DLSS + Frame Gen. Після цього в мене Witcher неправильно обробляв елементи інтерфейсу. Тоді я просто перезапустив гру. Усе запрацювало правильно. Також перевірив у Shadow Tomb Raider. FSR працює норм.
Список точно підтримуваних ігр (перейти на вкладку AMD):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... y5/pubhtml#
P.S. Ще пробував OptiScaler, але там немає інсталятору і не вдалося обманути гру, що в мене GeForce (в інтерфейсі не з'являвся пункт DLSS). UniScaler теж саме, але ще додатково платний і без інсталятору.
-
VRoman
Member
- Звідки: Albuquerque, NM, USA
Спокойно ждём-с Strix Halo с 256-битнлй шиной и раздутым GPU.