Dragon Age: The Veilguard стала найуспішнішою однокористувацькою грою Electronic Arts у Steam

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Повідомлення
Telcontar
Member
Аватар користувача
Звідки: Чернiгiв

Повідомлення

sonhador93: 01.11.2024 17:23 Я подставлю свою жопу ради Европы ;)
Це вже щось нездорове, вам би до спеціаліста звернутись :beer:

Відправлено через 14 хвилин 2 секунди:
VBerezovsky: 01.11.2024 17:10 Суть в тому, що намагаються вже вибрати хоч якийсь ракурс
Вітаю! Ви ознайомились з типовим випадком роботи відділу маркетингу будь якої ігрової(і не тільки) компанії :up:
Hemul
Member
Аватар користувача

Повідомлення

При цьому навіть у деяких позитивних коментарях сюжет і діалоги називають посередніми
А в какой части этой франшизы было как-то иначе? Разве что во 2 части сюжет был немного оригинальный, за счет того что большую часть игры мы не боролись с очередным вселенским злом, а решили семейные проблемы.
Kolomiiets
Junior

Повідомлення

Мене не гребе присутність ЛГБТ+ плюс персонажів у грі. В Mass Effect 3 той же Стів Кортез - чудовий персонаж, не зважаючи на його орієнтацію (зате не буде конкуренції на танцполі, угу). Але останні років 6-8 помітив тенденцію: якщо робиться великий акцент на інклюзивності, то продукт - лайно. Це ж чудовий відмив коштів: робимо посередню гру за непомірно роздутий бюджет, приправляємо інклюзивними елементами і... Готово. Провалиться? Не біда! Скажемо інвесторам та пресі що це усе злі расисти/сексисти/гомофоби/нацисти/рептилоїди (необхідне підкреслити) нагадили. А насправді гра чудова просто вказані вище персонажі не розуміють цього. Той же Dustborn як чудовий приклад схематозу.
Hemul
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Kolomiiets: 01.11.2024 19:48 Мене не гребе присутність ЛГБТ+ плюс персонажів у грі. В Mass Effect 3 той же Стів Кортез - чудовий персонаж, не зважаючи на його орієнтацію (зате не буде конкуренції на танцполі, угу). Але останні років 6-8 помітив тенденцію: якщо робиться великий акцент на інклюзивності, то продукт - лайно. Це ж чудовий відмив коштів: робимо посередню гру за непомірно роздутий бюджет, приправляємо інклюзивними елементами і... Готово. Провалиться? Не біда! Скажемо інвесторам та пресі що це усе злі расисти/сексисти/гомофоби/нацисти/рептилоїди (необхідне підкреслити) нагадили. А насправді гра чудова просто вказані вище персонажі не розуміють цього. Той же Dustborn як чудовий приклад схематозу.
А можете в цифрах эту тенденцию отразить или только в чувствах получается? И кстати, выходит если никакой инклюзивности с акцентами нет, то игра обречена на успех?
Відповісти