daesz: ↑
14.10.2024 19:12
Grubby, багаторазований чемпіон з ВК3, грав більше 60 різних тайтлів в жанрі стратегія : дота - це одна з найкращих, найцікавіших та найскладніших ігор які я коли небудь-грав (і дропнув він її тільки через жахливе комюніті токсиків)
Хтось з ОСюа : дота - це лайно
Перша хвилина, далі дивитись навіть не потрібно (хоча можна глянути й все відео).
Подивився цю хвилину. І шо?
Все це значить, що Grubby мало не став зрадником, добре що до нього хоч колись нарешті дійшло про ком'юніті токсиків, я от жодного разу в другу Доту не зіграв а й так це знаю.
Коли Grubby бував чемпіоном з WC3, я тоді кіберспортом зовсім не цікавився, тож він для мене не авторитет, для мене найбільші авторитети з WC3 - Moon і 120.
Vlaad13: ↑
14.10.2024 20:53
2) у доті на великому рейтингу треба весь час давати інфу, дивитися на мінікарту, ставити/сбивати варди, тощо... А не як медуза бити крипів правою кнопкою. Там потрібно дуже багато думати. Я грав у СК 2 і в мене було 4.5 к рейтингу. І я вам хочу сказати що у доті мікро і макро набагато складніше.
Та ж стратегія це не прям важко, біндиш халупи і армії на кнопки і керуєш
Не назвав би я розвідку, стеження за картою, розстановку/збивання вардів таким вже великим мисленням. У сучасних стратегіях важливо не тільки вчасно побудувати якнайбільшу економіку та армію, а й підлаштувати склад армії під поточний склад армії супротивника й ті завдання, які хочеш виконати, протидіяти різноманітним диверсіям супротивника у непрямому бою й проводити свої. Керувати цілою армією з різних типів юнітів, яка нерідко діє в різних точках на карті - це не те що одним юнітом керувати. У Dota навіть з урахуванням союзних героїв юнітів усього п'ять і наскільки я розумію переважну більшість часу вони не сконцентровані усі п'ять в одному місці.
У Age of Mythology: Retold гравець Themista мало тренується в рейтингових іграх, але мав досвід в класичній древній грі задовго до ремейку є генієм стратегії і виграв турнір, по факту став чемпіоном 2024 року і зміг купити трактор
для свого фермерського хазяйства в Греції, а от гравець Kimo, який більше всіх грає в рейтингу по 18 ігор у середньому за день, куди більш прямолінійний і не зміг пройти кваліфікацію на цей самий Red Bull Wololo. Навряд така ситуація можлива в Dota чи CS2, навіть WC3 вимагає куди більший відсоток машинальних навичок мікроконтроля і тому колишні легенди гри, які зараз рідко грають відчутно зливають гравцям, які добре тренуються.
Хоча Старкрафт на мій погляд одна з найбідніших за можливостями стратегій, битви дуже швидкі, тому від мікроконтролю менше користі ніж у Варкрафті, катастрофічно мало можливостей захищати віддалену базу від рейдів ворога.