Цікаво, що це дає в реальних додатках/іграх у порівнянні з 6000 CL30.у режимі DDR5-9000 із формулою затримок CL44-56-56
А ще цікаво, який результат буде на звичайних мамках, без цієї вундервафля-технології.
Цікаво, що це дає в реальних додатках/іграх у порівнянні з 6000 CL30.у режимі DDR5-9000 із формулою затримок CL44-56-56
Без нітратного сліду , із цими ж частотами та таймінгами, якщо дозволить контролер процесора - знадобиться більше напруги та додаткове активне охолодження .taras_cs: ↑ 30.09.2024 10:46 Пропоную обговорити G.Skill анонсувала 48-гігабайтний набір DDR5-9000 з підтримкою AMD EXPO
Цікаво, що це дає в реальних додатках/іграх у порівнянні з 6000 CL30.у режимі DDR5-9000 із формулою затримок CL44-56-56
А ще цікаво, який результат буде на звичайних мамках, без цієї вундервафля-технології.
Найнижчі затримки, якщо бути точним.1okisan: ↑ 30.09.2024 13:18Особисто для себе давно переконався що для ФПС в іграшках в ОЗУ краще буде найнижчі таймінги ніж оця частота висока
Можна виставити 8000цл_скількитамбуде і воно мало б значно краще працювати із 2х множником на mlck ніж, 1 до 1; uclk прийдеться скинути з 3к герц до 2к, але це в теорії дасть значно менші затримки між процом/пам'яттю/інфініті кешем.taras_cs: ↑ 30.09.2024 10:46 Пропоную обговорити G.Skill анонсувала 48-гігабайтний набір DDR5-9000 з підтримкою AMD EXPO
Цікаво, що це дає в реальних додатках/іграх у порівнянні з 6000 CL30.у режимі DDR5-9000 із формулою затримок CL44-56-56
А ще цікаво, який результат буде на звичайних мамках, без цієї вундервафля-технології.