Останні статті і огляди
Новини
Огляд та тестування ігрового 14″ ноутбука Acer Nitro 14 на базі процесора AMD Ryzen 8845HS та відеокарти Nvidia GeForce RTX 4060
-
yariksom
Member
Предлагаю обсудить Огляд та тестування ігрового 14″ ноутбука Acer Nitro 14 на базі процесора AMD Ryzen 8845HS та відеокарти Nvidia GeForce RTX 4060
2560x1600 для 14" це вже занадто, та й дисплей маленький для ігорів, я б не купив за такі гроші.
2560x1600 для 14" це вже занадто, та й дисплей маленький для ігорів, я б не купив за такі гроші.
-
Марксим
Junior
Попаяна пам'ять - дякую, але ні.
-
mrigi
Member
Ну реально, 16" оптимальний розмір для 2560x1600. Тай взагалі, 16" оптимальний розмір.
-
unique-neon
Member
Та ні, FHD екрани навіть на ультрабуках милять шрифти/картинки, користуюсь і 13 і 14 дюймовими, то бачу.yariksom: ↑ 21.08.2024 16:342560x1600 для 14" це вже занадто
Навпаки дивуюсь, коли в лептопі за 1к+ бачу FHD екран.
-
VRoman
Member
- Звідки: Albuquerque, NM, USA
У меня уже два года 16" Олед 3840х2400. Считаю что он гораздо оптимальнее чем 2560х1600. В Винде ставишь масштабирование на 200% и размер с чёткостью сочетаются просто идеально.mrigi: ↑ 21.08.2024 16:50 Ну реально, 16" оптимальний розмір для 2560x1600. Тай взагалі, 16" оптимальний розмір.
-
unique-neon
Member
Дарма що не 8945HS, плюс мінус те саме, але можна ще з PBO погратись.
-
Koluchiy
Member
- Звідки: Kyiv
У огляді не вказали один з найцікавіших моментів, а саме TDP відеокарти.
Але якщо виходити з цієї інформації, то відеокарта "зажата" по TDP:
Але якщо виходити з цієї інформації, то відеокарта "зажата" по TDP:
Під навантаженням 3DMark температури корпусу дещо піднялися, але нічого такого, що можна було б назвати дискомфортним. Шум на рівні 42 дБ також приємно порадував. Споживання склало 129 Вт.
-
capacitor440
Member
- Звідки: Херсон
Не розумію людей що ниють щодо зависокої роздільної здатності. FHD в хандхелдах багато, 1440р в ноутах навіщо. не подобається знизьте.
-
mrigi
Member
Щільності 2560x1600 більш ніж достатньо на 16". Зайве не треба, зайве це мінус. А пропорції такіж самі. А от 3000x2000 дійсно може бути цікавіше, і такі ноути є.VRoman: ↑ 21.08.2024 17:24У меня уже два года 16" Олед 3840х2400. Считаю что он гораздо оптимальнее чем 2560х1600.
Відправлено через 4 хвилини :
Воно не треба тому що в ноутах не треба 16:9. Треба 16:10 чи 3:2.capacitor440: ↑ 21.08.2024 18:051440р в ноутах навіщо
-
Martix
Member
- Звідки: Цитадель
Корпус из яичной скорлупы и трижды переработанного пластика? Хоть рама там есть какая-то или как всегда, в новом хламе - за угол поднимаешь, а другой уверенно стоит на столе?
-
ArmagedoonZergs
Member
Ти не правий.mrigi: ↑ 21.08.2024 18:11Щільності 2560x1600 більш ніж достатньо на 16". Зайве не треба, зайве це мінус. А пропорції такіж самі. А от 3000x2000 дійсно може бути цікавіше, і такі ноути є.VRoman: ↑ 21.08.2024 17:24У меня уже два года 16" Олед 3840х2400. Считаю что он гораздо оптимальнее чем 2560х1600.
Відправлено через 4 хвилини :Воно не треба тому що в ноутах не треба 16:9. Треба 16:10 чи 3:2.capacitor440: ↑ 21.08.2024 18:051440р в ноутах навіщо
1600р на 14" це рівно 215ppi. Це 200% збільшення. Це значить що використовується інтегральне масштабування (як на мак ос). І вінда під капотом рендерить картинку в 800p, а потім множить кожен піксель на 4. І отримуєш 200% скейлінг і ідеальні шрифти.
Якщо ж ти використає 16" на 1600р - ти вже отримаєш 188рpi. А це вже 150% збільшення.
А фрактальний скейлінг вже працює зовсім не так. Вінда буде рендерити відразу в 2440р (умовно, там береться 150% від 1600р і множиться на 4, рахуй сам), і потім готову картинку буде впихувати в 1600р екран. На виході в тебе 150% збільшення а ресурсів для рендеру треба в рази більше. Відпоівдно і удар по батарейці і перформансу.
Не треба думати що ти розумніший за інженерів.
І те що я вище написав, це причина чому Apple робить екрани з конкретним ppi завжди.
-
unique-neon
Member
ArmagedoonZergs
Знаю що в gnome чи macos є такі проблеми з нецілочисельним скейлінгом, але на вінді наче як це не так працює і шрифти не страждають.
Знаю що в gnome чи macos є такі проблеми з нецілочисельним скейлінгом, але на вінді наче як це не так працює і шрифти не страждають.
-
Захар Беркут
Member
У Acer Nitro V 16 з цім же процесором та відеокартою, близько 900 євро коштує.
А що тут? Я так і не зрозумів - за +16гб ОЗП та суперечну матрицю х200% вартості?
А що тут? Я так і не зрозумів - за +16гб ОЗП та суперечну матрицю х200% вартості?
-
mrigi
Member
Все шо я бачу це потік надуманої свідомості накинутий на вентилятор, не більше.ArmagedoonZergs: ↑ 21.08.2024 18:27На виході в тебе 150% збільшення а ресурсів для рендеру треба в рази більше. Відпоівдно і удар по батарейці і перформансу.
Є десь надійне джерело, яке точно знає і може довести шо у 2024 рендерінг шрифтів у windows 11 виконується різними алгоритмами на різних налаштуваннях масштабування? Може якісь тести які підтверджують таке ствердження? Шо воно взагалі виконується звичайними алгоритмами у 2D, а не за допомогою 3D прискорювача якому в принципі однаково у який розмір скелити ті нещасні шрифти? Останнє найбільш ймовірне.
Навіть допустимо шо ти якимось чином трохи правий, ну це все одне дуже дивно вибирати екран по швидкості дуже легкої операції, яка теоретично буде від'їдати додаткові 0.1% у офісному використанні, коли і так ноут працює на 5-10% можливостей.
А тепер дивимося на сценарій коли людина погратися на своєї мобільної 4060. І от як ти вважаєш, яке пенальті буде на нативній роздільній здатності? Ось тут дійсно можна втратити 30% фпс. Понижувати роздільну здатність у іграх нижче нативної? Це заради того шоб уявні шріфти почували себе гарно бо маководи так вважають? Ну це взагалі _, я навіть не знаю як це назвати
-
block_stupid
Member
А пан і не говорив про рендерінг шрифтів...mrigi: рендерінг шрифтів у windows 11
І цим займається драйвер карточки, навіть відповідні налаштування в AMD та Nvidia є, якщо треба (цілочисельне масштабування).
https://en.wikipedia.org/wiki/Image_scaling
-
Scoffer
Member
Ноуп, у вінди є три режими скейленгу:ArmagedoonZergs: ↑ 21.08.2024 18:27Це значить що використовується інтегральне масштабування (як на мак ос). І вінда під капотом рендерить картинку в 800p, а потім множить кожен піксель на 4. І отримуєш 200% скейлінг і ідеальні шрифти.
1. Старий-добрий растровий 96dpi з подальшим розтягуванням з допототпних прог. Це той що виглядає як мило. До речі хочу звернути увагу що вінда в налаштуваннях рекомендує зводити коєфіцієнт до такого шоб на виході завжди було близько до 96dpi віртуальних. Як і будь-який растр масштабування цілочисельно виглядає краще, і це єдиний режим де це має значення
2. Умовно назвем це WPF-проги, хоча ними не обмежується. Система передає в прогу скейл-фактор при запускі проги і прога рендерить з вектору в необхідній кількості пікселів з субпіксельним згладжуванням. Виглядає чудового поки не перетягнеш на монітор з іншим скейл-фактором, де системі доводиться втручатись і розтягувати як в 1
3. Неменш умовно UWP-проги. Система передає в прогу скейл-фактор динамічно, і прога рендерить точно так само з вектору одразу потрібні кількість пікселів. Не має обмежень на переміщення чи зміну роздільних здатностей дисплею
Алгоритмічно 2 і 3 ідентичні, різниця в апі, на 3 воно складніше і незручніше.
І того в вінді в нормальних прогах шрифти, інтерфейси і все інше векторне завжди гарні незалежно від скейл фактору, на відміну від мака. АЛЕ. Ще ж є картинки, та хоча б з того ж інтернету в браузері, котрі растр, а не вектор, і, відповідно, цілочисельно масштабуються коректніше.
-
block_stupid
Member
Це за себе кажіть, а не так сміливо стверджуєте.mrigi: 2560x1600 більш ніж достатньо на 16". Зайве не треба, зайве це мінус.
Таке розширення як "нормально" виглядає на 14", на 15-16 вже не ок.
Кожен дюйм має значення. Маю 2 монітори 4К один 27 і один 28, так от зайвий дюйм виявився дуже зайвим.
В кожного різний зір. Я навіть на 4К 27 бачу інколи піксельну сітку, якщо не втомлений і концентрація під час роботи висока. Під вечір вже все трошки пливе.
І на ноуті 14 з 2560x1600, все +- ок, але під час роботи видно піксельну сітку.
А от другу і 32 FHD прекрасно, але з зором в нього все погано і користується різними окулярами.
Та що там говорити, інколи на телефонах IPS, можу бачити кристалічний ефект через те що щільність не надвисока.
Відправлено через 6 хвилин 36 секунд:
Якщо цей ноут впаде до 55-60К грн то же норм.
-
ArmagedoonZergs
Member
Окей, признаю свою неправоту. Я з віндою не працюю вже років 10, погуглив і був здивований що там все як ти сказав.Scoffer: ↑ 21.08.2024 20:44Ноуп, у вінди є три режими скейленгу:ArmagedoonZergs: ↑ 21.08.2024 18:27Це значить що використовується інтегральне масштабування (як на мак ос). І вінда під капотом рендерить картинку в 800p, а потім множить кожен піксель на 4. І отримуєш 200% скейлінг і ідеальні шрифти.
1. Старий-добрий растровий 96dpi з подальшим розтягуванням з допототпних прог. Це той що виглядає як мило. До речі хочу звернути увагу що вінда в налаштуваннях рекомендує зводити коєфіцієнт до такого шоб на виході завжди було близько до 96dpi віртуальних. Як і будь-який растр масштабування цілочисельно виглядає краще, і це єдиний режим де це має значення
2. Умовно назвем це WPF-проги, хоча ними не обмежується. Система передає в прогу скейл-фактор при запускі проги і прога рендерить з вектору в необхідній кількості пікселів з субпіксельним згладжуванням. Виглядає чудового поки не перетягнеш на монітор з іншим скейл-фактором, де системі доводиться втручатись і розтягувати як в 1
3. Неменш умовно UWP-проги. Система передає в прогу скейл-фактор динамічно, і прога рендерить точно так само з вектору одразу потрібні кількість пікселів. Не має обмежень на переміщення чи зміну роздільних здатностей дисплею
Алгоритмічно 2 і 3 ідентичні, різниця в апі, на 3 воно складніше і незручніше.
І того в вінді в нормальних прогах шрифти, інтерфейси і все інше векторне завжди гарні незалежно від скейл фактору, на відміну від мака. АЛЕ. Ще ж є картинки, та хоча б з того ж інтернету в браузері, котрі растр, а не вектор, і, відповідно, цілочисельно масштабуються коректніше.
Але те як я сказав - правда про лінукс-мак ос.
І ще, ти теж підветрдужєш те що кажу і я - цілочисленне збільшення - в рази краще по якості. Навіть на вінді.
Так само як і те що ppi важливіший чим "вивіска" аля 2к-4к і подібне.
Ось ще ресурс розумного дядки який розповідає про маки звісно. Але нам це важливо.
https://bjango.com/articles/macexternaldisplays2/
https://darkghosthunter.medium.com/choo ... c6960dfe49
Відправлено через 1 хвилину 10 секунд:
https://darkghosthunter.medium.com/choo ... c6960dfe49mrigi: ↑ 21.08.2024 19:24Все шо я бачу це потік надуманої свідомості накинутий на вентилятор, не більше.ArmagedoonZergs: ↑ 21.08.2024 18:27На виході в тебе 150% збільшення а ресурсів для рендеру треба в рази більше. Відпоівдно і удар по батарейці і перформансу.
Є десь надійне джерело, яке точно знає і може довести шо у 2024 рендерінг шрифтів у windows 11 виконується різними алгоритмами на різних налаштуваннях масштабування? Може якісь тести які підтверджують таке ствердження? Шо воно взагалі виконується звичайними алгоритмами у 2D, а не за допомогою 3D прискорювача якому в принципі однаково у який розмір скелити ті нещасні шрифти? Останнє найбільш ймовірне.
Навіть допустимо шо ти якимось чином трохи правий, ну це все одне дуже дивно вибирати екран по швидкості дуже легкої операції, яка теоретично буде від'їдати додаткові 0.1% у офісному використанні, коли і так ноут працює на 5-10% можливостей.
А тепер дивимося на сценарій коли людина погратися на своєї мобільної 4060. І от як ти вважаєш, яке пенальті буде на нативній роздільній здатності? Ось тут дійсно можна втратити 30% фпс. Понижувати роздільну здатність у іграх нижче нативної? Це заради того шоб уявні шріфти почували себе гарно бо маководи так вважають? Ну це взагалі _, я навіть не знаю як це назвати
https://bjango.com/articles/macexternaldisplays2/
Почитай і не позорся
Відправлено через 1 хвилину 39 секунд:
Страждають. Щоб це побачити треба поставити поряд 220ppi, щоб побачити настільки.unique-neon: ↑ 21.08.2024 18:32 ArmagedoonZergs
Знаю що в gnome чи macos є такі проблеми з нецілочисельним скейлінгом, але на вінді наче як це не так працює і шрифти не страждають.
Проблема вінди в іншому - там ргб хінтинг(згладжування) яке неможливо вимкнути ніякими способами. (Ну вимкнути то можна, але поставити grayscale, який потрібний - не можна) І на високих (ретіна) розширеннях воно херить шрифти.
В посиланнях що дав вище популярно пояснено чому.
-
Scoffer
Member
ArmagedoonZergs
Завдяки RGB-хітінгу вінда це єдина система де шрифти виглядають чудово в будь-якій роздільній здатності, хоч в низькій, хоч в високій. Єдина причина чому маки рендерять як маки це те що у Джобса наряду з прихильністю до традиційної медицини були і інші дивні заморочі, наприклад той шо шрифт має рендеритись ідентично друкарському без прив'язки до піксельної сітки. От тільки екран не папір і виглядає це як гівно по екрану розмазали, тільки ретина трішки й рятує, але не до кінця.
А лінукса колись вміли в нормальні шрифти, а потім пішла мода на маки і вміти перестали, здебільшого.
Завдяки RGB-хітінгу вінда це єдина система де шрифти виглядають чудово в будь-якій роздільній здатності, хоч в низькій, хоч в високій. Єдина причина чому маки рендерять як маки це те що у Джобса наряду з прихильністю до традиційної медицини були і інші дивні заморочі, наприклад той шо шрифт має рендеритись ідентично друкарському без прив'язки до піксельної сітки. От тільки екран не папір і виглядає це як гівно по екрану розмазали, тільки ретина трішки й рятує, але не до кінця.
А лінукса колись вміли в нормальні шрифти, а потім пішла мода на маки і вміти перестали, здебільшого.
Можливо.ArmagedoonZergs: ↑ 21.08.2024 21:31неможливо
-
General Failure
Member
14 дюймів - це ігровий калькулятор???
Хто це придумує що воно ігрове???
Ізя! Мій 3 пентіум з пузатим монітором тягне третіх героїв! Герої гра? Гра! Тож в мене ігровий компухтер!
Хто це придумує що воно ігрове???
Ізя! Мій 3 пентіум з пузатим монітором тягне третіх героїв! Герої гра? Гра! Тож в мене ігровий компухтер!