Останні статті і огляди
Новини
AMD Ryzen 7 9700X показує кращу продуктивність у Linux — до 13% швидше в іграх відносно Windows
-
eilef
Member
Короче говоря можно ждать и смотреть обзоры на 9800x3D, и если и он будет "так себе" по сравнению с предшественником, то 7800x3D будет бест бай для геймеров еще годы.
-
zaqik
Member
- Звідки: Душниличі
Ну-у-у, давайте тогда теперь говорить что ЦП мыловарни лучше пекашных, потому что выбранные игры на плейстейшоне работают лудшы, чем их порты на шиндовс Если без сарказма, то тест странный, потому что предполагает, что порты одной игры под разные ОС имеют одинаковую оптимизацию.
-
kalakawa
Member
на пальцяхScoffer: ↑ 14.08.2024 12:10Короткий переказ для тих кому влом 40 хвилин дивитись є?aaleksandrenko: ↑ 14.08.2024 11:36Gamers Nexus випустили тести енергоефективності
- спойлер
- спойлер
Востаннє редагувалось 14.08.2024 12:36 користувачем kalakawa, всього редагувалось 1 раз.
-
mrigi
Member
У windows 11 є така штука як Core isolation. Її можна ввімкнути чи вимкнути у "Windows Security". Вочевидь воно додає оверхед, але кожному своє, комусь +10фпс важливіше, а комусь функції безпеки.
-
waryag
Member
- Звідки: Суми
Как раз там лучшая энергоэффективность должна сыграть лучше.eilef: ↑ 14.08.2024 12:12Короче говоря можно ждать и смотреть обзоры на 9800x3D, и если и он будет "так себе" по сравнению с предшественником, то 7800x3D будет бест бай для геймеров еще годы.
-
MadManUA
Member
- Звідки: Київ
Під лінукс немає версій цих ігор, використовується та ж версія, що і на вінді. Плюс частину ресурсів забирає протон.zaqik: ↑ 14.08.2024 12:14 Если без сарказма, то тест странный, потому что предполагает, что порты одной игры под разные ОС имеют одинаковую оптимизацию.
-
Scoffer
Member
Плюс частину недомальовує бо реалізація дірект апі неповна і де-не-де стоять просто заглушки, котрі не роблять нічого корисного, аби лише не падало. В таких умовах можна і побільше фпс показатиMadManUA: ↑ 14.08.2024 13:01Плюс частину ресурсів забирає протон.
Єдині тести, котрі мають сенс це нативні з однаковими апі, тобто вулканом.
-
khd01214
Junior
Хіба не сьогодні мають бути огляди на наступні процесори zen5? Може там буде щось цікавіше
-
zaqik
Member
- Звідки: Душниличі
Ё-майо, ну так тем более тогда!!! Целл третьей мыловарни мощнее коре и7 9700 потому, что унчарч на пс3 работает лудшы, чем на рпцс3 в шиндовсMadManUA: ↑ 14.08.2024 13:01 частину ресурсів забирає протон.
-
1nsane
Member
- Звідки: Ларнака, Кипр
Я же уже несколько раз написал, что эта разница выражается лишь в захламленности самой оси.dr-kart: ↑ 14.08.2024 12:05ерунду пишете. Разная реализация кода приводит к разной производительности.Разницы в попугаях на винде и линуксе нет
Не зря подавляющее большинство (>90%) суперкомпьютеров на лине работает.
Фороникс не однократно доказывал преимущество над виндой у линукс. Среди прочего, показательным является тест 96-ядерного Ryzen Threadripper Pro 7995WX.
- спойлер
- Phoronix tested the Threadripper chip in various CPU-intensive tasks, including LuxCore, Intel Embree, OSPRay, Geekbench, Blender, video encoding, and more. Overall, the Linux OS was 19.5% faster on average compared to Windows 11 Pro
https://www.tomshardware.com/news/ubunt ... pro-7995wx
Если вы думаете, что один и тот же метод в C на винде и на лине ведет к разным систем колам и разному ассемблеру (да и машин коду тогда уж), то это не так в 99% случаев. Просто винда впихнет туда еще пару уровней абстракции, как вон уже упомянули Core isolation, плюс еще помню Memory integrity. Оттуда и разница. Но без этого результаты будут идентичны.
-
MaKCuMyC
Member
- Звідки: Сіверодонецьк
Так це ж саме роблять програмісти драйверів ГПУ, називаючи це оптимізованими профілями для іграшок.Scoffer: ↑ 14.08.2024 13:03Плюс частину недомальовує бо реалізація дірект апі неповна і де-не-де стоять просто заглушки, котрі не роблять нічого корисного, аби лише не падало. В таких умовах можна і побільше фпс показати
-
kalakawa
Member
це буває настільки рідко, що безкінечно наближається до "ніколи"Scoffer: ↑ 14.08.2024 13:03Плюс частину недомальовує бо реалізація дірект апі неповна і де-не-де стоять просто заглушки, котрі не роблять нічого корисного, аби лише не падало. В таких умовах можна і побільше фпс показати
принаймні якщо говорити про те, що помічає гравець
і якщо на лінуксі дійсно іноді більший фпс через те що щось не домальовує карта(чого гравець ніколи не помічає), то я б на місці розробників драйверів під вінду вивчив би, що саме на лінуксі не домальовується, щоб те саме зробити на вінді, тим самим збільшивши фпс без втрати в візуалі
я за 150+ годин на SD жодного разу не бачив візуальних багів, яких би не було на віндовсі. інші проблеми бувають(іноді крашаться деякі ігри), а того про що ти пишеш - де його шукати?
на перших етапах розробки dxvk таке було, так
-
IvanCh
Member
- Звідки: Київ
zaqik
це не порти. ігри одні і теж.
а ось реалізація апі таки різна. в тому числі dx та вулкану. розберісться спочатку що таке wine та протон.
це не порти. ігри одні і теж.
а ось реалізація апі таки різна. в тому числі dx та вулкану. розберісться спочатку що таке wine та протон.
-
yariksom
Member
Про це не варто було повідомляти, відчуваю всім своїм "радаром" - 10ку будуть тормозити, їм тре 11 проштовхувати.item2: ↑ 14.08.2024 11:50Windows 10 теж трохи швидша за Windows 11 в іграх. Раніше такого не було, але кажуть з якимось оновленням сталося
-
Scoffer
Member
Так, але я думаю всім цікаво в однакових умовах, а не конкурс хто більше всякого непомітно недомалює.MaKCuMyC: ↑ 14.08.2024 14:30Так це ж саме роблять програмісти драйверів ГПУ, називаючи це оптимізованими профілями для іграшок.
-
IvanCh
Member
- Звідки: Київ
1nsane
ви пишете повні дурниці.
хоча би технічно нема однакових ні с ні с++ ні інших функцій на на вінду і лінуху. якби так було не треба було би перекомпільовувати
код.
А ще ж є системні виклики. різні драйвера(а отже і різні режими роботи заліза.) і купа інщих нюансів.
ви пишете повні дурниці.
хоча би технічно нема однакових ні с ні с++ ні інших функцій на на вінду і лінуху. якби так було не треба було би перекомпільовувати
код.
А ще ж є системні виклики. різні драйвера(а отже і різні режими роботи заліза.) і купа інщих нюансів.
-
NiTr0
Member
это так в 99% потому что API/ABI ядра ОС и системных DLL имеют абсолютно разные параметры вызовов и в принципе отличаются по функциям...1nsane: ↑ 14.08.2024 14:16 Если вы думаете, что один и тот же метод в C на винде и на лине ведет к разным систем колам и разному ассемблеру (да и машин коду тогда уж), то это не так в 99% случаев.
-
Focushift
Junior
Опять 25
где гарантии что драйвер на линухе отрисовал все то же что и под виндой?
вспоминается старый тест метро 2033 под линуксом где игра была значительно быстрее, но о чудо, части спецефектов на экране просто не было
где гарантии что драйвер на линухе отрисовал все то же что и под виндой?
вспоминается старый тест метро 2033 под линуксом где игра была значительно быстрее, но о чудо, части спецефектов на экране просто не было
-
vdemeshko
Member
- Звідки: Киев
Подозреваю что дело в поддержке компиляторами в линукс новых архитектурных изменений в Ryzen 5 в том числе:
Отправлено спустя 10 минут :
В линуксах ситуация шиворот на выворот - поддержка оптимизаций под процы намного впереди чем под видяхи ))) сами понимаете сервера то на чем и где оно быстрее надо ))
Это вообще существенное изменение за 10ки лет архитектуры х86 если верно помню с OoO исполнением инструкций. Где то было интервью , когда представитель АМД сказал что они закладывают базу для последующих архитектурных изменений в процах и софт несколько лет будет догонять их - то есть они готовят почву для будущих поколений. То есть в линухе компилятор может генерировать оптимизации под расширенное окно выполнения команд для этой архитектуры. Но это так чисто предположения так как мелкомягкие более инертные обычно и очередным обновлением винды могут что то выкатить.As improved predictions and instructions are coming through the wider pipeline, AMD needed to make improvements to its instruction dispatch and execution engine. This engine now includes eight-wide instruction dispatch and retire capability each cycle, an increase from the six of Zen 4. With more instructions comes the need for improved scheduling, and to this end AMD redesigned its ALU scheduler, which is now more unified than that of Zen 4. Zen 5's retire queue/reorder buffer is 40% larger than the 320 ops of Zen 4 at 448 instructions deep, giving the CPU a wider window of instructions for out-of-order execution. The Arithmetic Logic Unit (ALU) count has been increased to six from Zen 4's four.
Отправлено спустя 10 минут :
В линуксах ситуация шиворот на выворот - поддержка оптимизаций под процы намного впереди чем под видяхи ))) сами понимаете сервера то на чем и где оно быстрее надо ))
-
Scoffer
Member
vdemeshko
На компілятори це ніяк не впливає, це внутрішня кухня всередині проца.
На компілятори це ніяк не впливає, це внутрішня кухня всередині проца.