мне элден тоже показался скучный, но только по началу, дальше игра сама по себе затягивает. Ну и открытый мир там только от части, все равно по сюжету надо идти.Podolyanin: ↑ 28.06.2024 10:20 Повністю погоджуюся з вище написаним про елден рінг. Дуже люблю серію соулс, грав в усі частини, першу і третю по кілька разів перепроходив, а от елден не заходить, і через це мені дуже сумно
Взяв за 660 грн. в минулому році і дуже радів такій ціні, але загалом награв 20 годин Відкритий світ повністю вбив цю атмосферу небезпеки, що чекає на тебе за кожним кутком, тому розумію гравців, які пишуть, що в елдені нудно.
Останні статті і огляди
Новини
У Steam стартував літній розпродаж із мегазнижками на деякі з найкращих ігор усіх часів
-
vansoul
Member
- Звідки: Одесса
-
VladimirV
Member
Control с дополнениями только взял и все.
-
Reverse_rain
Member
- Звідки: Київ
Та мабуть візьму Days Gone чи Wasteland 3. Гадаю цього вистачить до наступного сейлу. Та і так нарешті добрався до BG3, після неї інші ігри якісь... Порожні.
-
Ostin
Member
Хтось пробував грати в Mass Effect Legendary? Маю на увазі повторно, маючи вже досвід проходження оригіналу.
Колись із задоволенням пройшов трилогію. Але щось сумніваюсь, бо з власного досвіду не раз пересвідчувався, що старим гарним іграм варто залишитись в пам'яті. А тут ще й понад 100 годин ігрового часу на трилогію. І качати 100 гігабайт)
P.S. Передумав качати)
Колись із задоволенням пройшов трилогію. Але щось сумніваюсь, бо з власного досвіду не раз пересвідчувався, що старим гарним іграм варто залишитись в пам'яті. А тут ще й понад 100 годин ігрового часу на трилогію. І качати 100 гігабайт)
P.S. Передумав качати)
-
Reverse_rain
Member
- Звідки: Київ
Так, проходив оригінали на релізі третьої частини, а у грудні 23 року перепройшов Legendary. Мабуть часу вже минуло доволі багато, тому від проходження отримав велике задоволення. Та й ще побачив декілька сюжетних длс які пропустив свого часу.Ostin: ↑ 29.06.2024 11:45 Хтось пробував грати в Mass Effect Legendary? Маю на увазі повторно, маючи вже досвід проходження оригіналу.
-
Ostin
Member
Reverse_rain
Дякую за коментар) Але я ще раз оцінив свої можливості і зрозумів, що 150 годин зараз не потягну аж ніяк. 10-20 годин на гру - це зараз моя ніша)
Дякую за коментар) Але я ще раз оцінив свої можливості і зрозумів, що 150 годин зараз не потягну аж ніяк. 10-20 годин на гру - це зараз моя ніша)
-
Alligator
Member
- Звідки: Миколаїв
Думаю якщо до долі придбаних, але не запущених ігор додати фільтри по ціні та рокам то % різко буде мінятись, на розпродажах паки ігор коштують дешевше ніж остання гра серії і майже всі не будуть перепроходити серію від першої гри до останньою, особливо коли перші ігри виходили у 0-их та були по декілька разів перепройдені з торрекнту.ConstWilD: ↑ 28.06.2024 17:26Ну 90%, то навіть не фантастика, але 40% придбаних ігор, в які не разу не грали, для більшості користувачів Стіма - то є більш вірогідним варіантом.kairo: ↑ В мене сумніви не на рахунок цієї статті, а до заяви VirusikZloy, що 80-90% придбаних ігор люди не запускають.
Точні проценти знає тільки Вальв.
Може він мав на увазі що 90% не проходять ігри на повну - у це я можу повірити.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
А "трохи" то скільки? Бо побігав 10-15 хв, подивився на вбогий інтерфейс та посередню графіку, пошукав сюжет (не знайшов), спробував типову соулс бойовку та й дропнув. Може через 50 год гра й розкриється, але терпіння стільки не булоSkiff93: ↑ 28.06.2024 02:26 Пограй трохи хоч.
Нудота.
-
avuremybe
Member
Купив фаркрай5.
Не люблю фаркраї, але тематика сект і пейзажі монтани мене приваблюють.
Окрім того, цю частину нахвалюють більше ніж третю свого часу, а я трохи в неї грав.
Не знаю, скільки годин зможу награти, але і заплатив я за це смішні гроші, до того ж у бандлі йшла і згадана трійка.
Не люблю фаркраї, але тематика сект і пейзажі монтани мене приваблюють.
Окрім того, цю частину нахвалюють більше ніж третю свого часу, а я трохи в неї грав.
Не знаю, скільки годин зможу награти, але і заплатив я за це смішні гроші, до того ж у бандлі йшла і згадана трійка.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Геральт: ↑ 30.06.2024 11:48А "трохи" то скільки? Бо побігав 10-15 хв, подивився на вбогий інтерфейс та посередню графіку, пошукав сюжет (не знайшов), спробував типову соулс бойовку та й дропнув. Може через 50 год гра й розкриється, але терпіння стільки не булоSkiff93: ↑ 28.06.2024 02:26 Пограй трохи хоч.
Нудота.
10-15 хв. скільки там Стім дає на манібек, зається дві години...
графіка на системні вимоги хороша, артдизайн шикарний, бойовка найкраща з РПГ взагалі (відьмак 3, хоч люблю його, тут недорозвинутий каліка в порівнянні).
відкритий світ абсолютно нічого не зіпсував, як і крафт. з самого початку в тебе коник, який під тобою матеріалізується, а не потрібно свистіти і чекати його, шукти, 5 секунд злазиити і вилазити на нього. бойовка суперрізноманітна за різні типи зброї і спецприйоми, які можна міняти. для крафту потрібно мінімум зусиль, а він місцями дуже корисний.
інтерфейс під консолі, але за якусь годину гри навіть на клавомиші він видється ультразручним. сюжет подається незвично, але він є: маштабний і епічний.
сюжету і бойовки він за 10 хв не побачив. тобі самому не смішно? в хомяка йди тикай під серіалчик - тобі геймплей і сюжет буде
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Якщо гра не зацікавила одразу, то вона г. варта. В тому ж Цусімо сюжет подається одразу. Та й не тільки там. В кожній РПГ, яка хоч трохи себе поважає.Skiff93: ↑ 30.06.2024 13:36 10-15 хв. скільки там Стім дає на манібек, зається дві години...
графіка на системні вимоги хороша, артдизайн шикарний, бойовка найкраща з РПГ взагалі (відьмак 3, хоч люблю його, тут недорозвинутий каліка в порівнянні).
відкритий світ абсолютно нічого не зіпсував, як і крафт. з самого початку в тебе коник, який під тобою матеріалізується, а не потрібно свистіти і чекати його, шукти, 5 секунд злазиити і вилазити на нього. бойовка суперрізноманітна за різні типи зброї і спецприйоми, які можна міняти. для крафту потрібно мінімум зусиль, а він місцями дуже корисний.
інтерфейс під консолі, але за якусь годину гри навіть на клавомиші він видється ультразручним. сюжет подається незвично, але він є: маштабний і епічний.
сюжету і бойовки він за 10 хв не побачив. тобі самому не смішно? в хомяка йди тикай під серіалчик - тобі геймплей і сюжет буде
Бойова накурена як і у всіх соулсах.
До відьмака як до місяця. В елдені взагалі хоч щось крім бойової є? Ото ж бо. Нудота.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Бойовка шикарна, кількість зброї, можливих білдів і стилів проходження. В одному вступному ролику більше сюжету світу (лору) ніж в багатьох РПГ.Геральт: ↑ 30.06.2024 13:57Якщо гра не зацікавила одразу, то вона г. варта. В тому ж Цусімо сюжет подається одразу. Та й не тільки там. В кожній РПГ, яка хоч трохи себе поважає.Skiff93: ↑ 30.06.2024 13:36 10-15 хв. скільки там Стім дає на манібек, зається дві години...
графіка на системні вимоги хороша, артдизайн шикарний, бойовка найкраща з РПГ взагалі (відьмак 3, хоч люблю його, тут недорозвинутий каліка в порівнянні).
відкритий світ абсолютно нічого не зіпсував, як і крафт. з самого початку в тебе коник, який під тобою матеріалізується, а не потрібно свистіти і чекати його, шукти, 5 секунд злазиити і вилазити на нього. бойовка суперрізноманітна за різні типи зброї і спецприйоми, які можна міняти. для крафту потрібно мінімум зусиль, а він місцями дуже корисний.
інтерфейс під консолі, але за якусь годину гри навіть на клавомиші він видється ультразручним. сюжет подається незвично, але він є: маштабний і епічний.
сюжету і бойовки він за 10 хв не побачив. тобі самому не смішно? в хомяка йди тикай під серіалчик - тобі геймплей і сюжет буде
Бойова накурена як і у всіх соулсах.
До відьмака як до місяця. В елдені взагалі хоч щось крім бойової є? Ото ж бо. Нудота.
У Відьмака примітивна бойовка і 3-4 анімації на всі бої, два удари і одне комбо + 4 знаки. 10 однакових мечів тільки з більшими демеджем, як і з бронькою.
Опенворлд так само пустий, як в Елдені, але там хоч конячка норм.
Відьмак жахливо нудний в плані геймплею, все одноманітне, челендж відсутній навіть на харді, ніякого скілла і близько не потрібно. Якби не сюжет, можна б на 2 ділити оцінки.
В Елдені мені було байдуже на сюжет, але добру сотню годин на релізі я не міг відірватися. Саме через дослідження світу, випробування нової зброї, методів її прокачки.
Купа унікальних босів в яких різні атаки (не 2-3 як у тому ж Відьмаку, хоча ще DS3 усі Action RPG в цьому плані обійшов на роки).
В Елдені неймовірна кількість бойових механік, велечезний відкритий світ з купою секретів, не плоский як у Відьмаку чи Скайрімі. Онлайн як для ПВП, так і коопиративу. В плані можливостей геймплею, різноманітності ворогів і локацій нічого подібного не було і ще дового не буде. Враховуючи терміни розробки і бюджет. Ну і реіграбельність тут колосальна, чому тисячі людей до НГ5-6 грають. Сюжетні кат-сцени, довгі діалоги тільки псували нові проходження.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
В плані геймплею відьмак на голову вище елдену. Бо крім бойовки там є й інші складові: мініігри, діалоги, розслідування, тощо. Навіть перегони на конику. А що є в елдені?Skiff93: ↑ 30.06.2024 16:12 Бойовка шикарна, кількість зброї, можливих білдів і стилів проходження. В одному вступному ролику більше сюжету світу (лору) ніж в багатьох РПГ.
- спойлер
- У Відьмака примітивна бойовка і 3-4 анімації на всі бої, два удари і одне комбо + 4 знаки. 10 однакових мечів тільки з більшими демеджем, як і з бронькою.
Опенворлд так само пустий, як в Елдені, але там хоч конячка норм.
Відьмак жахливо нудний в плані геймплею, все одноманітне, челендж відсутній навіть на харді, ніякого скілла і близько не потрібно. Якби не сюжет, можна б на 2 ділити оцінки.
В Елдені мені було байдуже на сюжет, але добру сотню годин на релізі я не міг відірватися. Саме через дослідження світу, випробування нової зброї, методів її прокачки.
Купа унікальних босів в яких різні атаки (не 2-3 як у тому ж Відьмаку, хоча ще DS3 усі Action RPG в цьому плані обійшов на роки).
В Елдені неймовірна кількість бойових механік, велечезний відкритий світ з купою секретів, не плоский як у Відьмаку чи Скайрімі. Онлайн як для ПВП, так і коопиративу. В плані можливостей геймплею, різноманітності ворогів і локацій нічого подібного не було і ще дового не буде. Враховуючи терміни розробки і бюджет. Ну і реіграбельність тут колосальна, чому тисячі людей до НГ5-6 грають. Сюжетні кат-сцени, довгі діалоги тільки псували нові проходження.
Світ у відьмаку не пустий. Пустий він в death stranding. Ну і в старфілді, в принципі, також.
Лор, це не є сюжет. Тому "сюжет", який поміщається у вступний ролик говорить якраз таки про відсутність сюжету.
Ітого, крім бойовки, нічого нема. Традиційно для фромів, в принципі. Ігролад елдену старий, як шерсть мамонта.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Я пройшов Відьмак 3 тричі, ти Елден - 0 разів. Яка може бути критика гри від людини, яка її не грала. Міні-ігри - взагалі сміттєві механіки, для смартфонів в метро Гвінт - норм, в основній грі він тільки бісив і не давав ніякого профіту. А решта - тільки псувала все. Міні-ігри - костиль, а не розширення ігрових механік: бо це зовсім інша примітивна гра. В Елдені лор і є сюжетом, кожен бос і NPC нам дає частинку інформації, як і опис предметів. Чому ми в цьому світі ніхто? - бо таких тисячі і ми потроху розбиоаємя що до чого і вибираємо сторону (якщо активно світ досліджуємо). Тобто фінал залежить не від вибору реплік і діалогах, а від того як ти досліджував світ і чи зустрів деяких NPC, вбив босів секретних і т.д.Геральт: ↑ 30.06.2024 16:43В плані геймплею відьмак на голову вище елдену. Бо крім бойовки там є й інші складові: мініігри, діалоги, розслідування, тощо. Навіть перегони на конику. А що є в елдені?Skiff93: ↑ 30.06.2024 16:12 Бойовка шикарна, кількість зброї, можливих білдів і стилів проходження. В одному вступному ролику більше сюжету світу (лору) ніж в багатьох РПГ.
- спойлер
- У Відьмака примітивна бойовка і 3-4 анімації на всі бої, два удари і одне комбо + 4 знаки. 10 однакових мечів тільки з більшими демеджем, як і з бронькою.
Опенворлд так само пустий, як в Елдені, але там хоч конячка норм.
Відьмак жахливо нудний в плані геймплею, все одноманітне, челендж відсутній навіть на харді, ніякого скілла і близько не потрібно. Якби не сюжет, можна б на 2 ділити оцінки.
В Елдені мені було байдуже на сюжет, але добру сотню годин на релізі я не міг відірватися. Саме через дослідження світу, випробування нової зброї, методів її прокачки.
Купа унікальних босів в яких різні атаки (не 2-3 як у тому ж Відьмаку, хоча ще DS3 усі Action RPG в цьому плані обійшов на роки).
В Елдені неймовірна кількість бойових механік, велечезний відкритий світ з купою секретів, не плоский як у Відьмаку чи Скайрімі. Онлайн як для ПВП, так і коопиративу. В плані можливостей геймплею, різноманітності ворогів і локацій нічого подібного не було і ще дового не буде. Враховуючи терміни розробки і бюджет. Ну і реіграбельність тут колосальна, чому тисячі людей до НГ5-6 грають. Сюжетні кат-сцени, довгі діалоги тільки псували нові проходження.
Світ у відьмаку не пустий. Пустий він в death stranding. Ну і в старфілді, в принципі, також.
Лор, це не є сюжет. Тому "сюжет", який поміщається у вступний ролик говорить якраз таки про відсутність сюжету.
Ітого, крім бойовки, нічого нема. Традиційно для фромів, в принципі. Ігролад елдену старий, як шерсть мамонта.
В Елдені ти бачиш не одне плоске поле, а відразу купу локацій, до яких можна добратися. Це не відкритий світ того самого Відьмака 3 чи ігор Ubisoft.
І ніде взагалі ігрові умовності не були так гармонічно вплетені в ЛОР.
Це гра для декількох перепроходжень, щоб скласти повну картину світу і її персонажів
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
А й дійсно, я ж іще жодної з пісень поплавського до кінця не дослухав. Значить критикувати - зась.Skiff93: ↑ 30.06.2024 17:21 Я пройшов Відьмак 3 тричі, ти Елден - 0 разів. Яка може бути критика гри від людини, яка її не грала.
- спойлер
- Міні-ігри - взагалі сміттєві механіки, для смартфонів в метро Гвінт - норм, в основній грі він тільки бісив і не давав ніякого профіту. А решта - тільки псувала все. Міні-ігри - костиль, а не розширення ігрових механік: бо це зовсім інша примітивна гра. В Елдені лор і є сюжетом, кожен бос і NPC нам дає частинку інформації, як і опис предметів. Чому ми в цьому світі ніхто? - бо таких тисячі і ми потроху розбиоаємя що до чого і вибираємо сторону (якщо активно світ досліджуємо). Тобто фінал залежить не від вибору реплік і діалогах, а від того як ти досліджував світ і чи зустрів деяких NPC, вбив босів секретних і т.д.
В Елдені ти бачиш не одне плоске поле, а відразу купу локацій, до яких можна добратися. Це не відкритий світ того самого Відьмака 3 чи ігор Ubisoft.
І ніде взагалі ігрові умовності не були так гармонічно вплетені в ЛОР.
Це гра для декількох перепроходжень, щоб скласти повну картину світу і її персонажів
Сміттєві механіки чи ні це вже вирішить конкретний гравець. В гвінті (у відьмаку) не одну годину провів. Проблема в тому, що твій елден вибору не дає: грати в міні ігри чи ні. Бо, повторюсь, там крім боїв нічого нема. Ще є якесь міфічне "дослідження" пустого (з твоїх же слів) світу. От і весь геймплей.
А необхідність кількох перепроходженнь для мене - шахрайство розробників, які не спроможні нагенерувати контенту, тому й змушують бігати колами. В старфіліді також ніби як для повноти картини треба кілька разів пройти. Від того гра кращою не стає.
А відьмак ти так грав, що блок/контрудар, півкрок/перекат, бомбочки/знаки(використання середовища)/арбалет/зілля це для тебе "3-4 анімації на всі бої, два удари". Вже не кажучи про "однакових" грифона, наприклад, та елементаля.
Загуглив: у третьому відьмаку 11 класів ворогів, в кожному по кілька типів. 5 босів і близько 20 бестій з контрактів. Одноманітно, ага.
Але нехай навіть бойовка в елдені цікавіша/різноманітніша. Це все, що в грі є, буквально. Як таке одоробло з таким примітивним геймплеєм (лише одна складова), можна порівнювати з відьмаком?
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Ну так у Елдені є 30+ бомб (дійсно з різними ефектами), є десяток луків і арьалетів і три десятки стріл/болтів з різними ефектами. Є 100+ видів збої з унікальними анімаціями. Той самий Попіл війни, який дає унікальні здібності. Відьмак - коридорчик про сюжет. Там 0 геймплею, є можливість 3 види бомб кинути і 4 знаки юзагути, але навіщо, якщо все можна пройти натискаючи одну клавішу?Геральт: ↑ 30.06.2024 19:00А й дійсно, я ж іще жодної з пісень поплавського до кінця не дослухав. Значить критикувати - зась.Skiff93: ↑ 30.06.2024 17:21 Я пройшов Відьмак 3 тричі, ти Елден - 0 разів. Яка може бути критика гри від людини, яка її не грала.
- спойлер
- Міні-ігри - взагалі сміттєві механіки, для смартфонів в метро Гвінт - норм, в основній грі він тільки бісив і не давав ніякого профіту. А решта - тільки псувала все. Міні-ігри - костиль, а не розширення ігрових механік: бо це зовсім інша примітивна гра. В Елдені лор і є сюжетом, кожен бос і NPC нам дає частинку інформації, як і опис предметів. Чому ми в цьому світі ніхто? - бо таких тисячі і ми потроху розбиоаємя що до чого і вибираємо сторону (якщо активно світ досліджуємо). Тобто фінал залежить не від вибору реплік і діалогах, а від того як ти досліджував світ і чи зустрів деяких NPC, вбив босів секретних і т.д.
В Елдені ти бачиш не одне плоске поле, а відразу купу локацій, до яких можна добратися. Це не відкритий світ того самого Відьмака 3 чи ігор Ubisoft.
І ніде взагалі ігрові умовності не були так гармонічно вплетені в ЛОР.
Це гра для декількох перепроходжень, щоб скласти повну картину світу і її персонажів
Сміттєві механіки чи ні це вже вирішить конкретний гравець. В гвінті (у відьмаку) не одну годину провів. Проблема в тому, що твій елден вибору не дає: грати в міні ігри чи ні. Бо, повторюсь, там крім боїв нічого нема. Ще є якесь міфічне "дослідження" пустого (з твоїх же слів) світу. От і весь геймплей.
А необхідність кількох перепроходженнь для мене - шахрайство розробників, які не спроможні нагенерувати контенту, тому й змушують бігати колами. В старфіліді також ніби як для повноти картини треба кілька разів пройти. Від того гра кращою не стає.
А відьмак ти так грав, що блок/контрудар, півкрок/перекат, бомбочки/знаки(використання середовища)/арбалет/зілля це для тебе "3-4 анімації на всі бої, два удари". Вже не кажучи про "однакових" грифона, наприклад, та елементаля.
Загуглив: у третьому відьмаку 11 класів ворогів, в кожному по кілька типів. 5 босів і близько 20 бестій з контрактів. Одноманітно, ага.
Але нехай навіть бойовка в елдені цікавіша/різноманітніша. Це все, що в грі є, буквально. Як таке одоробло з таким примітивним геймплеєм (лише одна складова), можна порівнювати з відьмаком?
Розберись хоч трохи в Елдені - потім пиши.
НГ - фішка серії, бо геймплей сотні тисяч людей не відпускає.
А казуали тикають в банани. Продовжуй
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Здуріти. Елден, де є лише бойова і нічого більше, виявляється з геймплеєм. Відьмак, де є повно активностей, без геймплею. В Сакіро хоча б стелс намагались прикрутити і сякий-такий паркур. В елдені і того нема.Skiff93: ↑ 30.06.2024 20:18 Відьмак - коридорчик про сюжет. Там 0 геймплею, є можливість 3 види бомб кинути і 4 знаки юзагути, але навіщо, якщо все можна пройти натискаючи одну клавішу?
Розберись хоч трохи в Елдені - потім пиши.
Це гра тупо про бойовку. Все. Примітивніше мабуть хіба що MK.
-
mult
Member
- Звідки: Вишневе
Геральт
В елден рінг є купа сюжетних гілок і купа персонажів зі своїми завданнями і історіями.
Але проблема в тому що без гайдів з ютуба чи інтернета ці завдання не пройдеш.
Більшість навіть половини персонажів не знаходять, інші сюжетні гілки легко зруйнувати, бо знову ж таки без гайдів там логіки мало.
Плюс немає ні журнала завдань, ніфіга.
Для такого відкритого світу журнал просто зобовязаний бути.
Ну і фроми майстри добавити в завдання нелогічних дій, що без гайдів ніколи не здогадаєшся що треба було робити і втрачаєш сюжетну гілку.
Короче щоб пограти нлрмально в елден рінг, треба спочатку дивитись гайди по завданням і героям.
В елден рінг є купа сюжетних гілок і купа персонажів зі своїми завданнями і історіями.
Але проблема в тому що без гайдів з ютуба чи інтернета ці завдання не пройдеш.
Більшість навіть половини персонажів не знаходять, інші сюжетні гілки легко зруйнувати, бо знову ж таки без гайдів там логіки мало.
Плюс немає ні журнала завдань, ніфіга.
Для такого відкритого світу журнал просто зобовязаний бути.
Ну і фроми майстри добавити в завдання нелогічних дій, що без гайдів ніколи не здогадаєшся що треба було робити і втрачаєш сюжетну гілку.
Короче щоб пограти нлрмально в елден рінг, треба спочатку дивитись гайди по завданням і героям.
-
Skiff93
Member
- Звідки: Вінницька область
Яких активностей? Гвінт? Який нікому там не потрібен бо тільки вибиває з ритму? В Еллені є стелс і те що замахує на паркур - а саме вертикальність локацій.Геральт: ↑ 30.06.2024 21:48Здуріти. Елден, де є лише бойова і нічого більше, виявляється з геймплеєм. Відьмак, де є повно активностей, без геймплею. В Сакіро хоча б стелс намагались прикрутити і сякий-такий паркур. В елдені і того нема.Skiff93: ↑ 30.06.2024 20:18 Відьмак - коридорчик про сюжет. Там 0 геймплею, є можливість 3 види бомб кинути і 4 знаки юзагути, але навіщо, якщо все можна пройти натискаючи одну клавішу?
Розберись хоч трохи в Елдені - потім пиши.
Це гра тупо про бойовку. Все. Примітивніше мабуть хіба що MK.
У Відьмаку еіаогг з цього. В тебе два однакові мечі з двома однаковими атаками, чотири типу скіла по магії і бомбочки. В Бойовка - тупо заклікування і перекати (ой у ДС позичили). Ні блокування, парування ударів, ударів в спину, в стрибку, після перекату. Немає сюжету - глянь відоси по декілька годин, читай опис предметів і т.д.
Ти награв 15хв - з таким експертом по Елдену.
Відправлено через 11 хвилин 12 секунд:
Там всі персонажі на карті уже відображаються. В Скайрім поиграй зі своїми квестмаркерами. Гра заточена на НГ, що виправити помилки першого траю.mult: ↑ 30.06.2024 22:12 Геральт
В елден рінг є купа сюжетних гілок і купа персонажів зі своїми завданнями і історіями.
Але проблема в тому що без гайдів з ютуба чи інтернета ці завдання не пройдеш.
Більшість навіть половини персонажів не знаходять, інші сюжетні гілки легко зруйнувати, бо знову ж таки без гайдів там логіки мало.
Плюс немає ні журнала завдань, ніфіга.
Для такого відкритого світу журнал просто зобовязаний бути.
Ну і фроми майстри добавити в завдання нелогічних дій, що без гайдів ніколи не здогадаєшся що треба було робити і втрачаєш сюжетну гілку.
Короче щоб пограти нлрмально в елден рінг, треба спочатку дивитись гайди по завданням і героям.
Але вже більше року всі квестові персонажі є на карті _ тупо глянь карту нової локацій, щоб знайти персонажа. І квести (що дають крутий лут) нагорода за дослідження світу. Не хоч морочитись - вбий НПС
Відправлено через 2 хвилини 27 секунд:
В Еллені є шикарна робота художників, композиторів. Унікальність локацій не як в дефолтному фентезі, а ще все це підкріплено лором, практично кожний пеньок.Геральт: ↑ 30.06.2024 21:48Здуріти. Елден, де є лише бойова і нічого більше, виявляється з геймплеєм. Відьмак, де є повно активностей, без геймплею. В Сакіро хоча б стелс намагались прикрутити і сякий-такий паркур. В елдені і того нема.Skiff93: ↑ 30.06.2024 20:18 Відьмак - коридорчик про сюжет. Там 0 геймплею, є можливість 3 види бомб кинути і 4 знаки юзагути, але навіщо, якщо все можна пройти натискаючи одну клавішу?
Розберись хоч трохи в Елдені - потім пиши.
Це гра тупо про бойовку. Все. Примітивніше мабуть хіба що MK.
-
mgerchik
Member
оце 100%.Ostin: ↑ 29.06.2024 11:45Але щось сумніваюсь, бо з власного досвіду не раз пересвідчувався, що старим гарним іграм варто залишитись в пам'яті.
взяли із знайомим Submarine Titans. як раз на ностальгії. з пам'яті, була класна гра. і у дуже незвичному сетінгу. давно хотіли ще пограти в неї.
і таки так, їм треба залишатись у спогадах там ще і навіть не ремастер, 1280 максимум
аналогічно. саму тому в епіку лише біля дюжини тайтлів і все.divinity: ↑ 28.06.2024 18:39Якщо я не планую грати взагалі, то навіть в Епіку не забираю)