Вело овери?

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

murzik: 14.05.2024 08:32хіба тут не повинно бути ковпачка-регулятора натягу троса?
в принципі має бути
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Hotspur: 13.05.2024 16:06вел падає ламає перекидку чи гне ротор
викинь свій картонний макет, купи нормальний чугуній!

Я на вєліку падав багато, а вєлік падав ще більше, перевозив в поїздах трамбуючи їх до пари десятків один на інший, і якось не ламався ні ротор, ні перекидка.
Взагалі один раз бачив зламану перекидку, але там і велік був сильно ушатаний життям і експлуатацією, і не помню шо ще таке трапилось.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

mumu: 15.05.2024 19:40викинь свій картонний макет, купи нормальний чугуній!
в мене гревел 10 кг не їде а ти хочеш шоб взагалі не їхало :weep:

Відправлено через 4 хвилини 9 секунд:
mumu: 15.05.2024 19:40не помню шо ще таке трапилось
в мене 2 зламаних Sram NX на 12 швидкостей

Відправлено через 29 секунд:
ти просто не їздиш по траві деревах і всякому такому :gigi:
_Andrik_
Member
Аватар користувача
Звідки: Кременчук-PL

Повідомлення

Hotspur
Маю теж NX , мій стиль катання передбачає падіння, так після чергового трампліну велос полетів кубирем ( я зіскочив вчасно )і приземлився на переклюк :insane:. Повиковирював землю з гілками і поїхав собі далі .
Не розумію що можно зробити при міському флегматичному катанні з велосипедом взагалі , хіба що спеціально цеглиною жахнути.
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

_Andrik_: 15.05.2024 20:34Не розумію що можно зробити при міському флегматичному катанні з велосипедом взагалі , хіба що спеціально цеглиною жахнути.
доволі регулярно лізе трава і палиці в переклюк. :weep:
mumu
Member
Аватар користувача
Звідки: Житомир

Повідомлення

Hotspur: 15.05.2024 20:22ти просто не їздиш по траві деревах і всякому такому
лол
раніше 80% пробігу - були походи з речами на багажнику кілограм 16-20, бо купу лишніх групових і бухлішка :gigi: віз.
з кущами, деревами, переходами вбрід, грязюкою в усіх щілинах після дощів.
Gavri1a
Member
Аватар користувача
Звідки: Харків-Полтава

Повідомлення

mumu: 15.05.2024 22:05
Hotspur: 15.05.2024 20:22ти просто не їздиш по траві деревах і всякому такому
лол
+100
теж часто їздили по грунтам і полям... і не рідко навпростець через поле - нічого не ламалось чомусь))
спойлер
Зображення

Зображення
l-m
Member

Повідомлення

легенда зламаних травою перекидок виявляється ще не всім відома :gigi:
1985god
Member

Повідомлення

відмічусь і я в темі із своїм Прайд рокстеді 7.2 алюміній
_Andrik_
Member
Аватар користувача
Звідки: Кременчук-PL

Повідомлення

1985god: 16.05.2024 12:25 відмічусь і я в темі із своїм Прайд рокстеді 7.2 алюміній
Так , а власне де відмітка :dontknow: ? Фотка якась там
1985god
Member

Повідомлення

_Andrik_: 16.05.2024 13:40
1985god: 16.05.2024 12:25 відмічусь і я в темі із своїм Прайд рокстеді 7.2 алюміній
Так , а власне де відмітка :dontknow: ? Фотка якась там

Барбарис
Member
Аватар користувача
Звідки: Вінниця

Повідомлення

Аргументи за електрифікацію велосипедів.
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Ффух, сьогодні думав спокійно прокотитися але вирішив вчепитися за групою.
Легенький уклон, навалював як міг, на велокомпі 47 км/г а група не нагоняється :eek:
Ледве в парі з іншим чуваком їх нагнали, протримався хвилин 14 і всеж відпав, зато зробив кілька сегментів на 42,44 і 48 км/г
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

dead_rat: 19.05.2024 15:11Легенький уклон, навалював як міг, на велокомпі 47 км/г а група не нагоняється
може то якась збірна була :eek:
dead_rat
Member
Аватар користувача
Звідки: Берлін

Повідомлення

Hotspur: 19.05.2024 15:24
dead_rat: 19.05.2024 15:11Легенький уклон, навалював як міг, на велокомпі 47 км/г а група не нагоняється
може то якась збірна була :eek:
Та яка там збірна, мужики по 50 років в середньому
Filabatya
Member
Аватар користувача
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення

зігнув півня погнув асеру, правльно розумію що або кюз або 11ка деор напрошується катаю агресивно по лісу на хард тейлі на ексцентриках)
шо то таке той ваш нх він краще діора і якщо чим?
_Andrik_
Member
Аватар користувача
Звідки: Кременчук-PL

Повідомлення

Filabatya
NX якісніше за Deore , чіткіше перемикання, краще тримає ланцюг на нерівностях і взагалі міцніше. Маю два велоса ( жінки і свій ) Так що на власному досвіді переконався, але NX i дорожче за Deore .
Shimano має одну перевагу в перемикачі, можно на дві зірки перемикати середнім , або великим пальцем , а на SRAM є фіксатор з яким комфортніше знімати колесо :beer:
П.С. Спробувавши принципи роботи обох виробників зробив висновок, що для жорсткого катання SRAM більш доречний
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

_Andrik_: 20.05.2024 10:47П.С. Спробувавши принципи роботи обох виробників зробив висновок, що для жорсткого катання SRAM більш доречний
з GX
_Andrik_
Member
Аватар користувача
Звідки: Кременчук-PL

Повідомлення

Hotspur: 20.05.2024 11:11
_Andrik_: 20.05.2024 10:47П.С. Спробувавши принципи роботи обох виробників зробив висновок, що для жорсткого катання SRAM більш доречний
з GX
Згоден , хочу перейти на GX але ця курва NX неохоче ламається , так що часу вистачить і на касету GX назбирати з барабаном .
1985god
Member

Повідомлення

У мене є коротке відео російською мовою про електрички, але я його приховав, щоб росіяни не дивилися, та й соромно російською…
Все зводиться до того, що дуже важко знайти хороші акумуляторні збірки з непідроблених високотокових елементів, які можуть видавати високий струм та охолоджуватися. Збірка має бути з високо струмових елементів (які здатні видавати високий струм), оскільки, по-перше, мотор споживає в піках струм більше за номінальне вказане значення наприклад 500 Вт мотор в піку під навантаженням хоче споживати більше, але збірка не може видати більше, починає просідати напруга , також починається нагрів елементів. Переважна більшість акумуляторних збірок при таких струмах перегрівається та виходить з ладу через погану конструкцію та погану якість самих елементів. У дешевих китайських збірках навіть не використовують проставки між елементам ( наприклад тими ж 18650), тобто вони щільно приниснуті одні до однох. Кожен елемент нагріває сусідній, як люди в набитій маршруці. Зверху їх додатково покривають термоусадкою, яка працює також ізолятором повітря і тепла. Охолодження таких акумуляторів не продумане, вони досить сильно нагріваються під час роботи і швидко деградують. Для того, щоб акамуляторні збірки з дешевих елементів не так сильно нагрівалися, вони повинні, тут я говорю тільки про літій-іонні, бо за інші не знаю, розряджатися струмом не більше 1С ( С- ємкість ) , тобто струмом, який не перевищує їхню ємність. Наприклад елемент 5000 мА повинен розряджатися струмом не більше 5А, щоб не нагріватися. На прикладі маємо збірку 13S2P яка так само затягнута в термоусадку ми не знаємо з яких елементів вона зроблена і важно зрозуміти чи є між цими елементами проставки https://maxamps.com/products/li-ion-100 ... ttery-pack також не вказано діаграму розряду токорозрядні характеристики. Ось до прикладу як виглядають токорозрядні характеристики та як нагрівається комірка при розряді https://www.kirich.blog/obzory/akkumuly ... m-35a.html це дял тих хто хоче глибоко вивчати тему. Я не згоден з автором що 50 – 75 градусів по цельсію це малий нагрів ! при температурі 50+ комірка вже починає деградувати і кількість циклів значно падає ! Якщо наприклад вказано 3000 циклів , то ніколи виробниками збірок не вакзано при якому току розряду ! От до прикладу брендовий 21700 Самсунг INR21700-40T
3.9 Cycle life Capacity ≥2,400mAh @after 250cycles
(60% of the standard capacity @ RT)
-Charge : 6A, 4.20V, CCCV 100mA cut-off @ RT
-Discharge: 35A , 2.5V cut-off @ RT
Після 250 циклів розрядом 35А буде мати ємкість 2400 мАг із початкових 4000 але не вказано приякій температурі розряду, якщо елемент будуть підігрівати такі ж елементи поряд тоді температура швидко досягне тих же 70+ радусів.

3.1 Standard discharge capacity (стандартна=декларована ємкість вказана при розряді током 800мА) Min. 4,000mAh
-Charge: 0.5C(2A), 4.20V, 0.05C(200mA) cut-off @ RT
-Discharge: 0.2C(800mA), 2.5V cut-off @ RT
3.2 Rated discharge capacity
(стандартна=декларована ємкість вказана при розряді током 10 А) Min. 3,900 mAh
-Charge:1.5C(6A), 4.20V, 0.025C(100mA)cut-off @RT
-Discharge: 10A, 2.5V cut-off @ RT

Але далі найцікавіше !
7.0. Characteristics
7.1 Standard charge
This " Standard charge" means charging the cell CCCV with charge current 0.5C
(2,000mA), constant voltage 4.2V and 200mA cut-off in CV mode at 23℃ for capacity.
.
7.2 Rated charge
Rated charge means charging the cell CCCV with charge current 6A and 100mA
cut-off at 23℃
7.3 Standard discharge capacity
The Standard discharge capacity is the initial discharge capacity of the cell, which is
measured with discharge current of 800mA(0.2C) with 2.5V cut-off at 23℃ within 1hour
after the Standard charge.

Стандартна розрядна ємність - це початкова розрядна ємність елемента, яка є
вимірюється при струмі розряду
800 мА при 23℃

Тобто в самому даташиті до хорошого фірмового елемента Самсунг ми бачим що ємкість вказани при розряді током 0,2С (800 мА) комірки 21700 емкістью 4000 мА .
Що не вказано в даташиті скільки циклів буде при температурі підчас розряду 50 градусів і яке буде залишкова ємкість комірки при таких розрядах. Ми бачим найгірший варіант 250 циклів , до падіння ємкості до 2400 , але не ясно а) при якій температурі б) не ясно яка пропорція при розряді током наприкла 2С можливо це буде 500 циклів , а може 300 до падіння ємкості , а може при +70 це буде 200 ?
Елементьи будуть гріти один одного і швидко деградувати! Тому навіть на фірмових комірках ми не можем розуміти скільки буде циклів до падіння емкосі і при якій температурі .
Яке вирішення ситуації ?
Відомі бренди вирішують це дуже слабкими моторами порядку 250 Вт, які працюють через трансмісію, так звані кареточні. Відповідно, такі мотори не працюють на максимум, мають невелике споживання, яке витримують акумуляторні комірки, адже не забуваємо, що офіційно в більшості європейських країн швидкість електровелосипедів обмежена 25 кілометрами на годину. Відповідно, більшої потужності і не потрібно, а мотори більшої потужності переважно китайські.
Так ось який вихід із ситуації ? я для себе зрозумів що потужність акамуляторної збірки має бути хоча б в два рази більше за потужності мотору, тобто маючи китайський мотор 500 Вт ( 10 А при 48-56,4 В) нам потрібно акамуляторну збірку хоча б 1000 Вт (20А при 48-56,4В) , бо цей же моторо 500 Вт в піку під навантаженням захоче жерти до 1500-2000 Вт і щоб акумуляторна збірка змогла видати цей струм без падіння напруги ( і відповідно щоб мотор зміг видати цю потужність) вона повинна розряджатися током не більше 1-2С (Тобто 20-40А при 48-56.4 В) . А нормальним розрядом для збірки мало б бути 0,2С ))) для отримання 3000 циклів до критичного падіння ємкості.
Тобто в ідеалі для мотора 250 Вт потрібно збірку 1250 Вт , для мотора 500 Вт відповідно 2500 Вт.
Ось тоді не буде сильного перегріву , мотор не буде втрачати тягу, і збірка прослужить більше ніж 250 циклів до падіння ємкості на 40% , або до 60% від початкової. При цьому треба забезпечити якимось чином температуру навколишнього середовища 23 гардуси по цельсію. А якщо комірка гріє комірку і не має примусового охолодження як в хороших електрокарах, то вона всеодно нагріється до 50 і далі вже даташит не пише , скромно замовчує падіння емкості .
Знаю що французська пошта купила багато електричних Пежо і через деякий час всіх їх списала, після чого вони почали зявлятися на нашому ринку і умільці перебирали акумуляторні збірки вишуковуючи вцілівші елементи, а все чому ? Тому що пежо не встановили примусове охолодження АКБ, це не прикол , бо я продавав мідні шини майстру який перебирав ці батареї . Таких пежо в нас в Україну поступило купа років 3-4 тому . Тому всі порядні номральні виробники електромобілів роблять примусове охолодження АКБ.

джерела і приклади в додатках
вибачаюсь за неточності та трохи сумбурний стиль. Загалом витратив півтори години на написання . Я хотів вам донести суть ! Щоб ви зрозуміли загальну картину. А занурюватися ще глибше в деталі то вже без мене , я вам показав напрямок - дав вам вудочку , рибу ловіть самі :beer:
Вкладення
13s2p_46.8v_battery_pack_with_panasonic_b_18650_battery_cu_iso.jpeg
SAMSUNG-INR21700-40T-Datasheet.pdf
(1.75 МіБ)
нагрів.jpg
проставки.jpeg
Відповісти