різні технології, FSR значно гірше DLSS.Sanc: ↑ 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
Навіть аналог від інтела XeSS краще за FSR.
різні технології, FSR значно гірше DLSS.Sanc: ↑ 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
я б погодився як би не мав змоги пощупати Xeсx чи як він там від інтел, ну і банально під кожну гру треба підбирати свій апскейл , а краще без нього(поки) , десь норм дллс десь інтел, фср поки посередньо(але в дллс теж таке є) , а все йде до того що з часом їх всі допилять до хорошого стану і буде банально без різниціkalakawa: ↑ 25.03.2024 12:54і це буде велика втрата, враховуючи що альтернатив длсс серед згладжувань та інструментів підвищення фпс поки не існує.Sanc: ↑ 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
хіба що, чутки, про те що амд переведе фср на тензорні ядра та зробить з нього реконструктор замість апскейла, набудуть дійсності, тоді був би сенс всі згладжування та фпс-бустери під фср підігнати, так
Интересно, и чья же это винаАпскейлинг сейчас стал неотъемлемой частью современных игр
Это не верная аналогия, Нвидиа первая представила нейросетевой апскейлер/АА, потом все подтянулись, FreeSync же маркетинговое название Adaptive-Sync стандарта DisplayPort 1.2a, АМД ничего не изобретала, а использовала уже готовую фичу стандарта, а Gsync самостоятельная разработка Нвидиа, со своей железкой и прочее, вышедшее на рынок первым. То что вы там что-то не помните не означает что не помнят другие.Sanc: ↑ 25.03.2024 13:26 FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
Совсем иная ситуация, Майкрософт сделала интерфейс апскейлера частью стандарта, сами апскейлеры будут разные и их будет много, Майкрософт делает стандартный интерфейс для них в своей инфраструктуре, а не сами апскейлеры, но берёт ФСР как дефолтный апскейлер, вот если другого не хотим подключать, есть дефолтный, вот им будет ФСР.Sanc: ↑ 25.03.2024 13:26 От буде та сама історія, АМДшний FSR стане базою в яку доллють фрагменти DLSS i XESS - після чого то стане новим стандартом.
Консолі працюють на АМД, бабло з ігр капає в більшості з консолей, а значить вони задаватимуть тренд.
ОбэмыSoto: ↑ 25.03.2024 13:56Интересно, и чья же это винаАпскейлинг сейчас стал неотъемлемой частью современных игр
Значит вы и сами себя не понимаетеpelia: ↑ 25.03.2024 13:36 ну за такою логікою я не розумію про що ви пишете, так як і за physx в такому випадку ніхто не доплачував, так як його апаратна підтримка була всередині відеомап
FreeSync спаплюжив всю ідею розгортки зміної частоти. Якщо G-Sync працював з одного! герця, і це реально відчувалось на відносно низьких фпс, то фрісинк стартував з 48, і то в амд вирішили що малувато, тепер мабуть з сотні треба, от тільки нафіга? Воно не створює вау-ефекту на таких фпс.Sanc: ↑ 25.03.2024 13:26FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
Я недавно это всё объяснял, почти вся одежда, листья, снег, ошмётки уничтожаемых объектов, всё это на physX-е почти в каждой игре.unique-neon: ↑ 25.03.2024 12:58 PhysX ніби як часто використовується, але на CPU
Додаткові ефекти які з gpu physx включались:
- листя літає як кульбабки, неправдоподібно але прикольно, нехай
- розбивається туман, якщо бігти кріз нього, це треба ще приглядатись щоб побачити
Але от плащ уже на cpu physx рахувався.
Так и из UE3 не выжали все соки. Надо же как-то оправдывать цены в 50-70уе на игрыcapodin: ↑ 25.03.2024 14:04 А я что-то про Хавок вспомнил. Нормальный же движок вроде? )
А шо таке відеомапа?pelia: ↑ 25.03.2024 13:36 відеомап
Шо? В мене монітор підключений по G-sync, який до речі вийшов на два роки раніше за FreeSync. Підтримка останнього в моєму моніторі також є.Sanc: ↑ 25.03.2024 13:26 FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
словотвірШо мені робить: ↑ 25.03.2024 14:15 А шо таке відеомапа?
в нього крива ліцензія, через це вальв були змушені писати свій двигун фізикиcapodin: ↑ 25.03.2024 14:04 А я что-то про Хавок вспомнил. Нормальный же движок вроде? )
PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол І це, на секундочку, - рушії які видають НАЙКРАЩИЙ графоній на теперішній час!Sanc: ↑ 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
bombeybox: ↑ 25.03.2024 15:23 PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол
кто-то даже запарился сделать такую табличкуThis is a list of games believed to support Nvidia PhysX when using Nvidia graphics cards.
Total number of games: 839
Майбутнє за опенсорсом, нвідією і не пахнеbombeybox: ↑ 25.03.2024 15:23Майбутнє - за вектором, який задала Nvidia
Бо його на гітхабі виклали, коли вже грошики доїти не змогли. Так би його і не було ніде.bombeybox: ↑ 25.03.2024 15:23PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол І це, на секундочку, - рушії які видають НАЙКРАЩИЙ графоній на теперішній час!
От отсталой Амуде очень будущим пахнет?Nouriel: ↑ 25.03.2024 16:22Майбутнє за опенсорсом, нвідією і не пахне
Річард Столман, довгих йому років життя, скоро на той світ від старості відійде, а цим майбутнім і не пахнеNouriel: ↑ 25.03.2024 16:22Майбутнє за опенсорсом