Останні статті і огляди
Новини
AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту
-
kalakawa
Member
Пропоную обговорити AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту
отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
-
Megaclite
Member
нєkalakawa: ↑ 04.03.2024 15:38 отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть
-
Dee_q3
Member
Good luck, AMD.
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Дай Боже вашому теляті вовка з'їстиMegaclite: ↑ 04.03.2024 15:47 Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть
-
kalakawa
Member
Та хоч Міцубісі. Аби 120+ фпс(з генератором чи без) та НОРМАЛЬНЕ згладжування за найменший прайсMegaclite: ↑ 04.03.2024 15:47нєkalakawa: ↑ 04.03.2024 15:38 отже не виключено, що в моєму пісюну колись знову буде стояти радеон
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть
-
l-m
Member
kalakawa: ↑ 04.03.2024 16:39 НОРМАЛЬНЕ згладжування за найменший прайс
Це є треба було таку фігню купити, щоб потім оце плакати від драбин що очі протикаютьDELL G2723H
Ще б 32" 720р знайшов
-
kalakawa
Member
Я знаю, а ти схоже ніl-m: ↑ 04.03.2024 16:48kalakawa: ↑ 04.03.2024 16:39 НОРМАЛЬНЕ згладжування за найменший прайсЦе є треба було таку фігню купити, щоб потім оце плакати від драбин що очі протикаютьDELL G2723H
Ще б 32" 720р знайшов
-
l-m
Member
ти правий, я не знаю як здорову людину хтось може заставати користуватись 27" 1080р. Це ж як треба себе не любити.kalakawa: ↑ 04.03.2024 16:50 Я знаю, а ти схоже ні
-
unique-neon
Member
Драбини добре бачу навіть на 32" 4К, при цьому навіть якщо включати щось простіше (FSR, SMAA). Крім драбин ще мерехтять лінії в русі. DLSS (і її друзі) реально ультимативна зглажка на сьогодні. XeSS не пробував, треба буде глянути.l-m: ↑ 04.03.2024 16:48Ще б 32" 720р знайшов
-
Goster
Junior
"нє
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть"
Не думаю, якість інтеловських драйверів залишає бажати кращого, та й репутація в арків нище плінтуса.
Інтел їх замінить. Останеться тільки консольний бізнес, якщо і з нього їх не вижмуть"
Не думаю, якість інтеловських драйверів залишає бажати кращого, та й репутація в арків нище плінтуса.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
-
Stalker22
Member
Не розумію помішанців на рт і ярих фанатиків хуаніто! Не має за що переплачувати такі кошти....Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
-
item2
Member
- Звідки: Київ
Легкий RT АМД вивозить нормально. А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090. Беремо Cyberpunk або Hogwarts - з RT частота кадрів знижується у 2-3 рази, з PT у 5-6 разів. Якщо умовна 4070 не видає 60 кадрів 1440p, тоді ми включаємо DLSS Balanced - втрачаючи в чіткості. Додаємо FrameGen - отримуємо лаг. І зверху накриваємо Ray reconstruction - інколи отримуючи змази і вигляд акварелі. Ну не розумію я: чи воно того варте, чи краще вже пограти в нативі без RT з 90-140 кадрів/сек.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Вам треба на власні очі подивитись, як працює длсс з 1440р і що там за "чіткість" втрачається для початку. Фреймген - чисто маректинг, який малює фпс у кутку монітора, сира технологія з артефактами і диким інпутлагом. Можу погодитись, що є невиправдана втрата продуктивності в деяких проектах, а в деяких навіть дуже несильна, як от метро, наприклад і якщо я хочу пограти з РТ, краще мати nvidia, аніж амд зі зрозумілих причин. Про DLSS>FSR сподіваюсь не треба казати, тому що це незрівнянно за якістю, а от сучасний геймдев диктує правила, що про натив скоро можна забути, або грайте на мінімальних налаштуваннях, тому тут також краще мати більший вибір технологій масштабування, наразі це DLSS, коли амд вирішить ці 2 питання, а вони дуже стараються, я з радістю розглянув би ці картиitem2: ↑ 04.03.2024 18:59Легкий RT АМД вивозить нормально. А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090. Беремо Cyberpunk або Hogwarts - з RT частота кадрів знижується у 2-3 рази, з PT у 5-6 разів. Якщо умовна 4070 не видає 60 кадрів 1440p, тоді ми включаємо DLSS Balanced - втрачаючи в чіткості. Додаємо FrameGen - отримуємо лаг. І зверху накриваємо Ray reconstruction - інколи отримуючи змази і вигляд акварелі. Ну не розумію я: чи воно того варте, чи краще вже пограти в нативі без RT з 90-140 кадрів/сек.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
-
Геральт
Member
- Звідки: з Рівії
Без трюків, це в нативі без генератора? Не вивозить ні 4090 ні тим більше 4080item2: ↑ 04.03.2024 18:59 А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090.
Можна спокійно грати в нативі на не_мінімалкахEnjthesilence: ↑ 04.03.2024 19:08 а от сучасний геймдев диктує правила, що про натив скоро можна забути, або грайте на мінімальних налаштуваннях
А як комусь хтось щось диктує, то не варто піддаватись диктату
-
sselesnes
Member
- Звідки: Харків
У цьому супі не вистачає X-відях від ілона маска. Коли це станеться - історія знову піде по спіралі, як колись з 3Dfx.
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
РТ продуктивніше в нвідії, длсс кращий спосіб масштабування з наразі існуючих, це все. Для мене це вагомі фактори, особливо якщо звернути увагу на тенденції сучасної оптимізації в геймдеві. За це я готовий переплатити, хоча цінова політика амд далека від ідеальної, при всіх рівних. Я оновлюю карту раз на 2 покоління, і коли вийде умовна 5070-5080 я би хотів, щоб у амд чи інтел з'явилися нормальні конкуруючи технологіїГеральт: ↑ 04.03.2024 19:38Без трюків, це в нативі без генератора? Не вивозить ні 4090 ні тим більше 4080item2: ↑ 04.03.2024 18:59 А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090.Можна спокійно грати в нативі на не_мінімалкахEnjthesilence: ↑ 04.03.2024 19:08 а от сучасний геймдев диктує правила, що про натив скоро можна забути, або грайте на мінімальних налаштуваннях
А як комусь хтось щось диктує, то не варто піддаватись диктату
-
item2
Member
- Звідки: Київ
Я теж спочатку думав, що DLSS це ключова перевага. Але потім помітив, що останній XeSS значно покращив свою якість. Також побачив, що TSR в Unreal Engine 5 іграх видає дуже пристойну картинку (це аналог FSR від Epic). Плюс скоро з'явиться AI варіант АМД. Ну тобто альтернативи вже є і буде більше. Можливо не на 100% рівня DLSS, але близькі того. Особливо для власників 1440p/4k моніторів, де видно менше артефактів.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 20:08 я би хотів, щоб у амд чи інтел з'явилися нормальні конкуруючи технології
-
Enjthesilence
Member
- Звідки: Київ
Все це тестив, але dlss все ще дає кращий результат, а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення. XeSS дійсно непогано розвивається, погоджусьitem2: ↑ 04.03.2024 20:38Я теж спочатку думав, що DLSS це ключова перевага. Але потім помітив, що останній XeSS значно покращив свою якість. Також побачив, що TSR в Unreal Engine 5 іграх видає дуже пристойну картинку (це аналог FSR від Epic). Плюс скоро з'явиться AI варіант АМД. Ну тобто альтернативи вже є і буде більше. Можливо не на 100% рівня DLSS, але близькі того. Особливо для власників 1440p/4k моніторів, де видно менше артефактів.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 20:08 я би хотів, щоб у амд чи інтел з'явилися нормальні конкуруючи технології
-
nemadimi
Member
новость из разряда дагестанские ученые открыли стрельбу в центре махачкалы, что амд создала?