А що трапилось за 10 років? Зросли витрати на маркетинг та ЗП сотням криворуких розробників, які не в змозі протестувати, оптимізувати та зробити гру завершеним проєктом?
Перестали витрачати гроші на фізичні релізи (друк обкладинки, диск, логістика до магазинів) і через це зросла ціна?
Можливо розробляти 10-20 років назад рушій, займатися анімаціям, AI, фізикою було легше ніж зараз взяти Анріал, купу необхідніх 3d сканів, зняти з людини необхідні анімації та обробити все на потужному залізі?
Чи якість та жанрова цінність новинок більша, за попередників?
Чомусь старі KOTOR-и, NFS-и, Fallout-и які виходили через рік-два одна за одній стали культовими, а нинішні поділки - клонами клонів або невдалими наслідниками легендарних серій.