Судя по картинкам , потом ещё гамму накручивать надо будет а то нихрена не видно в итоге

ну звучить якось занадто добреЗ цією технікою для 96 % променів шлях не прорахується в повному обсязі, і лише для 4% потрібно виповнити прорахунок шляху від початкової до кінцевої точки. Також даний метод створює менше шуму у трасованої картинки.
Звучить як длсс, спочатку накрутили роздільну здатність, тепер збавляємо. Спочатку накрутили променів, тепер збавляємо.Paradox1306: ↑ 03.04.2023 12:23ну звучить якось занадто добре
ага, точно. так і працюєStray: ↑ 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)![]()
Наверное потому что освещение получается абсолютно статичным.Paner: ↑ 03.04.2023 12:42 Колись в 3д був метод трасування за допомогою карти освітлення light cashe, карта розраховувалась лише один раз для усієї 3д сцени і на її основі прораховувалось все освітлення. Чому зараз не використовують цей метод невідомо.
А вы все носитесь с этой картинкой разница в которой настолько минимальна что ее нужно высматривать с лупой)))))Paradox1306: ↑ 03.04.2023 12:31ага, точно. так і працюєStray: ↑ 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)![]()
https://imgur.com/a/v4mnsNk
Абсолютно верно, в подавляющем большинстве художественных произведений, к которым безусловно относятся и игры, поставленный и кинемотографичный свет часто воспринимается лучше естесственного банально просто потому, что он выставлен таким образом, чтобы подчеркивать саму сцену.Stray: ↑ 03.04.2023 12:29 реалістичне освітлення звісно бомба і по фізону, але у фільмах нас привчають до кінематографічністі з виставленим світлом і правильними ракурсами, тож запечене освітлення буде сприйматися значно краще (незалежно від якості реалізації рейтрейсінга)![]()
С чего бы это?catdoom: ↑ 03.04.2023 14:13RT-core перебор, просто будут простаивать.
Я бы с вами согласился если бы не накручивали ценники так и дали бы нормальный выбор. Например = хочешь РТ - вот пожалуйста тебе RTX4080, вот пожалуйста тебе прайс в 1200 вот кушай, не обляпайся. Не нужно РТ? - вот извольте получить GTX 4080 без РТ блоков, вот вам цена скажем 800 долларов, вся таже петруха но без РТ.catdoom: ↑ 03.04.2023 14:13 Та пускай делают, изначально надо было делать такой подход, но сделали наоборот, чтобы постричь хомяков. В процентном отношении профита технологии, получается что RT-core перебор, просто будут простаивать.
Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игрГеральт: ↑ 03.04.2023 12:47 Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Бери адмд, там как раз без поддержки лучей и ценник соответственныйKravan: ↑ 03.04.2023 14:18 Я бы с вами согласился если бы не накручивали ценники так и дали бы нормальный выбор. Например = хочешь РТ - вот пожалуйста тебе RTX4080, вот пожалуйста тебе прайс в 1200 вот кушай, не обляпайся. Не нужно РТ? - вот извольте получить GTX 4080 без РТ блоков, вот вам цена скажем 800 долларов, вся таже петруха но без РТ.
Ахахахаха в которых большей половине их не видно или они работают криво что аж руки болят. Пример = все ААА конца 2022-2023Spiryt: ↑ 03.04.2023 14:22Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игрГеральт: ↑ 03.04.2023 12:47 Чергова пропрієтарщина від куртки яка буде використовуватись в 2,5 іграх. І що з тим трейсером на 1й картинці сталось? Там картинка ж навпаки якісніша має бути. Знову маркетолохи баки довірливим хом'якам забивають.
Потому что специализированные ядра-блоки всегда простаивали. До шейдерных блоков был иной подход, тоже простаивали. Тут же приведены процент профита, значит в зависимости от оптимизации в играх в основном будут излишни, так для RTX4000 точно, можно сказать тензорные заменят RT-core.Vpupkin: ↑ 03.04.2023 14:15С чего бы это?
Бачив я, як воно в FC6 підтримуєтьсяSpiryt: ↑ 03.04.2023 14:22 Точно так же говорили и за лучи, когда они появились, а теперь они поодерживаются в подовляеющем большенстве ААА-игр
Есть другие актуальные карты?Nick22: ↑ 03.04.2023 14:43Сумісна лише з ртх