Спасибо
![super :super:](./images/smilies/super.gif)
Туронду из бинта с вазелином запхай.murzik: ↑ 09.11.2022 21:59 Engineer_1988
я думаю кожен другий перегородку рівняв. не гугляться ці тампони ніде, окрім одного продавця на ebay в 1 пачку наявності в 20 тампонів в пачці, а потрібно 2 тампона.
яка тема, такі і питання
Та ходи без носа. Ща так модноmurzik: ↑ 12.11.2022 14:33 Saffa
справа в тому, що в нормальних країнах медицина дуже попереду , чого варто радіохвильові лазери, наскільки простіше стало рівняти більшість носів, без кровотеч і тижнів в стаціонарі, натомість 1 доба для перестраховки і додому. раніше юзали бинти, і при їх видаленні 100% кровотеча, вони запихають новий, і так по кругу. а загниваючий США придумав тампон для носа, який не липне до слизової, і дуже легко дістається. ціна питання комфорту - 1-2к грн. в місцевих групах ніби є в наявності, якщо такі, як треба, то нарешті буду ніс рівняти, чого боятися, все одно війна. 4 роки тому вже була призначена операція - зассав![]()
смотря какой дождь и какие комплектующие)vansoul: ↑ 12.11.2022 19:37Подскажите, если комплектующие попали под дождь (в выключенном состоянии), есть ли шанс, что после просушки что-то живое может быть?
Комплектующие - все, что внутри корпуса: материнка, видеокарта и т.д. Не то, чтобы они прям плавали в воде, но дождь на них попал. На счет спирта - нужно именно промыть или протереть?Mr_Volan: ↑ 12.11.2022 20:25смотря какой дождь и какие комплектующие)vansoul: ↑ 12.11.2022 19:37Подскажите, если комплектующие попали под дождь (в выключенном состоянии), есть ли шанс, что после просушки что-то живое может быть?
если именно дождь попал на текстолит и радиодетали - промыть большим количеством спирта, он растворит и вымоет воду из-под деталей поверхностного монтажа. потом продуть холодным воздухом, можно сжатым
промыть, обильно те места, где чипы, под них может затекать вода, и там будет бедаvansoul: ↑ 12.11.2022 20:27нужно именно промыть
Sachem: ↑ 13.11.2022 22:40 Если разрешенная к потреблению мощность равна 9 кВт, то какой номинал должен быть у вводного автомата?
Какие нибудь координаты нормативных документов (гостов или правил) есть, а то в Инете уверенно говорят про от 32А до 50А?
Там есть ещё по долговременной нагрузке. Оно может так 25% пару часов держать- а тем временем пол проводки сгорит. И от производителя автоматов тоже ой как много зависит. С какого нить Этона это далеко не С Шнейдера.murzik: ↑ 13.11.2022 22:55 Sachem
якщо до цих пір постачальник не встановив і не опломбував свій автомат - то ВВІДНИЙ ДВОХПОЛЮСНИЙ автомат будь який, а однополюсні автомати вже по номіналу до кабеля, щоб захистити кабель від перенавантаження.
у нас в будинку по 1.5 кВт договір, по замовчуванню стоять рубильники ручні на 25А радянські, "пакетний взривпакет", замість них ставлять 25-32А.
якщо у вашому випадку все більш строго, я би ставив 40А класа А - "Автоматы класса А имеют самый высокий порог чувствительности. В устройствах с времятоковой характеристикой А, тепловой расцепитель, как правило срабатывает в случае превышении воздействующей силы тока на 30% больше номинала выключателя."
кут відкриття дверей 120 градусів, а на малюнку треба дивитися не кут, а відстань)murzik: ↑ 15.11.2022 20:20табличка, розмір А для кута 120 градусів - 110 мм
а на шаблоні вказано 95.
робиш дірочки в папері, перевертаєш листочок, вуаля, в тебе дзеркальне відображення отворів
і тоді у нас лапка вийде знизу доводчика) ну у мене ПРАВА, то біс з нимMr_Volan: ↑ 16.11.2022 18:28робиш дірочки в папері, перевертаєш листочок, вуаля, в тебе дзеркальне відображення отворів
дійшло. тоді мабуть треба довіряти цифрам, бо маштаб могли і прогавитиmurzik: ↑ 16.11.2022 19:01червоним позначив розмір А на основному малюнку, на мініатюрі і в табличці. на основному малюнку А 95мм? в таблиці - 110.
не вийде знизу, якщо просто "перегорнути" лист як в книзіmurzik: ↑ 16.11.2022 19:01і тоді у нас лапка вийде знизу доводчика)