О знову про контакти) це вічна тема як вибір велосипеду мурзіку
У мене от яка історія трапилася пару років тому, коли їхав зі своїм другом на велосипедах за каталогами шимано.
цей друг трохи раніше не послухав мене, повівся на маркетинг і замість православного мтб на 26" колесах, купив хом'ячиний гравійник трек з дропбаром, isospeed спереду + ззаду, на системі Sram NX. ну і контакти на нього встановив як воно заведено серед хом'яків. так от, їдемо з ним по Києву, під'їжджаємо до світлофору, а на узбіччі, де нам треба почекати зелене світло — з одного боку яма, в якій кожен день у джипів колеса відпадають, а трохи правіше від ями — суха трава. я кричу "ВАЛЄРЧІК, СТІЙ!!!! ТАМ СУХА ТРАВА", друг не почув мене одразу, повертає голову в мій бік щоб розчути, але невдало — вивертає собі шию (клятий дропбар!), при цьому вже заїжджає в суху траву — перемикач, звичайно ж, одразу розлітається на запчастини. Валєра панікує, втрачає керування і намагається відстібнутись зі своїх контактів. звичайно ж, ламає собі праву ногу в трьох місцях (типова ситуація з контактами). ліву ногу відстібнути взагалі не може, смикає-смикає і в цей момент рама його треку не витримує і тріскається там де іsospeed (а я казав йому, що ця технологія небезпечна для життя!) і велосипед взагалі весь розлітається.
Слава Богу, Валєра вижив, відновився і одразу після того купив собі бюджетний але непоганий двопідвіс за 7к баксів по знижці, на якому спокійно собі катається по нашому асфальту, навіть заїжджав в суху траву і ніколи більше не має ніяких пригод
