только существует м-а-а-аленькая проблемка: соляра и бензин от паспорта к паспорту с разной плотностью идут и вливаются в непустые емкости на АЗК, смешиваясь с топливом такой же разной плотности.
соответственно килограммы в каждой партии разные (и в итоге смешивания в емкостях на АЗК еще более разные): на примере соляры - видел плотность от 860гр/л до 820гр/л в паспортах.
последняя заливка была топливом плотности 822гр/л.
насчет кач-ва топлива локально решил проблему следующим джентельменским набором
anatolikostis
Нє, сама бензоколонка має рахувати кілограми, а не літри, коли заливає паливо в машину. Що там прийшло бензовозом - діло десяте. До того ж там зараз і так треш: часто паливо на заправку приходить саме в кілограмах, заправка торгує вже літрами, а хитромудрий софт все це намагається перерахувати.
В среднем, плотность горючего при 20 ºС составляет 0,75 г/л. Используя данные справочника, выполнив простой расчёт, получаем, что объём одной тонны бензина составляет от 1282 до 1429 литров.
Чтобы выполнить более точные расчёты необходимо вносить поправку на температуру, т.к. плотность по стандарту в справочниках указана с учётом температуры от плюс 15 до плюс 20 ºС. В случае, когда температура выходит за границы этого диапазона, требуется учитывать поправку на температуру.
а теперь прикинем - Кременчуг отпускает тонну по 25400грн А95, берем среднее значение в 1300л на тонну, выходит по 20грн/л бенза, на УКРнафте по 21грн толкают, но блин если он евро5 то чего эти заправки пустые и народ заправляет по 25-26грн на вогах, окко, сокаре?
p.s. беллоруский бенз на тонне на 1000грн дешевле и его вагонами прут...
Позавчера лил соляру в AMIC - была по 23,29 грн., с учетом скидки "от 60л" вышла в 20,29 грн.
При этом на ОККО та же соляра (Мозырь) - по 25,49 грн., а мгновенных скидок нет - не представляю, кто там заправляется
PS Тогда же проверял паспорт на 95й - литва, с учетом скидки сейчас встанет по 21,49 грн., так что Укрнафте еще есть, куда скидывать свой прайс.
anatolikostis
Мне без нравится на Wog, окко от случая к случаю, ровно как и параллель. На укрнафте не заправлялся, одна заправка и та, где-то у азота. AMIC где у нас расположен?
у нас все амики пустуют...
ОККО дает 4грн на фишку от 5л если заправлять... на следующий раз можно списать с фишки... я так 30л 92го заливал по цене 20л...
а где этой 95й литва по 21.49? точно ли он 95й и литва? а то писать можно много чего...
Scoffer:
В поршневі літаки колись на форсажі в додаток до бензу горілка плескалась (реально 40-50% розчин спирту) і компресор на підвищену передачу втикався. +20% потужності на рівному місці.
Просто спробуй зараз підпалити горілку.
Колись горілка вироблялась лише у ректіфікаторах - і цикл сирцю до спирту, і сам цикл дістіллянту (сама горілка).
85% того що ти можеш купити від наших "шаманів" не буде горіти, бо це тупо спирт розведений водою. Куди б ти таке не залив - вона все зведе нанівець.
Корочше - я всіх ще раз попереджаю - у Запоріжжі вздовж траси "Москва-Сімферопіль" краще не заправляйтеся (це близько 7 заправок від трьох різних компаній).
Там усе розраховано на прохідний транзит. Від'їхав від колонки - далі твої проблеми...
shatun
Взагалі сенс впорскування водно-спиртової суміші на форсаж, а не чистої води не в тому, що спирт горить. В порівнянні з бензом спирт горить ну дуже так собі.
Але водно-спиртовий розчин дає меншу корозію ніж спирт або вода окремо взяті, як би дивно це не звучало, і заодно вода+етиловий/метиловий спирт+бенз дає доволі довговривку емульсію, котра не одразу розслаюється на шари як би це зробила просто вода в бензі, і дає двигуну можливість нормально працювати. А якщо додати ще етилового спиритуса ізопропилового, то взагалі буде не емульсія, а чистий розчин. Бенз+вода+етиловий+ізопропиловий не розслоюються взагалі, і можна не мутити окремий вприск, для гонок там на 400 метрів наприклад, а просто лити в дензобак. Тільки пропорції витримати треба.
Привіт народ. Порекомендуйте надійного виробника дисків і зимову резину! 225/55/18, зараз стоять стокові диски 245/45/19 і хенкук угроський.
На просторах олх бачу польську фірму Carbonado - модель Atlantic 600$ за 4шт, просто не знаю чи нормальні, пишуть що є сертефікати.
Резину яку брати, в основному місто, хороше асфальтове покриття і робота 20км в одну сторону - дороги нема...
Чому не взяти той самий хотлайн з нормальним сортуванням за параметрами і брендами? Чи пошук вживаного?
Nic_Roman:Резину яку брати
Вибираєш за результатами тестів (наприклад, тут https://shina.guide/ досить чимало тестів з різних ресурсів), потім йдеш на хотлайн, офігєваєш з ціни лідерів , дещо спускаєшся до наступних позицій в рейтингу, знову за ціною ... - і повторюємо, поки не знайдеться та комбінація ціна/якість, яка влаштовує персонально.
Nic_Roman
Диски Disla норм
Плюси:
гнуться, а не тріскаються
заводська гарантія, котра реально працює
якщо щось трапиться можна докупити хоч один диск, а не одразу комплектом, асортимент навряд чи вони змінять до самої кончини заводу
Мінуси:
важкі
не в усіх розмірах і розболтовках є красиві варіанти
диски м'які, на 180 км/год по ямам стануть квадратними моментально, деякі індивідууми негодують
Scoffer
Я так скоро не ганяю! Disla що то за виробник?
SergN
Я дивився по інфошині, і натрапив на сайт львівського продавана і на олх він теж є, ціна такі як на інфошині +-
Ні я хочу лише нові і з гарантією
Nic_Roman http://disla.ua/ https://dislashop.com/
Наш місцевий завод. Власне всі плюси і йдуть з того, що це місцевий завод, можна замовити будь-яку модель будь-якого кольору в будь-який час, і так само замінити диск по гарантії якщо щось пішло не так. В іншому це середні диски по середній ціні. Не більше і не менше.