Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Відповісти
Автор
Повідомлення
Patruletz
Member
Аватар користувача
Звідки: Рівне

Повідомлення

1.3л на турбе да еще под такой вес.. умеют французы всунуть г в красивую обложку, еще вопрос, за сколько сгниет обложка на раша металле.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Ну давай от об'єктивно:
Машина не розганяється. 15 з чимось секунд. Так це ж, :censoured: , таврія :laugh:
Машина не гальмує. Після разової зупинки перегріваються гальма, жесть якась.
В машині як на С-клас немає місця ні на задньому ряду, ні в багажнику.
Машина за ці гроші пуста як барабан і обвішана гівняним пластиком. Одна справа якщо такий салон в логані за 14 максимум, і зовсім інша в машині за 28.
Машина російського походження і згниє ще до того як оком встигнеш моргнути просто тому, що у них так заведено кузова робити :D
Плюс саме походження з усіма витікаючими наслідками.
Треба бути реально несповна розуму щоб взяти цю тачку.
Нє, те що десяток-інший, чи може навіть сотню продадуть я впевнений. Але реально ЗАЗ якоюсь черговою :censoured: страждає. Ще й знову будуть захищати "вітчизняного автовиробника" податками імпорт нових машин :facepalm:
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer
Ну так я ж про те саме. В машині, окрім зовнішнього дизайну, немає нічого хорошого, як для цього цінового сегменту.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

AndreyPH:своей рекламкой
На форуме нету раздела под рекламу?
DriverFirst
Member
Аватар користувача
Звідки: Горловка Украина

Повідомлення

AndreyPH: Пригоняю авто из США под заказ :up:
спойлер
А можете "под заказ" угнать авто в США обратно?
Martix
Member
Аватар користувача
Звідки: Цитадель

Повідомлення

Не хватает подписи в конце: "Ваш биток из говна и палок ждет Вас".
Trinity
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Как же достали эти битки, то сначала бляхи, теперь битки. Едешь по Киеву и страшно от этих шумахеров, ездили на жигулях и ланосах, тут царями стали, сели в пассат 20-ти летний, локоть на улицу, так как кондишн давно не работает, и валит нарушая правила, у него ведь турбо дизель, а сзади облако дыма черного. И думает что он перец, и его пропустят, ведь он на премиум авто :lol: :lol: :lol:
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Trinity:сели в пассат 20-ти летний, локоть на улицу, так как кондишн давно не работает, и валит нарушая правила, у него ведь турбо дизель, а сзади облако дыма черного.
Ну это, все-таки, портрет "бляхи", а не "битка", хоть эта бляха тоже может быть много раз битой в добавок к тому, что 100% ушатанная.
Trinity
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

SergN
А битки чем лучше? Чтобы сделать ее такой, какой она должна быть, то выйдет та же цена что и купить у нас живую, но она все равно остается битком и оно потом все равно вылезет наружу. Из-за этого их делают тяп-ляп лишь бы дешевле и ездила. Бабки заплатил, но все равно на хламе ездишь, салон зачухан, покрашен плохо, запчасти китай, так как оригинал дорого, а потом и зазоры (если про кузовщину) или походишь недолго (если про ходовую), и про то что запчасти нужно подбирать, ждать и платить больше вообще молчу.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Trinity:А битки чем лучше?
Для меня они в массе лучше хотя бы тем, что почти все - относительно свежие бензинки, а не укатанные в хлам дизеля, соотв. не коптят в окружающую среду, как паровозы. Соотв. даже если хозяин там решил кататься на "тяп-ляп... покрашен плохо.... зазоры..." (его личные заморочки), то по крайней мере, в окрестностях хотя бы дышать можно без респиратора. Не зря это старье дизельное с улиц многих больших городов Европы изгоняют - там о здоровье нации думать принято при разработке разрешений/запретов.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Від того, що бензинки з вирізаними каталізаторами і кривим чіп-тюнінгом коптять невидимим димом замість видимого, результат не сильно зміниться :laugh:
У нас же немає ТО як в європах, щоб заставити машини відповідати паспортним екологічностям.
anatolikostis
Member
Аватар користувача
Звідки: Луганск. область

Повідомлення

SergN
бензинки просто сажу не показывают, а выхлоп у них гораздо токсичнее.
и в Европе проблему решают не изгоном, а старт-стопом и повышением норм экологии до 6 уровня: все бензиновые тачилы новые на светофорах стоят на тормозе не заведенные, нажал на газ - завелась и поехала.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

З нормальних палив з точки зору вихлопів краще всього пропан 5-6 під спеціально спроектований для цього двигун як у корейських таксистів.
З рахуванням реально розповсюдженої у нас мережі газових заправок, той же сраний ЗАЗ міг би вільно ліцензувати у корейців таке двигло і ставити його на черговий клон якоїсь іномарки. Газодвигло механічно навіть простіше за сучасні бензові. І то було б більше понту ніж з мордорським недокросовером.
Rabbit-kms
Junior
Аватар користувача
Звідки: Южная Пальмира

Повідомлення

SergN:
Trinity:А битки чем лучше?
Для меня они в массе лучше хотя бы тем, что почти все - относительно свежие бензинки, а не укатанные в хлам дизеля, соотв. не коптят в окружающую среду, как паровозы. Соотв. даже если хозяин там решил кататься на "тяп-ляп... покрашен плохо.... зазоры..." (его личные заморочки), то по крайней мере, в окрестностях хотя бы дышать можно без респиратора. Не зря это старье дизельное с улиц многих больших городов Европы изгоняют - там о здоровье нации думать принято при разработке разрешений/запретов.
А чем думали когда клепали дизеля? Почему как Япония после 2000х не прикрыли выпуск дизельных легковушек? Значит тогда экология была до фени, в приоритете был малый расход дизеля и его дешевизна... А теперь экология в мозги зашла и мы стали клепать электрички которые увеличивают нагрузку на добычу лития который не фига не вредный :lol: , выработка электричества тоже экологичная на теплоэлектростанциях :laugh: , а интересно утилизация - это переборка батареи и продажа в третьи страны?

Отправлено спустя 1 минуту 30 секунд:
..p.s. в той же Японии в приоритете гибриды, а не полные электрички и водородный мотор Тойота не просто так пропихивают в массы...
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

Scoffer:Від того, що бензинки з вирізаними каталізаторами і кривим чіп-тюнінгом
Скільки таких у % співвідношенні? І яким це боком до моєї фрази про плюси для оточуючих з точки зору вихлопу більш свіжих бензинок-битків (знаємо звідки) з пробігами в пару десятків тис. миль порівняно з загнаною євробляхою-дизелем, де вже пів-мільйона на одометрі (і це ще не оригінальний пробіг), а випущена вона ще в часи Євро-2? Я тією фразою пояснив, чому в загальній масі я б віддав перевагу, щоб продовжували тягнути зі штатів бензиновий свіжачок, ніж гнилі дизельні 20-літки з ЄС.

Відправлено через 1 хвилину 55 секунди:
anatolikostis:и в Европе проблему решают не изгоном, а старт-стопом и повышением норм экологии до 6 уровня
Це те ж саме. Підвищення норм і все більше анонсів саме про заборону в'їзду в центри міст старим євронормам, де найменш милують саме дизельні.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

SergN
Та ну практично всі. Відкриваєш ютуб будь-якого ремонтника, і на першій хвилині чуєш про вирізаний каталізатор в абсолютній більшості випадків.
У нас же придурушний народ. Ріжуть навіть не тому, що вийшов з ладу, а просто так, бо "двигун душить".

Відправлено через 3 хвилини 21 секунди:
Та і буквально на будь-який автофорум заходиш, там тема про чіп євро-2, а то і євро-0 з вирізаними катами буде по популярності одразу після теми "якого б гівна замість мастила залити на 10 гривень дешевше" :D
shatun
Member
Аватар користувача
Звідки: Запорожская глухомань

Повідомлення

SergN:...относительно свежие бензинки, а не укатанные в хлам дизеля, соотв. не коптят в окружающую среду, как паровозы... ...то по крайней мере, в окрестностях хотя бы дышать можно без респиратора. Не зря это старье дизельное с улиц многих больших городов Европы изгоняют - там о здоровье нации думать принято при разработке разрешений/запретов.
Ты не о том на наших просторах думаешь. Плачь лучше об качестве нашего топлива, которое в момент убьёт экологичность/экономичность двигла и просто его рабочие параметры.
Ни один гарантийный грузовик зарубежных строительных подрядчиков не заправляется нашим топливом от слова "совсем". Только "оттуда" по железке.
Если гаранты поймают на заправке "нашим" - авто сразу снимается с обслуживания. И это очень правильный подход.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

shatun
Нормальне у нас паливо. Не євро 6 як в європах, але реальне 5 з заводів відпускається вже давно. На брендових заправках максимум на що можна напоротись, це на те, що в бочкі сильно довго стояло і частина присадок осіла/вивітрилась. Або бочку помили погано. Вчасна заміна паливних фільтрів врятує пролетаріат :laugh:
Інша справа, якщо ти купляєш на розлив тепловозну соляру з-під поли, як місцеві таксисти, а тоді чогось (дійно, з чого б?) сучасні дизеля на ній дохнуть. Ну тут, як-то кажуть, ССЗБ.
SergN
Member
Звідки: Kyiv

Повідомлення

shatun:Ты не о том на наших просторах думаешь. Плачь лучше об качестве нашего топлива, которое в момент убьёт экологичность/экономичность двигла и просто его рабочие параметры.
Ну можешь плакать о "нашем топливе", я же свою позицию относительно импорта б/у-шек огласил.
Scoffer:Та ну практично всі. Відкриваєш ютуб будь-якого ремонтника, і на першій хвилині чуєш про вирізаний каталізатор в абсолютній більшості випадків.
Чухня. Це як по відгуках сервісмена побутових товарів говорити, що всі 100% відповідного товару продаються неробочими, адже до нього попадає лише такий. Те ж саме з ремонтниками, особливо ютьюберів (переважно рашкованських), де давай контент на трешаку. А найбільш довірчиві розвісили вуха і проектують на все оточення.
Scoffer
Member
Аватар користувача

Повідомлення

shatun
https://www.autocentre.ua/ua/opyt/topli ... 02080.html
Ось цьогорічний тест. Не відповідає нормам лише якась ноунейм для мене заправка Marshall
Судячи з того, що вони в основному в Харькові, то це явно якись контрабас з кацапетії. Інші бензини в нормі.
Відповісти