Наступне покоління Nintendo Switch підтримуватиме ігри для оригінальної консолі

Обсуждение статей и новостей сайта
Ответить
Автор
Сообщение
Mike88
Member
Аватара пользователя
Откуда: Dnipro

Сообщение

Пропоную обговорити Наступне покоління Nintendo Switch підтримуватиме ігри для оригінальної консолі
Навіть і сумнівів не мали, що саме так і буде -- тому Nintendo і вбила емулятори Yuzu i Ryujinx
Matumba92
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Вопрос только в том как они будут выглядеть.
Адаптируют ли графику в играх под возможности нового железа или просто будут продавать старые игры на новую консоль?!
1234waltz
Member

Сообщение

Matumba92: 06.11.2024 11:05 Вопрос только в том как они будут выглядеть.
Адаптируют ли графику в играх под возможности нового железа или просто будут продавать старые игры на новую консоль?!
Оце дуже цікаве питання. Простий апскейл та підняття фпс не виглядають проблемою.
Не пам'ятаю де (можливо на dev dou) читал інтерв'ю з один з розробників порта Метро для Світча. Він писав, що для портування "важкої" гри недостатньо просто порізати текстурки та зменшити кількість полігонів в модельках. В силу дохлості заліза, там не на рівні API виского рівня працювали, а писали код, що звертається до низькорівневих функцій заліза (користувались посібником по архітектурі Максвел та документацією Хуанга по Тегрі).
Скоріше за все, навіть враховуючи певний рівень сумісності архітектури воно все буде крутитись в емуляторі.
анти__бот
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кропивницький

Сообщение

Головне щоб вона не втратила компактні розміри і не перетворилась в стім дек, часу від заряду і шуму з вагою це теж стосується, якщо зможе запускати ігри на кшталт дс3 і елден рінг то це буде круто :super:
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Matumba92
1234waltz
Розробник заліза один і той же, необхідніть сумісності гадаю була заявлена з початку обговорення наступного покоління, — припущу що таким чином сумісність переклали на плечі розробника заліза? Чекати правда ще пів року...
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Matumba92: 06.11.2024 11:05 Вопрос только в том как они будут выглядеть.
Адаптируют ли графику в играх под возможности нового железа или просто будут продавать старые игры на новую консоль?!
Скорее всего просто фпс, ибо только это позволяет не колупать код игры. В принципе, владельцы сыча 2 наконец-то получат плавность шитого сыча, что уже хорошо, ну и даунскейлер не будет так часто вылезать
_Andrik_
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кременчук-PL

Сообщение

Matumba92: 06.11.2024 11:05 Вопрос только в том как они будут выглядеть.
Адаптируют ли графику в играх под возможности нового железа или просто будут продавать старые игры на новую консоль?!
Візьмуть приклад від колег з Соні , наштампують ремастерів і продадуть ще раз :rotate:
Mercator
Member
Аватара пользователя
Откуда: Зазеркалье

Сообщение

DuckRider: 06.11.2024 13:27
Matumba92: 06.11.2024 11:05 Вопрос только в том как они будут выглядеть.
Адаптируют ли графику в играх под возможности нового железа или просто будут продавать старые игры на новую консоль?!
Скорее всего просто фпс, ибо только это позволяет не колупать код игры. В принципе, владельцы сыча 2 наконец-то получат плавность шитого сыча, что уже хорошо, ну и даунскейлер не будет так часто вылезать
При чем тут код игры к настройкам графики?) скейл\дальность прорисовки\ количество эффектов и их качество\разрешение текстур - за частую делаются с запасом. И всё это настраивает тех арт отдел, это не на столько сложно как вы себе это представляете.
1234waltz
Member

Сообщение

VovaII: 06.11.2024 12:53 Matumba92
1234waltz
Розробник заліза один і той же, необхідніть сумісності гадаю була заявлена з початку обговорення наступного покоління, — припущу що таким чином сумісність переклали на плечі розробника заліза? Чекати правда ще пів року...
Це не так просто як здається. Є приклади з ПС4, де для ігор періоду кінця життєвого цикла розробники йшли на брудні хаки часів минулих поколінь. Тобто якісь моменти навіть на частоти, таймінги і тп залізячні параметри прив'язували до якихось функцій рущія.
Душні душі 1 та Bloodporn настільки погвалтовані, залочені та криві, що у DS1 в першому виданні на пука був лок на 30 фпс та все криво працювало, а другий на PS5 в 30 фпс йде в 2024 році.
Ответить