AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK

Обсуждение статей и новостей сайта
Ответить
Автор
Сообщение
1nsane
Member
Откуда: Ларнака, Кипр

Сообщение

Предлагаю обсудить AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK

> На настройках Very high

Тогда уж точно не надо было показывать пример на КС :laugh: Имхо пример в каком-нибудь динамичном, но синглплеерном шутере был бы более актуален.
Евгений King
Member
Аватара пользователя
Откуда: Казна-де

Сообщение

1nsane: 08.09.2024 15:11 Предлагаю обсудить AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK

> На настройках Very high

Тогда уж точно не надо было показывать пример на КС :laugh: Имхо пример в каком-нибудь динамичном, но синглплеерном шутере был бы более актуален.
В динамічному сінгловому шутані ти можеш натиснути кнопочку і відкатити до попереднього збереження. Там оці всі Anti-Lag 2 взгалі не потрібні. В динамічному сінгловому шутані пиво виступає і за Anti-Lag 2 і за буст скілу.
А от в CS така фіча має сенс, не всі ж мамкині ютубери і папкині кіберкотлети і бігають у вікні 800*600 на ультра мінімалках, пересічному користувачу хочеться грати на ультрах, бо тазік дозволяє.
AFU_power
Member
Аватара пользователя

Сообщение

1nsane: 08.09.2024 15:11 Предлагаю обсудить AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK

> На настройках Very high

Тогда уж точно не надо было показывать пример на КС :laugh: Имхо пример в каком-нибудь динамичном, но синглплеерном шутере был бы более актуален.
А навіщо синглплеєрному шутану антилаг? Може б ще дивились як антилаг працює в походовій JRPG?
Earanak
Member
Аватара пользователя
Откуда: Украина

Сообщение

Из синглплеерных шутанов приходит на ум разве что Witchfire и Roboquest, там крутишься вертишься на 200+ FPS прыгая по всей карте и отстреливаешь всем головы/пиксели в полете )) В основном синглплеерные шутеры не такие уж спинномозговые да и ботики тупенькие в них частенько, да и нужды в идеальной точности и инпутлаге низком нету за частую.
Евгений King
Member
Аватара пользователя
Откуда: Казна-де

Сообщение

До речі, дивився у optimumtech на трубі ще з рік тому був тест усіх цих антилагів і т.д. То найбільше профіду давав старий дідівський метод лімітування FPS. Якщо стрибки до 240-260фпс а середнє значення у 200, ріжеш 200 і отримуєш відгук набагато кращий за всі ці антилаги у Nvidia та AMD.
Ответить