Последние статьи и обзоры
Новости
Obsidian Entertainment показала ігровий процес Avowed
-
Seraphim
Member
Предлагаю обсудить Obsidian Entertainment показала ігровий процес Avowed
Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
А до чого тут Говард?Seraphim: ↑ 19.01.2024 11:55 Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
-
OmiHal
Junior
Что я увидел:импакта от оружия холодного\огестрельного прям -10,интелект врагов-"моя хата с краю,ничего не знаю".Ярко,пёрстро,но пока очень уныло из того,что увидел.
-
Spiryt
Member
- Откуда: Киев
Посмотрим, что с этого выйдет, но выглядит так себе. Обсидиан даже с баблом от майков не могут сделать игру, которая будет выглядеть, как настоящая ААА
Я б сказал, что пока это выглядит, как очередная мало кому нужная игра от Spiders Studio
Я б сказал, что пока это выглядит, как очередная мало кому нужная игра от Spiders Studio
Последний раз редактировалось Spiryt 19.01.2024 12:07, всего редактировалось 3 раза.
-
Seraphim
Member
вибачаюсь то я ще не прокинувся, з беседкою попутавГеральт: ↑ 19.01.2024 11:59А до чого тут Говард?Seraphim: ↑ 19.01.2024 11:55 Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
-
Vpupkin
Member
- Откуда: Dnipro
Уж очень оно похоже на аутервородс, даже не знаю это хорошо или плохо.
-
Ostin
Member
Це вже далеко не ті обсідіани, на жаль...
-
Kravan
Member
Все такое ярко-пестрое, вокруг свистит, пердит тужиться. Но как то не впечатлило. Дизайны так вообще какие то зумерские.
В общем думаю проходняк.
В общем думаю проходняк.
-
unique-neon
Member
Вчора друг дав лінк на відео. Кажуть, що хотіли додати екшину. Але цей екшин такий повільний, що неможливо, краще б не додавали.OmiHal: ↑ 19.01.2024 12:01Что я увидел:импакта от оружия холодного\огестрельного прям -10,интелект врагов-"моя хата с краю,ничего не знаю".Ярко,пёрстро,но пока очень уныло из того,что увидел.
-
Phos4
Member
- Откуда: Луцьк
Якось попри всю стіну тексту яку наговорили ці чудові люди, які я взагалі не розумію для чого потрібні в цьому відео, око ні за що не зачепилось, все виглядає якимось типовим. Все ж я буду чекати проект, надіюсь він не буде настільки напханим дешевою сатирою як аутер ворлдс.
-
daesz
Member
Не популярна думка, але ігри де в основному мілі комбат та ще й від першого лиця - не дуже зручно грати. А якщо сюди ще й стелс додати - то його взагалі не зрозуміло як грати, бо не знаєш кусок текстури персонажа не стирчить із-за ящика..
- спойлер
-
Sailor Popeye
Member
- Откуда: Ужгород
Враження по кадрах, що це в них як у Piranha Bytes, прокляття ремесла. Навіть коли дали бюджет виходить щось дешеве і не дуже привабливе на перший погляд
-
NUN4AG
Member
Сетинг The Outer Worlds цікавіший для мене, ніж в Avowed, але бойова система цікавіша саме у сабжу...
При цьому як не крути, але жодна із них не тягне на ААА проєкт.
Що Обсідіанам дає співпраця з Майками? Фінансову подушку безпеки? Можливість робити відразу кілька проєктів на 7-8 баллів замість одного?
Після New Vegas (2010) вони зараз могли бути вже на одному рівні з CDPR та Ларіанами, але випускають The Outer Worlds (який багато хто називає FNV у космосі, але як на мене вона не тягне на рівень того проєкту, особливо зважаючи на 9 років які розділяють ці проєкти) та Avowed (багато в чому технічно незграбну гру, яка підозріло нагадує Облівіон, Скайрім та Dark Messiah of Might and Magic).
Те, що в Обсідіанів був талант - для мене очевидно, то чого ж їм не вистачає?
В мене така думка:
1. Поляки вміють чудово обирати матеріал на якому базуються їх майбутні хіти і з кожною грою росте як технологічний рівень їх проєктів, так і рівень постановки.
Для Кіберпанку вони навіть залучили Кіану до ролі Джонні Сільверхенда. Можна казати, що все це можливо завдяки $$$, але чи було воно у поляків на момент релізу 1 Відьмака? Вони самі зуміли знайти якісний матеріал для лору своїх проєктів, якісно його реалізувати, прогресуючи на протязі цих 16 років (реліз TW1 - реліз С2077PL) завдяки зароблениму своєю діяльністю $$$.
2. Ларіани 20+ років назад несподівано випустили дуже якісну на той час Divine Divinity, але потім 12 років не могли повторити цього успіху.
Вони збирали на DOS 1-2 за допомогою кікстартеру. DOS 1-2 та BG3 знаходилися у Early Access. Але це не завадило їм створити найкрутіші проєкти свого піджанру за ці роки і одні з найкращих РПГ свого часу. За ними не стояла Майкрософт (в геймпасс до якої вони на відміну від Обсідіанів не продалися).
Ці хлопці завдяки наполегливості, таланту та гармонії з власним комьюніті вийшли на новий для себе рівень.
Тобто сучасними Обсідіанам не вистачає вміння обирати якісне джерело матеріалу для проєкту (як це раніше було у випадку з KOTOR2 та FNV), вони не вміють на повну реалізувати свій талант, прогресувати, аби розвивати постановку та загальний технологічний рівень своїх проєктів до сучасного рівня.
Зверху порівняли їх та Piranha - як на мене це дуже влучне порівняння. На початку творчості обидві кампанії зробити хіти, а потім намагаючись повторити успіх не розуміли, що світ довкола змінюється і якщо ти не будеш прогресувати разом з ним, то так і залилишся у полоні власної зони комфорту, не реалізувавши власний потенціал.
При цьому як не крути, але жодна із них не тягне на ААА проєкт.
Що Обсідіанам дає співпраця з Майками? Фінансову подушку безпеки? Можливість робити відразу кілька проєктів на 7-8 баллів замість одного?
Після New Vegas (2010) вони зараз могли бути вже на одному рівні з CDPR та Ларіанами, але випускають The Outer Worlds (який багато хто називає FNV у космосі, але як на мене вона не тягне на рівень того проєкту, особливо зважаючи на 9 років які розділяють ці проєкти) та Avowed (багато в чому технічно незграбну гру, яка підозріло нагадує Облівіон, Скайрім та Dark Messiah of Might and Magic).
Те, що в Обсідіанів був талант - для мене очевидно, то чого ж їм не вистачає?
В мене така думка:
1. Поляки вміють чудово обирати матеріал на якому базуються їх майбутні хіти і з кожною грою росте як технологічний рівень їх проєктів, так і рівень постановки.
Для Кіберпанку вони навіть залучили Кіану до ролі Джонні Сільверхенда. Можна казати, що все це можливо завдяки $$$, але чи було воно у поляків на момент релізу 1 Відьмака? Вони самі зуміли знайти якісний матеріал для лору своїх проєктів, якісно його реалізувати, прогресуючи на протязі цих 16 років (реліз TW1 - реліз С2077PL) завдяки зароблениму своєю діяльністю $$$.
2. Ларіани 20+ років назад несподівано випустили дуже якісну на той час Divine Divinity, але потім 12 років не могли повторити цього успіху.
Вони збирали на DOS 1-2 за допомогою кікстартеру. DOS 1-2 та BG3 знаходилися у Early Access. Але це не завадило їм створити найкрутіші проєкти свого піджанру за ці роки і одні з найкращих РПГ свого часу. За ними не стояла Майкрософт (в геймпасс до якої вони на відміну від Обсідіанів не продалися).
Ці хлопці завдяки наполегливості, таланту та гармонії з власним комьюніті вийшли на новий для себе рівень.
Тобто сучасними Обсідіанам не вистачає вміння обирати якісне джерело матеріалу для проєкту (як це раніше було у випадку з KOTOR2 та FNV), вони не вміють на повну реалізувати свій талант, прогресувати, аби розвивати постановку та загальний технологічний рівень своїх проєктів до сучасного рівня.
Зверху порівняли їх та Piranha - як на мене це дуже влучне порівняння. На початку творчості обидві кампанії зробити хіти, а потім намагаючись повторити успіх не розуміли, що світ довкола змінюється і якщо ти не будеш прогресувати разом з ним, то так і залилишся у полоні власної зони комфорту, не реалізувавши власний потенціал.
-
Spiryt
Member
- Откуда: Киев
У обсидиан были хорошие проекты пока они "доедали" за остальными( KOTOR 2, NWN2, FNV). Из их самостоятельных проектов, разве что игра по Сауз Парку была успешная, кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах. Не удивлюсь, если после Outer Worlds 2 майки прикроют студию, если она будет такого же качества, как оригиналNUN4AG: ↑ 19.01.2024 14:51 Тобто сучасними Обсідіанам не вистачає вміння обирати якісне джерело матеріалу для проєкту (як це раніше було у випадку з KOTOR2 та FNV), вони не вміють на повну реалізувати свій талант, прогресувати, аби розвивати постановку та загальний технологічний рівень своїх проєктів до сучасного рівня.
-
tinomen
Wake up, Neo
Мені їх Tyranny дуже сподобалася свого часу. шкода що не розвивають цей всесвіт.
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
Зачем прикрывать, если можно посадить за пиление ремейков?Spiryt: ↑ 19.01.2024 15:05У обсидиан были хорошие проекты пока они "доедали" за остальными( KOTOR 2, NWN2, FNV). Из их самостоятельных проектов, разве что игра по Сауз Парку была успешная, кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах. Не удивлюсь, если после Outer Worlds 2 майки прикроют студию, если она будет такого же качества, как оригинал
-
Spiryt
Member
- Откуда: Киев
Как бы не вышло, что уровень ремейков будет, на уровне последних игр обсидианwaryag: ↑ 19.01.2024 17:36Зачем прикрывать, если можно посадить за пиление ремейков?Spiryt: ↑ 19.01.2024 15:05У обсидиан были хорошие проекты пока они "доедали" за остальными( KOTOR 2, NWN2, FNV). Из их самостоятельных проектов, разве что игра по Сауз Парку была успешная, кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах. Не удивлюсь, если после Outer Worlds 2 майки прикроют студию, если она будет такого же качества, как оригинал
-
BravoLA
Member
Alpha Protocol еще великолепный, как по мне лучшая шпионская игра.Spiryt: ↑ 19.01.2024 15:05 кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах.
PoE 2 не провалились, недавно говорили, что в долгосрочной перспективе, они довольно неплохо продались.
Как по мне PoE одна из лучших игр в данном жанре, что вышли на волне ренессанса изометрических RPG. И нужно было не бросать серию а дальше ее совершенствовать.
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
ПриемлемоSpiryt: ↑ 19.01.2024 17:42Как бы не вышло, что уровень ремейков будет, на уровне последних игр обсидиан
Если вы о столбах, важны именно стартовые продажи. Это у майков есть время и деньги ждать, меньшим студиям надо окупаться на релизе.BravoLA: ↑ 19.01.2024 22:54PoE 2 не провалились, недавно говорили, что в долгосрочной перспективе, они довольно неплохо продались.
-
BravoLA
Member
Студиям нужно отдать кредиты, а они не отдаются за 1 день поэтому продажи нужны и на старте и после него. Т.к. зарплаты платят сотрудникам каждый месяц. А огромные продажи как раз важнее для акционерных студий.
Соер говорил что продажи были хорошие. Что они, в результате хорошо заработали на игре.
Соер говорил что продажи были хорошие. Что они, в результате хорошо заработали на игре.