Obsidian Entertainment показала ігровий процес Avowed

Обсуждение статей и новостей сайта
Ответить
Автор
Сообщение
Seraphim
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Предлагаю обсудить Obsidian Entertainment показала ігровий процес Avowed

Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Seraphim: 19.01.2024 11:55 Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
А до чого тут Говард?
OmiHal
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

Что я увидел:импакта от оружия холодного\огестрельного прям -10,интелект врагов-"моя хата с краю,ничего не знаю".Ярко,пёрстро,но пока очень уныло из того,что увидел.
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Посмотрим, что с этого выйдет, но выглядит так себе. Обсидиан даже с баблом от майков не могут сделать игру, которая будет выглядеть, как настоящая ААА
Я б сказал, что пока это выглядит, как очередная мало кому нужная игра от Spiders Studio
Последний раз редактировалось Spiryt 19.01.2024 12:07, всего редактировалось 3 раза.
Seraphim
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 19.01.2024 11:59
Seraphim: 19.01.2024 11:55 Говард знову буде рекомендуват нижче 3060 купити нові комплектуючі замість оптимізації ?
А до чого тут Говард?
вибачаюсь то я ще не прокинувся, з беседкою попутав
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

Уж очень оно похоже на аутервородс, даже не знаю это хорошо или плохо.
Ostin
Member

Сообщение

Це вже далеко не ті обсідіани, на жаль...
Kravan
Member

Сообщение

Все такое ярко-пестрое, вокруг свистит, пердит тужиться. Но как то не впечатлило. Дизайны так вообще какие то зумерские.

В общем думаю проходняк.
unique-neon
Member

Сообщение

OmiHal: 19.01.2024 12:01Что я увидел:импакта от оружия холодного\огестрельного прям -10,интелект врагов-"моя хата с краю,ничего не знаю".Ярко,пёрстро,но пока очень уныло из того,что увидел.
Вчора друг дав лінк на відео. Кажуть, що хотіли додати екшину. Але цей екшин такий повільний, що неможливо, краще б не додавали.
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

Якось попри всю стіну тексту яку наговорили ці чудові люди, які я взагалі не розумію для чого потрібні в цьому відео, око ні за що не зачепилось, все виглядає якимось типовим. Все ж я буду чекати проект, надіюсь він не буде настільки напханим дешевою сатирою як аутер ворлдс.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Не популярна думка, але ігри де в основному мілі комбат та ще й від першого лиця - не дуже зручно грати. А якщо сюди ще й стелс додати - то його взагалі не зрозуміло як грати, бо не знаєш кусок текстури персонажа не стирчить із-за ящика..
спойлер
Изображение
По сабжу : виглядає ну дуже мильно, і ще деякі локації таке враження що з new world'а змальовували :D
Sailor Popeye
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

Враження по кадрах, що це в них як у Piranha Bytes, прокляття ремесла. Навіть коли дали бюджет виходить щось дешеве і не дуже привабливе на перший погляд
NUN4AG
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Сетинг The Outer Worlds цікавіший для мене, ніж в Avowed, але бойова система цікавіша саме у сабжу...
При цьому як не крути, але жодна із них не тягне на ААА проєкт.
Що Обсідіанам дає співпраця з Майками? Фінансову подушку безпеки? Можливість робити відразу кілька проєктів на 7-8 баллів замість одного?
Після New Vegas (2010) вони зараз могли бути вже на одному рівні з CDPR та Ларіанами, але випускають The Outer Worlds (який багато хто називає FNV у космосі, але як на мене вона не тягне на рівень того проєкту, особливо зважаючи на 9 років які розділяють ці проєкти) та Avowed (багато в чому технічно незграбну гру, яка підозріло нагадує Облівіон, Скайрім та Dark Messiah of Might and Magic).
Те, що в Обсідіанів був талант - для мене очевидно, то чого ж їм не вистачає?
В мене така думка:
1. Поляки вміють чудово обирати матеріал на якому базуються їх майбутні хіти і з кожною грою росте як технологічний рівень їх проєктів, так і рівень постановки.
Для Кіберпанку вони навіть залучили Кіану до ролі Джонні Сільверхенда. Можна казати, що все це можливо завдяки $$$, але чи було воно у поляків на момент релізу 1 Відьмака? Вони самі зуміли знайти якісний матеріал для лору своїх проєктів, якісно його реалізувати, прогресуючи на протязі цих 16 років (реліз TW1 - реліз С2077PL) завдяки зароблениму своєю діяльністю $$$.
2. Ларіани 20+ років назад несподівано випустили дуже якісну на той час Divine Divinity, але потім 12 років не могли повторити цього успіху.
Вони збирали на DOS 1-2 за допомогою кікстартеру. DOS 1-2 та BG3 знаходилися у Early Access. Але це не завадило їм створити найкрутіші проєкти свого піджанру за ці роки і одні з найкращих РПГ свого часу. За ними не стояла Майкрософт (в геймпасс до якої вони на відміну від Обсідіанів не продалися).
Ці хлопці завдяки наполегливості, таланту та гармонії з власним комьюніті вийшли на новий для себе рівень.

Тобто сучасними Обсідіанам не вистачає вміння обирати якісне джерело матеріалу для проєкту (як це раніше було у випадку з KOTOR2 та FNV), вони не вміють на повну реалізувати свій талант, прогресувати, аби розвивати постановку та загальний технологічний рівень своїх проєктів до сучасного рівня.

Зверху порівняли їх та Piranha - як на мене це дуже влучне порівняння. На початку творчості обидві кампанії зробити хіти, а потім намагаючись повторити успіх не розуміли, що світ довкола змінюється і якщо ти не будеш прогресувати разом з ним, то так і залилишся у полоні власної зони комфорту, не реалізувавши власний потенціал.
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

NUN4AG: 19.01.2024 14:51 Тобто сучасними Обсідіанам не вистачає вміння обирати якісне джерело матеріалу для проєкту (як це раніше було у випадку з KOTOR2 та FNV), вони не вміють на повну реалізувати свій талант, прогресувати, аби розвивати постановку та загальний технологічний рівень своїх проєктів до сучасного рівня.
У обсидиан были хорошие проекты пока они "доедали" за остальными( KOTOR 2, NWN2, FNV). Из их самостоятельных проектов, разве что игра по Сауз Парку была успешная, кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах. Не удивлюсь, если после Outer Worlds 2 майки прикроют студию, если она будет такого же качества, как оригинал
tinomen
Wake up, Neo

Сообщение

Мені їх Tyranny дуже сподобалася свого часу. шкода що не розвивають цей всесвіт.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Spiryt: 19.01.2024 15:05У обсидиан были хорошие проекты пока они "доедали" за остальными( KOTOR 2, NWN2, FNV). Из их самостоятельных проектов, разве что игра по Сауз Парку была успешная, кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах. Не удивлюсь, если после Outer Worlds 2 майки прикроют студию, если она будет такого же качества, как оригинал
Зачем прикрывать, если можно посадить за пиление ремейков?
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

waryag: 19.01.2024 17:36
Spiryt: 19.01.2024 15:05У обсидиан были хорошие проекты пока они "доедали" за остальными( KOTOR 2, NWN2, FNV). Из их самостоятельных проектов, разве что игра по Сауз Парку была успешная, кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах. Не удивлюсь, если после Outer Worlds 2 майки прикроют студию, если она будет такого же качества, как оригинал
Зачем прикрывать, если можно посадить за пиление ремейков?
Как бы не вышло, что уровень ремейков будет, на уровне последних игр обсидиан
BravoLA
Member

Сообщение

Spiryt: 19.01.2024 15:05 кто-то еще вспомнит PoE, но там скорее выехали на волне хайпа по кикстартеру, а вторая часть уже провалилась в продажах.
Alpha Protocol еще великолепный, как по мне лучшая шпионская игра.

PoE 2 не провалились, недавно говорили, что в долгосрочной перспективе, они довольно неплохо продались.
Как по мне PoE одна из лучших игр в данном жанре, что вышли на волне ренессанса изометрических RPG. И нужно было не бросать серию а дальше ее совершенствовать.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Spiryt: 19.01.2024 17:42Как бы не вышло, что уровень ремейков будет, на уровне последних игр обсидиан
Приемлемо
BravoLA: 19.01.2024 22:54PoE 2 не провалились, недавно говорили, что в долгосрочной перспективе, они довольно неплохо продались.
Если вы о столбах, важны именно стартовые продажи. Это у майков есть время и деньги ждать, меньшим студиям надо окупаться на релизе.
BravoLA
Member

Сообщение

Студиям нужно отдать кредиты, а они не отдаются за 1 день поэтому продажи нужны и на старте и после него. Т.к. зарплаты платят сотрудникам каждый месяц. А огромные продажи как раз важнее для акционерных студий.

Соер говорил что продажи были хорошие. Что они, в результате хорошо заработали на игре.
Ответить