Все з точністю навпаки: хочеш мати ринок- зроби товар привабливим для покупця. Часто бачу таке помилкове твердження, яке люди масово просувають, типу покупці повинні "підсуєтитись", щоб їм щось продавали. Ну це фігня повна. Є ринок, в ньому є ца. Або ти робиш щось для цієї ца, або дивишся, як товар сам себе просуне. І той, і інший спосіб мають право на життя. Але ніяк не ініціатива ца має створити ринок.Phos4: ↑ 23.01.2025 09:00не ваша принциповість робить для розробника привабливим перспективу локалізувати ігри, а цифри продаж
Цільова аудиторія зацікавлена в зменшенні витрат. Виробник - в їх збільшенні зі сторони ца. Щоб була гармонія, продукт має бути цікавим настільки, щоб хотілося занести, незважаючи на "альтернативні" шляхи доступу та бажання зекономити.