Последние статьи и обзоры
Новости
Path of Exile
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
Геральт
Там з паверпланами може бути фігня, інколи треба відключити парковку ядер, в мене так на попередній системі було
На реддіті пошукай, я звідти рішення брав
Там з паверпланами може бути фігня, інколи треба відключити парковку ядер, в мене так на попередній системі було
На реддіті пошукай, я звідти рішення брав
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Все, пройшов кампанію. 74лвл, картонний маг. Спробував карту на тій машині, якось не вразило. Ні моби, ні бос. По-ідеї, далі буде щоразу легше, і відповідно нудніше. Шмоток за цілу гру якихось нормальних не бачив, пробігав бомжиком.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Хех, після того ruthless спробував звичайний. Халява страшна. Знав би, вибрав би з "одним життям".
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Скільки ж лишнього в тому станд. режимі, жах. От не можна просто взяти і пройти кампанію. Гра постійно підсовує якесь барахло, яке відволікає від мейн квесту і забиває інвентар: якісь контракти розбійників, які ще й з рюкзака не викинеш, ще там щось.
Таки ruthless в рази менше того мікроменеджменту вимагає. Та й загалом цікавіший, хоч є відчуття прогресу практично на кожному lvl апі персонажа/камінчиків. Виклик присутній, а не ололо. І таки треба інколи навіть подумати.
Ітого, якби зараз починав, то ruthless в лізі Settlers. В Settlers корбалик буде возити орби/шмотки, чим трохи компенсуватиме обмеженість ruthless. Але не аж так часто, щоб змушувати приділяти тому багато часу. Ідеальне, імхо, поєднання.
З недоліків - абсолютно вбогий "зсув" замість нормального телепорту, що буде інколи призводити до раптових смертей в оточенні ворогів. Так він ще й в перешкоди не вміє. Тобто перескочити потічок, чи зіскочити з пагорба не вийде. Треба бігти по колу.
Ну і фільтр луту, який повністю не ховає предмети.
Але то незначні незручності порівняно з тонами непотребу і мікроменеджменту в станд режимі.
зі. пробував 5L закрафтити, після 100 витрачених Fusion - продав предмет, щоб мене не бентежив.
Таки ruthless в рази менше того мікроменеджменту вимагає. Та й загалом цікавіший, хоч є відчуття прогресу практично на кожному lvl апі персонажа/камінчиків. Виклик присутній, а не ололо. І таки треба інколи навіть подумати.
Ітого, якби зараз починав, то ruthless в лізі Settlers. В Settlers корбалик буде возити орби/шмотки, чим трохи компенсуватиме обмеженість ruthless. Але не аж так часто, щоб змушувати приділяти тому багато часу. Ідеальне, імхо, поєднання.
З недоліків - абсолютно вбогий "зсув" замість нормального телепорту, що буде інколи призводити до раптових смертей в оточенні ворогів. Так він ще й в перешкоди не вміє. Тобто перескочити потічок, чи зіскочити з пагорба не вийде. Треба бігти по колу.
Ну і фільтр луту, який повністю не ховає предмети.
Але то незначні незручності порівняно з тонами непотребу і мікроменеджменту в станд режимі.
зі. пробував 5L закрафтити, після 100 витрачених Fusion - продав предмет, щоб мене не бентежив.
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
ilvl шмотки який? Можливо занизькийГеральт: ↑ 21.01.2025 10:49пробував 5L закрафтити, після 100 витрачених Fusion
Там різні мувмент скіли є, одні для швидшого руху, інші для подолання перешкодГеральт: ↑ 21.01.2025 10:49вбогий "зсув" замість нормального телепорту
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Graveworm
На жаль. З синіх нема нічого. Є якісь зелені/червоні, але не підходять або по зброї або по суті (зміщення до найбл. ворога, наприклад)
А лвл шмотки не пам'ятаю. Десь 50-60 мав би бути. Та вже забив і продав.
На жаль. З синіх нема нічого. Є якісь зелені/червоні, але не підходять або по зброї або по суті (зміщення до найбл. ворога, наприклад)
А лвл шмотки не пам'ятаю. Десь 50-60 мав би бути. Та вже забив і продав.
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
Геральт
Який клас?
Шукай flame dash, frostblink, lightning warp
Якщо класу недостапно в містах, то в 3 або 6 актах можна купити будь-які камні
Який клас?
Шукай flame dash, frostblink, lightning warp
Якщо класу недостапно в містах, то в 3 або 6 актах можна купити будь-які камні
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Graveworm
Ну нема там, нема. Маг (паличка/скіпетр). Синій камінь потрібний. Та в принципі, без різниці колір, аби скакав "від" ворога, ігноруючи перешкоди.
В rutheless камінці продаються лише в 1го торговця на всю гру, в бібліотеці. І продаються вони за якісь рубіни, яких аж цілих три на все проходження. Але не суть. Якщо в нього нема, то і випасти воно не може.
Travel skills disabled (only Quickstep exists)
От в стандарті мені frostblink зайшов. Те, що треба.
Ну нема там, нема. Маг (паличка/скіпетр). Синій камінь потрібний. Та в принципі, без різниці колір, аби скакав "від" ворога, ігноруючи перешкоди.
В rutheless камінці продаються лише в 1го торговця на всю гру, в бібліотеці. І продаються вони за якісь рубіни, яких аж цілих три на все проходження. Але не суть. Якщо в нього нема, то і випасти воно не може.
Travel skills disabled (only Quickstep exists)
От в стандарті мені frostblink зайшов. Те, що треба.
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
Геральт
А, ми про рутлес зараз
Тоді не шарю, мені таке не цікаво
А, ми про рутлес зараз
Тоді не шарю, мені таке не цікаво
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Так...пройшов повторно але стандарт. Якщо в ruthless грав дворянкою, то в стандарті відьмою. Дерево пасивок практично те саме, з невеликими відмінностями. Після проходження кампанії зняв з обох шмотки і порівняв дамаг. В ruthaless - 7к DPS, в стандарті - 21к DPS
Чисто за рахунок сапортів і різнних камінчиків основного скіла. Але в стандарті той мікроменеджмент під кінець кампанії мене просто задушив. 9-10 акт вже біг до кітави лишаючи на землі майже весь лут. Ендгейм ні там ні там не цікавий. Фактично ті самі карти, а точніше їх частинки, які були в кампанії. Ті самі вороги. Боси якщо є якісь свіжі, то фактично рескін. Тактика не помінялась ні на йоту. Таке собі. Але гра явно веселіша за D4, який також спробував.
Вийде PoE2 ще гляну на нього, але судячи з опису, ruthaless там нема
Чисто за рахунок сапортів і різнних камінчиків основного скіла. Але в стандарті той мікроменеджмент під кінець кампанії мене просто задушив. 9-10 акт вже біг до кітави лишаючи на землі майже весь лут. Ендгейм ні там ні там не цікавий. Фактично ті самі карти, а точніше їх частинки, які були в кампанії. Ті самі вороги. Боси якщо є якісь свіжі, то фактично рескін. Тактика не помінялась ні на йоту. Таке собі. Але гра явно веселіша за D4, який також спробував.
Вийде PoE2 ще гляну на нього, але судячи з опису, ruthaless там нема
-
Vlaad13
Member
Вам ніхто не заважає грати в звичайний режим та просто не підіймати жовті чи унікальні речіГеральт: ↑ 25.01.2025 10:01 Так...пройшов повторно але стандарт. Якщо в ruthless грав дворянкою, то в стандарті відьмою. Дерево пасивок практично те саме, з невеликими відмінностями. Після проходження кампанії зняв з обох шмотки і порівняв дамаг. В ruthaless - 7к DPS, в стандарті - 21к DPS
Чисто за рахунок сапортів і різнних камінчиків основного скіла. Але в стандарті той мікроменеджмент під кінець кампанії мене просто задушив. 9-10 акт вже біг до кітави лишаючи на землі майже весь лут. Ендгейм ні там ні там не цікавий. Фактично ті самі карти, а точніше їх частинки, які були в кампанії. Ті самі вороги. Боси якщо є якісь свіжі, то фактично рескін. Тактика не помінялась ні на йоту. Таке собі. Але гра явно веселіша за D4, який також спробував.
Вийде PoE2 ще гляну на нього, але судячи з опису, ruthaless там нема
Але я все ще не розумію навіщо воно вам, у звичайному режимі ви швидше доберетесь до хай енд контенту і повірте вам там наваляють і з добрими речами
Ваш режим це щось на кшталт проходження Елдену 1 рівнем
Якщо у вас багато вільного часу в таке грати звісно можно але як на мене це якийсь мазохізм
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Vlaad13
Там крім тих жовтих речей повно сміття. Якось мав необережність підняти контракт розбійника. Так як його потім ні викинути ні продати.
І я в курсі, що з ним робити, але воно мене не цікавить. Не любить моя магічка тісних приміщень
Ну, добрався до енд-гейму. Зачистив карту. Так і не зрозумів, що то, виявляється, був бос карти )
Ні, я не сперечаюсь, там б'ють сильніше. Але тільки й того, що мобам кофи дамаги/хп збільшили. Якби, скажімо, боси юзали щось унікальне, що змушує міняти тактику... А тут як був отой самонер, який скелетів піднімає, так і лишився такий самий в енд-геймі. І тактика для будь-кого одна й та сама: тотем, дебаф, основний скіл, телепорт. Повторити по колу. Хоча перс ван-шотний, фактично. Дворянка трохи живучіша була, за рахунок сили.
Глянув ще на карту атласа. Всю не дивився, клікнув кілька нодів. Так вони всі дають бонуси карт. Безпосередньо персонажу нічого нема. І нащо мені "ймовірність зустріти мисливця збільшена"? Воно мені треба? Я б задоволенням відмовився б від тих квестів "спіймай чергову 100500 тваринку".
Одним словом, зі звичайного режиму мені б згодився хіба що верстак, бо більш передбачуваний крафт. І нормальний телепорт для героя. А, ну і можливість ховати предмети на карті.
Прозвучить мабуть дивно, але ruthless проходиться швидше, ніж стандарт. Саме через значно менші затрати на мікроменеджмент.
Там крім тих жовтих речей повно сміття. Якось мав необережність підняти контракт розбійника. Так як його потім ні викинути ні продати.
І я в курсі, що з ним робити, але воно мене не цікавить. Не любить моя магічка тісних приміщень
Ну, добрався до енд-гейму. Зачистив карту. Так і не зрозумів, що то, виявляється, був бос карти )
Ні, я не сперечаюсь, там б'ють сильніше. Але тільки й того, що мобам кофи дамаги/хп збільшили. Якби, скажімо, боси юзали щось унікальне, що змушує міняти тактику... А тут як був отой самонер, який скелетів піднімає, так і лишився такий самий в енд-геймі. І тактика для будь-кого одна й та сама: тотем, дебаф, основний скіл, телепорт. Повторити по колу. Хоча перс ван-шотний, фактично. Дворянка трохи живучіша була, за рахунок сили.
Глянув ще на карту атласа. Всю не дивився, клікнув кілька нодів. Так вони всі дають бонуси карт. Безпосередньо персонажу нічого нема. І нащо мені "ймовірність зустріти мисливця збільшена"? Воно мені треба? Я б задоволенням відмовився б від тих квестів "спіймай чергову 100500 тваринку".
Одним словом, зі звичайного режиму мені б згодився хіба що верстак, бо більш передбачуваний крафт. І нормальний телепорт для героя. А, ну і можливість ховати предмети на карті.
Прозвучить мабуть дивно, але ruthless проходиться швидше, ніж стандарт. Саме через значно менші затрати на мікроменеджмент.
-
Wahoo
Member
- Откуда: куда занесет
POE2 в базе как POE1 ruthless.Геральт: ↑ 25.01.2025 10:01 Вийде PoE2 ще гляну на нього, але судячи з опису, ruthaless там нема
Впрочем, господа минмаксеры ноу-лайферы и ее уже сломали. И теперь весь ПОЕ 2 бегает в однокнопочных билдах.
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
Береш лівою кнопкою і /delete в чатГеральт: ↑ 27.01.2025 08:59ні викинути ні продати.
-
maxn
Member
- Откуда: Днепр
Можно тупой вопрос? пое2
Играю по кайфу, без трейда и билдов всяких которые ломают игру. В первую часть не играл, можно считать что нубас. Только что закрыл три акта на первой сложности. Играю за титана. В каждой руке по двуручной булаве.
Вопрос - есть двурчная булава с характеристикой "Умения ударов наносят окружающим целям урон по области."
Мне надо две такие булавы чтобы автоатака каждой рукой была атакой по области, или перка на одной из таких палок будет достаточно?
Играю по кайфу, без трейда и билдов всяких которые ломают игру. В первую часть не играл, можно считать что нубас. Только что закрыл три акта на первой сложности. Играю за титана. В каждой руке по двуручной булаве.
Вопрос - есть двурчная булава с характеристикой "Умения ударов наносят окружающим целям урон по области."
Мне надо две такие булавы чтобы автоатака каждой рукой была атакой по области, или перка на одной из таких палок будет достаточно?
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
maxn
Залежить від тексту
Якщо просто "strike skills" - то однієї
Якщо "with this weapon" - то дві
На автоатаки перше не діє, бтв, тільки на навички
Залежить від тексту
Якщо просто "strike skills" - то однієї
Якщо "with this weapon" - то дві
На автоатаки перше не діє, бтв, тільки на навички
-
maxn
Member
- Откуда: Днепр
Текста где? в описании скила ( в моей случае автоатаки) или оружия? Что написано не помню точно, надо глянуть да и у меня рус версия. Но вопрос касательно исключительно автоатаки. Судя по всему надо две булавы чтобы автоатака от каждой имела аое эффект ?
-
Wahoo
Member
- Откуда: куда занесет
maxn
Как титан 90 уровня, титану уровня поменьше, говорю. Что по площади бьёт одно весло, если в руках оно одно такое.
Главный параметр на весле, который может быть, это бонус к физ урону. Камни ставь именно на физ урон.
Ну и самый полезный совет. Играй за титана (именно в варовских билдах), только если ты готов страдать. Так-то лучше сразу в гемлинг легионера.
В игре почти не работает броня. на 15-16 (сильно коррапченых картах) умираешь внезапно и с одной рандомной тычки. Делириумки и бричи врообще очень тяжело проходить. И проблема даже не только в отсутствующей броне. Все самые эпичные абилки у вара имеют ооооочень длинную анимацию. в бриче тебя за это время уже сожрут и переварят. А билды через крики/тотемы это такое уныние.
Как титан 90 уровня, титану уровня поменьше, говорю. Что по площади бьёт одно весло, если в руках оно одно такое.
Главный параметр на весле, который может быть, это бонус к физ урону. Камни ставь именно на физ урон.
Ну и самый полезный совет. Играй за титана (именно в варовских билдах), только если ты готов страдать. Так-то лучше сразу в гемлинг легионера.
В игре почти не работает броня. на 15-16 (сильно коррапченых картах) умираешь внезапно и с одной рандомной тычки. Делириумки и бричи врообще очень тяжело проходить. И проблема даже не только в отсутствующей броне. Все самые эпичные абилки у вара имеют ооооочень длинную анимацию. в бриче тебя за это время уже сожрут и переварят. А билды через крики/тотемы это такое уныние.
-
Graveworm
Member
- Откуда: посеред Ніде
maxn
Палки
Скинь скріншот чи шо, на пальцях важко зрозуміти
Палки
Скинь скріншот чи шо, на пальцях важко зрозуміти
-
Wahoo
Member
- Откуда: куда занесет
Graveworm
"Strikes deal splash damage to targets within 1.8m"
"Strikes deal splash damage to targets within 1.8m"