История разработки Dead Space

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Wahoo
Member
Откуда: куда занесет

Сообщение

Эх, помню как проходил первую. какой кайф был когда понял, что конечности надо отрезать, какой восторг был при получении каждого нового костюмчика (дизайн брони просто ВАХ!!! эти полосатые маски, чем больше полос, тем круче!).
Всегда проходил принципиально ТОЛЬКО резаком. И патроны падают на ту валыну, которой пользуешься.
Rex
Member

Сообщение

Так про будь-який фільм жахів можна сказати, але чомусь одні класні, а другі виходять уг.
Саме так! Але справа в тому, що в одному фільмі атмосфера жаху створюється за допомогою особливих прийомів - світло, музика, діалоги, декорації, гра акторів, ракурси камери тощо. І весь фільм сидиш як на голках, однак самих монстрів (привидів, зомбі, космічних прибульців) можуть жодного разу не показати на екрані.
В іншому фільмі - музика, гасне світло, КРИК!!!, харя монстра. Все. Можна провести аналогії з атракціоном "Кімната жахів".
Це і відрізняє гарне кіно від "УГ".
beril
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривой Рог

Сообщение

Кто не смотрел серию от стопгеймов по Dead Space очень рекомендую ее посмотреть

Ответить