Nintendo Switch 2 отримала однокристальну систему Nvidia T239 з графікою покоління Ampere

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Seraphim
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Пропоную обговорити Nintendo Switch 2 отримала однокристальну систему Nvidia T239 з графікою покоління Ampere

Рекомендована ціна як 5 ігор на неї :laugh: ... 5 ігор на другий світч коштують як рекомендована ціна приставки :spy:
Denvys5
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

128bit LPDDR5X
12 SM Ampere
PCIE 4.0
рівень гпу Z1 Extreme, тільки на гіршій ноді

нінтенда як завжди, пастген залізо для некстген консолі :up:
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Seraphim: 08.05.2025 11:45 Рекомендована ціна як 5 ігор на неї :laugh: ... 5 ігор на другий світч коштують як рекомендована ціна приставки :spy:
Традиційно для нінки (і консолей в цілому) є можливість зекономити з іграми на фізичних носіях та по скидках.
Denvys5: 08.05.2025 12:07рівень гпу Z1 Extreme, тільки на гіршій ноді

нінтенда як завжди, пастген залізо для некстген консолі :up:
У свіча 2 найбільш просунуте залізо для портативок з доступного. Той випадок, де якісний апскейлер - необхідність.
І так буде аж до релізу АПУ на РДНА4 від АМД.
stakanctl
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ванкувер

Сообщение

waryag: 08.05.2025 12:21 У свіча 2 найбільш просунуте залізо для портативок з доступного.
А как дела обстоят с играми?
спойлер
erkins007
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Seraphim: 08.05.2025 11:45 Пропоную обговорити Nintendo Switch 2 отримала однокристальну систему Nvidia T239 з графікою покоління Ampere

Рекомендована ціна як 5 ігор на неї :laugh: ... 5 ігор на другий світч коштують як рекомендована ціна приставки :spy:
Так такое и с первым было. Чиповали их не просто так. Если вопрос пираток на стимдеке вообще не особо популярен, то на свиче без этого не выжить.
Yalg
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Грубо говоря RTX 3040m с частотами задушенными настолько что там в реальности будет 3030m.
Denvys5: 08.05.2025 12:07рівень гпу Z1 Extreme, тільки на гіршій ноді
Интересно было бы сравнить через порезку частот у 3050 для соответствия по GFLOPS, Fillrate и ПСП.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

stakanctl: 08.05.2025 12:41 А как дела обстоят с играми?
Вот на что юзерам свича грех жаловаться, так это на игры. Их много, они разные, много оптимизированных под портатив. Есть экзы нинки, много сторонних, есть и забавная дичь, как на видео.
А второе поколение приоткроет дверцу мультиплатформе, пусть и на аскетичных настройках.
MSiAventador
Member
Аватара пользователя
Откуда: Гонолула

Сообщение

З зовнішнім БЖ та DLSS дотягне до RTX 3050. На АКБ мабуть буде як у ноутів, -45%-55% фпс.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

MSiAventador: 08.05.2025 16:22На АКБ мабуть буде як у ноутів, -45%-55% фпс.
Все-таки це не ноут. У 99% випадків на першому свічу при грі через док фпс не міняється, лише роздільна здатність та налаштування якості. Не думаю що тут буде щось інше.
Sanьka
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Йшов 2025 рік, а піпол все ще не зрозумів, що для нінтенди продуктивність не головне. Вона з тою продуктивність умудряються продавати ігор більше ніж інші разом узяті.

Тут скоріше питання в тому що нінтенда дає саме те що хоче пересічний, а не гік.
tornadox
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sanьka: 08.05.2025 16:39Тут скоріше питання в тому що нінтенда дає саме те що хоче пересічний, а не гік.
Якраз навпаки. Nintendo — це якраз не про "широку публіку", а про дуже специфічну нішу. Вони майстри задовольняти особливу потребу: дорослі люди, які хочуть грати в дитячі ігри й не почуватися винними. У цьому сенсі жоден інший виробник не дотягує — Sony і Microsoft просто не розуміють цю психологічну тонкість.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

tornadox: 08.05.2025 17:08Nintendo — це якраз не про "широку публіку", а про дуже специфічну нішу
Дуже специфічна ніша на 150млн консолей :rotate: І якась там пс5 для широкої публіки з 72млн :laugh:
Sanьka
Member
Аватара пользователя

Сообщение

tornadox: 08.05.2025 17:08Якраз навпаки. Nintendo — це якраз не про "широку публіку", а про дуже специфічну нішу. Вони майстри задовольняти особливу потребу: дорослі люди, які хочуть грати в дитячі ігри й не почуватися винними. У цьому сенсі жоден інший виробник не дотягує — Sony і Microsoft просто не розуміють цю психологічну тонкість.
Нісенітниця все до останнього слова.
Спочатку б подивились скільки консолей продано ))) і скільки ігор 10+ мільйонників.

Нінтенда дає те що хоче гамер і так як він це хоче.
Звідси і така популярність консолей і ігор.
tornadox
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Grava: 08.05.2025 17:26Дуже специфічна ніша на 150млн консолей :rotate: І якась там пс5 для широкої публіки з 72млн :laugh:
А чому ти рахуєш тільки PS5, порівнюючи з проданими Switch? Свічу вже майже десять років, вона застала ще еру PS4. Якщо рахувати чесно, то потрібно дивитися на суму PS4 і PS5, а це вже понад 170 мільйонів.

Але навіть не в цьому справа. Геймери Nintendo - це окрема каста. Вони живуть у своєму світі, де Mario - це шедевр, а Zelda - релігія. Вони не перетинаються з типовим геймером, який вибирає між Xbox і PlayStation. Це не про масовість, це про ізольовану екосистему.

Якщо вже міряти цифрами, Subway Surfers має понад чотири мільярди завантажень. Clash of Clans - більше мільярда. Тоді виходить, що мобілки - найкраща платформа, а топова гра - це свайпати пальцем по екрану. Логіка залізобетонна, правда?

Nintendo просто вдало паразитує на конкретній ніші - дорослі, яким хочеться щось яскраве, просте і комфортне. Неважливо, яка там графіка(розмите мило) чи залізо (рівень 1030), головне, що покемончик бігає. А це вже означає, що японці рахують прибуток. Вони не для всіх, вони для своїх. І саме в цьому їхня сила.
ДядяСаша
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

1536 cuda це серйозна заявка!
Стільки ж у 1660ті!
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

tornadox: 08.05.2025 17:08Якраз навпаки. Nintendo — це якраз не про "широку публіку", а про дуже специфічну нішу. Вони майстри задовольняти особливу потребу: дорослі люди, які хочуть грати в дитячі ігри й не почуватися винними. У цьому сенсі жоден інший виробник не дотягує — Sony і Microsoft просто не розуміють цю психологічну тонкість.
Ви не розумієте. Не дитячі, а сімейні ігри. Що логічно: на іграх нінки виросло не одне покоління. Звідси і тиражі в десятки мільйонів копій для екзів нінки.
При цьому, ігри можуть бути і не дитячими, як та ж байонетта.

Також, це ігри для локального коопу з друзями, причому він може можливий з одного(!) пристрою без додаткових геймпадів.
tornadox
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sanьka: 08.05.2025 18:21Нісенітниця все до останнього слова.
Спочатку б подивились скільки консолей продано ))) і скільки ігор 10+ мільйонників.

Нінтенда дає те що хоче гамер і так як він це хоче.
Звідси і така популярність консолей і ігор.
Та ні, якраз усе по фактах. Свіч існує вже майже десятиліття, за цей час вона мала б і мільярд розійтись. Якщо вже так чесно рахувати, то порівнюй сумарно PS4 і PS5, Xbox One, Xbox Series, Steam Deck, ROG Ally, мільйони інших x86 та ARM-консолей на кшталт AyaNeo. Ігор з продажами 10+ млн там теж вистачає, не переживай.

Я бачу, що у фанів Nintendo якась проблема з підрахунком. Вчепилися до котроїсь цифри і носите її по всіх темах, як мантру ;) Якщо вже рахуєш кількість проданих ігор, то давай тоді Тетріс підключимо? Теж ж кльова гра. Скільки там продажів - під 500 мільйонів?

Nintendo дає не те, що хоче "геймер", а те, що хоче фанат Nintendo. Це різні речі. Геймер хоче вибір, графіку, жанрову глибину. Фанат Nintendo хоче Mario, Zelda і ремейк Mario з Mario. Це ніша. Дуже прибуткова, дуже лояльна, але все ще ніша.

От коли чекати на консолях Nintendo Clair Obscur: Expedition 33? Там управління якраз під геймпад. Гра буквально щойно вийшла, а вже понад 2 мільйони копій продано. То коли вона з’явиться на Свічі? Ніколи. Японцям важко навіть вимовити назву цієї гри. Навіть нема сенсу згадувати, що їхня аудиторія в принципі не розуміє такого типу ігор :gigi:

А популярність - це не аргумент, бо тоді Subway Surfers і Candy Crush - вершина геймдизайну. Що далі, TikTok як приклад глибокого контенту?

Відправлено через 17 хвилин 27 секунд:
waryag: 08.05.2025 18:40Ви не розумієте. Не дитячі, а сімейні ігри. Що логічно: на іграх нінки виросло не одне покоління. Звідси і тиражі в десятки мільйонів копій для екзів нінки.
При цьому, ігри можуть бути і не дитячими, як та ж байонетта.

Також, це ігри для локального коопу з друзями, причому він може можливий з одного(!) пристрою без додаткових геймпадів.
По-перше, Байонетта - це мультиплатформа, тому вона не стосується екзів Nintendo і взагалі не має відношення до головного питання дискусії.

По-друге, щодо "сімейності" - інші платформи давно пропонують ті самі функції і ще більше. Xbox і PlayStation мають купу кросплатформових ігор із локальним і онлайн-коопом і ретро-колекцій, ніхто не обмежує вас грати в Mario Party на PC через емулятор чи в класичні аркади на консолях Sony

По-третє, ви справді вірите, що сучасні діти обирають тільки Nintendo-кооп на одному пристрої? В реальності вони грають у Fortnite, Call of Duty, Apex Legends, Rocket League, Brawl Stars та ще тисячі мобільних хітів. Саме ці тайтли формують масову аудиторію, а не Mario Kart у вітальні :shuffle:

І, по-четверте, головна аудиторія Nintendo - це дорослі геймери, переважно міленіали і старше. Підлітки переважно не думають про свіч. Тому перестаньте розповідати байки про "сімейну" нішу, яка насправді давно вийшла за межі платформи Nintendo і існує в набагато ширшому розмаїтті тайтлів та пристроїв.
ender
Member
Откуда: Украина

Сообщение

Grava: 08.05.2025 17:26Дуже специфічна ніша на 150млн консолей І якась там пс5 для широкої публіки з 72млн
Вообще прямой конкурент свича это скорее мобильный гейминг, а не консоли и ПК.
И если для консолей и ПК есть младший брат - портативки по типу Steam Deck. Они идут бонусом так как не требуют создания контента с нуля.
То вот Switch существует сам по себе - железо и контент создаются вместе и один без второго существовать не может.
Отсюда вывод:
Это нишевая хрень мало популярная на фоне тесно взаимосвязанного семейства PC+XBOX+PS.
ronemun
Advanced Member

Сообщение

ДядяСаша: 08.05.2025 18:32 1536 cuda це серйозна заявка!
Стільки ж у 1660ті!
Ні, 1660ті це тюрінг - в них на кожен fpu32 (число 32 біт з плаваючою комою) був ще один int32 (ціле число), який в характеристиках потужності нігде не фігурує, але згідно слів самого Хуанга цілі обчислення в іграх складають 1/3, тобто по суті в Тюрінга 1512 тре множити на 1,33-1,50 (в теорії до 2,0)
Тоді як в ампере цілочисельну одиницю переробили у fpu для кращого майнінгу, але в іграх цілі очислення нікуди не ділись, тільки тепер їх виконує fpu-блок в режимі int.
саме тому в іграх 2080ті з 4350 ядер@1.45 ГГц (13,7 Тф) рівна 3070 з 5888 ядер@1.75 ГГц (20,3Тф)
tornadox
Member
Аватара пользователя

Сообщение

stakanctl: 08.05.2025 12:41 А как дела обстоят с играми?
ахаха, це саме той топовий сімейний контент заради якого ці консолі купують для дітей :lol: /s
waryag: 08.05.2025 15:24Вот на что юзерам свича грех жаловаться, так это на игры. Их много, они разные, много оптимизированных под портатив. Есть экзы нинки, много сторонних, есть и забавная дичь, как на видео.
А второе поколение приоткроет дверцу мультиплатформе, пусть и на аскетичных настройках.
Сумнівно, що користувачі Switch мають мало ігор, але значна їх частина – це саме той "шлак", яким забиті віртуальні полиці eShop, на рівні з Play Store та App Store.

Мультиплатформа на першому Switch вже показала своє "обличчя": розробникам доводилося буквально "каструвати" ААА-проєкти, а це тягне за собою чималі витрати. Як мінімум, PlayStation, Xbox, PC, Steam Deck, ROG Ally, GeForce Now – це все x86-архітектура, де ігри не потребують адаптації під ARM. На Switch же мало того, що гру потрібно перекомпілювати під ARM, так потім ще й незліченну кількість багів виловити та провести складну оптимізацію. Ось стаття, яка детально розкриває ці труднощі: https://starloopstudios.com/difficultie ... do-switch/

І заради чого такі зусилля? Щоб продати кілька тисяч копій? До того ж, вартість ігор на Switch завжди вища, а виходять вони зі значним запізненням, коли основна маса гравців вже давно награлася на інших платформах. І це було ще до того, як стрімінгові сервіси стали настільки поширеними та доступними. Зараз будь-яку свіжу гру можна спокійно пройти за місячною підпискою на стрімінгу, і це буде в рази кращий візуальний досвід, ніж роздивлятися "какодемонів" на семи дюймах.
Ответить