Обираємо 2K та 4K монітор під нову відеокарту — як DLSS 4 робить високу роздільну здатність ігрових моніторів новим стандартом

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

zooz1k
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
Kullerok
Member
Откуда: Київ

Сообщение

cspp: 01.05.2025 14:01 Мониторы 1080 конечно унылы по сравнению с 2к, но заявлять что 160 ppi прямо вау...ну в телефоне текущем 400 вроде и то я точки сеткой различаю ( особенность близорукости ), в прошлом 500 было.
Максимально тупое сравнение. Ты тоже в монитор в 30 см от лицо смотришь. :facepalm:
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

fantomrulezz: 01.05.2025 14:42
proos: 01.05.2025 13:13Очень удивился когда режим длсс + длаа показывает красивее и чётче(без мыла и артефактов) картинку чем натив в киндом кам 2
Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.
Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
Nutbar: 01.05.2025 17:54 zooz1k
В 4к новий длсс майже завжди кращий, ніж натив+таа, навіть з пресетом перформанс. ТАА додає дуже багато мила.
Поясніть мені, якщо у вас карта Нвідіа, хто заважає в нативі 4к використовувати для порівняння DLAA 4 (100% рендер картинки натив), замість вбогої ТАА, для порівняння з ДЛССК/Б/П (67% 58% 50%)?
Навіщо так махлювати, завідомо порівнюючи длсс з всратим антиалайзінгом?
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

VladimirV: 01.05.2025 19:10 Поясніть мені, якщо у вас карта Нвідіа, хто заважає в нативі 4к використовувати для порівняння DLAA 4 (100% рендер картинки натив), замість вбогої ТАА, для порівняння з ДЛССК/Б/П (67% 58% 50%)?
Навіщо так махлювати, завідомо порівнюючи длсс з всратим антиалайзінгом?
Не дуже зрозуміло що буде у висновку вашого варіанту порівняння. Що 100>67>58>50? Ну то це якось і без порівняння можна зрозуміти. Яка мета? Я б ще зрозумів 1440p+DLAA vs 4k+DLLS-Q. Чи 1080p+DLAA vs 4k+DLSS-P. DLAA зовсім не безкоштовний по фпс.

Загалом, порівнюється що було б без апскейлу і з різними варіантами його імплементації у вигляді FSR2-3/DLSS3-4. Подивитись чи нема якихось артефактів від DL** тощо. Мета? - впевнетись, що апскейлери дають картинку, яка в принципі відповідає певній роздільній здатності.
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar
Пояснюю, добре. Що длаа що мсаа що фхаа що таа не дасть ніякого бусту ФПС, бо це замилювання драбинок в нативі, те що і називається антиалайзингом. Воно навпаки забере ФПС, в якійсь мірі, ну пранаймні раніше до ДЛАА, - МSAA x 8, х16, сильно садило фпс, зате давало доволі рівну картинку об'єктів.
Якщо ви порівнюєте ігри, в яких вже є в налаштуваннях з коробки імплементація ДЛСС, в нативі немає сенсу використовувати ТАА або МСАА, бо вже присутнє значно краще сгладжування ДЛАА. Навіщо тоді порявняння ТАА 100% (якщо є можливість поставити краще) рендер VS DLSSQ (при якому дивно, використовується той же ДЛАА + зверху суперсемплінг для масштабування, але з рендером в 67%)
Це схоже просто на маніпуляції рівня хуанга.
Якщо вже порівнювати ДЛСС, то вже з ФСР ХеСС і т.п. апскейлерами в однаковій якості, ну точно не з ТАА.
Бо нащо його використовувати, якщо є кращі варіанти згладжування.
А точно, щоб сказати що ДЛСС краще нативу. Але це не так. Просто в нативі завідомо ставиться мило.
Те що ДЛСС дасть більше ФПС, - так це заради цього його і придумали, це основна його ціль і мета. А не зробити картинку краще нативу.
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

VladimirV
Ви написали дуже багато очевидних через, але не відповіли на запитання. Що ви очікуєте від такого порівняння? Що DLSS 100% (DLAA) краще за DLSS 50%? Це не зрозуміло без порівняння?

Навіщо з ТАА порівнювати я відповів. Людина сидить на умовній GTX 1080 Ti чи чомусь червоному. Хоче зрозуміти різницю між тим що доступно їй і тим що доступно іншим.

Якщо в когось вже на руках сучасна зелена карта, то жодні порівняння не мають сенсу. Увімкнув гру, поставив оптимальні налаштування графіки і додавив масштабом DLSS до бажаного співвідношення шакальності/фпс. Все.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

shad_1985: 01.05.2025 15:13
Enjthesilence: 01.05.2025 12:40має невелику кількість ігор з його підтримкою
тут потрібно писати натівно, бо через мод проги Optiscaler можна використовувати FSR4 майже в кожної грі де є dlss
в кожній грі д є длсс, непотрібно використовувати фср, бо там є длсс. B-) і оптіскейлер програє як за якістю так і за продуктивністю у "нативно імплементованого" фср4
q1nex
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

Я один вижу, что хваленый DLSS 4 Performance, который в 4к должен быть "лучше натива", выдаёт какую-то пожованую картинку? По крайней мере в вуконге. Причём с детализацией и резкостью все отлично (ну кроме очень мелких деталей по типу травки), но картинка как будто на блоки немного рассыпается.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя

Сообщение

q1nex: 01.05.2025 23:56 Я один вижу, что хваленый DLSS 4 Performance, который в 4к должен быть "лучше натива", выдаёт какую-то пожованую картинку? По крайней мере в вуконге. Причём с детализацией и резкостью все отлично (ну кроме очень мелких деталей по типу травки), но картинка как будто на блоки немного рассыпается.
що таке "пожована картинка?" тут і вуконг є, нічого подібного нема
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

Enjthesilence: 01.05.2025 12:40
Kashtan: 01.05.2025 12:19 PG27UCDM - дійсно близький до ідеалу.
Але де допис «на правах реклами»? Суцільний асус.
І нвідіа.
ФСР лише трохи гірший, головне що Блеквелла не вимагає. І длсс4 оцей ваш.
Натив то натив. Решта паліатив.
як раз таки апксейлер длсс4 не вимагає блеквелу, ти щось наплутав, буває)
і фср 3 гірший за длсс3 і значно гірший за длсс4, а от фср4 вимагає 9000 радеон і наразі має невелику кількість ігор з його підтримкою, на відміну від длсс4.
а так ідея правильна, коли апскейлер показує вже кращу картинку за натив у 2к і 4к, навіть з 1080п фср4 і длсс4 видають дуже непогану якість + 1440п монітори коштують адекватних грошей, перехід на "2к" з його щільністю пікселів проти 1080п - дає на порядок краще зображення і неважливо яка карта стоїть у вас в пк, якщо при цьому монітор - дешевий з поганою кольоропередачею, глоу ефектами, повільною матрицею і гостінгом, гарний монітор найбільше впливає на ваш експіріенс в іграх, роботі чи просто перегляду кіно.
фср в разы лучше чем длсс ваш там, фср4 вообще не досягаемый уровень для нвидиа
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
спойлер
[/spoiler
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

VladimirV: 02.05.2025 01:15 Nutbar
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
спойлер
[/spoiler
хуже длсс качество работает, гостинг мигание обьектов и все другие прелести

Відправлено через 6 хвилин 17 секунд:
VladimirV: 02.05.2025 01:15 Nutbar
за 1080ti не скажу, але в AMD є FSR 100% render і він теж краще працює мила ТАА.
От порівняти 100 рендер FSR проти DLAA це цікаво. А нові методи згладжування, проти мильних старих методів, то нецікаво.
Просто "натив" дуже часто люди приймають як "нативна роздільна здатність + обов'язково сгладжування ТАА". Але чому? Крім старих карт, всі інші можуть юзати фср/длсс методи без масштабування також.
спойлер
[/spoiler
фср натив + шарп 40%
Изображение
длсс 67% от натива, обновил через нвидиа ап до ласт версии + шарп 40%
Изображение
вот такой же пресет длсс только шарп на 100%
Изображение
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

man1242
Прикольно.
ФСР100%. Ну по первому впечатлению резкость перекручена на 1 скрине. Я думаю что разницу все таки правильнее в динамике смотреть, а не в статичном скрине. на картинке прям очень резко.
ДЛССК. 2 скрин более мыльный, не такой резкий, но нужно учитывать, что на 2 скрине применяется ИИ масштабирование, что вносит мягкость, мягкие переходы между текстурами. Я думаю, все таки ИИ просчитывает недостающие пиксели, внося некий градиент цветов.
Последний раз редактировалось VladimirV 02.05.2025 01:47, всего редактировалось 1 раз.
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

fantomrulezz: 01.05.2025 14:42
proos: 01.05.2025 13:13Очень удивился когда режим длсс + длаа показывает красивее и чётче(без мыла и артефактов) картинку чем натив в киндом кам 2
Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.

Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 3975fe8866
А не потому ли, что темпоралочка - это кал собаки, который убивает картинку? Игры с темпоралочкой в 1080 по четкости не далеко от 720р растянутого ушли, сейчас 4к - это считай старый 1080 из-за этого мыльного сгаживания. Можно, конечно, убить таа через файлы игры и внезапно везде появится четкость, только артефактов вывалится куча на всяких волосах и лестницы полезут.
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

VladimirV: 02.05.2025 01:46 man1242
Прикольно.
ФСР100%. Ну по первому впечатлению резкость перекручена на 1 скрине. Я думаю что разницу все таки правильнее в динамике смотреть, а не в статичном скрине. на картинке прям очень резко.
ДЛССК. 2 скрин более мыльный, не такой резкий, но нужно учитывать, что на 2 скрине применяется ИИ масштабирование, что вносит мягкость, мягкие переходы между текстурами. Я думаю, все таки ИИ просчитывает недостающие пиксели, внося некий градиент цветов.
гостинга и артефактов 0 как раз с фср дерганые грани и сипятся прозрачные эфекты, вот ласт версия длсс имба а то что было до этого шлак.
На фср натив скрине на фоне крови спецом сделал, в многих играх именно такая кровь просто создает гипершарп или лесенку с ломонами текстурами, в сталкере2 с фср натив вообще гостинг лютый
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

man1242: 02.05.2025 01:50 гостинга и артефактов 0 как раз с фср дерганые грани и сипятся прозрачные эфекты, вот ласт версия длсс имба а то что было до этого шлак
Ну если даже при 100% рендере лезут артефакты, гостинг и т.п., значит пусть АМД дальше работают :D Я бы еще простил при масштабировании, но не при сглаживании в нативе...
Последний раз редактировалось VladimirV 02.05.2025 01:53, всего редактировалось 1 раз.
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

DuckRider: 02.05.2025 01:46
fantomrulezz: 01.05.2025 14:42
Так, KCD2 дуже наглядний приклад, хоча далеко не єдиний.
4K + DLSS Transformer Quality завжди краще нативу.

Зліва - 4K + DLSS Transformer Quality
Справа - 4K Native TAA
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 3975fe8866
А не потому ли, что темпоралочка - это кал собаки, который убивает картинку? Игры с темпоралочкой в 1080 по четкости не далеко от 720р растянутого ушли, сейчас 4к - это считай старый 1080 из-за этого мыльного сгаживания. Можно, конечно, убить таа через файлы игры и внезапно везде появится четкость, только артефактов вывалится куча на всяких волосах и лестницы полезут.
в анриал5 таа гостинг хуже чем с фср натив, движок смешной канеш
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

man1242: 02.05.2025 01:53 в анриал5 таа гостинг хуже чем с фср натив, движок смешной канеш
Если чекнуть старые игры, то окажется, что любой анриал калека :D
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

VladimirV: 02.05.2025 01:53
man1242: 02.05.2025 01:50 гостинга и артефактов 0 как раз с фср дерганые грани и сипятся прозрачные эфекты, вот ласт версия длсс имба а то что было до этого шлак
Ну если даже при 100% рендере лезут артефакты, гостинг и т.п., значит пусть АМД дальше работают :D Я бы еще простил при масштабировании, но не при сглаживании в нативе...
лови еще фср натив шарп 20%
Изображение
длсс на 67% от натива и шарп 100%
Изображение
с длсс кстати шерсть лучше выгялдит по краям брони
Відправлено через 34 секунди:
DuckRider: 02.05.2025 01:54
man1242: 02.05.2025 01:53 в анриал5 таа гостинг хуже чем с фср натив, движок смешной канеш
Если чекнуть старые игры, то окажется, что любой анриал калека :D
3й анриал лучший был на закате своей эпохи имхо
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

man1242
Ну чесно говоря, на мой вгляд очень близкие картинки, именно эти две. Резкость подогнана почти одинаково.
Проблема не в качестве статики. Если верить твоим словам, то проблема в артефактах изображения в динамике в случае фср даже 100%. Я ничего не могу сказать больше, так как никогда сам не играл с фср.
Но мерцание, гостинг, дерганые грани и т.п. ошибки картинки это явно не то, что ты ожидаешь от метода сглаживания. Дело в том, что это можно простить при масштабировании, когда ИИ "дорисовывает" пиксели к кадру, чтобы увеличить его размер, если применяется масштабирование. Тут можно допустить ошибки, которые приведут к шиммерингу и т.п. небольшим артефактам из-за несовершенства кода этого самого масштабирования.
Но в 100% рендере такого быть не должно я считаю.
Ответить