Пропоную обговорити Intel працює над відеокартою з графічним процесором Battlemage G31
Корчі якісь з відеокартами у Інтела виходять. На старих системах не працює, на нових теж не дуже.
Последние статьи и обзоры
Новости
Intel працює над відеокартою з графічним процесором Battlemage G31
-
Rederst
Member
- Откуда: Земля
-
tablestikus
Member
- Откуда: Київ
Rederst
У мене В580 вже чудово працює пару місяців.
У мене В580 вже чудово працює пару місяців.
-
FastBullet
Member
Все там працює і навіть краще за 4060 і буде вона цікавіша за 5060Rederst: ↑ 01.05.2025 15:28 Пропоную обговорити Intel працює над відеокартою з графічним процесором Battlemage G31
Корчі якісь з відеокартами у Інтела виходять. На старих системах не працює, на нових теж не дуже.
-
Afit
Member
- Откуда: Запорожье
Возможно им действительно нужно делать упор на оптимизацию в рабочем ПО и выпускать видеокарты с большим объёмом памяти.
-
powerpizza
Junior
Интересно,что те кто купили эти карты проблем не испытывают )как и я ,с конца января на b580 и ни единой проблемы ни с дровами ни с играми не заметил от слова вобще,ещё и разгоняется прилично ,за свою цену отличная карта для 2560х1080 разрешения,даже xess практически ни в каких играх не нужен ,отлично справляется и без масштабирования , с моими 60гцRederst: ↑ 01.05.2025 15:28 Пропоную обговорити Intel працює над відеокартою з графічним процесором Battlemage G31
Корчі якісь з відеокартами у Інтела виходять. На старих системах не працює, на нових теж не дуже.
-
daesz
Member
Жду коментар від Володі по цьому приводу 

-
Звезда S0-2
Member
Судя по всему, конкуренции для Нвидии не предвидится.
-
Rederst
Member
- Откуда: Земля
Їм треба мати сумісність з старим обладнянням. Там ще робити і робити аби воно було на рівні конкурентів. А то з АМД воно працює не дуже.Afit: ↑ 01.05.2025 16:09 Возможно им действительно нужно делать упор на оптимизацию в рабочем ПО и выпускать видеокарты с большим объёмом памяти.
-
Nehrk
Member
- Откуда: Louisville, KY
Снова набежали с косоглазыми аргументами кек
-
YAYA
Member
- Откуда: Київ
Спеціально зайшов в коментарі щоб почитати його потужності

-
bes
Member
- Откуда: Kryvyi Rih
Володя решил покупать объектив
-
Plush_Dragon
Member
Особисто я схрещую пальці за Інтел. Дуже не вистачає повноцінного третього гравця на ринку відеокарт. Бо інакше сімейний підряд азіатів ціни буде гнати далі і далі, поки якась срана 6050, чи аналог АМД, не буде коштувати 1000$.
-
ronemun
Advanced Member
Plush_Dragon
основна проблема зараз - дороговизна виробництва чіпів великого розміру, навіть для АМД успішна 9070 на 350 мм2 так дорого, що відмінили старші чіпи.
Але не бійтесь, надходить революція у виробництві чіпів:
а) міжчіплетне зєднання і протокол (UCIe) дуже сильно просунулось вперед і TSMC вже готує чіпи на 3000 мм2, а далі й на 8000 (x10 від зарашніх максимальної зони).
б) Графічні конвеєри у всіх вже дуууже сильно відпрацьовані, в т.ч. промені і матриці, по суті там вже все готове для маштабування в сотні разів, тільки пластини піднось. На технології TSMC 4n площа всієї графіки (растеризатор+кеші+промені+матриці і т.п.) RDNA3,5 на 2560 ядер (10240FP32) в StrixHalo (5/8 від Radeon 9070) займає всього 100 мм2, а блок Nvidia GPC на 2048 ядер (4096FP32) у RTX 5090 - 32,5мм2 - взагалі ніщо+маленькі кристали дешеві. На 3 і 2 нм це стане ще в рази меньше.
в) Все решту там прості речі які неважливо на чому зроблені, можна і на дешевих 6-7нм.
Це (а+б+в) дасть змогу основу зробити у вигляді 1-2x дешевих кристалів куди зверху накладаються маленькі RDNA4 чи Blackwell блоки. Ця технологія скоро стане основною у виробництві всього, в AMD Instinct 300 вона вже використовується, хоча поки для AI.
основна проблема зараз - дороговизна виробництва чіпів великого розміру, навіть для АМД успішна 9070 на 350 мм2 так дорого, що відмінили старші чіпи.
Але не бійтесь, надходить революція у виробництві чіпів:
а) міжчіплетне зєднання і протокол (UCIe) дуже сильно просунулось вперед і TSMC вже готує чіпи на 3000 мм2, а далі й на 8000 (x10 від зарашніх максимальної зони).
б) Графічні конвеєри у всіх вже дуууже сильно відпрацьовані, в т.ч. промені і матриці, по суті там вже все готове для маштабування в сотні разів, тільки пластини піднось. На технології TSMC 4n площа всієї графіки (растеризатор+кеші+промені+матриці і т.п.) RDNA3,5 на 2560 ядер (10240FP32) в StrixHalo (5/8 від Radeon 9070) займає всього 100 мм2, а блок Nvidia GPC на 2048 ядер (4096FP32) у RTX 5090 - 32,5мм2 - взагалі ніщо+маленькі кристали дешеві. На 3 і 2 нм це стане ще в рази меньше.
в) Все решту там прості речі які неважливо на чому зроблені, можна і на дешевих 6-7нм.
Це (а+б+в) дасть змогу основу зробити у вигляді 1-2x дешевих кристалів куди зверху накладаються маленькі RDNA4 чи Blackwell блоки. Ця технологія скоро стане основною у виробництві всього, в AMD Instinct 300 вона вже використовується, хоча поки для AI.