Что выбрать? Видеокарты + FAQ

Видеокарты, графические процессоры, драйверы
Ответить
Автор
Сообщение
StasTODD
Advanced Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Данная ветка посвящена обсуждению различных вопросов связанных с выбором видеокарт.
FAQ:
В: На какие параметры стоит обратить внимание при покупки видеокарты?
О: Стоит обратить внимание на:
1) Объем видео памяти
2) Ширину шины
3) Количество шейдеров
4) Соответственно на частоты компонентов (Видеопамять, GPU, универсальные шейдеры)
5) Энергопотребление
6) В некоторых случаях на тепловыделение.

В: В чем отличие между производителями видеокарт напр. ASUS, MSI, XFX и т.д.?
О: Карты могут отличатся:
1) Комплектом поставки (Игры, переходники, клиенты на скачивания и т.д.)
2) Системой охлаждения
3) Наличием "отборных" чипов, у которых выше разгонный потенциал
4) Разгоном от производителя
5) Разводкой компонентов на РСВ
6) Гарантией от производителя.

В: Совместимы ли видеокарты с интерфейсом PCI-Express 2.0/3.0 с материнскими платами с интерфейсом PCI-Express 1.0 и наоборот?
О: Совместимы. Вот результаты тестов.

В: Карты с каким объемом памяти стоит брать для современных игр?
О: 3Gb - 11Gb
Обзоры и сравнительные тесты:

Тут можно сравнить все карты. (Данное сравнение не даст вам точной информации, так что стоит обратить внимание на материалы лаборатории overclockers.ua)
Обзоры и тесты карт в лаборатории overclockers.ua

Уточнить цены можно тут: http://hotline.ua

Оффтоп строго наказуем, поныть о стоимости и отсутствии наличия - Стоимость комплектухи: прогнозы, мысли, размышления
Покупка б/у видеокарты: стоит-ли и прочие вопросы

Хотите получить адекватные рекомендации - укажите разрешение вашего монитора и желаемое количество кадров, основные игры.
Остальную конфигурацию - по желанию

P.S. ВСЕМ "РАСКРЫВАТЕЛЯМ" ЧИТАТЬ ОБЯЗАТЕЛЬНО! viewtopic.php?p=2761824#p2761824 .
Последний раз редактировалось StasTODD 31.07.2010 02:49, всего редактировалось 7 раз.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

byaka: 29.04.2025 16:56
GreenMile: 29.04.2025 16:49 Вибачте, ви зараз натягуєте сову на глобус. Епоха несумісності відях з материнками закінчилась на AGP з версіями на 3.3В і 5В. Модулі пам'яті, на щастя, не так збуджують покупців, і там менше проблем з товарним виглядом, тому повернути їх простіше. Але в вашому випадку якщо пам1ять з QVL плати і не працює на JEDEC - це брак, якщо не працює на XMP/EXPO - це не гарантується і може бути ваш проц не тягне.
Я десь рiк тому бачив як материнка асус на z490 вiдмовлялась стартувати з rx5700,а ви кажете що епоха пройшла :laugh:
Проблема з пам'яттю була через кривий бiос(непроходило тренування профiлю JEDEC) вiд асус що якби i є несумінністю
Для цього може бути купа причин, в тому числі і криві руки юзера. Якась стара б/в відяха, чомусь не стартувала на старій б/в материнці, до чого тут магазини, гарантія і повенення? Я в юності працював в СЦ багато років, можу вам теж багато історій розповісти, в тому числі і про захист прав споживачів. Наприклад, про одного клієнта який задовбав весь сервіс що у нього відяха погана (ніт), дійшов до директора, поміняли йому на іншу - і ця погана. Виявилось, що в нього був пошкоджений ВГА-роз'єм в моніторі, ніжка загнулась одна і замкнула.
Кривий біос - не провина пам'яті. Там вище правильно написали, треба розрізняти гарантію від повернення товару належної якості.
Entar
Member

Сообщение

VladimirV: 29.04.2025 16:52 Якщо імплементується стаття 8 про неналежну якість, тут не працює 14 днів, це гарантія. Зусіми витікаючими - перевірка в сервісних центрах, висновки спеціалістів, морока с термінами обміну або ремонту.
Річ була про те, як 14 діб працює по закону.
Наше законодавство, а також фактична практика його виконання в частині гарантійного обслуговування - ставить споживача - в невигідне положення. Порівняно з тим як це працює в цивілізованих умовах.
І наслідком цього є намагання споживачів з цим не зв'язуватися і вирішувати такі питання через повернення по "14 дням". І тому у споживача є підвищені вимоги до того як магазин надає права повернення по "14 дням", і магазин який дає можливість перевірити товар і повернути його в очах споживача має більше переваг.
А той факт що це підвищує ризик "отримання б.в. товара" в магазині... ну що ж.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Entar: 29.04.2025 17:17
GreenMile: 29.04.2025 16:49 Саме тому, що ви не можете фізично перевірити все на світі при купівлі, існує гарантія. Оце так несподіванка, правда?
Саме так. Чому у випадку гарантійного випадку клієнту не надається на строк розгляду справи по гарантійці аналогічний товар в користування?
Я вже не задаю такі риторичні запитання, як чому гарантійки намагаються "кинути" клієнта? Звідки історії про те що після гарантійки на товарі пошкодження яких не було до неї, тощо.
Це до чого тут? Все видається. У нас видавалось за проханням клієнта. Видає СЦ, а не магазин, якшо шо.
Тому так, я пропоную не фіксуватись на риторичних питаннях і не розповідати один-одному в цій темі "офігітєльних історій", бо я їх знаю багато на правах інженера-електроніка СЦ в минулому :)
Entar: 29.04.2025 16:40
Про яку відповідальність йде мова? Товар у використанні не був. Не відбулось ні одного "прокручування", до електроживлення кулер не був підключений. Вийнятий з коробочки, оглянуто, і засунуто в неї назад. Без ушкоджень, царапин, тощо.
Таке приймається назад без проблем. Мова була а те коли спочатку намагались впіхнуть нєвпіхуємоє, а потім повернути як "не підійшло".
Entar: 29.04.2025 16:40Я до чого веду. В цивілізованому світі, діє логіка, що всі ситуації описані вище - це ризики _магазину_. Який на своїй діяльності - _заробляє_. І тим і відрізняється РОЗДРІБНИЙ магазин від оптового - що він взаємодіє з клієнтами. І що це його обов'язки - вирішувати проблеми з клієнтами, давати комфортні умови гарантійного обслуговування, повернення товару, і після повернення - перевірки і доведення до кондиції (пакетики ті самі), тощо.

А у нас довбаний "соціал дарвінізм", де люди самі цькують собі подібних в не відстоюванні своїх прав. І нормальною вважається ситуація, коли:
1. Віддавши товар в гарантійку можна попрощатися з ним на місяць без замінника.
2. З гарантійки можна отримати висновок в стилі "проблем не виявлено" або "клієнт сам винен" навіть коли очевидно що це не так.
3. І ЯК НАСЛІДОК - небажання клієнтів мати справку з гарантійками і недовіра до "білих" магазинів, і готовність купувати у "сіровозів".

Нормальна практика, це коли у людини яка привезла несправний вчора куплений товар, його без питань беруть, дають їх без питань новий такий же, а отриманий відправляють на експертизу до технічних спеціалістів, і якщо там є якась проблема, то не намагають її "перепаять" а відправляють виробнику.
Я теж за все хороше і проти всього поганого. Але я не розумію, чому магазин має нести збитки через рукожопість клієнта.

Я купив материнку АМ5. Коли ставив проц - погнув ніжки в сокеті. Приїхав через півгодини з прокльонами, що не робоча, мені дали нову, а стару має відшкодовувати... хто? Магазин? Виробник? Чи я - рукожоп? :popcorn:
Entar
Member

Сообщение

GreenMile: 29.04.2025 17:33 Я теж за все хороше і проти всього поганого. Але я не розумію, чому магазин має нести збитки через рукожопість клієнта.

Я купив материнку АМ5. Коли ставив проц - погнув ніжки в сокеті. Приїхав через півгодини з прокльонами, що не робоча, мені дали нову, а стару має відшкодовувати... хто? Магазин? Виробник? Чи я - рукожоп? :popcorn:
Рукожопість клієнта магазин компенсувати не повинен.
Але і клієнт не повинен на невизначений термін позбавлятися своїх грошей і товару із-за:
1. Браку (гарантійних випадків).
2. Того факту що магазин вже прийняв несправний товар у попереднього клієнта, і не перевіривши його продає як справний і новий.

Це могло б бути вирішено через більш жорсткі терміни гарантійного обслуговування, надання клієнту аналогічного товару на період гарантійного обслуговування, інституту "незалежного безкоштовного аудиту гарантійного обслуговування" в рамках захисту прав споживачів (щоб клієнт, у випадку в стилі здав ноутбук з відвалом чіпа на 11 місяці гарантії, і отримав його на 12-місяці з написом "проблем не виявлено", не був позбавлений свого права взагалі, а міг оскаржити рішення тої гарантійки за яке їм би штраф ще влетів).

P.S. А де це видається аналогічний товар в користування? :) Я про таке в Україні не чув.
P.S.S. Методом елементарного гуглення побачив новину, що в ЄС з якогось часу мінімальний строк гарантії на побутову техніку - 10 років, а на електроніку - 2 роки.
Последний раз редактировалось Entar 29.04.2025 17:44, всего редактировалось 1 раз.
byaka
Member
Аватара пользователя

Сообщение

GreenMile: 29.04.2025 17:17
byaka: 29.04.2025 16:56
Я десь рiк тому бачив як материнка асус на z490 вiдмовлялась стартувати з rx5700,а ви кажете що епоха пройшла :laugh:
Проблема з пам'яттю була через кривий бiос(непроходило тренування профiлю JEDEC) вiд асус що якби i є несумінністю
Для цього може бути купа причин, в тому числі і криві руки юзера. Якась стара б/в відяха, чомусь не стартувала на старій б/в материнці, до чого тут магазини, гарантія і повенення? Я в юності працював в СЦ багато років, можу вам теж багато історій розповісти, в тому числі і про захист прав споживачів. Наприклад, про одного клієнта який задовбав весь сервіс що у нього відяха погана (ніт), дійшов до директора, поміняли йому на іншу - і ця погана. Виявилось, що в нього був пошкоджений ВГА-роз'єм в моніторі, ніжка загнулась одна і замкнула.
Кривий біос - не провина пам'яті. Там вище правильно написали, треба розрізняти гарантію від повернення товару належної якості.
Звичайний користувач не купує вiдекарту щоб на неї дивитися,але дуже багато в кого старi пк якi вони абгрейдять з якими можуть бути проблеми.Я розумiю що це зовciм не проблема продавця, але це i не вiдповiльнiсть користувача.
А менi пiдтримка асус сказала що це не провина материки i що таке буває iнколи :D Дуже зручно коли одна компанiя киває на iншу,а ты вже третiй набiр модулiв купуєш :gigi:
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Entar: 29.04.2025 17:41 Рукожопість клієнта магазин компенсувати не повинен.
Так ви ж пропонуєте імперативно клієнту міняти на нове, то як це тоді реалізовувати? :think:

Entar: 29.04.2025 17:41Але і клієнт не повинен на невизначений термін позбавлятися своїх грошей і товару із-за:
1. Браку (гарантійних випадків).
2. Того факту що магазин вже прийняв несправний товар у попереднього клієнта, і не перевіривши його продає як справний і новий.
Згоден, через військовий стан багато хто накинув до 14 законних днів як мінімум стільки ж. Прикро і несправедливо, але таке життя. На друге я сам особисто натрапив у розетці, про що і писав вище :)
Entar: 29.04.2025 17:41Це могло б бути вирішено через більш жорсткі терміни гарантійного обслуговування, надання клієнту аналогічного товару на період гарантійного обслуговування, інституту "незалежного безкоштовного аудиту гарантійного обслуговування" в рамках захисту прав споживачів (щоб клієнт, у випадку в стилі здав ноутбук з відвалом чіпа на 11 місяці гарантії, і отримав його на 12-місяці з написом "проблем не виявлено", не був позбавлений свого права взагалі, а міг оскаржити рішення тої гарантійки за яке їм би штраф ще влетів).
У нас багато чого могло буте краще. Але є ще такая штука як вміння користуватись законами. Ви можете навіть збити відшкодування за перевищення встановлених строків ремонту. Але це треба сваритись і судитись. Але можливо.
Entar: 29.04.2025 17:41P.S. А де це видається аналогічний товар в користування? :) Я про таке в Україні не чув.
P.S.S. Методом елементарного гуглення побачив новину, що в ЄС з якогось часу мінімальний строк гарантії на побутову техніку - 10 років, а на електроніку - 2 роки.
Та всюди, просто потрібно 2 умови: 1) В СЦ пишете письмову заяву, 2) товар має бути у затвердженому переліку товарів обмінного фонду: "На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України."

Відправлено через 10 хвилин 21 секунду:
byaka: 29.04.2025 17:43
GreenMile: 29.04.2025 17:17 Для цього може бути купа причин, в тому числі і криві руки юзера. Якась стара б/в відяха, чомусь не стартувала на старій б/в материнці, до чого тут магазини, гарантія і повенення? Я в юності працював в СЦ багато років, можу вам теж багато історій розповісти, в тому числі і про захист прав споживачів. Наприклад, про одного клієнта який задовбав весь сервіс що у нього відяха погана (ніт), дійшов до директора, поміняли йому на іншу - і ця погана. Виявилось, що в нього був пошкоджений ВГА-роз'єм в моніторі, ніжка загнулась одна і замкнула.
Кривий біос - не провина пам'яті. Там вище правильно написали, треба розрізняти гарантію від повернення товару належної якості.
Звичайний користувач не купує вiдекарту щоб на неї дивитися,але дуже багато в кого старi пк якi вони абгрейдять з якими можуть бути проблеми.Я розумiю що це зовciм не проблема продавця, але це i не вiдповiльнiсть користувача.
А менi пiдтримка асус сказала що це не провина материки i що таке буває iнколи :D Дуже зручно коли одна компанiя киває на iншу,а ты вже третiй набiр модулiв купуєш :gigi:
У споживача, крім прав є ще й обов'язки. Тому не треба оцього "ой, я не знав". Якщо некомпетентні - найміть спеціаліста, а не придумуйте виправдання. Якщо ви купите бензопилу і відріжете собі ногу нею коли намагались розпиляти нею рельсу - винувати будете ви, а не продавець.
"3. Споживачі зобов'язані:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
"

Підтримка Асус - це не сервісний центр, вони не займаються лікуванням зубів по фотографії. Якщо ви не можете справитись - зверніться до компетентного органу. Ну блін, елементарні ж речі, якщо чогось не вмієте - не лізьте туди. Для цього і існують СЦ.
От уявімо ситуацію, у вас зламалась машина - не заводиться двигун. Самі ви не змогли нічого зробити, і шо, підтримка тойоти в переписці має вам відремонтувати її віддалено, чи як? Вони можуть дати якісь примітивні поради для ідіотів чайників, але діагностикою і ремонтом займається СТО. Тут так само.
Entar
Member

Сообщение

GreenMile: 29.04.2025 18:04Згоден, через військовий стан багато хто накинув до 14 законних днів як мінімум стільки ж. Прикро і несправедливо, але таке життя.
Цій проблемі вже років 20... Раніше взагалі 45 днів тримали наскільки я памятаю.
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

GreenMile: 29.04.2025 18:04
Entar: 29.04.2025 17:41 Рукожопість клієнта магазин компенсувати не повинен.
Так ви ж пропонуєте імперативно клієнту міняти на нове, то як це тоді реалізовувати? :think:

Entar: 29.04.2025 17:41Але і клієнт не повинен на невизначений термін позбавлятися своїх грошей і товару із-за:
1. Браку (гарантійних випадків).
2. Того факту що магазин вже прийняв несправний товар у попереднього клієнта, і не перевіривши його продає як справний і новий.
Згоден, через військовий стан багато хто накинув до 14 законних днів як мінімум стільки ж. Прикро і несправедливо, але таке життя. На друге я сам особисто натрапив у розетці, про що і писав вище :)
Entar: 29.04.2025 17:41Це могло б бути вирішено через більш жорсткі терміни гарантійного обслуговування, надання клієнту аналогічного товару на період гарантійного обслуговування, інституту "незалежного безкоштовного аудиту гарантійного обслуговування" в рамках захисту прав споживачів (щоб клієнт, у випадку в стилі здав ноутбук з відвалом чіпа на 11 місяці гарантії, і отримав його на 12-місяці з написом "проблем не виявлено", не був позбавлений свого права взагалі, а міг оскаржити рішення тої гарантійки за яке їм би штраф ще влетів).
У нас багато чого могло буте краще. Але є ще такая штука як вміння користуватись законами. Ви можете навіть збити відшкодування за перевищення встановлених строків ремонту. Але це треба сваритись і судитись. Але можливо.
Entar: 29.04.2025 17:41P.S. А де це видається аналогічний товар в користування? :) Я про таке в Україні не чув.
P.S.S. Методом елементарного гуглення побачив новину, що в ЄС з якогось часу мінімальний строк гарантії на побутову техніку - 10 років, а на електроніку - 2 роки.
Та всюди, просто потрібно 2 умови: 1) В СЦ пишете письмову заяву, 2) товар має бути у затвердженому переліку товарів обмінного фонду: "На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України."

Відправлено через 10 хвилин 21 секунду:
byaka: 29.04.2025 17:43
Звичайний користувач не купує вiдекарту щоб на неї дивитися,але дуже багато в кого старi пк якi вони абгрейдять з якими можуть бути проблеми.Я розумiю що це зовciм не проблема продавця, але це i не вiдповiльнiсть користувача.
А менi пiдтримка асус сказала що це не провина материки i що таке буває iнколи :D Дуже зручно коли одна компанiя киває на iншу,а ты вже третiй набiр модулiв купуєш :gigi:
У споживача, крім прав є ще й обов'язки. Тому не треба оцього "ой, я не знав". Якщо некомпетентні - найміть спеціаліста, а не придумуйте виправдання. Якщо ви купите бензопилу і відріжете собі ногу нею коли намагались розпиляти нею рельсу - винувати будете ви, а не продавець.
"3. Споживачі зобов'язані:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
"

Підтримка Асус - це не сервісний центр, вони не займаються лікуванням зубів по фотографії. Якщо ви не можете справитись - зверніться до компетентного органу. Ну блін, елементарні ж речі, якщо чогось не вмієте - не лізьте туди. Для цього і існують СЦ.
От уявімо ситуацію, у вас зламалась машина - не заводиться двигун. Самі ви не змогли нічого зробити, і шо, підтримка тойоти в переписці має вам відремонтувати її віддалено, чи як? Вони можуть дати якісь примітивні поради для ідіотів чайників, але діагностикою і ремонтом займається СТО. Тут так само.
Не стоит начинать клоунаду, проверку сложно вычислительного товара производят пользователи только дома на точке выдачи можно проверить только пломбы и целосность товара и в случае обнаружения брака в течение 14 дней нести на возрат. Магазин уже через свой сервис делает подтверждение брака (30дней лямку тянет :D ) и могут уже вернуть деньги и то обычно возращает деньги поставщик а не сам ритейлер. Помню приехала мертвая мать гига с коробки, заказывал на розетке для знакомых в сборку по итогу пришлось свою отдавать :lol: спасибо что признали брак в течении недели вернули деньги :lol:
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

man1242: 29.04.2025 19:02 Не стоит начинать клоунаду, проверку сложно вычислительного товара производят пользователи только дома на точке выдачи можно проверить только пломбы и целосность товара и в случае обнаружения брака в течение 14 дней нести на возрат. Магазин уже через свой сервис делает подтверждение брака (30дней лямку тянет :D ) и могут уже вернуть деньги и то обычно возращает деньги поставщик а не сам ритейлер. Помню приехала мертвая мать гига с коробки, заказывал на розетке для знакомых в сборку по итогу пришлось свою отдавать :lol: спасибо что признали брак в течении недели вернули деньги :lol:
Ще один :facepalm:
Зарубайте собі на носі: в строк 14 днів можна обміняти товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, тобто абсолютно справний, робочий, без проблем і слідів експлуатації.
Якщо товар НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, тобто він не працює, пошкоджений тощо - тоді його можна здати по гарантії у весь гарантійний строк, 14 днів тут взагалі ні до чого.
А якщо ви намагаєтесь повернути неробочий товар як робочий, то ви просто... нехороша людина от і все.
Volodya811
Member

Сообщение

Почитав західні форуми. Багато людей пишуть, що 50-та серія відеокарт прохідна і збільшення пам'яті ситуацію не врятує. Настрій песимістичний.
Думаю, що через це, супер версії відеокарт Нвідіа будуть відносно скоро, уже цим літом-восени.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Entar: 29.04.2025 18:34
GreenMile: 29.04.2025 18:04Згоден, через військовий стан багато хто накинув до 14 законних днів як мінімум стільки ж. Прикро і несправедливо, але таке життя.
Цій проблемі вже років 20... Раніше взагалі 45 днів тримали наскільки я памятаю.
20 років тому ще була жива фірма в якій я працював в СЦ, строк гарантійного ремонту у нас був законні 14 днів. Якщо не встигали - міняли на аналогічний/кращий товар. Частіше це було з ХДД, бо там була довга гарантія і під її кінець вже зазвичай таких не було в продажу нових.
Всередині це проходило просто: хдд їхав постачальнику, постачальник приймав рішення - списував по балансу чи міняв, частіше йшло через списання, клієнту видавався новий з нашого складу.
Але ми були СЦ, а зараз покупці відносять частіше в магазин, де купляли, а не в СЦ, тому більшість робить собі таку незаконну "поправку", щоб доставити з магазину в СЦ чи постачальнику. Та ж розетка, приміром, вас ніхто не заставляє нести до неї, а не в авторизований СЦ. Більше того, коли здаєте напряму в СЦ потім проблем менше.
45 днів я навіть не знаю, це, вірогідно, якісь сіровози, які собі роблять поправку на доставку за кордон.
lewerlin
Member
Аватара пользователя
Откуда: Миронівка

Сообщение

Entar: 29.04.2025 17:41P.S. А де це видається аналогічний товар в користування? :) Я про таке в Україні не чув.
Офіційні дилери ЛендРовер(Ягуари, ренжі і т.д.), приганяють тобі підмінний автомобіль адресно, на період сервісу. :laugh:
Щодо інших хай-енд марок не чув, але багато де теж може бути.
В ентерпрайзі, до війни, правило "next buisness day" в HP/Dell цілком працювало, тобі привозили нову залізяку.
VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Volodya811
Дай бог, это было бы слишком хорошо. 5070S@18 я бы взял осенью. До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Тут проблема в том что сначала продать надо то что уже стоит на конвеере, они ж там не дураки и понимают что суперы обвалят продажи обычных.
Я вообще скептически отношусь к слухам о выходе супер версий, разве что, чтобы нагреть денег перед выходом Рубин. То есть в начале разве что 2026 суперы, а вначале 2027 уже может и рубин завезут 60хх. Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

VladimirV: 29.04.2025 19:56 До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Можливо й більше. На одному із січневих слайдів була інформація : 2025 - блеквел, 2026 - щось там в мобільному сегменті (не блеквел, блеквел мобайл буде в 2025) і 2028 - вєрарубів. Зрозуміло, що це попередні дати, і все може посунутись в одну чи іншу сторону. Але враховуючи, що ХБМ тільки отримав сертифікацію буквально декілька місяців тому - то точно не раніше 2 років :)
VladimirV: 29.04.2025 19:56 Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
Рай для ждунів :gigi:
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

VladimirV: 29.04.2025 19:56 Volodya811
Дай бог, это было бы слишком хорошо. 5070S@18 я бы взял осенью. До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Тут проблема в том что сначала продать надо то что уже стоит на конвеере, они ж там не дураки и понимают что суперы обвалят продажи обычных.
Я вообще скептически отношусь к слухам о выходе супер версий, разве что, чтобы нагреть денег перед выходом Рубин. То есть в начале разве что 2026 суперы, а вначале 2027 уже может и рубин завезут 60хх. Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
летом :lol: :lol: :lol: щас накинут 150$ за 6гб и сразу 5070 на 12 станет топовой B-) Не раньше 2026 года, хотя могут повторить прекол с релизом суперов 4000 где через пол года новое покление

Відправлено через 4 хвилини 17 секунд:
daesz: 29.04.2025 20:12
VladimirV: 29.04.2025 19:56 До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Можливо й більше. На одному із січневих слайдів була інформація : 2025 - блеквел, 2026 - щось там в мобільному сегменті (не блеквел, блеквел мобайл буде в 2025) і 2028 - вєрарубів. Зрозуміло, що це попередні дати, і все може посунутись в одну чи іншу сторону. Але враховуючи, що ХБМ тільки отримав сертифікацію буквально декілька місяців тому - то точно не раніше 2 років :)
VladimirV: 29.04.2025 19:56 Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
Рай для ждунів :gigi:
тогда подождем ? ;)

Відправлено через :
daesz: 29.04.2025 20:12
VladimirV: 29.04.2025 19:56 До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Можливо й більше. На одному із січневих слайдів була інформація : 2025 - блеквел, 2026 - щось там в мобільному сегменті (не блеквел, блеквел мобайл буде в 2025) і 2028 - вєрарубів. Зрозуміло, що це попередні дати, і все може посунутись в одну чи іншу сторону. Але враховуючи, що ХБМ тільки отримав сертифікацію буквально декілька місяців тому - то точно не раніше 2 років :)
VladimirV: 29.04.2025 19:56 Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
Рай для ждунів :gigi:
тогда подождем ? ;)
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

man1242: 29.04.2025 22:50
VladimirV: 29.04.2025 19:56 Volodya811
Дай бог, это было бы слишком хорошо. 5070S@18 я бы взял осенью. До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Тут проблема в том что сначала продать надо то что уже стоит на конвеере, они ж там не дураки и понимают что суперы обвалят продажи обычных.
Я вообще скептически отношусь к слухам о выходе супер версий, разве что, чтобы нагреть денег перед выходом Рубин. То есть в начале разве что 2026 суперы, а вначале 2027 уже может и рубин завезут 60хх. Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
летом :lol: :lol: :lol: щас накинут 150$ за 6гб и сразу 5070 на 12 станет топовой B-) Не раньше 2026 года, хотя могут повторить прекол с релизом суперов 4000 где через пол года новое покление
Там був рік між релізами :)
Изображение
Изображение
man1242: 29.04.2025 22:50 тогда подождем ? ;)
Я взяв 7800 на релізі та 4070с пів року після релізу. Думаю, почекаю на нвідію 6000, ну чи радік 10к :shuffle:
Volodya811
Member

Сообщение

VladimirV: 29.04.2025 19:56 Volodya811
Дай бог, это было бы слишком хорошо. 5070S@18 я бы взял осенью. До выхода лоу/мидл 6ХХХ это года 2?
Тут проблема в том что сначала продать надо то что уже стоит на конвеере, они ж там не дураки и понимают что суперы обвалят продажи обычных.
Я вообще скептически отношусь к слухам о выходе супер версий, разве что, чтобы нагреть денег перед выходом Рубин. То есть в начале разве что 2026 суперы, а вначале 2027 уже может и рубин завезут 60хх. Но так можно ждать вечно :laugh: И никогда ничего не купить :lol:
На мою думку, вже восени 2026 року будуть карти нового покоління у всіх. І техпроцес буде не 5(4) нм, а уже 2 нм. Причина: у Інтела Хе3 уже в металі, і Інтел планує випускати всю лінійку карт на Інтел 18А (1.8 нм). Хе3 буде уже на рівні карт Нвідіа та АМД (Хе2 ще трохи відстає). Тому, супер версії карт Хуанг випустить цим літом (максимум восени).
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

daesz: 29.04.2025 22:52
man1242: 29.04.2025 22:50

летом :lol: :lol: :lol: щас накинут 150$ за 6гб и сразу 5070 на 12 станет топовой B-) Не раньше 2026 года, хотя могут повторить прекол с релизом суперов 4000 где через пол года новое покление
Там був рік між релізами :)
Изображение
Изображение
man1242: 29.04.2025 22:50 тогда подождем ? ;)
Я взяв 7800 на релізі та 4070с пів року після релізу. Думаю, почекаю на нвідію 6000, ну чи радік 10к :shuffle:
Кстати вот глянул новости оказывается еще с ртх5000 не конец, возможно дровами подтянут производительность хотяб у топов
спойлер
Изображение
Смотрел более 5 роликов, не в всех играх буст такой от силы 1-2 кадра к среднему фпс и то есть игры где нету прибавки. Самая большая дельта как раз в играх где красные уступают занчительно там как на скрине рост идет.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

man1242: 30.04.2025 00:45
daesz: 29.04.2025 22:52
Там був рік між релізами :)
Изображение
Изображение


Я взяв 7800 на релізі та 4070с пів року після релізу. Думаю, почекаю на нвідію 6000, ну чи радік 10к :shuffle:
Кстати вот глянул новости оказывается еще с ртх5000 не конец, возможно дровами подтянут производительность хотяб у топов
спойлер
Изображение
Смотрел более 5 роликов, не в всех играх буст такой от силы 1-2 кадра к среднему фпс и то есть игры где нету прибавки. Самая большая дельта как раз в играх где красные уступают занчительно там как на скрине рост идет.
Я давненько дрова не оновлював, бо стабільність у останніх версій просто ахтунг, як оновлю - спеціально запущу бенч в кп77 та обох джедаях щоб провірити чи 40 лінійці щось перепаде :)
man1242
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кривий Ріг

Сообщение

daesz: 30.04.2025 00:47
man1242: 30.04.2025 00:45

Кстати вот глянул новости оказывается еще с ртх5000 не конец, возможно дровами подтянут производительность хотяб у топов
спойлер
Изображение
Смотрел более 5 роликов, не в всех играх буст такой от силы 1-2 кадра к среднему фпс и то есть игры где нету прибавки. Самая большая дельта как раз в играх где красные уступают занчительно там как на скрине рост идет.
Я давненько дрова не оновлював, бо стабільність у останніх версій просто ахтунг, як оновлю - спеціально запущу бенч в кп77 та обох джедаях щоб провірити чи 40 лінійці щось перепаде :)
Так там порвелимиты у 5080 360ват даже у рефа и толкается на уровне 320ват, у амд такое дело быстро в буст отлетело видать что-то крутят. Возможно иза этого и линейка супер улетит вперед по очереди :laugh:

Відправлено через 1 годину 10 хвилин 19 секунд:
Глянул индиану и пасттрейсинг тесты, крч с 16гб врам ловить в 4к нечего, для 2к длсс квалити как раз с запасом под 14-15гб нагрузка так шо 24гб версия оправданна для тех кто желает играется 4к но там уже и мощность самого чипа 30-40фпс уже не фонтан. В игре без лучей проблем нету в обеих разрешениях.

Відправлено через 1 годину 42 хвилини 27 секунд:
спойлер
Изображение
2к пасттрейсинг+фг+длссQ, просто на грани out of vram
Ответить