Death Stranding 2 виходить у червні. Опубліковано новий трейлер

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
AntonyKandaurov
Member
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

der_meister
Через 2 роки релізнули на пк.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Bukakanga: 11.03.2025 12:09 как раз сейчас играю первую часть. Сильно не хватает динамичных перестрелок - а-ля ремнант или ретурнал.
В грі, відповідно до лору якої, вбивство призводить до страшенних наслідків, якщо вчасно труп не утилізувати, немає динамічних перестрілок з купою трупів. Хмхм, чому б це :D
Bukakanga
Member

Сообщение

GreenMile: 11.03.2025 14:25
Bukakanga: 11.03.2025 12:09 как раз сейчас играю первую часть. Сильно не хватает динамичных перестрелок - а-ля ремнант или ретурнал.
В грі, відповідно до лору якої, вбивство призводить до страшенних наслідків, якщо вчасно труп не утилізувати, немає динамічних перестрілок з купою трупів. Хмхм, чому б це :D
сюжетно-то да, а вот геймплейно уныловато
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

GreenMile: 11.03.2025 09:32Перша давала різні варіанти розваг:
Не вистачило терпіння, дотягти до початку будування...
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Bukakanga: 11.03.2025 15:02
GreenMile: 11.03.2025 14:25 В грі, відповідно до лору якої, вбивство призводить до страшенних наслідків, якщо вчасно труп не утилізувати, немає динамічних перестрілок з купою трупів. Хмхм, чому б це :D
сюжетно-то да, а вот геймплейно уныловато
Це просто не ваш тип ігор, буває. Дехто он від маджонга тащиться, який там екшн? Смаки різні. Це гра про кур'єра і тетріс з вантажами, а не про відьмака і чудовиськ.
Єдине, з чим можу погодитись, було б цікавіше, якщо б мули не тільки в своїх локаціях стирчали, а і рандомно по карті шарились, а то занадто прогнозовані. Хіба що в горах там дорога в одному місці проходить через їх локацію і можна сюрприз отримати :D Будувати дорогу там теж було те ще задоволення, бгг.
Bukakanga
Member

Сообщение

GreenMile: 11.03.2025 15:33
Bukakanga: 11.03.2025 15:02
сюжетно-то да, а вот геймплейно уныловато
Це просто не ваш тип ігор, буває. Дехто он від маджонга тащиться, який там екшн? Смаки різні. Це гра про кур'єра і тетріс з вантажами, а не про відьмака і чудовиськ.
Єдине, з чим можу погодитись, було б цікавіше, якщо б мули не тільки в своїх локаціях стирчали, а і рандомно по карті шарились, а то занадто прогнозовані. Хіба що в горах там дорога в одному місці проходить через їх локацію і можна сюрприз отримати :D Будувати дорогу там теж було те ще задоволення, бгг.
как только появляется байк - мулы вообще перестают восприниматься как препятствие. Просто едешь мимо и все. Правда, тут прикол был - пошел от метеостанции пехом на юг (байк профукал перед этим с какими-то призраками) и зашел к мулам на территорию. Набижали толпой, один приехал на машине и зачем-то вылез из нее. Ну, удачно зашел, теперь у меня есть машина )))
Panasi
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Первая часть была на любителя, слишком медиативный геймплей, да и сюжет чересчур запутанный, но интересный. Но атмосфера в игре потрясающая, дизайн, визуал и звук на высоком уровне. Судя по трейлеру, во второй части будет еще лучше. Если добавят больше динамики в геймплей, это будет шедевр Кодзимы.
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

VovaII: 11.03.2025 15:12Не вистачило терпіння, дотягти до початку будування...
Хоча починав грати саме щоб зайнятись будуванням. Сподобалось як там воно реалізовано.
Попередньо "пройшов" на Ютубі.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Bukakanga: 11.03.2025 15:02
GreenMile: 11.03.2025 14:25 В грі, відповідно до лору якої, вбивство призводить до страшенних наслідків, якщо вчасно труп не утилізувати, немає динамічних перестрілок з купою трупів. Хмхм, чому б це :D
сюжетно-то да, а вот геймплейно уныловато
Так там трупи ні на що не впливають. Така собі страшилка і не більше. Тварюки заскриптовані в певних, чітко визначених районах чи так чи сяк.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

GreenMile: 11.03.2025 14:25
Bukakanga: 11.03.2025 12:09 как раз сейчас играю первую часть. Сильно не хватает динамичных перестрелок - а-ля ремнант или ретурнал.
В грі, відповідно до лору якої, вбивство призводить до страшенних наслідків, якщо вчасно труп не утилізувати, немає динамічних перестрілок з купою трупів. Хмхм, чому б це :D
Схожий концепт і в дізонореді, але там, тим не менше, хоч геймплей завезли.
Цитати на кшталт "без перебільшення шедевр" може написати тільки пенсіонер для якого 10 АПМ - це забагато.
Питання навіщо це грати, коли можна просто глянути катсцени на трубі - залишається відкритим.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 11.03.2025 19:09 Схожий концепт і в дізонореді, але там, тим не менше, хоч геймплей завезли.
Цитати на кшталт "без перебільшення шедевр" може написати тільки пенсіонер для якого 10 АПМ - це забагато.
Питання навіщо це грати, коли можна просто глянути катсцени на трубі - залишається відкритим.
Що ви розумієте під словом "геймплей"? Який геймплей в тетрісоподібних іграх або шахах? Його туди завели, чи ні? А в квестах? Ну, давайте подивимось, в ДС можна носити вантажі, будувати споруди і дороги, битися з примарами і мулами, соціально взаємодіяти з іншими гравцями (наприклад, залишати підказки, виконувати замовлення, разом будувати/ремонтувати дороги), приймати участь в гонках, можна змагатись з іншими гравцями, кастомізувати речі, принаймні зовнішьо. Це називається геймплей не завезли? Та на фоні цього геймплей в Дізоноред не завезли, шо там є в тому примітивному стелс-екшині? Вистрілив з арбалета, штрикнув ножем, переключив важіль? Вау :)
Пенсіонерам хіба грати в ігри не можна? :gigi: Взагалі, сперечатись про смаки то найбезглуздіше заняття.
Чому не на ютюбі - бо так ви учасник подій, а не спостерігач. Ігри різні, гравці теж, не всім подобається постійна динаміка і напруження, мені, наприклад, протягом робочого дня цього вистачає, а в ДС заходиш ввечері і чілиш собі під гарну музику, розглядаєш краєвиди, тягаєш вантажі і поступово розкриваєш сюжет. Наприклад, візуальні новели для когось же існують, хоча по факту це взагалі як комікс погортати, нащо він у вигляді гри взагалі? :)

Я цілком розумію, шо вам подобаються якість динамічні екшини, але це не означає, що будь-яка гра має бути динамічним екшином, чи мати його ознаки :) Це приблизно як з фільмами: "кому потрібні нудні драми, якщо є бойовики" чи щось таке.
ДС далеко не ідеально збалансована гра (наприклад, сюжет дещо перебачуваний, складність протягом гри незбалансована, трохит не вистачає непередбачуваних зустрічей з ворогами), але в цілому вона крута і що-що, а геймплей в ній дасть просратись багатьом іграм.

Відправлено через 4 хвилини 26 секунд:
Bukakanga: 11.03.2025 15:36 как только появляется байк - мулы вообще перестают восприниматься как препятствие. Просто едешь мимо и все.
Ну, це якщо вам потрібно просто пройти мимо, їх взагалі можна просто обійти та й усе. А якщо тре щось там сперти у них на базі, то там не завжди все так класно, особливо в лейті, коли у них там кулеметів натикано. Не скажу, що це типу капець як складно, особливо коли вже є повний набір зброї, але ним не менш, свої приколи бувають.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

GreenMile: 11.03.2025 20:02
daesz: 11.03.2025 19:09 Схожий концепт і в дізонореді, але там, тим не менше, хоч геймплей завезли.
Цитати на кшталт "без перебільшення шедевр" може написати тільки пенсіонер для якого 10 АПМ - це забагато.
Питання навіщо це грати, коли можна просто глянути катсцени на трубі - залишається відкритим.
Що ви розумієте під словом "геймплей"? Який геймплей в тетрісоподібних іграх або шахах? Його туди завели, чи ні? А в квестах? Ну, давайте подивимось, в ДС можна носити вантажі, будувати споруди і дороги, битися з примарами і мулами, соціально взаємодіяти з іншими гравцями (наприклад, залишати підказки, виконувати замовлення, разом будувати/ремонтувати дороги), приймати участь в гонках, можна змагатись з іншими гравцями, кастомізувати речі, принаймні зовнішьо. Це називається геймплей не завезли? Та на фоні цього геймплей в Дізоноред не завезли, шо там є в тому примітивному стелс-екшині? Вистрілив з арбалета, штрикнув ножем, переключив важіль? Вау :)
Пенсіонерам хіба грати в ігри не можна? :gigi: Взагалі, сперечатись про смаки то найбезглуздіше заняття.
Чому не на ютюбі - бо так ви учасник подій, а не спостерігач. Ігри різні, гравці теж, не всім подобається постійна динаміка і напруження, мені, наприклад, протягом робочого дня цього вистачає, а в ДС заходиш ввечері і чілиш собі під гарну музику, розглядаєш краєвиди, тягаєш вантажі і поступово розкриваєш сюжет. Наприклад, візуальні новели для когось же існують, хоча по факту це взагалі як комікс погортати, нащо він у вигляді гри взагалі? :)

Я цілком розумію, шо вам подобаються якість динамічні екшини, але це не означає, що будь-яка гра має бути динамічним екшином, чи мати його ознаки :) Це приблизно як з фільмами: "кому потрібні нудні драми, якщо є бойовики" чи щось таке.
ДС далеко не ідеально збалансована гра (наприклад, сюжет дещо перебачуваний, складність протягом гри незбалансована, трохит не вистачає непередбачуваних зустрічей з ворогами), але в цілому вона крута і що-що, а геймплей в ній дасть просратись багатьом іграм.
В сімс це все також можна робити, але чомусь сімс - це не "без перебільшення шедевр".
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 11.03.2025 20:06
GreenMile: 11.03.2025 20:02 Що ви розумієте під словом "геймплей"? Який геймплей в тетрісоподібних іграх або шахах? Його туди завели, чи ні? А в квестах? Ну, давайте подивимось, в ДС можна носити вантажі, будувати споруди і дороги, битися з примарами і мулами, соціально взаємодіяти з іншими гравцями (наприклад, залишати підказки, виконувати замовлення, разом будувати/ремонтувати дороги), приймати участь в гонках, можна змагатись з іншими гравцями, кастомізувати речі, принаймні зовнішьо. Це називається геймплей не завезли? Та на фоні цього геймплей в Дізоноред не завезли, шо там є в тому примітивному стелс-екшині? Вистрілив з арбалета, штрикнув ножем, переключив важіль? Вау :)
Пенсіонерам хіба грати в ігри не можна? :gigi: Взагалі, сперечатись про смаки то найбезглуздіше заняття.
Чому не на ютюбі - бо так ви учасник подій, а не спостерігач. Ігри різні, гравці теж, не всім подобається постійна динаміка і напруження, мені, наприклад, протягом робочого дня цього вистачає, а в ДС заходиш ввечері і чілиш собі під гарну музику, розглядаєш краєвиди, тягаєш вантажі і поступово розкриваєш сюжет. Наприклад, візуальні новели для когось же існують, хоча по факту це взагалі як комікс погортати, нащо він у вигляді гри взагалі? :)

Я цілком розумію, шо вам подобаються якість динамічні екшини, але це не означає, що будь-яка гра має бути динамічним екшином, чи мати його ознаки :) Це приблизно як з фільмами: "кому потрібні нудні драми, якщо є бойовики" чи щось таке.
ДС далеко не ідеально збалансована гра (наприклад, сюжет дещо перебачуваний, складність протягом гри незбалансована, трохит не вистачає непередбачуваних зустрічей з ворогами), але в цілому вона крута і що-що, а геймплей в ній дасть просратись багатьом іграм.
В сімс це все також можна робити, але чомусь сімс - це не "без перебільшення шедевр".
З сімс треба бути обережним, бо за даними СтімДБ в ДС(діректорс кат) зараз грає 2300 гравців, а в сімс 4 - 38000 :D В БГ3, наприклад, 50к.
Якщо проблема саме в формулюванні, що це "шедевр", то ок, особисто я не вважаю ДС шедевром, але гра по-своєму дуже цікава і виділяється на фоні інших.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

GreenMile: 11.03.2025 20:30 сімс 4 - 38000 :D
Підтверджує те, що таки є якийсь % домогосподарок серед геймерів :rotate:
neonglaу
Member
Аватара пользователя
Откуда: Миколаїв, Україна

Сообщение

GipeR: 10.03.2025 13:16 Предлагаю обсудить Death Stranding 2 виходить у червні. Опубліковано новий трейлер

Шикарная игра, первую 2 раза проходил, в ней сюжет просто с максимальным погружением.
Сюжет - це єдине що є в цій грі. З задоволеням подивився ігрофільм на ютюб. Але годинами наосити рюкзаки - то для особливих людей.
Ответить