Все це треба перевіряти. Та ж 3 швідкісна Шимана є в різних варіантах і шанс всліпу купити той що тобі підійде без заміни спиць вельми низький._VlaD_: ↑ 08.03.2025 12:02Я все це знаю.dead_rat: ↑ 08.03.2025 11:47Дивись, втулки не унікальні, але вони різного диаметру, так само як і всі ободи мають різний внутрішній діаметр(товшина самого ободу від 23 до 80 мм в усіх уявних комбінаціях і похибках виробництва).
Але, втулка Інтер-3 - це вузька втулка, яка стає на рами, від велосепедів, що були одношвидкісними. У більшості з них однакові розміри. Такі втулки на більшості радянських велосепедах одношвидкісних, та мабуть і на іноземних, раз вона співпадає по розмірах.
Последние статьи и обзоры
Новости
Вело овери?
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
-
Hotspur
Member
в европах 2-3 рази в рік бувають великі скидки. 30-50%nutman: ↑ 08.03.2025 12:06 Хочу прицениться к surly moloko. Кто знает, где его можно купить, где и какие скидки бывают?
-
murzik
Member
хтось хоче мені щось подарувати? 
розум, здоровя
заднє колесо вісімкою ...

розум, здоровя
заднє колесо вісімкою ...
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
Не просто мало передач, але й невеликий їх діапазон. Якщо місцевість пласка - нормально. А якщо ні?_VlaD_: ↑ 07.03.2025 22:25Якщо просто їздити, то достатньо. На більшу кількість швидкостей вже інша ціна та складність.
До народу ближче поширені 7-8 (чи 21-24) швидкісні трансмісії._VlaD_: ↑ 08.03.2025 11:31Я розумію що тут зібрались майстри спорту міжнародного класу, у яких велосипеди дороще Рендж Ровера та сідушки зі шкіри незайманих дівок. Але, це все дуже далеко від простого люду.
Найбільший нестандарт буває не у дорогих брендів, а у дешевого підвального китаю.І коли заходить питання про велосепед за 5к грн, то я сильно сумніваюся що там буде якась унікальна втулка, яку роблять по спецзаказу і на ній буде викарбуване золотими літерами прізвище майстра, що її зробив.
Відправлено через 1 хвилину 4 секунди:
на 8 березня?
-
murzik
Member
та можна і на 9waryag: ↑ 08.03.2025 12:44на 8 березня?

-
Hotspur
Member
я на МТБ міняв обід бо потріскався і спиці міняв. залишив тільки втулку заднего колесаmurzik: ↑ 08.03.2025 12:27заднє колесо вісімкою ...
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Фух, весна прийшла перша покатушка на 90 км. Для початку сезону вельми непогано почати трошки швидше 30 км/г.
Тепер я маю паверметр і бачу наскільки погано кручу педалі

Тепер я маю паверметр і бачу наскільки погано кручу педалі


-
wow_w
Member
- Откуда: Львів
Ок, озвуч, щоб вcі заздрили
-
odessitmws
Member
- Откуда: Воля або смерть🇺🇦
Вспомнил как тут говорили что обод который шел с мотор колесом быстро прийдёт в негодность, а ща глянул все ровненько 1мм гдето максmurzik: ↑ 08.03.2025 12:27заднє колесо вісімкою ...
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Та не, заздрити нема чому, середня за три години - 165 ват, за дві 185 десь. Коли тренувався фтп був 240, що теж кисло для 75 кіло.wow_w: ↑ 08.03.2025 18:11 Ок, озвуч, щоб вcі заздрили
Щоб потужність сильно не падала, треба топтати багато цукру поки їдеш, але це мазохизм
Последний раз редактировалось dead_rat 08.03.2025 18:51, всего редактировалось 1 раз.
-
_VlaD_
Member
А тормоз дисковый или вибрейк?odessitmws: ↑ 08.03.2025 18:26Вспомнил как тут говорили что обод который шел с мотор колесом быстро прийдёт в негодность, а ща глянул все ровненько 1мм гдето макс
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
dead_rat,
Тоді мені це не світить, бо я майже не вживаю цукор.



Тоді мені це не світить, бо я майже не вживаю цукор.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Щоб батарейка не сідала треба 60 грамів вуглеводів на годину. Не обовʼязково щоб це був саме цукор, можна кокаколу чи хліб жерти активно чи ще щось.
-
_VlaD_
Member
А якщо ні, то треба так підібрати передаточні числа, щоб на першій передачі ти міг виїхати на найкрутішу гору на своєму шляху.waryag: ↑ 08.03.2025 12:44 Не просто мало передач, але й невеликий їх діапазон. Якщо місцевість пласка - нормально. А якщо ні?
Є там нюанси, бо вел збирав для свого батька інваліда.
Друга передача у Інтер-3 - пряма. Третя - підвищуюча. Перша - понижуюча. А зірка на 18 зубців.
Тому, на другій передачі їде як Україна (бо там 19 зубців зірка). На першій легше. А на третій навіть по прямій вкручувати важко.
Так от, на зад я поставив зірку на 24 зуба замість 18-ти. І тоді вийшло так, що третя приблизно співпадає по тязі з Україною. А друга та перша пішли як понижуючі.
Батько мій був задоволений. Але я розумію, що місцеве панство більш вимогливе та не оцінеть. Скажуть що в амереці у інвалідів є автомобілі, а не якісь там велосепеди з планетаркою.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
_VlaD_
Абсолютно робоче рішення
В мене теж є корч з планетаркою на три передачі, щоб їздить на роботу по поганій погоді.
Сусід навпаки поставив на такий самий корч меншу зірочку, щоб на третій передачі зручно їхати 30.
Абсолютно робоче рішення

В мене теж є корч з планетаркою на три передачі, щоб їздить на роботу по поганій погоді.
Сусід навпаки поставив на такий самий корч меншу зірочку, щоб на третій передачі зручно їхати 30.
-
_VlaD_
Member
О. Так можна ж нормально було ту тему обговорити. Достатньо може бути і три передачі, якщо розглядати вел як бюджетний засіб пересування.dead_rat: ↑ 08.03.2025 19:32В мене теж є корч з планетаркою на три передачі, щоб їздить на роботу по поганій погоді.
Сусід навпаки поставив на такий самий корч меншу зірочку, щоб на третій передачі зручно їхати 30.
Отправлено спустя 7 минут 17 секунд:
І є ще один момент.
Дома був вел із трьома передачами спереду та сімома ззаду. Але, їх же треба іноді підстроювати. От ти спробуй поясни літній людині що куди крутити щоб воно не перестрибувало та цепок не злітав.
Планетарка навіть на три швидкості має одну беззаперечну перевагу. Простота в настройці та перемиканні. Раз настроїв і все.
А що у "спортивному" "лісапеті"? Десь петухом за щось зачипився і привіт. Якщо людина не знає куди що крутити, то скоріше спалить той вел та піде пішки.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
_VlaD_
Я згоден, що трьох вистачає якщо нема різких підйомів. Жаль Шимано перестали робити 5-швидкісні, то ідеально було, хоча я на старому вєлові примудрився зламати одну з передач просто крутячи на ній в горку.
Щодо налаштування класичної системи не бачу проблем, налаштовую мабуть раз на рік і працює абсолютно ідеально, так само ніколи не чіплявся задньою перекидкою.
Крутити його абсолютно не складно: два болта на положення вверх-вниз і натяжіння тросика, нічим не складніше за планетарку.
Я згоден, що трьох вистачає якщо нема різких підйомів. Жаль Шимано перестали робити 5-швидкісні, то ідеально було, хоча я на старому вєлові примудрився зламати одну з передач просто крутячи на ній в горку.
Щодо налаштування класичної системи не бачу проблем, налаштовую мабуть раз на рік і працює абсолютно ідеально, так само ніколи не чіплявся задньою перекидкою.
Крутити його абсолютно не складно: два болта на положення вверх-вниз і натяжіння тросика, нічим не складніше за планетарку.
-
Hotspur
Member
мурзіку розкажешdead_rat: ↑ 09.03.2025 00:02 нічим не складніше за планетарку.

-
nutman
Member
Кусок сала бахаешь и можно три часа топить. Заодно чесночком догнать чтоб все слышали заранее как ты едешьdead_rat: ↑ 08.03.2025 19:22Щоб батарейка не сідала треба 60 грамів вуглеводів на годину. Не обовʼязково щоб це був саме цукор, можна кокаколу чи хліб жерти активно чи ще щось.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Не спрацює, сало дуже важко і повільно перетравлюється, це лише якщо зовсім на розслабоні їхать на пульсі до 120.nutman: ↑ 09.03.2025 12:24Кусок сала бахаешь и можно три часа топить. Заодно чесночком догнать чтоб все слышали заранее как ты едешьdead_rat: ↑ 08.03.2025 19:22
Щоб батарейка не сідала треба 60 грамів вуглеводів на годину. Не обовʼязково щоб це був саме цукор, можна кокаколу чи хліб жерти активно чи ще щось.
Інакше просто колом в шлунку стане і буде погано.
А от вуглеводи, особливо глюкозу і перетравлювати не треба, всасуєш в кров і доставляєш у мʼязи