Avowed

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Автор
Сообщение
Rhizone
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

VladimirV
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Чого огляд гри зводиться тільки до одного - графіка фпси моніторинги освітлення люмени наніти і т.п.
Що це взагалі за гра? Вона вже вийшла?
Galactick
Member
Аватара пользователя
Откуда: r/FuckTAA

Сообщение

VladimirV
Так це ж tech review.
З преміум версією вже можна грати, а так реліз 18го.

Відправлено через 13 хвилин 27 секунд:
Щоб хоч якось пограти довелося вмикати VSR і ставити роздільну здатність 5120x2880. Так картинка знааачно чіткіша. В нативному qhd грати неможливо. В динаміці все наче розтянуте 480p. Шлейф і блур від ТАА жахливі + статтери :rotate:
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Galactick: 16.02.2025 23:53 VladimirV
Так це ж tech review.
З преміум версією вже можна грати, а так реліз 18го.

Відправлено через 13 хвилин 27 секунд:
Щоб хоч якось пограти довелося вмикати VSR і ставити роздільну здатність 5120x2880. Так картинка знааачно чіткіша. В нативному qhd грати неможливо. В динаміці все наче розтянуте 480p. Шлейф і блур від ТАА жахливі + статтери :rotate:
Новий длсс наче має фіксити це мило, спробуйте quality пресет
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

А на диво, перше враження - непогана. Щось типу Dragon Age (але не останнього). Хоча гама трохи гидотна, рішейд вирішує. Сюжет - класика, "гг рятує світ". Бойовка досить різноманітна. Прокачка така собі, але перші рівні, може далі веселіше буде. Швидкодія цілком норм. Від графіки чекав більшого.
corban_jum
Member
Аватара пользователя
Откуда: Одесса

Сообщение

Я не можу її з 18,02 запустити-чорний екран підчас компиляції шейдерів. І може, співпадіння,але куча глюків провідника та браузера почались
Торба лиха
Junior

Сообщение

Зараз проходжу , знаходжусь на 3 карті.
Максимально проста , бігаєш лупиш молотом і валиш з мушкета . Собираєш лут і продаєш . За очки місій підвищуєш свій рівень . Графа середня .
Ні разу вильотів небуло :up:
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

corban_jum
Торба лиха
При запуску запускається оновлення вінди, яке в мене заблоковане, бо вінда не може оновитись(але при кожному вмиканні ПК намагалась оновитись, доходила до помилки, відкачувалась назад, потім можна було користуватись ПК. Плюнув, заюзав WUB). Паралельно гра запускається. Вікно із помилкою можна закрити, а можна не закривати. Гра працює. Години через 2, вилітає. Закриваю вікна із помилками. Запускаю гру.


Питання вона HDR підтримує, чи краще в налаштуваннях Вінди його не вмикати?

Чи можна їй заюзати DLSS4?

Дякую.
Mumik
Junior

Сообщение

На удивление приятная графика и хороший геймплей. Но самое интересное, конечно же, исследовать мир, залезая в каждую бочку на дороге. Разве что сюжетка и квесты не так интересны, но особо ещё не распробовал.
antonshe
Member
Откуда: Днепр

Сообщение

Гра зайшла. Має досить просту механіку. Мені нагадала стилістикою Дівініті : Ера дракона (2008р.). Єдине що не вистачає загадок. Нажаль подібних ігор виходить зараз мало тому розробникам респект :super:
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

А Вам вдалося в місто потрапити? А то охорона: "епідемія-епідемія...".
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

VovaII
Яке саме? Там на кожній карті якесь місто. Потрапляв без проблем.

Раджу на макс складності грати, до речі. Бо й так проста.
antonshe: 24.02.2025 19:44 Єдине що не вистачає загадок.
Там є "скарби пілігріма" (чи якось так). Загадки простенькі, але є.
Торба лиха
Junior

Сообщение

VovaII: 24.02.2025 19:33 corban_jum
Торба лиха
При запуску запускається оновлення вінди, яке в мене заблоковане, бо вінда не може оновитись(але при кожному вмиканні ПК намагалась оновитись, доходила до помилки, відкачувалась назад, потім можна було користуватись ПК. Плюнув, заюзав WUB). Паралельно гра запускається. Вікно із помилкою можна закрити, а можна не закривати. Гра працює. Години через 2, вилітає. Закриваю вікна із помилками. Запускаю гру.


Питання вона HDR підтримує, чи краще в налаштуваннях Вінди його не вмикати?

Чи можна їй заюзати DLSS4?

Дякую.
В мене самого вінда 10 без активації :(
Нічого якось працює . Граю на 22 моніторі , не знаю, качаю гру йде граю не йде видалив . Пробуйте з інших сайтів!
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Хех. Вкладка "ремесло" - чіт, зарано побачив )
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 25.02.2025 11:59Яке саме? Там на кожній карті якесь місто. Потрапляв без проблем.
Перше.
Вже по сюжету потрапив.

Avowed 1.2.4. Patch Notes
(Гугель переклав)

Avowed 1.2.4. Patch Notes


Привет всем,

Новый патч теперь живет! Это обновление приносит важные исправления и улучшения, поэтому обязательно обновите свою игру, когда она станет доступной.
Мы действительно ценим все ваши отчеты и отзывы - это неоценимо, помогая нам выявлять и решать проблемы для улучшения игры. Ваша поддержка и терпение много значат для нас, и мы хотим, чтобы вы знали, что мы слушаем. Наша команда стремится сделать обеспечение лучшего опыта для всех, и мы будем продолжать усердно работать, чтобы усовершенствовать и улучшить игру на основе вашего вклада.
У нас есть специальная команда, сосредоточенная на том, чтобы сделать обозначенную все лучше и лучше, и у нас будет еще больше, чтобы объявить в ближайшее время. Следите за обновлениями!
Если вы столкнетесь с любыми проблемами, пожалуйста, сообщите нам об этом на поддержке. Obsidian.net - ваш отзыв помогает нам сделать игру еще лучше!
Спасибо за игру, и, как всегда, мы ценим вашу поддержку!

- общепризнанная команда


Сбои и основные проблемы
Скорректированные настройки персонажа, так что невыночные персонажи теперь возрождаются, если они загадочно умрут, предотвращая заблокированную прогрессию квеста.

Квесты и дизайн зоны
Свалители добычи больше не будут размещаться в неожиданных местах, когда он создается, пока игрок находится далеко. Ранее пострадавшие спасенные игры теперь будут иметь добычу, где погиб собственный персонаж.
Игроки, которые убили Костию и разрушенные утешения, больше не будут переживать разговор, разговаривая с лидерами живых земель во время осады Паради. (Игроки с затронутыми спасениями теперь могут просто войти в пространство для встреч, чтобы перезагрузить разговор.)
Masters Masters в Dawnshore, Shatterscarp и галавейских клыках теперь правильно позволяют игрокам поворачиваться в настителях, даже если они приобрели больше трофейных предметов, чем ожидалось.
Вемас теперь позволяет игрокам повернуть долг крови, даже если они уже говорили с ним по возвращении.
Игрок больше не будет застрять без целей, активных во время безвременного конца.
Исправлена ​​проблема, когда игрок мог застрять в окружающей среде возле коттеджа Дехенга.
Вражеская добыча больше не исчезнет, ​​если игрок убил Игвульфа и убийцы в цистерне, сохранил свою игру, а затем перезагрузил это спасение.
Посол Хилгард больше не может умирать от утопления в Strangleroot, следуя за игроком, что мешало ему появиться в посольстве в Парадисе.
Игрок больше не будет заблокирован от окончания древней почвы, если Fior Mes Iverno станет недоступным.

Усовершенствования систем и игрового процесса
Безбожные сундуки и саркофаги теперь имеют валюту в своих списках добычи.
Материалы обновления (металл, дерево, кожа) теперь более последовательно доступны в магазинах в каждом регионе.
Обновление материалов теперь правильно обновляется при обновлении запасов.
Частота автососа была изменена с 5 минут до 10 минут по умолчанию. (Это все еще можно настроить в настройках игрока.)
Аусополосные слоты увеличились с 3 до 5.
Способность кровотечения теперь применяет накопление кровотечений более надежно.
Вход в сеть Xbox в Steam больше не сбрасывает выбранную настройку языка игрока.
Кай теперь с меньшей вероятностью телепортируется внутри стены, используя прыжок смелости.
Спутники теперь помогают в борьбе более надежно.

Визуальные исправления
Милиция, патрулирующая посадку Клавигера, теперь имеет правильную текстуру шеи.
Скорректированная позиция бара здоровья для вражеского гнило -скелетного мастера.
Исправлено дрожание волос и доспехи игроков, когда поражается накоплением яда.
Снижение непрозрачности водного фонтана внутри Храма Ондры.

Пользовательский интерфейс (UI) и элементы управления
Спутники компаньона, связанные с меню быстрого слота, больше не отменяются после перезагрузки спасения.
Добавлены новые настройки для пользователей контроллера, чтобы настраивать GamePad Like Sickeleration и время наращивания.
Исправлены опечатки в учебном пособии по обременению и на экране Sompling Shaders (теперь правильно указывается «несколько минут» вместо «нескольких минут»).

Разнообразный
Запуск Awowed с DirectX 11 теперь отключен, так как игра не поддерживает ее.
Некоторые игроки используют параметр запуска DirectX 11 в качестве обходного пути для различных сбоев, проблем с производительностью или совместимости. Тем не менее, это может представить дополнительные проблемы, которые мы не можем решить или решить, включая неожиданные проблемы с визуальной или производительностью.
Если вы встречаете сбои запуска, мы рекомендуем обновить ваши драйверы, проверять ваши игровые файлы или обратиться к нашей команде поддержки At Support.obsidian.net для получения помощи.
АнглийскийРусскийАзербайджанскийАлбанскийАмхарскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГавайскийГаитянскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКиньяруандаКиргизскийКитайский (традиционный)Китайский (упрощенный)КорейскийКорсиканскийКосаКурдскийКхмерскийЛаосскийЛатышскийЛитовскийЛюксембургскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалаяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийМьянманскийНемецкийНепальскийНидерландскийНорвежскийОдия (Ория)ПанджабиПольскийПортугальскийПуштуРумынскийРусскийСамоанскийСебуаноСербскийСесотоСингальскийСиндхиСловацкийСловенскийСомалийскийСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТатарскийТелугуТурецкийТуркменскийУзбекскийУйгурскийУкраинскийУрдуФарсиФинскийФранцузскийФризскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийШонаШотландский ГэльскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский

Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Пройшов. З недоліків - надто легка, слабенька графіка, аджендочка, графоманія в діалогах.
З плюсів:
- бойовка весела. В мене вийшов такий собі шутер на 2 пістоля з магією. Більш дамажистого білда, здається, просто немає.
- Сюжет є, вибори впливають.
- Світ досліджувати цікаво.
- Не затягнута
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Як не досвідчений гравець цієї гри, здається або не так прокачую ГГ, або проходжу не так як потрібно?
На другій карті якось важкувато, чомусь?
Граю за "слідопита" із луком. Але натрапляючи на "паті", найефективнішою тактикою виявляється: морозним топором(короче Врукопашну) познищувати лучників та магів, а потім довго і затято "колупати" здалеку "твердіших" і "боса". На другій карті вже були сутички хвилин по 10.
І це лук прокачав рівнів на 6. Але щось він "не вражає". Або я щось не так роблю? :(

Поради по прокачці для союзників ще не читав. Та і на 10-у рівні, що там читати. Дали всього 2 одиниці для прокачки.

А який максимальний рівень вашого ГГ, на кінець гри?
— Мені цікаво на скільки пунктів прокачки розраховувати? А то хочеться майже все. А так хоч знатиму обмеження.
Дякую.

Геральт: 02.03.2025 23:39- бойовка весела. В мене вийшов такий собі шутер на 2 пістоля з магією. Більш дамажистого білда, здається, просто немає.
Зніміть відео будь ласка. Без звуку. Просто останню годину/пів із бойовками, показати яку прокачку зробили, і без фінальних катсцен, щоб не спойлерити? — Не хочете на весь Ютуб — дайте посилання тільки сюди, із доступом по посиланню. Будемо Вам вдячні. :beer:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

VovaII
Основний буст дамагу йде від зброї. Перки дають якісь сльози і ними можна особливо не перейматись. Гру вже зніс, тому прокачка хіба що по пам'яті:
З воїна: максив armored grace, toughness, взяв built to destroy для економії гранат
З ренджера: максив evasive, marksmanship, scavenger, bear ally, critical strike, staggering shot
Cтати: десь по 8 в силу/сприйняття було. Все інше - по 2-3
Макс рівень чи то 26 чи то 27 був. Не згадаю. Але карти зачищав майже повністю. Навряд чи там вдасться сильно ще щось витиснути.

Зброя фактично 2х типів: мілі та рендж. Не раджу міксувати а зупинитись на чомусь 1му. При розборці мілі дає залізо, рендж - дерево. Отже, стратегія наступна: всю не профільну зброю продаємо (незалежно від якості). Шукаємо/чекаємо/купуємо унік, який нам підійде. Мене влаштував пістолет з 2ї карти за контракт на голову. І качаємо цю зброю. Але має бути саме унік! (володіє специфічними якостями, як от самонаведення куль, наприклад. Чи електророзряд) Бо рядову і так потім міняти захочемо і ресурси на прокачку втратяться. Компоненти є в мобів/скринях/торговців. Профільну зброю всю розбираємо. Бо продати зброю і купити потрібний компонент в торговця менш вигідно, ніж просто отримати компонет при розбірці. Після вкачування до 2ї якості, починаємо на верстаку через вкладку "ремесло" крафтити з низькорівневих високорівневі компоненти (рецепт не потрібний, опція з'являється автоматично). І далі покращуємо зброю. В мене на 2й карті вийшло вкачати зброю, якщо не помиляюсь, до 3ї чи навіть 4ї якості.
Біжутерію/обладунки/зброю не колекціонуємо. Не підходить - продаж/розбірка. Всі вільні кошти витрачаємо на профільні компоненти та відмички. Зілля/продовольства і так в надлишку, їх купувати не треба.

Збереглось 2ві рядових бійки. Є ще фінальна, але то вже буде спойлер, тому не викладаю.
https://fex.net/uk/s/lbn04yr

Здалеку колупати не вигідно, бо по крит. точках не будемо влучати. Краще середня дистанція, яка і ефективна і достатньо безпечна. З луком бігав, але він програє і пістолету і тим більше аркебузі. Аркебуза програє 2м пістолетам. Мілі змушує в клоуз-комбат лізти, а мені лінь ) Та й по дамагу пістолям програє. 2 меча не пробував, але в клоуз виживання буде гірше і через парирування грати якесь таке собі.

До купівлі 2го пістолета можна і щит+пістолет побігати. Буде трохи безпечніше, але не так весело.

Зі Глянув, фінальний бій <6хв.
Макс. складність.
VovaII
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 03.03.2025 16:24Збереглось 2ві рядових бійки. Є ще фінальна, але то вже буде спойлер, тому не викладаю.
https://fex.net/uk/s/lbn04yr
Дякую за відео. Якось вони теж довго перезаряджаються. Шкода там прокачка ГГ не попалась.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

VovaII: 05.03.2025 18:58 Якось вони теж довго перезаряджаються.
Але десь 500 дамагу з 2х стволів. Це при ХП в ГГ десь 200 чи щось таке. І в кожного своя якась фішка може бути (відновлення хп при вбивстві+елктророзряд, наприклад). А ще крит може пройти. Аркебуза довше заряджається. Та й не обов'язково постійно посиленим валити. Можна і "від бедра".

А більше для ренджера і нема нічого. Лук програє по дамагу і не сказав би, що аж такий швидкий. Магічна паличка якась коса, щось я нею не зміг грати.
Ответить