Нюанс в тому, що я нічого і не стверджую. Тому мені немає що доводити. Я жду тестів. Тягар доказів лежить на тому, хто стверджує.Hotspur: ↑ 18.01.2025 00:40а в тому і проблема що ніяких доказів немає. в тебе також
Последние статьи и обзоры
Новости
Флагманська відеокарта GeForce RTX 5090 протестована в Geekbench
-
VolandInferno
Member
-
ronemun
Advanced Member
Що це у вас за казки зі стелі про 3090 і 4090?oversteve: ↑ 17.01.2025 19:28не найслабший, з врахуванням ціни взагалі не самий поганий показникfantomrulezz: ↑ 17.01.2025 15:24 26-37% якось зовсім слабенько
Найслабший приріст у топа відносно відносно топа минулого покоління за останні років 10.
Зростання і так величезної ціни.
600 Вт жору (sic!).
Це якийсь фейл.
От що відсутність конкуренції робить.
2080ті вс 1080ті - продуктивність приріст 30%, ціна більше на 43%
3090ті вс 2080ті - продуктивність приріст 40%, ціна більше на 100%
5090 вс 4090 - продуктивність приріст 30%+-, ціна більше на 25%
2080Ті була по силі як 3070 з 5800 шейдерів, тоді як 3090Ті мала 10800, тож різниця там мінімум в 80%, а згідно Wiki в бусті там 40 Tflops проти 21 (в 2080Ті взагалі 13,5 Тфлопс, але в неї ще є окремі цілочисельні які складають десь 1/3 в іграх)
Та й як 3090 може бути сильніша лише на 40% якщо в неї в 2,5 рази більше блоків і вища частота?
Теж саме про 4090 - вже 4070Ti з 7700 шейдерів була на рівні 3090 за рахунок вищої в 1,5 рази частоти, а 4090 мала 16400 шейдерів, більше ніж в 2 рази.
-
oversteve
Member
- Откуда: Ukraine
то не я видумав, ось вам порівнянняronemun: ↑ 18.01.2025 01:05 Що це у вас за казки зі стелі про 3090 і 4090?
2080Ті була по силі як 3070 з 5800 шейдерів, тоді як 3090Ті мала 10800, тож різниця там мінімум в 80%, а згідно Wiki в бусті там 40 Tflops проти 21 (в 2080Ті взагалі 13,5 Тфлопс, але в неї ще є окремі цілочисельні які складають десь 1/3 в іграх)
Та й як 3090 може бути сильніша лише на 40% якщо в неї в 2,5 рази більше блоків і вища частота
Теж саме про 4090 - вже 4070Ti з 7700 шейдерів була на рівні 3090 за рахунок вищої в 1,5 рази частоти, а 4090 мала 16400 шейдерів, більше ніж в 2 рази.
https://www.techpowerup.com/review/nvid ... on/32.html
56% в 4к
40% в 2к
30% в 1080р
але навіть якщо б там різниця в 80% була, то не міняє того, факту, що ціна виросла на 100%
за пару 4090-3090 я взагалі не згадував, так що нєфіг за мене додумувати
-
Nutbar
Member
- Откуда: Київ
Дивне поріняння. 3090 позиціонувалась як заміна Titan RTX, тож корректіше порівнювати 3080 з 2080 Ti. Так, саме звичайну 3080 без Ti, бо Ti була релізнута через рік.oversteve: ↑ 17.01.2025 19:28 не найслабший, з врахуванням ціни взагалі не самий поганий показник
2080ті вс 1080ті - продуктивність приріст 30%, ціна більше на 43%
3090ті вс 2080ті - продуктивність приріст 40%, ціна більше на 100%
5090 вс 4090 - продуктивність приріст 30%+-, ціна більше на 25%
В 2080Ti проти 1080Ti теж дещо забули: фпс з променями.
Отже, виходить скоріше так:
2080Ti vs 1080Ti - Приріст без променів 30%, з променями 1000%, ціна +43%.
3080 vs 2080Ti - Продуктивність приріст 30%, ціна МЕНША на 30%.
Але в категорії 5090 грають такі карти:
Titan X Pascal - $1200, 250Вт
Titan RTX - $2500, 280Вт (+60% продуктивність + RTX, +50% ефектівніть, +100% пам'яті, +100% ціни)
3090 Ti - $2000, 450Вт (+50% продуктивність, 0% ефективність, +0 пам'яті, -20% ціни)
4090 - $1600, 450Вт (+40% продуктивність, +30% ефективність, +0 пам'яті, - 20% ціни)
5090 - $2000, 575Вт (+30 продуктівність, +0 ефективність, + 33% пам'яті, +25% ціни)
Абсолютно жахлива карта, ніякого прогресу ефективності не відбулося, найгірший приріст фпс. Хіба тільки радіатор справді крутий зробили. Ціна треш, в очі насцяли генерацією.
-
momart
Junior
- Откуда: Харків
Щоб там хто не казав, але 5090 буде дуже популярною і дефіцитом у перші місяці. І DLSS 4 це класна тема, бо інакше 4k 240 FPS на іграх рівня Кіберпанка не побачити.
-
feniks_tm
Member
- Откуда: Луцьк
Ви можете хоч зараз собі намалювати безліч фейкових кадрів за допомогою LFSG, і коштуватиме вам це 130 грн, а не 130 тисяч)) Але хто я такий, щоб забороняти вам оновлювати 4090 на 5090))momart: ↑ 18.01.2025 02:12 Щоб там хто не казав, але 5090 буде дуже популярною і дефіцитом у перші місяці. І DLSS 4 це класна тема, бо інакше 4k 240 FPS на іграх рівня Кіберпанка не побачити.
-
cspp
Member
Ну в cpu последних любых кстати прирост не ахти, и тут.. видимо решили что итак сойдет
-
General Failure
Member
-
Scoffer
Member
Відяха це програмно-апаратний комплекс. Програмна частина, а саме dx12 i cuda не змінюються доволі давно. Яких ти змін очікуєш від апаратної частини?Volodya811: ↑ 18.01.2025 00:30Архітектура майже без змін
Як винайдуть якийсь новий графічний конвеєр в dx13, тоді і будуть зміни.
Відправлено через 51 секунду:
Я не знаю, це капець просто якийсь. А головне ще й знаходяться персонажі, котрі цей жор захищаютьfantomrulezz: ↑ 17.01.2025 15:24600 Вт жору (sic!).
-
erkins007
Member
Это все равно что отвечать зачем вам 9800х3д, есть же селерон.feniks_tm: ↑ 18.01.2025 02:17 безліч фейкових кадрів за допомогою LFSG
Даже очень ранние обзоры говорят что длсс4 при генерации почти не увеличивает задержку и даёт гораздо меньше артефактов чем третья версия.
-
momart
Junior
- Откуда: Харків
Мені не треба просто фейкові кадри. Мені треба якісні кадри, з мінімумом артефактів, з мінімальним інпут-лагом, з високим FPS. Якщо в мене буде 240 FPS, в яких можна хіба під мікроскопом побачити якісь там дефекти, то фейкові вони чи не фейкові - плювати. І взагалі - всі кадри фейкові, бо це результат роботи алгоритмів. А нейромережею вони там малюються, чи шейдерами - мені, як користувачу до одного місця. Є якісна картинка і високий FPS - що ще треба для щастя?momart: ↑ 18.01.2025 02:12 Щоб там хто не казав, але 5090 буде дуже популярною і дефіцитом у перші місяці. І DLSS 4 це класна тема, бо інакше 4k 240 FPS на іграх рівня Кіберпанка не побачити.
Відправлено через 3 хвилини 56 секунд:
Яка проблема жору окрім рахунків за електроенергію? І наскільки ті рахунки порівняно з 450W 4090 зростуть? І доречі, якщо вже так припікає комусь, даунвольт або елементарно виставити десь 85% PL робиться за дві секунди.Scoffer: ↑ 18.01.2025 03:04 Я не знаю, це капець просто якийсь. А головне ще й знаходяться персонажі, котрі цей жор захищають
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
Похоже я один тут доволен тем что докинули +8гб в 5090, а остальное мне не особо интересно
Еще мне интересно что бы мне ее купил работодатель а не я ))
Еще мне интересно что бы мне ее купил работодатель а не я ))
-
cspp
Member
Докинуть то докинули, завтра выйдет игра жрущая 40 гигов с утечками памяти
-
s1nedus
Junior
Так может это проблема оптимизации игры, а не железа?cspp: ↑ 18.01.2025 06:31 Докинуть то докинули, завтра выйдет игра жрущая 40 гигов с утечками памяти
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
cspp, так уж вышло что мне без разницы сколько там игрушки видеопамяти жрут.
32гб видеопамяти мне конечно же нужны что бы максимально быстро генерить и апскейлить сиськи в Flux.Dev
Ну еще для работы в UE5, ну то такое, второстепенное ))
32гб видеопамяти мне конечно же нужны что бы максимально быстро генерить и апскейлить сиськи в Flux.Dev
Ну еще для работы в UE5, ну то такое, второстепенное ))
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
То ж натив виходить, без генератора. А без променів, то ще й буде високий FPS. Не дякуйте.momart: ↑ 18.01.2025 05:34 Мені не треба просто фейкові кадри. Мені треба якісні кадри, з мінімумом артефактів, з мінімальним інпут-лагом
Проблема в струмах, і, відповідно, нагріві елементів. Мені тут від 290Вт на 6900 припікає, а комусь 600Вт норм. Ну, окmomart: ↑ 18.01.2025 05:34 Яка проблема жору окрім рахунків за електроенергію? І наскільки ті рахунки порівняно з 450W 4090 зростуть? І доречі, якщо вже так припікає комусь, даунвольт або елементарно виставити десь 85% PL робиться за дві секунди.
Рахунки зростуть десь на 100грн/міс при поточному тарифі.
-
s1nedus
Junior
Так инженеры норм просчитывают эти токи, нет смысла боятсяГеральт: ↑ 18.01.2025 10:07 Проблема в струмах, і, відповідно, нагріві елементів. Мені тут від 290Вт на 6900 припікає, а комусь 600Вт норм. Ну, ок
Рахунки зростуть десь на 100грн/міс при поточному тарифі.
А вот 100 грн к платёжке... Я так понимаю игры вы не покупаете?
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
s1nedus
Так норм, що гнізда плавить )
Ну і вони на 3 роки "прораховують" (чи яка там гарантія)
Чому ж...купую, інколи.
Але при споживанні >=300кВт/міс якось не хочеться ще більше його нарощувати.
Так норм, що гнізда плавить )
Ну і вони на 3 роки "прораховують" (чи яка там гарантія)
Чому ж...купую, інколи.
Але при споживанні >=300кВт/міс якось не хочеться ще більше його нарощувати.
-
Timedemo
Member
- Откуда: Ненька Украина
Где тебе 24 не хватало? в каких проектах?Earanak: ↑ 18.01.2025 05:40 Похоже я один тут доволен тем что докинули +8гб в 5090, а остальное мне не особо интересно
Еще мне интересно что бы мне ее купил работодатель а не я ))
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
Timedemo: ↑ 18.01.2025 11:00Где тебе 24 не хватало?
- Да почти в каждом проекте в UE5 с которым я дело имел...
- Это архивиз (не реалтайм), экстерьеры - жилых комплексов, набережных, парков и тд... Вечно траты времени а самое важное сил и мотивации на распил по Level-ам/World Partition-ам, выгрузка слоев в MRQ с сбросом памяти, пакетный рендринг. Вечный ужим текстурок, то часть бюджета текстур в RVT/SVT выгружается, часть под миппмаппинг душиться, полигонаж у ассетов растений вечно заоблачный (а Наниты все еще не панацея), те же дурацкие EXR-Параллаксы тяжелые. Да мне собственно и 64гб видеопамяти не хватало бы на все про все. Но чем памяти больше тем меньше этой духоты. Ну еще PathTracer душит прилично, так как не работает с МешФоллбеками от Нанитов адекватно, что само по себе повышает нагрузку на видеопамять значительно. Да и снова таки Куллинг под PT настраивать надо аккуратно.
Тут важно понимать специфику архивиза, тут нету времени да и сил все оптимизировать, пока будешь оптимизировать одно, в правках на это место может прилететь уже что-то другое Да к тому же у нас контора упарывается по озеленению сцен, 100500 уникальных растений наш дендролог выписывает и схалявить никак нельзя воткнув какой то ассет с маркетплейса рандомный но легкий. Приходиться идти на какой нить 3D-Sky/Evermotion/MaxPlant и фигачить прям в Анриал растения по 10-20кк трисов. В итоге в сцене 150 видов растений с рассадкой многолетников и тд... Никакие Наниты и PCG не спасают. Постоянно скованный видеопамятью. Движок умеет выгружать VRAM в GPU Shared Memory, но чем больше туда выгружает тем сильнее замедляется рендер, тем чаще он вылетать начинает и самое неприятное тем чаще начинают артефакты лезть. Т.е выгрузить допустим 10гб в ОЗУ - еще терпимо, 15гб - уже проблемно, больше 20гб уже фиг порендришь нормально. Помню как меня на первом проекте просили срендрить панорамы в Анриале, там вообще СМЭРТЬ - https://i.imgur.com/GOuW7iB.jpg Потому что Куллинг системы перестают работать.
Думаю стоит отметить, что использование Анриала для этих задач все еще спорный/обсуждаемый момент. Много писать не хочу по этому поводу, есть много плюсов и минусов у UE5... Но все еще большая часть видео у нас делается в Corona Render, а временные затраты на рендер компенсируем с помощью рендер-фермы. Но UE5 так быстро развивается, конкретно под наши нужды, что уже приходится эту тему прощупывать. Я вот в студии один из прощупывателей
Последний раз редактировалось Earanak 18.01.2025 11:49, всего редактировалось 1 раз.