AMD влаштувала демонстрацію масштабування FSR 4 на прикладі Ratchet & Clank: Rift Apart

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Gelonyrum
Member
Аватара пользователя

Сообщение

vsx: 10.01.2025 02:17
Gelonyrum: 10.01.2025 01:55 Перераховувати прийдеться дуже довго тому наведу приклад ігор де оптимізація не просто добра, а ШИКАРНА і ігри виглядають чудово:
GTA 5, Metal Gear Solid 5, RDR 2, Doom (обидві частини останні), TitanFall 2, Death Stranding, Resident Evil 2-3-4 і т.д.

Це те, що прийшло в голову, якщо покопатись то таких ігор ще не один десяток знайдеться, які на картофельному залізі свого часу видавали чудову картинку і високий ФПС без використання всяких апскейлерів та фреймгенів.
У меня уже честно говоря нет сил что-то там искать показывать, спать хочется. Я просто возьму первую игру из вашего списка.
спойлер
a0eb7c50-bc8a-51cd-81b1-d5bc1c82a41c.png
Чтобы получить 60 кадров нужна самая топовая карта своего времени. Действительно пример ШИКАРНОЙ оптимизации.
В общем, всем добра и спокойной ночи.
От тільки там була одна солідна відмінність в порівнянні з сучасними іграми, зміна графічних налаштувань давала ~3 разовий приріст кадрів якщо порівнювати мінімалки з високими налаштуваннями (без зміни розширення), в той же час як в сучасних іграх тягання повзунків по-суті не дає практично жодного приросту (окрім вибору апскейлу і генерації кадрів), це і називається оптимізація. Грав її на релізі зі своєю 630м, що навіть близко не рівня топовим відеокартам того часу.
vsx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Gelonyrum: 10.01.2025 02:53 От тільки там була одна солідна відмінність в порівнянні з сучасними іграми, зміна графічних налаштувань давала ~3 разовий приріст кадрів якщо порівнювати мінімалки з високими налаштуваннями (без зміни розширення), в той же час як в сучасних іграх тягання повзунків по-суті не дає практично жодного приросту (окрім вибору апскейлу і генерації кадрів), це і називається оптимізація. Грав її на релізі зі своєю 630м, що навіть близко не рівня топовим відеокартам того часу.
Ну в таком случае конечно была. Просто я под оптимизацией понимаю несколько другое, когда можно комфортно играть на высоких настройках.
Но я все равно не понимаю претензий к апскейлерам. Они позволяют выдавать картинку на 10 голов выше чем низкие настройки в старых играх либо кошмарное сглаживание и отсутствие темпоральной стабильности.
washburn_t15
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Сначала задираем стандарты до маразматических (почти 8.3кк пикселей надо отрисовывать минимум 60 раз в секунду), а потом пытаемся вытянуть их через мыло и левые кадры. Зачем?
inquisition
Member
Откуда: Днепр

Сообщение

washburn_t15: 10.01.2025 12:22 Сначала задираем стандарты до маразматических (почти 8.3кк пикселей надо отрисовывать минимум 60 раз в секунду), а потом пытаемся вытянуть их через мыло и левые кадры. Зачем?
Искусственно создали проблему, которую стало можно решить только новыми прорывными технологиями, за которые можно запросить многократно умноженный прайс. Также теперь у любой "палки" на коробке будут писать AI powered и т.п., где задача их AI "в 3 строки" в условном баше решается.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

vsx: 10.01.2025 11:07 Ну в таком случае конечно была. Просто я под оптимизацией понимаю несколько другое, когда можно комфортно играть на высоких настройках.
Но я все равно не понимаю претензий к апскейлерам. Они позволяют выдавать картинку на 10 голов выше чем низкие настройки в старых играх либо кошмарное сглаживание и отсутствие темпоральной стабильности.
Апскейл з високими налаштуваннями то не високі налаштування )
Ще в 2000х грався з роздільчою, коли система не тягнула. І тоді і зараз це компроміс по якості.
Для старих забавок апскейл не потрібний в принципі. Ту ж ГТА5 запускав на гіговій затичці. Трохи більш "сучасна" RX580 вже дасть >100кадрів на very high.
АА - так, аргумент. Особливо коли мова про той вбогий ТАА. Але навіть для ТАА є альтернативи і без апскейлів. В тому ж Mirage можна спокійно АА відключати без шкоди для картинки. В Хорайзон є нормальні АА в налаштуваннях і т.д.

І жодна оптимізація не витягне високі налаштування на кориті. Це так не працює. Або страждає залізяка, або візуал.
Artem_M
Member

Сообщение

"Проривна" технологія від AMD, яка не працюватиме на попередніх поколіннях...
Таке собі, враховуючи потужність 9070/9070RX на рівні з 7800ХТ/7900GRE відповідно.
FSR4+помітно нижча ціна - це єдине, що змусить придбати новинки.

спойлер
https://videocardz.com/newz/amd-radeon- ... x-7900-gre
vsx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Геральт: 10.01.2025 13:20 Апскейл з високими налаштуваннями то не високі налаштування )
Очень странное утверждение. Т.е. раньше если включить высокие настройки и какой-нибудь MSAA 4X то это считалось что ты играешь с максимальной графикой а теперь если сделать тоже самое с FSRQ каким нибудь то уже не считается?)
Геральт: 10.01.2025 13:20 Для старих забавок апскейл не потрібний в принципі. Ту ж ГТА5 запускав на гіговій затичці. Трохи більш "сучасна" RX580 вже дасть >100кадрів на very high.
Мне честно говоря непонятно почему эту убогую игру приводят в пример, как непонятно и что там у вас с RX 580 выдавало. На моем конфиге если поставить все на максимум даже стабильных 60 кадров не получается (в 2К). GTA 4 это тоже касается (там даже хуже).
Геральт: 10.01.2025 13:20 АА - так, аргумент. Особливо коли мова про той вбогий ТАА.
Все что было до "убогого" ТАА выглядело кошмарно и не идет с ним ни в какое сравнение.
Геральт: 10.01.2025 13:20 В Хорайзон є нормальні АА в налаштуваннях і т.д.
У меня сейчас установлен Horizon Remastered. Там есть SMAA, TAA, FSR и XeSS. Что вы называете нормальным АА?
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

vsx: 10.01.2025 14:18 Очень странное утверждение. Т.е. раньше если включить высокие настройки и какой-нибудь MSAA 4X то это считалось что ты играешь с максимальной графикой а теперь если сделать тоже самое с FSRQ каким нибудь то уже не считается?)
Якщо інші повзунки на макс, то так.
Мне честно говоря непонятно почему эту убогую игру приводят в пример, как непонятно и что там у вас с RX 580 выдавало. На моем конфиге если поставить все на максимум даже стабильных 60 кадров не получается (в 2К). GTA 4 это тоже касается (там даже хуже).
Аналогічно, не знаю, що у вас з конфігом.
Все что было до "убогого" ТАА выглядело кошмарно и не идет с ним ни в какое сравнение.
Саме тому, коли сьогоденним геймерам показуєш звичайний натив без ТАА, вони то називають "перешарпом". А дефолтний блур в налаштуваннях сприймається як норма. Ну привчили до мила ховрашків, що ж зробиш.
У меня сейчас установлен Horizon Remastered. Там есть SMAA, TAA, FSR и XeSS. Что вы называете нормальным АА?
Ну, я з SMAA проходив. ТАА традиційно - мило мильне.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

vsx: 10.01.2025 14:18
Геральт: 10.01.2025 13:20 Апскейл з високими налаштуваннями то не високі налаштування )
Очень странное утверждение. Т.е. раньше если включить высокие настройки и какой-нибудь MSAA 4X то это считалось что ты играешь с максимальной графикой а теперь если сделать тоже самое с FSRQ каким нибудь то уже не считается?)
Геральт: 10.01.2025 13:20 Для старих забавок апскейл не потрібний в принципі. Ту ж ГТА5 запускав на гіговій затичці. Трохи більш "сучасна" RX580 вже дасть >100кадрів на very high.
Мне честно говоря непонятно почему эту убогую игру приводят в пример, как непонятно и что там у вас с RX 580 выдавало. На моем конфиге если поставить все на максимум даже стабильных 60 кадров не получается (в 2К). GTA 4 это тоже касается (там даже хуже).
Геральт: 10.01.2025 13:20 АА - так, аргумент. Особливо коли мова про той вбогий ТАА.
Все что было до "убогого" ТАА выглядело кошмарно и не идет с ним ни в какое сравнение.
Геральт: 10.01.2025 13:20 В Хорайзон є нормальні АА в налаштуваннях і т.д.
У меня сейчас установлен Horizon Remastered. Там есть SMAA, TAA, FSR и XeSS. Что вы называете нормальным АА?
це поціновувач перешарпу з мерехтінням, йому краще вимкнути АА, бо все мило.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Ну от, а я що казав. "натив - перешарп" :gigi:
А мав би бути "недоблур", за логікою. Бо оті всі АА то ж обробка оригінального зрендереного кадру.
yurius_r
Member

Сообщение

vsx
Розкажеш це людям із fullhd моніком та 6600xt

Відправлено через 1 хвилину 52 секунди:
taras_cs
Я дивився відео і знаю що в fsr взагалі все погано у fullhd, але сподіваюся стане краще причому значно. В 4к воно і так було непогано, не ідеально, але непогано
Artem_M
Member

Сообщение

yurius_r: 10.01.2025 16:14 vsx
Розкажеш це людям із fullhd моніком та 6600xt

Відправлено через 1 хвилину 52 секунди:
taras_cs
Я дивився відео і знаю що в fsr взагалі все погано у fullhd, але сподіваюся стане краще причому значно. В 4к воно і так було непогано, не ідеально, але непогано
Побачимо коли вийдуть ті карти як воно буде.
Але що б побачити FSR4 доведеться купити 90Х0 лінійку...
yurius_r
Member

Сообщение

Artem_M
90x0 вроді для нового framegen потрібна, апскейл і так працюватиме?
doc-oc
Member
Аватара пользователя

Сообщение

item2: 09.01.2025 17:31 Radeon в цьому поколінні схоже буде годнота. FSR прокачали. Фейкових кадрів докинуть до х4 або навіть x5. Anti-Lag 3 завезуть. Якщо справдяться сьогоднішні плітки про $479 ref, $549 AIB, то буде гуд. У АМД немає виходу, інакше маючи 9% ринку ніхто не захоче розробляти під АМД або купувати їх консолі. Немає виходу не демпінгувати.
Консоли тут при чём? :laugh:
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 10.01.2025 15:09 Ну от, а я що казав. "натив - перешарп" :gigi:
А мав би бути "недоблур", за логікою. Бо оті всі АА то ж обробка оригінального зрендереного кадру.
натив без ТАА - це мерехтіння всього можливого, і майже в кожній грі на юе4-юе5, вимикання його через конфіг визиває флікерінг не тільки на малих деталях, але й на тіннях та інших ефектах. не треба займатись підмінною понять)) ти чудово розуміюєш про який "перешарп" я кажу, особливо згадати твої скріншоти і суперечку за згладжування у тому ж БГ3. я вже давав лінк тобі на відео про сучасну оптимізацію ігор і проблеми ТАА в іграх на юе4, юе5. ТАА = мило, біч сучасного геймдеву, але тут потрібна нормальна альтернатива, вимикання ТАА, яке призводить до каші з мерехтіння - це не вихід.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence
Так, в UE він там цвяшками прибитий. І те, що крім драбинок є ще й інші артефакти, показує на скільки воно ракове (або деви раки)

Треба альтернатива. І поки централізовано до чогось спільного не прийшли то в кожному окремому проекті альтернатива буде якась своя. От мені, наприклад, подобається малий піксель і відсутність АА взагалі. До цього й треба прагнути.
А каша в головах ©
:D
Ответить