ратчет і кланк гарна гра для такої демонстрації, колись дивився огляд фср 3.1 і в цій грі він найгірше себе показав, а сцена із стадіоном там взагалі треш був
daesz: ↑
09.01.2025 22:45
Цікаво
Я пройшов в 2к, в джунглях на початку та в університеті - тягнуло супер ультра із мідіум променями в 120 фпс (кволіті длсс+фг), але після того як попав у Ватикан - промені не тягнуло взагалі (25-30 кадрів длсс кволі+фг+30/35мс затримка), вимкнув промені, поставив налаштування графіки на сапрім (вище супер ультра) - і так грав в 120 кадрів (натив+фг) до самого кінця.
Ну, в мене на "все вправо", крім різних там аберацій/блурів, вийшло 70-80 кадрів в нативі з променями. Без генератора, бо щось навіть не пам'ятаю його в грі.
vsx: ↑
10.01.2025 00:24
скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів
Та все життя були гарно оптимізовані. Ті ж хорайзон (та практично всі сонівські порти), асасіни/фаркраї. Це з графікою відкритий світ і перше, що спало на думку. Коридорок там значно більше буде.
Геральт: ↑
10.01.2025 01:08
Та все життя були гарно оптимізовані. Ті ж хорайзон (та практично всі сонівські порти), асасіни/фаркраї. Це з графікою відкритий світ і перше, що спало на думку. Коридорок там значно більше буде.
Да никогда такого не было) Просто людям свойственно думать что раньше трава была зеленее а пломбир вкуснее. Пример с портами сони вообще антипоказателен, это тот случай когда игра портируется на пк через несколько лет на значительно возросшую мощь железа.
Посмотри например как твой любимый Ведьмак 3 игрался на момент выхода
vsx
В3 я на R9 270X проходив, як зараз пам'ятаю. На момент виходу В3 це була 2-річна мідлова карта. І нормально там гралось, в нативі. На відміну від 2077 на 5090 через 5 років після релізу
У вже згаданих асасінах/фаркраях ніколи особливих проблем не було.
Порти можуть навіть через 10 років портуватись, але якщо показують сучасний графоній і бігають на середньому залізі то з оптимізацією там все ок. От ту ж цусіму, наприклад,я б не згадував, бо графіка слабенька. Хоча гра літає на будь-якому кориті.
Геральт: ↑
10.01.2025 01:26
В3 я на R9 270X проходив, як зараз пам'ятаю. На момент виходу В3 це була 2-річна мідлова карта. І нормально там гралось, в нативі.
А можно подробней, что значит нормально игралось?
На каком разрешении и настройках?
Я предполагаю не в 1080 и явно не на высоких иначе бы ты получил примерно 20фпс. Согласись это не хорошая оптимизация древнемудрых мифических девелоперов
Tesseract: ↑
09.01.2025 22:50
Якщо почали використовувати нейронки, то з великою ймовірністю викинуть підтримку старого заліза, бо нейронки швидко працюють лише там, де залізо їх нормально підтримує. А це лише два останніх покоління, і то 7Х00 під питанням. Можуть релізнути лише на 90Х0, а семитисячну серію додати через пів року.
рх 7000 впролете, AI кор есть но выдержитесь Снова ситуация покупателя и магазина где за туже плюс минус цену лежит две видеокарты, AMD с скидкой в 100$ и обещанием что где-то там будет или нвидиа с длсс тут и сейчас в всех играх.
Смешно будет если в сталкер2 фср4 будет всеровно кардианально уступать длсс3 потому что денег занесли если там он вообще будет.
man1242: ↑
10.01.2025 01:41
Смешно будет если в сталкер2 фср4 будет всеровно кардианально уступать длсс3 потому что денег занесли если там он вообще будет.
Если фср 3.1 есть то 4 точно будет. Качество будем оценивать когда выйдет.
Игра 2016 года запущенная на предтопе того же года.
Сегодня 4070 ничуть не хуже тянет современные игры даже в большем разрешении.
Плохой пример.
God of war Ragnarok - хороший пример. Но таких игр не много. И там настройки стоят средние если быть объективным.
Я все же акцентировал внимание на достижение 60фпс с плавным графиком фреймтайма чем гнатся за чем-то там выше, консольных портов сегодня не могут достич стабильной производительности выше 60фпс какой у вас не был процессор под капотом(анриа5, драгон догма2, деад спейс ремейк, сх2) везде там есть тех ограничение начиная с анимаций заканчивая статерами и дропами.
Это просто вообразить тяжело когда при локе в 60гц в том же деад спейс нету травел статеров когда при 120гц они уже есть причем играть не возможно.
man1242: ↑
10.01.2025 01:41
Смешно будет если в сталкер2 фср4 будет всеровно кардианально уступать длсс3 потому что денег занесли если там он вообще будет.
Если фср 3.1 есть то 4 точно будет. Качество будем оценивать когда выйдет.
Качество очевидно будет уступать + есть множество старых проэктов где фср будет версии 3.0 и ниже а длсс будет работать на голову выше+ возможность через софт драйвера его каректно обновить. Снова вопрос подержки девами версии 3.1 странный в последних релизах, слышал нытье что там много чего надо добавлять чтоб реализовать именно версию 3.1 когда 2.2 толку ничего и не требует. Читал на tomHardwer дева что сказал просто заменить файлик dll на версию 4.0 врятле даст хороший результ так как надо доп оптимизация глубины кадра и маски, не шарю за фср интеграцию но так понял надо время и желание девов
ратчет і кланк гарна гра для такої демонстрації, колись дивився огляд фср 3.1 і в цій грі він найгірше себе показав, а сцена із стадіоном там взагалі треш був
з іншого відео
Я все же разачерован что пропустили рх7000 хотя продавали обеды что все будет а в итоге остались с апскейлером что явно хуже выглядит чем 2.2
vsx
Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань. А не 120 кадрів в 4к на корчі, як дехто чомусь собі уявляє.
От ще, навскидку: Wukong, як не дивно, можна було б в оптимізовані записати. Досить бадьоро бігає.
Dead Island 2, Dead Space Remake, RE4 Remake, Deathloop, Death Stranding. Зі старіших GearsOfWar, біошоки, Dishonored, Prey... Та повно всього було.
Gelonyrum: ↑
09.01.2025 21:12
Нормальні люди оптимізують ігри щоб в 1080р не треба було апскейлерів, але це не про сучасний геймдев.
скажіть, будь ласка, коли ігри добре оптимізували і приведіть приклади ААА тайтлів
Перераховувати прийдеться дуже довго тому наведу приклад ігор де оптимізація не просто добра, а ШИКАРНА і ігри виглядають чудово:
GTA 5, Metal Gear Solid 5, RDR 2, Doom (обидві частини останні), TitanFall 2, Death Stranding, Resident Evil 2-3-4 і т.д.
Це те, що прийшло в голову, якщо покопатись то таких ігор ще не один десяток знайдеться, які на картофельному залізі свого часу видавали чудову картинку і високий ФПС без використання всяких апскейлерів та фреймгенів.
Геральт: ↑
10.01.2025 01:53vsx
Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань. А не 120 кадрів в 4к на корчі, як дехто чомусь собі уявляє.
От ще, навскидку: Wukong, як не дивно, можна було б в оптимізовані записати. Досить бадьоро бігає.
Dead Island 2, Dead Space Remake, RE4 Remake, Deathloop, Death Stranding. Зі старіших GearsOfWar, біошоки, Dishonored, Prey... Та повно всього було.
в ведьмаке 3 старой версии такая же петрушка была когда монитор выставляешь выше 60гц и отключаешь фисинк, независимо от конфига начинаются статера в новиграде и просто лок 60фпс при высокой герцовке без всинка просто уменьшает время пик статера а не убирает его вовсе
Геральт: ↑
10.01.2025 01:53
Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань.
Вот график с максимальными настройками
спойлер
а вот с отключенным hairworks
спойлер
Я представляю что ты там выставлял чтобы получить 60фпс на своей 270Х
В любом случае это не хорошая оптимизация о чем я выше и писал..
Геральт: ↑
10.01.2025 01:53
Поточний Dell UltraSharp U2412M куплений в квітні 2012, так що таки на WUXGA. Що навіть трохи більше за FHD. А налаштування вже й не згадаю. 10 років пройшло, як не як. А нормально - це комфортно. ~60 кадрів, може з просадками в Новіграді. Але якщо натяк на низькі налаштування, то це, власне і є оптимізація: масштабованість швидкодії в залежності від налаштувань.
Вот график с максимальными настройками
спойлер
fb47258f-1d0d-5fb4-8d66-faba516442b5.png
а вот с отключенным hairworks
спойлер
7db061be-8f90-5f89-84e9-5ef2a19234c8.png
Я представляю что ты там выставлял чтобы получить 60фпс на своей 270Х
В любом случае это не хорошая оптимизация о чем я выше и писал..
ты на релизе видел что там было ? там сразу почти вся линейка печ600 отвалилась
Такий самий непотріб як і промені
Ясно, що воно відключалось. І ще раз: щоб я не відключав, якщо я добиваюсь комфортних кадрів на 2-річній мідловій карті в досить вимогливій грі, то оптимізація там є. От де її нема, так це в сталкері2. Бо гра дуже слабо реагує на зміну "класичних" налаштувань. Там тільки FG/апскейл суттєво впливає.
Gelonyrum: ↑
10.01.2025 01:55
Перераховувати прийдеться дуже довго тому наведу приклад ігор де оптимізація не просто добра, а ШИКАРНА і ігри виглядають чудово:
GTA 5, Metal Gear Solid 5, RDR 2, Doom (обидві частини останні), TitanFall 2, Death Stranding, Resident Evil 2-3-4 і т.д.
Це те, що прийшло в голову, якщо покопатись то таких ігор ще не один десяток знайдеться, які на картофельному залізі свого часу видавали чудову картинку і високий ФПС без використання всяких апскейлерів та фреймгенів.
У меня уже честно говоря нет сил что-то там искать показывать, спать хочется. Я просто возьму первую игру из вашего списка.
спойлер
Чтобы получить 60 кадров нужна самая топовая карта своего времени. Действительно пример ШИКАРНОЙ оптимизации.
В общем, всем добра и спокойной ночи.
Отправлено спустя 1 минуту 7 секунд:
man1242: ↑
10.01.2025 02:08
ты на релизе видел что там было ? там сразу почти вся линейка печ600 отвалилась
так у нас о том и разговор что раньше якобы умели в оптимизацию..
vsx
Fallen Order, r2600+rtx2070 (не супер) - було 80-90 кадрів на все епік+1080р (в деяких моментах трохи статерило, але не критично), в деяких місцях гри бувало навіть більше, але в середньому десь біля 85 трималось.
Дум із списку вище також дуже добре оптимізований.