GSC Game World пообіцяла оновити ПК-версії класичних шутерів S.T.A.L.K.E.R.

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Skiff93
Member
Откуда: Вінницька область

Сообщение

Enjthesilence: 22.12.2024 16:48
Skiff93: 22.12.2024 16:26
Навіщо мені лок на 60, якщо реально майже завжди 75-90?
1 і 0.1 я вимикав в моніторингу - але все одно нічого не виводиться.
Скачки на фреймтаймі не відчував взагалі, на відео все дійсно гірше, можливо Релайв впливає. Інпутлагу і близько не відчуваю, анімації тут взагалі досить повільні самі собою.

Без запису тих піків на фреймтаймі немає взагалі, тільки що перевірив

Відправлено через 6 хвилин 22 секунди:


Типу генерація від AMD краще за Nvidia?
Серйозно.? Я звісно ще той АМуДешник тупуватий але навіть я так не думаю.

Відправлено через 34 хвилини 24 секунди:
Без запису через Relive все краще буде.
Але однією рукою сильно не пограєш :gigi:



P. S. Вибачаюсь за якість - мій телефон зазворів на глаукому після невдалої (проведеної мною) операції.
Та й ще й сама гра зависла під кінець :facepalm:
для цього він і робиться, стабільні 60 з ідеальним фреймтаймом, краще за постійні стрибки з 60-80. + для зменшення інпутділею це також гуд, тому що гпу не 99%
Ок. Дякую. Але уже 80% пройшов.
Нехай все так і залишиться.
Без запису фрейм адекватний.
Я всё одно різниці не відчую значної.
Для чого лок в курсі. Я з початку війни коли свій основний ПК продав пройшов шлях Ryzen 5600G (Vega 7) - RX 6500XT - RX 6000 - RX 6700XT (змінив бо 2к монік взяв).
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 22.12.2024 15:19і дивишься 0,1% фпс, все. він не жахливий у сталкері, але далеко неідеальний, хтось не дуже чутливий до таких спайків, хтось не помічає інпутлагу від фреймгена, я абсолютно до цього нетолерантний і одразу це все відчуваю, але це особисто моя проблема, якщо вам норм, то це ж добре.
так я ж и говорю, что оптимизация просто жопная в игре, единственный лайк могу поставить сему творению за украинскую озвучку, она отличная
Геральт: 22.12.2024 15:37А можна приклад гри, де та лінія "абсолютно рівна". Тільки не косинка на 4090, а щось трохи більш вимогливе?
да пожалуйста, обрати внимание на сколько фростбайт, сноудроп и децима как игровые движки лучше этого вонючего даунрила 5
спойлер






Отправлено спустя 2 минуты 10 секунд:
Skiff93: 22.12.2024 16:26Типу генерація від AMD краще за Nvidia?
Серйозно.? Я звісно ще той АМуДешник тупуватий але навіть я так не думаю.
считаю что да, работают они +/- одинаково, но при генерации амд я могу отключить нвидиа рефлекс, у меня при нём почему-то видяха не догружается. В этйо игре генерация амд вообще не работает или плохо, с ней у меня 43 фпс, а с длсс генерацией в район 70-90фпс
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

MessiaH: 22.12.2024 17:37 да пожалуйста, обрати внимание на сколько фростбайт, сноудроп и децима как игровые движки лучше этого вонючего даунрила 5
Не побачив там абсолютно рівного фреймрейту. Ну і це те, про що писав раніше: міняєш масштаб шкали і вже норм виглядає.
Все наведене гірше за якістю картинки. 5/7 - коридорки.
Вложения
1.jpg
AFU_power
Member
Аватара пользователя

Сообщение

MessiaH: 22.12.2024 15:11Любые если у разработчиков руки не из жопы
Так ігри вперед рухаються, у них об'єми даних великі із-за складної графіки
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 22.12.2024 17:53Не побачив там абсолютно рівного фреймрейту.
Гонишь что ли или не смотрел? Везде линия фреймтайма без зарубин, практически всегда прямая и ровная как кардиограмма у покойника. И только на даунрилах вонючих статеррфест мать его
AFU_power: 22.12.2024 18:18Так ігри вперед рухаються, у них об'єми даних великі із-за складної графіки
если руки не из жопы, то большая часть должна сразу грузиться в оперативку в процессе окна загрузки, а не требовать огромного копирования информации на ходу когда проц и видяха заняты
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

MessiaH
А скріншот я звідки взяв? З першого твого відео. Решту не дивився, бо те саме буде.
Yaroslav
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Enjthesilence: нічого, що з фреймгеном графік кадру не відповідає дійсності?
Можливо, але але я більше говорив про те, що без фреймгену та в низькогерцовому режимі всі ці мікрофрізи більш виражені. А так при 4K 120~140 FPS я їх практично не помічаю

Відправлено через 7 хвилин 18 секунд:
MessiaH: У меня все игры на ублюдских UE4/UE5 стоят на ссд, но толку ссд кроме более быстрой загрузки не даёт от слова вообще.
В сталкере с HDD ловить нечего, текстуры, обьекты и геометрия прогружаются несколько минут :eek:

Надо будет еще свой RAID 0 из 4Х CMR HDD проверить :gigi: Там линейные трансферы неплохие ~700МБ/с

Відправлено через 3 хвилини 11 секунд:
MessiaH: В этйо игре генерация амд вообще не работает или плохо, с ней у меня 43 фпс, а с длсс генерацией в район 70-90фпс
На GeForce 40 почему-то не работает, на более старых включается норм :up:

Відправлено через 2 хвилини 12 секунд:
MessiaH:нвидиа рефлекс, у меня при нём почему-то видяха не догружается. В этйо игре генерация амд вообще не работает или плохо, с ней у меня 43 фпс, а с длсс генерацией в район 70-90фпс
Вроде как рефлекс повышает требования к СPU (больше риск статтеров и просадок), так было еще с Vsync, когда уменьшалась очередь кадров.

Відправлено через 3 хвилини 6 секунд:
MessiaH: если у тебя на 13900к такая же параша, то дело не в процессоре
В любом случае проверь с одним чиплетом (8 ядер) просто даже для себя и попробуй нагрузи видяху избыточной нагрузкой (DLAA без фреймгена).
Skiff93
Member
Откуда: Вінницька область

Сообщение

MessiaH: 22.12.2024 19:51
Геральт: 22.12.2024 17:53Не побачив там абсолютно рівного фреймрейту.
Гонишь что ли или не смотрел? Везде линия фреймтайма без зарубин, практически всегда прямая и ровная как кардиограмма у покойника. И только на даунрилах вонючих статеррфест мать его
AFU_power: 22.12.2024 18:18Так ігри вперед рухаються, у них об'єми даних великі із-за складної графіки
если руки не из жопы, то большая часть должна сразу грузиться в оперативку в процессе окна загрузки, а не требовать огромного копирования информации на ходу когда проц и видяха заняты
:facepalm:
Вибач, але в тебе мозок із дупи, як видно.
Може і мені було б трішечки образливо якби мій ПК по ціні нирки не видавав скрізь 120-140 fps на ультрах і фреймтаймом 5-6 мс. Але такого взагалі не може бути майже ніде, крім убогих сесіонок з пластмасовим графоном і аренками в сотню квадратних метрів (заставленими купою коробок з двох полігонів).
Все в тебе нормально йде. І навіть в мене без запису геймплею рівний фреймтайм.
А коли 2-3 хв після завантаження побігати - стає ще краще.

Так дійсно у всіх ігор на UE5 не дуже оптимізація (тим більше, наскільки чув, GSC свою гру з UE4 переносили і на UE5.0,Тобто майже бетку рушія).
Але фреймген працює нормально, є всі існуючі апскейли - і з цього дійсно є користь.
Хоч сам далеко не адепт цих костилів.

Відправлено через 10 хвилин 19 секунд:
AFU_power: 22.12.2024 18:18
MessiaH: 22.12.2024 15:11Любые если у разработчиков руки не из жопы
Так ігри вперед рухаються, у них об'єми даних великі із-за складної графіки
В чомусь ви обоє праві. Часто зараз вважають можливості апскейлу та й уже фреймгену за частину аооужнгчмі заліза.
Дивишся на свою божественну 4060 - 90 fps в 2к, а то з дегенервцією і dlss з 720p.
Тобто навіть не нормальних 60 в FullHD.

Особисто я з фреймгеном грав тільки Сталкер, FSR тільки на якість в 1440p юзав - мені норм поки.
Вважати ці дві штуки класичної оптимізацією... Та не знаю, поки мені це не заважає - так. Вся оптимізація це обман і костилі, яких майже не помітно має бути.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 22.12.2024 19:56Решту не дивився, бо те саме буде.
Ну так если ты не смотришь, зачем тогда было просить примеры?
Геральт: 22.12.2024 19:56А скріншот я звідки взяв? З першого твого відео.
Первое видео это Dragon Age последний, построенный на фростбайте, игра очень требовательная, там если за 1 час игры разок статернёт, то не страшно, даже 1 статерр в 10 минут не страшно, а вот когда у тебя за 1 минуту 10 статерров, то это уже жесть. Играется в любом случае очень комфортно. Даунрил 5 и рядом не стоит. Играю в Black Myth Wukong и сердце кровью обливается
Yaroslav: 22.12.2024 20:13В сталкере с HDD ловить нечего, текстуры, обьекты и геометрия прогружаются несколько минут
но судя по видео там ешё неплохо на харде и хард харду рознь, но даже на 7800х3д очень убогая линия фреймтайма
Yaroslav: 22.12.2024 20:13Вроде как рефлекс повышает требования к СPU (больше риск статтеров и просадок), так было еще с Vsync, когда уменьшалась очередь кадров.
нагрузка на проц не увеличивается, но карту не догружает, а без рефлекса гораздо лучше всё
Yaroslav: 22.12.2024 20:13В любом случае проверь с одним чиплетом (8 ядер) просто даже для себя и попробуй нагрузи видяху избыточной нагрузкой (DLAA без фреймгена).
пробовал, не конкретно в этой игре ,а в других, ничего плохого от второго чиплета нет
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

MessiaH: 22.12.2024 23:35
Геральт: 22.12.2024 19:56Решту не дивився, бо те саме буде.
Ну так если ты не смотришь, зачем тогда было просить примеры?
Геральт: 22.12.2024 19:56А скріншот я звідки взяв? З першого твого відео.
Первое видео это Dragon Age последний, построенный на фростбайте, игра очень требовательная, там если за 1 час игры разок статернёт, то не страшно, даже 1 статерр в 10 минут не страшно, а вот когда у тебя за 1 минуту 10 статерров, то это уже жесть. Играется в любом случае очень комфортно. Даунрил 5 и рядом не стоит. Играю в Black Myth Wukong и сердце кровью обливается
Yaroslav: 22.12.2024 20:13В сталкере с HDD ловить нечего, текстуры, обьекты и геометрия прогружаются несколько минут
но судя по видео там ешё неплохо на харде и хард харду рознь, но даже на 7800х3д очень убогая линия фреймтайма
Yaroslav: 22.12.2024 20:13Вроде как рефлекс повышает требования к СPU (больше риск статтеров и просадок), так было еще с Vsync, когда уменьшалась очередь кадров.
нагрузка на проц не увеличивается, но карту не догружает, а без рефлекса гораздо лучше всё
Yaroslav: 22.12.2024 20:13В любом случае проверь с одним чиплетом (8 ядер) просто даже для себя и попробуй нагрузи видяху избыточной нагрузкой (DLAA без фреймгена).
пробовал, не конкретно в этой игре ,а в других, ничего плохого от второго чиплета нет
Фростбайт - не панацея, дед спейс ремейк також на ньому і там з цим була повна оййййййй!. ЮЕ5 також можливо нормально оптимізувати.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 22.12.2024 23:41Фростбайт - не панацея, дед спейс ремейк також на ньому і там з цим була повна оййййййй!. ЮЕ5 також можливо нормально оптимізувати.
Да, дэд спэйс кривой до ужаса, но на UE5 ещё никто в оптимизон не сумел
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

MessiaH: 22.12.2024 23:57
Enjthesilence: 22.12.2024 23:41Фростбайт - не панацея, дед спейс ремейк також на ньому і там з цим була повна оййййййй!. ЮЕ5 також можливо нормально оптимізувати.
Да, дэд спэйс кривой до ужаса, но на UE5 ещё никто в оптимизон не сумел
У відкритому світі - так, юе5 ще не мав норм релізу, в більш коридоних іграх є нормальні приклади. За С2 взагалі дивно чути про "оптимізацію", коли на топ залізі люди мають юзати фреймгейн через відсутність ПРОЦЕСОРНОЇ оптимізації, коли все що спавниться живе в 100 метрів від гравця і так само деспавниться, ось це треш повний
Yaroslav
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

MessiaH: нагрузка на проц не увеличивается, но карту не догружает, а без рефлекса гораздо лучше всё

Я уже не помню, где-то разбирали...грубо говоря, у проца гораздо меньше времени на подготовку кадра.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

MessiaH: 22.12.2024 23:35 Ну так если ты не смотришь, зачем тогда было просить примеры?

Первое видео это Dragon Age последний, построенный на фростбайте, игра очень требовательная, там если за 1 час игры разок статернёт, то не страшно, даже 1 статерр в 10 минут не страшно, а вот когда у тебя за 1 минуту 10 статерров, то это уже жесть. Играется в любом случае очень комфортно. Даунрил 5 и рядом не стоит. Играю в Black Myth Wukong и сердце кровью обливается
Бо я просив приклади ідеально рівного фреймрейту. А отримав ось це.
В старій вилизаній Хорайзон. На 60Hz моніторі.

Драгонаж - вбога коридорка. Де старфілд на древньому, також вилизаному рушії? Де драгон догама на "божественному" RE?

І нема в сталкері 10 статерів на 1хв. От тупо нема. Швидкодія так, могла б бути кращою, не сперечаюсь. Але тих жахів, які ти тут описуєш не було ні на 6900 ні на 6700. І грається в будь-якому випадку комфортно

От мавпа так, статерить. Але й там не сильно. Принаймні, зважаючи на досить швидкий ігролад, проблем з проходженням не виникало.
Вложения
hor.jpg
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 23.12.2024 08:24 я просив приклади ідеально рівного фреймрейту. А отримав ось це.
В старій вилизаній Хорайзон. На 60Hz моніторі.
Ты посмотрел один кусок одного видео и тебе посчастливилось найти один статерр. Какая разница сколько герц у монитора если отключен в-синк и железо работает на полную катушку? Даже если я и не вижу эти кадры выше 60 всё равно время кадра снижается относительно включенной вертикали и плавность ощущается выше. Дракон Эйж на фростбайте работает просто великолепно относительно любой игры на UE4/UE5

Отправлено спустя 1 минуту 43 секунды:
Геральт: 23.12.2024 08:24Драгонаж - вбога коридорка. Де старфілд на древньому, також вилизаному рушії? Де драгон догама на "божественному" RE?
Драгон Эйж не коридора, там есть разные локации и есть открытые, Старфилд можешь у меня на канале найти по поиску, но там будет наверное не последняя версия игры. И тоже в принципе нормально работает

Отправлено спустя 3 минуты 48 секунд:
Геральт: 23.12.2024 08:24От мавпа так, статерить. Але й там не сильно.
Да, обезьяна долбанная статеррит, но там не так критично, даже с генерацией кадров линия фреймтайма не идеальна. Я тест в нативе делал. Сейчас то ли после обновления игры, то ли драйвера у меня в локации где песок и снег артефакты стали появляться в виде прорисовки земли квадратиками. Только включение рт это убрало, но пришлось тогда генерацию кадра включить. Тот же ублюдский ue5

Отправлено спустя 1 минуту 21 секунду:
Enjthesilence: 22.12.2024 23:58коли все що спавниться живе в 100 метрів від гравця і так само деспавниться, ось це треш повний
Да, кстати в Сталкер 2 деревья появляются на ходу даже на ссд, жесть
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

MessiaH
Там постійно пила, який 1 кусок. Постав CapFrameX, зроби запис 10хв забігу і сам побачиш. Ніякою лінією "як кардіограма в покійника" там і не пахне.
А грати в 80кадрів на 60Hz це ще одна твоя чудасія. То вже тоді даунвольт зняти, для "плавності" )

Gears of War 4 прекрасно на UE4 працює. Як і Dead Island 2. Різні там олайн Pubg з фортнайтами, підозрюю, також. В тебе просто упереджене ставлення.
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Enjthesilence: 22.12.2024 23:58У відкритому світі - так, юе5 ще не мав норм релізу
Unshrouded Тільки він релізнувся в ранній доступ пробував на профільній системі, так фпс загалом було не багато, але вони були максимально плавні. Можливо це частково пов'язано з тим що проект на Vulkan працював. :dontknow:
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Kib: 23.12.2024 08:57
Enjthesilence: 22.12.2024 23:58У відкритому світі - так, юе5 ще не мав норм релізу
Unshrouded Тільки він релізнувся в ранній доступ пробував на профільній системі, так фпс загалом було не багато, але вони були максимально плавні. Можливо це частково пов'язано з тим що проект на Vulkan працював. :dontknow:
Але він не на юе5, у них власний рушій
Ответить