Я далеко не експерт, але мені здається що комусь патчі можуть і не допомогти з виправленням забагованих квестів.
Бо можуть бути такі баги, що їх виправить тільки нова гра і можливо чистова установка гри.
Наприклад модифікації по першій трилогії, то там іноді модери випускали такі глобальні патчі, що для їх нормальної роботи потрібна була нова гра.
Хто грав в моди той мабуть стикався з таким.
Я активно сидів на сталкер форумах то таке бачив не раз.
А тут дуже глобальні патчі, накатуються на вже кучу багів і якщо воно забагувалось за десяток годин гри до виходу патча, хто зна як воно це все працюватиме після установки зверху патча.
Ну це так, суто мої дилетантські думки і досвід з першим сталкером
Последние статьи и обзоры
Новости
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
avuremybe
Member
Хто в моди грав - той під час викиду не зберігаєтьсяmult: ↑ 20.12.2024 22:17Хто грав в моди той мабуть стикався з таким.
-
Dremjke
Member
- Откуда: Север
Я був тієї ж думки, тому заюзав консоль, щоб примусово завершити забагований квест. Вимушена міра.mult: ↑ 20.12.2024 22:17Бо можуть бути такі баги, що їх виправить тільки нова гра і можливо чистова установка гри.
У друга артефакт пляшка забагував, не міг його дістати, наче текстуру провалився, після патчу забрав з першої спроби.
-
КурткаБейн
Junior
ага, у меня до этого были зависания толлько в самой игре, сейчас постоянно при компиляции шейдеровDiablique: ↑ 20.12.2024 22:16 Патч, фикс патча, фикс фикса и я сегодня поиграть толком и не поиграл, зависания на компиляции, зависания на входе в игру, опять зависания на компиляции... До этого вообще подобного не было. Что за бред?