Final Fantasy VII Rebirth виходить на PC, опубліковано системні вимоги

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
IronWithin
Member
Аватара пользователя

Сообщение

maxn: 15.12.2024 00:16
Kassatka: 14.12.2024 22:37 при комфортному рівні в 15 FPS, .... розшукав вдалий 8K-екран....
15 фпс. в поисках 8K-екрана. понятненько.
Ну я згоден, 15 кадрів, 8к пошук, 6800 та 4к, 3д телевізор… просто найкращий приклад як робити не треба :laugh:
Kypatop01
Member
Аватара пользователя
Откуда: Украина

Сообщение

Ура ! Дождались !
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

man1242
Кстати разница между 4090 и 5090 до 70% пророчат :D
Хм я останнім часом не сильно слідкую за відяхами, але хіба 4090 не була єдиною картою в лінійці яка отримала значний приріст в порівнянні з попередником? Якщо сильно піднімати її то відповідно нижчі карти ще сильніше піднімати доведеться, бо дири будуть неймовірні. Взагалі те що хуанг абсолютно забив на середній клас це сумно, а лоу взагалі вже не існує в природі, шкода що немає конкурента який міг би скористатись цим сумним фактом.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence: 15.12.2024 00:32 але ж з рт покраще, такою гра задумана розробниками, ще одна гра де ретрейсинг інплементовано на дуже вискому рівні
Там місцями освітлення геть зломане.
спойлер
Изображение
І ось ще з поста на редіті:
спойлер
Изображение
man1242
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 15.12.2024 10:04
Enjthesilence: 15.12.2024 00:32 але ж з рт покраще, такою гра задумана розробниками, ще одна гра де ретрейсинг інплементовано на дуже вискому рівні
Там місцями освітлення геть зломане.
спойлер
Изображение
І ось ще з поста на редіті:
спойлер
Изображение
Играю на мерзкой и убогой карте амд в 2к 150-200фпс 0 багов или артефактов :laugh:
taras_cs
Member
Аватара пользователя
Откуда: Варшава-Київ-Дніпро

Сообщение

Phos4: 15.12.2024 09:29лоу взагалі вже не існує в природі, шкода що немає конкурента який міг би скористатись цим сумним фактом.
Все дуже просто - нема, куди знижувати ціну карт, там вже давно мінімум пам'яті, маленький чип та дешеве охолодження. Щільна конкуренція із вторинним ринком.
Тому зараз лоу - те, що вбудоване в процесор.

Але так - люди люблять купувати найдешевше. І виробники про це знають.
vsx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Phos4: 15.12.2024 09:29 Хм я останнім часом не сильно слідкую за відяхами, але хіба 4090 не була єдиною картою в лінійці яка отримала значний приріст в порівнянні з попередником? Якщо сильно піднімати її то відповідно нижчі карти ще сильніше піднімати доведеться, бо дири будуть неймовірні. Взагалі те що хуанг абсолютно забив на середній клас це сумно, а лоу взагалі вже не існує в природі, шкода що немає конкурента який міг би скористатись цим сумним фактом.
Думаешь Хуангу не на$*ать? Разница между 4060 и 4070 - 55%, между 4070 и 4080 - 58
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

taras_cs
Чесно звучить сумнівно, лоу душиться спеціально, карти обновляються раз в 2-3 покоління, 3050 максимально близько в ціні до хх60 карт, при цьому має абсолютно непотрібну підтримку рейтрейсингу і на старті не малювала 30 фпс в жодному проекті з ним, можна було викинути всі непотрібні апаратні блоки крім длсс, поставити менший цінник і це була б нормальна карта для бюджетної збірки. В поколіннях 6хх-9хх найпопулярнішими картками були х50 версії, а зараз навіть 4060 вийшла як карта актуальна на одне покоління.
man1242
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Phos4: 15.12.2024 11:17 taras_cs
Чесно звучить сумнівно, лоу душиться спеціально, карти обновляються раз в 2-3 покоління, 3050 максимально близько в ціні до хх60 карт, при цьому має абсолютно непотрібну підтримку рейтрейсингу і на старті не малювала 30 фпс в жодному проекті з ним, можна було викинути всі непотрібні апаратні блоки крім длсс, поставити менший цінник і це була б нормальна карта для бюджетної збірки. В поколіннях 6хх-9хх найпопулярнішими картками були х50 версії, а зараз навіть 4060 вийшла як карта актуальна на одне покоління.
Тут все просто, нету конкуренции так Хуанг сам себе сегментирует рынок :beer: 60-70 бичи, 80 пользователи и 90 киты которые + будут пушить продажи(по статистике стима 3% пользователей с 4090)
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 15.12.2024 10:04
Enjthesilence: 15.12.2024 00:32 але ж з рт покраще, такою гра задумана розробниками, ще одна гра де ретрейсинг інплементовано на дуже вискому рівні
Там місцями освітлення геть зломане.
спойлер
Изображение
І ось ще з поста на редіті:
спойлер
Изображение
жесть, таких приколів особисто не зустрічав. шуми були від рт, а такого ні. але заперечувати що з РТ "нема різниці" це вже хвороба) глибина сцени, якість матеріалів, тіні, та глобально з рт картинка краще.
Вложения
Снимок экрана 2024-12-15 123431.png
Снимок экрана 2024-12-15 123542.png
Снимок экрана 2024-12-15 123611.png
Снимок экрана 2024-12-15 123634.png
Снимок экрана 2024-12-15 123723.png
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

Enjthesilence
Воно не виглядає краще чи гірше, виглядає ніби інші матеріали і інший рівень освітлення. Плитка на передостанньому скріні зліва виглядає матовою а зправа мокрою і світла в кадрі справа більше. В загальному впринципі на скрінах з рт просто більше світла в кадрі. Відображення в склі виглядають прикольно але якщо розробники хотіли показати те що знаходиться за вітриною а не ввідображення в ній то цей кадр об'єктивно кращий без рт. Якби різниця продуктивності була в межах 10% то можна було б вмикати.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence
Ну ось, тримай віконце. Розмазня якась.
спойлер
Изображение
Не знаю, як там "на льоту" можна ті промені виключати, щоб швидко порівняти. Ну, нехай різнця є. Але як і в AW2 мило замість текстур. Ще й граю після сталкера, де все чітко, і це ще більше погіршує враження. І тут жоден рішейд те мило витягнути не може.
Стіна в
Інідіані
Изображение
Кут плоский, деталізація ніяка.
Стіна в
стелкері
Изображение
Можна ще написи під стендами порівняти:
спойлер
Изображение Изображение
Ну мило та й все. Щоб мені хто не казав.
В індіана все вправо, якби щось. Традиційно, натив. Самі промені таки
ніби є
Изображение
і я там нічого в налаштуваннях не зламав.
Тіні жаровні
Изображение
, до речі, як були приварені, так і лишились. Та тінь не танцює. Але принаймні не така жорстка як в також променястому
драгонажі
Изображение
Вердикт той самий: якщо лишня швидкодія є, можна й включати. А нема - то й змісту нема стільки на тих променях втрачати. Краще б над текстурами попрацювали, тим більше, що вони практично "безкоштовні" в плані навантаження.
Ответить