Indiana Jones and the Great Circle отримує високі оцінки від критиків і гравців

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

kairo: 09.12.2024 14:24 Пару десятків, це на роки геймінгу
Це якщо з тих пари десятків грати у все підряд, тільки тому, що там є промінчики. Та повністю ігнорувати тисячі інших ігор тільки тому, що там променів нема.
спойлер
Дивитись на ІМДБ правильно,
Ну, як "правильно", то дивіться, а я і без IMDb виберу, що глянути
Щоб не було "мила" від 1440р. Залізо під 4К давно є.
Вже 2чі чужий 4K за "мильністю" програвав мому QHD. Ну і не шанувальнику апскейлів говорити про мило.
Мова йшла про трасування щляху.
Мова йшла про мильні текстури, до яких трасування жодним боком.
kairo: 09.12.2024 14:24
То макс чи середні? Ой.
Ну якщо для вас, це середні, то не знаю про що можна говорити.
Про провали в пам'яті? Чи хтось просто забрехався?

Изображение
Inqizitor2022
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

MessiaH: 08.12.2024 06:32 Игру вообще ещё патчить и патчить, на ультрах в 4к с генерацией кадров просто неприемлемый расход ресурсов процессора при том что игра не отличается количеством движущихся объектов и динамичным геймплеем
Это пример шикарно оптимизированной с точки зрения процессора игры, все 32 потока потребляет, радоваться нужно, что купив 5090 - получишь 98% загрузки и 5090 на своём процессоре. Движок Вольфенштейна отлично оптимизирован с точки зрения СРU
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Це якщо з тих пари десятків грати у все підряд, тільки тому, що там є промінчики. Та повністю ігнорувати тисячі інших ігор тільки тому, що там променів нема.
"Та й грати в інді та купу інших жанрів де графіка не треба, ніхто не забороняє."
Вже 2чі чужий 4K за "мильністю" програвав мому QHD. Ну і не шанувальнику апскейлів говорити про мило.
Як програвав? На рахунок DLSS, він гарно працює в більшості ігор, в мене претензій до нього немає. При цьому, 99.9% ігор можу грати в 4К нативі.
Мова йшла про мильні текстури, до яких трасування жодним боком.
Хороші там текстури, я приводив приклад. І це із "мильним апскейлером".
Про провали в пам'яті? Чи хтось просто забрехався?
Ваш скрін із середнім налаштуванням.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Inqizitor2022
в том-то и дело что нет, без генерации кадров в Италии мой проц не выдаёт более 80-90 кадров, при этом 4090 недогружена
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

kairo: 09.12.2024 18:15 "Та й грати в інді та купу інших жанрів де графіка не треба, ніхто не забороняє."
Все правильно. У всьому різноманітті забавок променясті займають настільки мізерний %, що фічею можна просто знехтувати. А так як для впровадження променів потрібні спеціалісти, то зміни ситуації в осяжному майбутньому очікувати не доводиться. Рочків через 10 може щось і зрушиться.
спойлер
Як програвав?
Розгромно. Там власник 4К додумався збільшити масштаб для моєї картинки вдвічі сильніше ніж для своєї і стверджував, що в мене гірша якість деталей )
При цьому, 99.9% ігор можу грати в 4К нативі.
Ахаха. Тут знову перевзуваємось і забуваємо, що треба брати лише великі ААА. А там ой, промені і x2 падіння швидкодії.
Хороші там текстури, я приводив приклад. І це із "мильним апскейлером".
Знову таки суб'єктивщина.
Ваш скрін із середнім налаштуванням.
Мій скрін не може бути на середніх, бо там макси і в нативі. На вашому мило мильне. А щоб мило в очі менше кидалось, і карти рівня 4090 остаточно не згоріли від деталей - практично вся гра вночі/підвалах.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

всьому різноманітті забавок променясті займають настільки мізерний %, що фічею можна просто знехтувати.
Воно не так працює, адже так можна дійти до висновку, що інтегрованої відеокарти більш ніж достатньо для геймінгу, бо більшість ігор на ринку — це простенькі інді-проекти, та ігри, які розробляли під старе залізо. Коли мова йде про ігри з крутою графікою, РТ зараз присутнє в більшості проектів.
Розгромно.
Я не розумію про що йде мова. Чіткість 2160p вища ніж 1440р.
Тут знову перевзуваємось і забуваємо, що треба брати лише великі ААА.
Процитуйте, де конкретно я казав, що треба грати лише великі ААА. Я писав, що в проектах де крута графіка зараз повсюдно використовують РТ.
практично вся гра вночі/підвалах.
Відсотків сорок гри проходить вдень, просто в мене нічний сейв. Оскільки це жахи, в грі багато нічних епізодів. Сцена, з якої ви зробили скрін, спеціально створена ефемерною, все оповите димкою, адже це його химерна уява. Ось вам кладка цегляна, при тому, що я тут вже буквально вперся в стіну, а не стою на відстані:
спойлер
https://ibb.co/MZSy1X1
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

kairo: 09.12.2024 20:43 Воно не так працює, адже так можна дійти до висновку, що інтегрованої відеокарти більш ніж достатньо для геймінгу, бо більшість ігор на ринку — це простенькі інді-проекти, та ігри, які розробляли під старе залізо. Коли мова йде про ігри з крутою графікою, РТ зараз присутнє в більшості проектів.
Саме так це й працює. Інтегрованої, на жаль, не достатньо. Бо навіть онлайнові вимагають потужності. Хай не топів, але все одно дискреток. І найбільш популярні карти в стім - нижній мідл. Пропрієтарні промені відсутні у більшості ігор з крутою графікою, а як подумати, то у всіх. Мало того, промені взагалі не обов'язкові для крутої графіки.
Чіткість 2160p вища ніж 1440р.
Це якщо апскейли/блури не використовувати. А народ з таким грає по дефолту.

Та кладка просто жахлива. Виступ зливається зі стіною. Глибини нема. І намилено, звичайно ж.
В грі навіть якщо день, то похмуро. Сонячних годин практично нема.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Інтегрованої, на жаль, не достатньо.
Багатьом людям цього вистачає. Якщо не зосереджуватись лише на 0,1% ААА-проєктів, то існують тисячі ігор, які чудово працюють на інтегрованій відеокарті. Мені сьогодні навіть доводили, що в них на 680М у "Сталкері 2" стабільні 60 FPS.
Та кладка просто жахлива.
Цю дискусію можна завершувати. Ніхто нікому нічого не доведе.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

DiSEqC: 06.12.2024 15:12 id tech відшліфований Думом просто гарний рушій без новомодних наворотів.
Шкода його застосовують майже ніколи.
ой вей, с каких пор Path tracing стал устаревшей и не нужной технологией? :laugh:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Ну ви хоч що кажіть, а індикатори на тому станку по центру, без променів таки чіткіші. Може там також якась димка в цей момент, не знаю.

Хех, тіні як під лінійку. А -30% швидкодії будь-добрий віддати. І то порівняно зі звичайними променями.
https://imgsli.com/MzI1MDg2

Ну і традиційно білі плями замість вікон
https://imgsli.com/MzI1MDg4
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 10.12.2024 09:21
Ну ви хоч що кажіть, а індикатори на тому станку по центру, без променів таки чіткіші. Може там також якась димка в цей момент, не знаю.

Хех, тіні як під лінійку. А -30% швидкодії будь-добрий віддати. І то порівняно зі звичайними променями.
https://imgsli.com/MzI1MDg2

Ну і традиційно білі плями замість вікон
https://imgsli.com/MzI1MDg4
Я помітив тільки те, що без тіней вентиль ззаді зверху темніший, більше нікого не зміг розгледіти і труби по центру зверху світліші з променями :)
Inqizitor2022
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

Геральт: 10.12.2024 09:21Хех, тіні як під лінійку. А -30% швидкодії будь-добрий віддати. І то порівняно зі звичайними променями.
https://imgsli.com/MzI1MDg2

Ну і традиційно білі плями замість вікон
https://imgsli.com/MzI1MDg4
Я дико извиняюсь, сам не пробовал, но может это на АТИ в очередной раз мыло и глюки, а фиксить будут когда нибудь в новых дровах?! Ну не может новая технология выдавать намного хуже картинку, совсем тошнотворного вида, зачем тогда её вводили?
Ответить