Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пояснили причину проблем з A-Life 2.0

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Sailor Popeye
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

Зі сталкером зрозумів одне, що обісрати частині наших людей своє це якось в рази приємніше.
Гру не грав і не робив предзамовлення але сподіювась вийде в них виправити баги та випустити хороші DLC.
Щоб було як з кіберпанком, який на старті був сируватий, а зараз це шикарна гра, легко в ній провів вже більше 500 годин.
Кіберпанк та rdr2 взагалі причина чому легко зачекати, щоб потім купити сталкера з патчами та вже якимось DLC.
Telcontar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернiгiв

Сообщение

Fen1xz: 04.12.2024 10:28 Ценник на игру перед релизом подняли, требования к системе поменяли, описание поменяли, выпустили сырой непроходимый продукт с кучей софтлоков квестов рядом с которым даже киберпанк на релизе это идеально отполированный и оптимизированный продукт. А теперь говорят что это просто компы не тянут. :laugh:
Чуда не случилось, скамер Григорович как всегда навешал лапши, а продал альфа-версию которую будут допиливать еще 10 лет что бы привести в чувства.
Друг вже по другому разу проходить, я вже 30+ годин граю без софт-локів. Десь ви таки прибріхуєте...
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

dead_rat: 04.12.2024 10:11 Отакої, а в Космічних рейнджерах усі кораблі жили своім життям і прораховувалися на калькуляторі
І які там варіанти дій в тих корабликів?
- полетіти з точки на точку і счезнути на фоні планети
- атакувати і літати навколо ворога по скрипту.
Ото мабуть і все. Не пам'ятаю вже чи вони навіть були здатні уникати метеоритів.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

Telcontar: 04.12.2024 10:54Десь ви таки прибріхуєте...
Якщо у Вас не було це не значить що у інших теж все добре. Не просто так розробники у пачноутах пишуть про конкретні випадки софтлоків які вони вирішили :)
Хоча в мене теж все ок поки що :D
D_ad
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Виявилося, що все пов'язано з оптимізацією гри. A-Life 2.0 вимагала дуже багато ресурсів, особливо пам'яті. Тому розробникам довелося піти на компроміси та сильно урізати цю систему.
Я не розумію.. вони там перед релізом гру тільки на суперкомп'ютерах тестували, на звичайному залізі не запускали? Ну йо...
Yaroslav308
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sailor Popeye: 04.12.2024 10:53що обісрати частині наших людей своє це якось в рази приємніше
Если свое, то не пахнет?
Sailor Popeye
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

Геральт: 04.12.2024 10:57
dead_rat: 04.12.2024 10:11 Отакої, а в Космічних рейнджерах усі кораблі жили своім життям і прораховувалися на калькуляторі
І які там варіанти дій в тих корабликів?
- полетіти з точки на точку і счезнути на фоні планети
- атакувати і літати навколо ворога по скрипту.
Ото мабуть і все. Не пам'ятаю вже чи вони навіть були здатні уникати метеоритів.
Точно не уникали, бо вроді я це робив, що лутав тіпів, які розбивались
Там найбільше мабуть працював еxel файл, який крутив економіку)
Palmond
Member
Аватара пользователя

Сообщение

BoKl: 04.12.2024 10:49
Palmond: 04.12.2024 10:42 На свалке кпк рузвельта варану не получается сдать, перед диалогом кпк просто исчезает с рюкзака, пришлось cheat engin-ом отдавать 20к за "сдачу квеста", такое ощущение что это намеренная заглушка если квест багует.
У мене навпаки, вже у рюкзаці 5 квестових кпк, пістолет скіфа і 2 нашийника квестових, викинути чи сдати комусь неможливо.
Это квестовые предметы, их нельзя выкинуть, пистолет без патронов весит 0. Есть вроде мод на нексусе убирающий статус квестового пм но по работоспособности - не знаю, трогать бы не рекомендовал.
Забавно то, что стандартный пм в 9mm мощнее юспа 45acp как? :D
D_ad
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sailor Popeye: 04.12.2024 10:53 Щоб було як з кіберпанком, який на старті був сируватий, а зараз це шикарна гра, легко в ній провів вже більше 500 годин.
Мені вчора в GOG видали значок чи то за 400 годин у СР2077, чи то за 500... ото я... був вражений. :spy: :beer:
Skiff93
Member
Откуда: Вінницька область

Сообщение

mult: 04.12.2024 10:21 Без а лайф гра буде не тим самим Сталкером а звичайною прохідною стрілялкою в сетингу Чорнобиля
Ну нехай ті, хто грає зараз чи пройшов скажуть тобі Сталкер це чи ні.
Гра так різними подіями і цікавими ситуаціями, а не тупо сутичками з бандюками чи мутантами.

Нафіга той A-Life не здався, тільки купу багів викличе.
Alexsandr
Member

Сообщение

Telcontar: 04.12.2024 10:52 Зарплати не вистачає на ~200 грн. в Геймпас?
Може варто було б приділити час на покращення індивідуальних навичок для росту добробуту, а не витрачати десятки годин на гру?
все что от облака это зло. или локальная копия или по возможности воздержаться. Я не играю столько по времени, что бы облака использовать и подписки.
dead_rat
Member
Аватара пользователя
Откуда: Берлін

Сообщение

Геральт: 04.12.2024 10:57
dead_rat: 04.12.2024 10:11 Отакої, а в Космічних рейнджерах усі кораблі жили своім життям і прораховувалися на калькуляторі
І які там варіанти дій в тих корабликів?
- полетіти з точки на точку і счезнути на фоні планети
- атакувати і літати навколо ворога по скрипту.
Ото мабуть і все. Не пам'ятаю вже чи вони навіть були здатні уникати метеоритів.
А які варіанти дій ботів у Сталкері не такі самі?

В Рейнджерах кораблі торгують, купують запчастини, міняють кораблі, апгрейдять, вооють з домінаторами і між собою… ви грали на високій складності? Там і пірати і домінатори і військові місяться що моя повага. І да, метеорити здебільшого збивають, але в бою вони стріляють у тебе а не у метеорити, тож іноді отримують ними в обличчя.
Последний раз редактировалось dead_rat 04.12.2024 11:22, всего редактировалось 1 раз.
Eduard1980
Member
Аватара пользователя
Откуда: somewhere

Сообщение

dead_rat: 04.12.2024 11:13
В Рейнджерах кораблі торгують, купують запчастини, міняють кораблі, апгрейдять, вооють з домінаторами і між собою… ви грали на високій складності? Там і пірати і домінатори і військові місяться що моя повага
Залишилось запросити тих спеців в GSC. А то вони багато чого в Сталкері змогли, а це шось не потягнули.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

dead_rat
Оті пси/плоті, які кола нарізають навколо гравця, і бігають по якомусь маршруту, коли гравця нема то і є аналог "корабликів". Бо вже кровосос веде себе більш осмислено і не лізе під роздачу. Додаємо не примітивний 2D, а 3D і необхідність враховувати перешкоди/колізії. Бо ж почнуть верещати "бот в текстурі застряг, а в косморейнджерах такого не було". Додаємо складнішу ріалтаймову бойовку. Додаємо стелс, який також багато хто вимагає і т.д.

В рейнджерах покрокова бойовка, лол. "Місяться" вони. Але від метеорита (траєкторія якого малюється за кілька ходів) втекти не можуть :weep:
Так і в сталкері "місяться". Біля елеватора постійно з кабанами вільні воюють )
Порівняати примітивні косморейнджери, то треба зуміти.
Последний раз редактировалось Геральт 04.12.2024 11:25, всего редактировалось 1 раз.
uncle_doc
Member
Откуда: Днепр

Сообщение

dead_rat: 04.12.2024 10:11 Отакої, а в Космічних рейнджерах усі кораблі жили своім життям і прораховувалися на калькуляторі
воно то так, но по факту рейнджери це покрокова гра - а це нюанс (;
oversteve
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ukraine

Сообщение

Alexsandr: 04.12.2024 11:11 все что от облака это зло. или локальная копия или по возможности воздержаться. Я не играю столько по времени, что бы облака использовать и подписки.
гейпас на пк то локальна копія, тільки обмеження по часу використання 1 місяць
Telcontar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернiгiв

Сообщение

Alexsandr: 04.12.2024 11:11 все что от облака это зло. или локальная копия или по возможности воздержаться. Я не играю столько по времени, что бы облака использовать и подписки.
Кілька років висіла ціна у 800 з копійками грн. Через людей, що виводять гроші зі Steam можна було купити ще дешевше :dontknow:

Відправлено через 1 хвилину 16 секунд:
Grava: 04.12.2024 10:57 Якщо у Вас не було це не значить що у інших теж все добре. Не просто так розробники у пачноутах пишуть про конкретні випадки софтлоків які вони вирішили :)
Хоча в мене теж все ок поки що :D
Так не значить, софт-локи у когось бувають на квестах. Але про такі щоб не можна було завантажитись на один з сейвів і не пройти гру - не чув.
Zealoth
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

Skiff93: 04.12.2024 11:01 Гра так різними подіями і цікавими ситуаціями, а не тупо сутичками з бандюками чи мутантами.
Тим часом різні події - нахилився потрусити черговий схрон з горілкою та патронами, вже за дупу мацає кровосісь. Повторити -дцять разів/замінити на бандосів. Різних подій та цікавих ситуацій дуже мало у масштабі такого великого світу, чим глибше в зону тим іх менше. Справді цікавих та комлексних подійнема зовсім, можно приплести до таких долю Скадовська/Султанська та Залісся(яке не можуть 3 патча поспіль полагодити). Це не робить гру нецікавою або неіграбельною, але роботи ще багато, на 1.0 поки не тягне.
deviconte
Member

Сообщение

Sailor Popeye: 04.12.2024 10:53 Зі сталкером зрозумів одне, що обісрати частині наших людей своє це якось в рази приємніше.
Гру не грав і не робив предзамовлення але сподіювась вийде в них виправити баги та випустити хороші DLC. .
А причем здесь свое или не свое, если это откровенный скам?
Они настолько за****сь, я извиняюсь за мой французский, что в интервью IGN начали мямлить о том, что кто-то (ага лол, неизвестно кто) из отдела маркетинга, за сутки до выхода игры,ни с кем не посоветовавшись, решил изменить описание именно A-life. А потом этого неизвестного "кого-то" спросили зачем он это сделал... Хотя на второй день в оф. Дискорде был дан ответ - изменили якобы чтоб не ввести в заблуждение новых игроков от отсутствия этой самой системы. Верите? Я поверил :laugh:
Звиздешь чистой воды. А вы тут говорите, какая разница чей скамер, свой или чужой? Или если свой то нужно хавать что на лопате подают?
dead_rat
Member
Аватара пользователя
Откуда: Берлін

Сообщение

Геральт: 04.12.2024 11:24 dead_rat
Оті пси/плоті, які кола нарізають навколо гравця, і бігають по якомусь маршруту, коли гравця нема то і є аналог "корабликів". Бо вже кровосос веде себе більш осмислено і не лізе під роздачу. Додаємо не примітивний 2D, а 3D і необхідність враховувати перешкоди/колізії. Бо ж почнуть верещати "бот в текстурі застряг, а в косморейнджерах такого не було". Додаємо складнішу ріалтаймову бойовку. Додаємо стелс, який також багато хто вимагає і т.д.

В рейнджерах покрокова бойовка, лол. "Місяться" вони. Але від метеорита (траєкторія якого малюється за кілька ходів) втекти не можуть :weep:
Так і в сталкері "місяться". Біля елеватора постійно з кабанами вільні воюють )
Порівняати примітивні косморейнджери, то треба зуміти.
І всеж таки… 20 років прогресу і в 100-1000 разів більше ресурсів. (Рейнджери хотіли Пень 233 МГц і 64 Мб озу)
Ці складні урахування релевантні лише для ботів, що зовсім поруч.
Всі інщі так само можуть розраховуватися примітивними командами типу як у ренджерах - пішов за артефактом, в тій локаціі 3 кровососи, 50/50 що зустрів іх, 5/45/50 що вбив іх/вмер/втік. Це так само не займе багато ресурсів
Ответить