S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Ответить
Автор
Сообщение
Азазелло
Junior

Сообщение

Дійшов до цього їхнього інституту НДІЧАЗ,там все крсиво,дорого-багато..ну і знову навантажили квестами,локація-лабораторія в цьому ж інституті.І тепер застряг в їхньому відділі для випробувань:панель з чотирма кнопками які можна натиснути,двері позакривались і нічого не відбувається...сидів в тій кімнаті з півгодини і так і не зрозумів:що далі робити?Хтось стикався вже з таким?
ramm
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Азазелло
Треба в правильному порядку натискати, щоб всі лампочки загорілись.
спойлер
1-3-4-2 наче
prosha_evolist
HWBOT OC Team
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

prosha_evolist: 26.11.2024 13:41 А хтось знає, чи можна прогресс (досягнення) перенести з мс\хбокс на стім?
https://steamcommunity.com/app/1643320/ ... 516606102/
Працює без проблем.
Robostyle
Member

Сообщение

А кому можно артефакті за фуллпрайс сбагрить? Или нужны "отношения" и связи?
ramm
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Robostyle
Нікому, за третину ціни, і ніби репутація (коли іконка продавця зелена) ще накидує трохи відсотків. Найвигідніше збирати арти в скриню і потім по квесту здавати за 50%.
Від тутешньої економіки горить дупа - після вилазки в кращому випадку залишиться 20% навару.
Robostyle
Member

Сообщение

ramm
Много от чего горит, игра еще суперсырая альфа. Дошкандыбал до Янтаря, в инвентаре начали спавниться винтовки 7.62 в рандомном стане, иногда по 2 штуки. В основном Мк1, СВД или М700.
SPOLIERALERT!
Тут же какой-то квест недоделаный - стоит монолитовская антенна
Изображение
ramm
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Robostyle
Сталкер не альфа і не бета, сира гра - так. Дивлячись не без перебільшення гігантську безшовну мапу, заповнену точками інтересу з вручну розставленими нагородами, декораціями та ворогами, я бачу такі ж самі гігантські амбіції розробників, як в тих самих ЦД Проджект, і це дуже добре, бо відрізняється від конвеєрного вилизаного лайна від юбісофт, ЕА, котрі забуваються через день після проходження.
Varzek
Member
Аватара пользователя

Сообщение

BoJIbHbIu: 26.11.2024 14:34 так можна, вбивав 2.
пошукай його він десь неподалік є.
дуже часто за контейнерами чи вагонами.
Точно, уже нашёл и тоже убил одного. Спасибо :beer:

А была ли у кого-то проблема, что Навчання в КПК не открывается на протяжении игры?
YumaX
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вараш

Сообщение

Дикий острів, лока з камінням, стою на місці артефакту, його нема, наче має бути "золота рибка", на цьому острові було схоже місце але там печера була під землею, той артефакт я забрав, а тут не зрозуміло!? :dontknow:
спойлер
Screenshot 2024-11-26 221804.png
Последний раз редактировалось YumaX 26.11.2024 22:36, всего редактировалось 1 раз.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

YumaX: 26.11.2024 22:23наче моє бути "золота рибка"
А не рандом? Я там теж щось довго шукав, точно не рибка була.
Dremjke
Member
Аватара пользователя
Откуда: Север

Сообщение

YumaX: 26.11.2024 22:23стою на місці артефакту, його нема
В некоторых моментах багует, как здесь, например. Артефакт или спрятан в текстуре, но подсветиться кнопка F, чтобы забрать или не будет вовсе, при этом медведь показывает, что стоишь прямо на арте.
Оглянитесь в этой точке вокруг и "под себя", может быть такое, что появится подсказка F. Почти как Press F :D
YumaX
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вараш

Сообщение

Dremjke: 26.11.2024 22:36В некоторых моментах багует, как здесь, например. Артефакт или спрятан в текстуре, но под
Та поки не було з артефактами приколів, було як я описав вище, теж показувало під ноги але там збоку був вхід до печери, тут ніби нема :think:
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

YumaX
В мене один раз артефакт вистрибнув та провалився під тестури так що не дістати, можливо те саме :-/
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Пройшов до кінця... 4 повноцінних кінцівки, 2 більш менш різні рути на проходження (сталкери/варта да вони десь на 50% різні) до певного квесту... І сотні кілометрів які потрібно пробігти з одного місця на інше...
В цілому сюжет ближе до кінця стає цікавішим (але бігати треба більше і всі бігають в екзоскелетах), і повторне проходження теж досить цікаве так як проливає інфу на деякі аспекти, прямо як якусь VN читаєш...

Побічні квести в цілому такої собі якості так як зачасту вони досить локальні і не мають продовження ніякого, і зроблені більшість на відвали :rolleyes:

P.S: А ще хтось фанатіє від "Наруто" так як тут є 1 в 1 - Мадара :lol: Виросло покоління анімешників з аніме сюжетами та аніме злодіями...

P.S2: А ще версія стіму при другому проходженні вилітіла лише раз без ніяких фіксів і т.п. На відмову від хбоксу, який за годин 15-20 давав по 1-2 вильоти на годину зі ще зниженним фпс :laugh:
byaka
Member

Сообщение

Може буде кому корисно,не ставте лазерний прицiл на револьвер ,а то отримаете двi мiтки прицiла стандартну та лазерну i вони не будуть збiгатися.Револьвер все рiвно буде стрiляти по стандартнiй мiтцi.Хоч тепер точно знаю що гру нiхто не тестував.
phobosse
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

А хтось знайшов куди можна сплавити нашийник псевдокота ?) якось дивно, коли у тебе є квестові предмети, які майже всю гру лежать в інвентарі, а толку нуль. Ще пара КПК також мертвим грузом лежать.
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

phobosse: 27.11.2024 01:02 А хтось знайшов куди можна сплавити нашийник псевдокота ?) якось дивно, коли у тебе є квестові предмети, які майже всю гру лежать в інвентарі, а толку нуль. Ще пара КПК також мертвим грузом лежать.
Він потрібен буде тобі пізніше по мейн квесту :rotate:
Rhizone
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

YumaX: 26.11.2024 22:23Дикий острів, лока з камінням, стою на місці артефакту, його нема, наче має бути "золота рибка", на цьому острові було схоже місце але там печера була під землею, той артефакт я забрав, а тут не зрозуміло!?
Така ж сама ситуація в цьому місці. Подумав, що артефакт під землею, але ніяких входів поблизу не знайшов :)
John Doe
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луганск UA

Сообщение

byaka: 27.11.2024 00:09 Може буде кому корисно,не ставте лазерний прицiл на револьвер
...
Там еще криво работает снятие модулей с оружия у техника(с потерей денег). Невнятно подтверждение операции сделано, потом еще на место снятого модуля местами ничего не ставится.
Zealoth
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

YumaX: 26.11.2024 22:23 Дикий острів, лока з камінням, стою на місці артефакту, його нема, наче має бути "золота рибка", на цьому острові було схоже місце але там печера була під землею, той артефакт я забрав, а тут не зрозуміло!? :dontknow:
спойлер
Screenshot 2024-11-26 221804.png
Артефакти дуже часто будуть провалюватись у текстуру, або з'являтись у недосяжних місцях. Головна кнопка у цій грі це F5, я її постійно жмакаю. Так от якщо йдешь у аномалії за артефактом це взагалі обов'язково, бо рано чи пізно зловиш прикол, мої приклади та товариша:
1) Артефакт на заводі РОСТОК застряг в текстурі розбитого вертольота, навкруги якого блискавки, і як ти не стрибай ті його не витягнеш. Завантажуешь сейв, артефакт у іношму місці, якщо пощастить то не в текстурі.
2) Вогняна анамалія десь на сході зони, з купою невеличків островів серед яких можна стрибати, а можно на рівень нижче шаритись як вуж на сковорідці. Так от артефакт застряг знизу у стінці такого островка. Я його зміг тикнути і дістати, але це коштувало мені 10% стану обладнання, а це набагато дорожче за ціну цього артефакту.
3) Друг засік артефакт у електричній аномалії, з якої по другорядному завданню треба вивести місцевого дурника. Через 5 хвилин він зрозумів що артефакт заспавнився на вершині фонарного стовпа, до якого без крил або реактивного ранця не дістатися в житті.

І це тільки ті моменти які я можу детально описати, а скільки їх ще було годі й рахувати. Тож якщо ви стоіте чітко на місці артефакту, не бачите його, та в окрузі за 5 хвилин не знайшли тунелю\печери\підвала, 100% цей покидьок дивиться на тебе за метр під текстурую багна та підло гигикає.


Гра дуже сира та не відлагоджена, як технічно так і по игровому балансу. І не треба це скидати на те що це зроблено задля імерсивності, атмосфери та іншого, це не так. Бо коли тобі треба витягнути десяток артефактів щоб ОДИН раз відновити тільки свій захисний комбез(не кажучі вже про зброю, для якої гарний стан надважливий), це не складність - це лайно.
Ответить