Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 23.10.2024 17:04 daesz
Так на відео доказ спроможності юніті. А по факту дівчисько без носа. Але зато з 2 баньками замість очей. By design ©
120гіг, Карл!
Ну так в цитаті з вікі (тій що вище) написано про визначення аніме, а не ігор на юніті :)
Геральт: 23.10.2024 17:04 А до речі, "любов, смерть+роботи", сама перша серія. То аніме чи ні?
Англійською як воно називається?
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

daesz
Так персонаж приволік відео в контексті ігор на юніті і скрін без носа з "гри" на юніті
Love, Death & Robots
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 23.10.2024 18:06 daesz
Так персонаж приволік відео в контексті ігор на юніті і скрін без носа з "гри" на юніті
Тоді питання відпало :)
Геральт: 23.10.2024 18:06 Love, Death & Robots
Ні, це не аніме. Воно зняте нетфліксом та західною студією, значить під категорію аніме вже не підпадає. Просто анімаційний серіал (ну от як клон ворс чи бед бетч, наприклад https://www.imdb.com/title/tt0458290/ / https://www.imdb.com/title/tt12708542/).
Навіть аркейн, який по суті більш анімешно виглядає - не рахується аніме, бо знову ж таки нетфлікс та західна студія https://www.imdb.com/title/tt11126994/
А от сайберпанкс еджраннерс - аніме, бо хоч і нетфлікс, але студія японська/східна https://www.imdb.com/title/tt12590266/
Kirakishou
Member
Аватара пользователя

Сообщение

daesz: 23.10.2024 18:12Ні, це не аніме.
Все вірно. Не слід плутати аніме зі стилізованими під аніме американськими, французькими та іншими анімаційними серіалами. Для аніме є конкретне визначення — японська анімація. Не американська, стилізована під аніме, а саме японська. Причому, японці можуть передавати на аутсорсинг частину роботи корейцям чи китайцям і це все одно буде вважатися аніме, бо студія японська.
До речі мені не подобається тенденція, яка почалася років п’ять назад, коли на ринок повалив потік китайських анімаційних серіалів, стилізованих під аніме і зумери чомусь почали вважати, що це також аніме, хоча навіть самі китайці його таким не вважають. У них воно називається чжунго дунхуа. Добре, що на нормальних сайтах хоча б можна вибрати "country of origin" щоб відсіяти ці китайські мультики.
_Andrik_
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кременчук-PL

Сообщение

Блогер показав переваги Unreal Engine 5.4 над версією 5.0 на прикладі демо The Matrix Awakens
А тут про якесь ср :censoured: е аніме роздули на 5 сторінок :lol: . Аніме для вибраних 1,5 відвідувачів ресурсу, решта -: " ґо , я створив " :-P :kbd:
Sashkotem
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

Так вриваємся у дискусію
Сенуа не гра а інтерактивне кіно, яке робили довго і дорого тому студія отримає/ла копняка, але каміння/скелі моє почтєніє.
УЕ5 рушій має статтери очевидно через компіляціїю шейдерів на льоту під кожну конкретну систему, була ж там гра не пам'ятаю яка де пропонувалось перед стартом покомпілювати собі шейдери на пару годин :gigi: народ чомусь був дуже не задоволений. Я вважаю це хороше рішення включив собі пішов на роботу воно пожувало і все граєш у своє задоволення без усяких статтерів.
Щодо женщін імпакт, це чудова шедевральна гра, між іншим взяла нагороду як гра року. Пройшов усі наявні сюжетні завдання не потративши ні копійки, граю раз - два на тмждень по кілька годин. Але от чесно якби там була графіка рівня стеллар блейд я думаю ніхто б не відмовився.
Earanak
Member
Аватара пользователя
Откуда: Украина

Сообщение

Sashkotem, по моему в 5.2 версии добавили PSO Caching, и возможность отложенной компиляции шейдеров. Типа если видеокарте нужно нарисовать чет в кадре для чего нужен (не геометрический) шейдер которого нету, то она просто не рисует это в конкретном кадре и статтера как бы не происходит (в теории). То есть у разрабов по идее уже есть возможность вместо статтеров делать - исчезающие объекты или материалы в кадре. Впрочем даже и не знаю что хуже :D
Kirakishou
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sashkotem: 28.10.2024 16:24Щодо женщін імпакт, це чудова шедевральна гра, між іншим взяла нагороду як гра року. Пройшов усі наявні сюжетні завдання не потративши ні копійки, граю раз - два на тмждень по кілька годин. Але от чесно якби там була графіка рівня стеллар блейд я думаю ніхто б не відмовився.
А в інші ігри цієї компанії не грали? Honkai Star Rail та Zenless Zone Zero також непогані ігри в плані сюжету. Битви з сюжетними босами в Honkai Star Rail це просто мистецтво, на ютубі є багато реакцій на бій з Коколією. Як на мене, то сюжет і персонажі навіть цікавіші, ніж в Genshin Impact.
Sashkotem
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

Earanak
Також роблять усякі протискування пролазування у скелі та щілини, відсовування дощок і шаф коли картинка більш менш статична і відяха може шось там втіхаря покомпілювати але якщо у грі відкритий світ починається біда :weep:
Цими лазаннями грішать усі нові ігри на УЕ, чому не дати одну чесну компіляцію перед запуском рівня, як колись було у старих добрих іграх, нікого то не напрягало. Нащо бавитись у безшовність якщо ціна це чортові статтери
Ответить