Ще раз для того щоб всім було добре достатньо продати 1.2 млн. копій. Все що решта це чудово та емейзінг. От і все!
Звісно залежать, просто залежність не пряма. Ви хочете сказати що ці витрати однакові якщо завод випускає ковбасу щоб нагодувати 1000 покупців і якщо він же продає є 10 000 000 покупців?Основні витрати для виробництва ковбаси, це: побудувати завод, закупити обладнання, транспорт, навчити персонал. Ці, та багато інших витрат, не залежать від об'єму збуту продукції.
Це прямо смішно.
Я до того що тут є витрати які є в кожній палці, і вони не малі, це сировина, обладнання, енергоносії і податки.
А які саме витрати в кожній окремій копії гри (після продажу 1.2 млн. копій) ???Собівартість виробництва гри, як і будь якого іншого ПЗ, масштабується від кількості проданих копій, це банальні речі. Різниця із ковбасою лише в тому, що із ПЗ, це більш виражено ніж із звичайними продуктами.
Впевнений ви і в кіно вважаєте що 1000000 людей який переглянув фільм з торрент завдав виробнику кіно збитків 1000000 * 280 грн на 280 млн. грн. ?
То я Вас розчарую більшість з тих людей просто б не заплатили ці 280 грн за квиток!