Писк монітора

Мониторы и другие устройства отображения информации
Ответить
Автор
Сообщение
vlad-shukin
Junior

Сообщение

Новий сучасний монітор (одразу говорю, 14 днів з моменту покупки пройшло) Samsung Odyssey S32AG50.
При роботі - пищить. Якщо вимкнути (через кнопку на моніторі) - перестає. Пищить навіть без підключення до відеокарти, просто "голий", без кабелів. Якщо підключити HDMI\DP - тональність писку змінюється в залежності від кабелю. Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
Т.к. проблема не в кабелях або відеокарті, пробував гратися з налаштуваннями монітору, змінювати режими та гратися с яркістю і т.д. - нічого не змінилось.
Також пробував підключати блок живлення як напряму в розетку, так і через два мереживих фільтра різної якості - ефект нульовий.
І так, пищить безпосередньо монітор, не його блок живлення.
Підкажіть, може хтось знає, чи є це гарантійним випадком? Бо магазин або представник, як завжди, нічого виразного не скажуть. Ци є можливість це якось пофіксити самому й не втратити гарантію? Можливо якось протести ще монітор?
Евгений King
Member
Аватара пользователя
Откуда: Казна-де

Сообщение

Толку гратись, якась котушка/дроссель пищать в системі живлення на стороні монітору. Зазвичай дросселі, хоча було у мене раз що котушка "вібрувала".
Випадок зазвичай не гарантійний.
Це такий варіант норми на сьогодні.
Можна спробувати або залити епоксидкою катушки/дроселі в системі живлення (варіант так собі і наяких гарантій за собою не несе), або замінити їх (набагато більш адекватний варіант, у разі якщо сервіс не візьме), або все ж пробувати віддати на сервіс в сподіваннях, що сервіс щось зробить.
А як за 14 днів не помітили дефект ?

PS: телефонуйте в самсунг, спілкуйтесь, у них наче сервісний центр тут по місцю у нас є, вам одразу скажуть чи візьмуть на сервіс, якщо бути наполегливим і вийти саме на ремонтників, а не менеджера.
PbIGUK
Junior

Сообщение

У меня такая жек проблема ток Монитор 34" Acer XZ342CUPbmiiphx (UM.CX2EE.P13) куплений на разетке.
спойлер
https://hard.rozetka.com.ua/acer-umcx2eep13/p370475112/
Писк проявляеться раз в месяц не больше (может даже реже) мне помагает виключить и включить монитор с кнопки.
S
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

vlad-shukin: 21.09.2024 04:23Підкажіть, може хтось знає, чи є це гарантійним випадком?
Нет, но могут на встречу пойти.
vlad-shukin: 21.09.2024 04:23Ци є можливість це якось пофіксити самому й не втратити гарантію?
Можно но гарантии конец.
vlad-shukin: 21.09.2024 04:23Новий сучасний монітор (одразу говорю, 14 днів з моменту покупки пройшло)
Надо было вернуть пока не прошло по причине не подошел/не нравится.
vlad-shukin: 21.09.2024 04:23Можливо якось протести ще монітор?
А что тестировать всё работает. Просто у кого то слух слишком тонкий.
vlad-shukin: 21.09.2024 04:23Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
Ну так воткни оба кабеля и пользуйся. Или продай его.
man1242
Member
Аватара пользователя

Сообщение

vlad-shukin: 21.09.2024 04:23 Новий сучасний монітор (одразу говорю, 14 днів з моменту покупки пройшло) Samsung Odyssey S32AG50.
При роботі - пищить. Якщо вимкнути (через кнопку на моніторі) - перестає. Пищить навіть без підключення до відеокарти, просто "голий", без кабелів. Якщо підключити HDMI\DP - тональність писку змінюється в залежності від кабелю. Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
Т.к. проблема не в кабелях або відеокарті, пробував гратися з налаштуваннями монітору, змінювати режими та гратися с яркістю і т.д. - нічого не змінилось.
Також пробував підключати блок живлення як напряму в розетку, так і через два мереживих фільтра різної якості - ефект нульовий.
І так, пищить безпосередньо монітор, не його блок живлення.
Підкажіть, може хтось знає, чи є це гарантійним випадком? Бо магазин або представник, як завжди, нічого виразного не скажуть. Ци є можливість це якось пофіксити самому й не втратити гарантію? Можливо якось протести ще монітор?
та то прекол как с пейджером
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

vlad-shukin: 21.09.2024 04:23 При роботі - пищить. Якщо вимкнути (через кнопку на моніторі) - перестає. Якщо підключити HDMI\DP - тональність писку змінюється в залежності від кабелю. Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
Вилку кабеля живлення в розетці переключіть на 180°. Це не жарт, якщо шо, це поміняє фазу з нулем, може допомогти. А може і не допомогти, але спробуйте :)
seraphic
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дон.обл

Сообщение

Попробуй выключить все электроприборы в доме и проверить пищит или нет, возможно просто наводка, сомневаюсь что есть заземление, не разбирая точно не пофиксить если брак компонента, читай гарантийку может там и прописано что-то похожее
Ответить