Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
stakanctl
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ванкувер

Сообщение

Shaolin_Style: 16.09.2024 21:29
AssayMAS: 16.09.2024 16:59 на приставках бета тест, на ПК релиз... приставок миллионы, ПК под миллиард... . на миллиарде ПК больше можно заработать даже продавая дешевле чем на приставках...
покупательская способность на ПК такая же как на приставках?
Естественно покупательская способность на ПК больше чем на консолях. Начиная с 2013 года ПК рынок прибыльнее чем консольный [сурс]. В источнике по ссылке можно ретроспективно сравнить данные по годам и проверить источник данных на которые ссылаются в отчете.

Відправлено через 17 хвилин 4 секунди:
Zzzz: 16.09.2024 23:03 що смішного, в тих консолях було по 256мб озу, тобі смішно, що вони змогли запустити гта5 в 720р і 30фпс? :-/
Насправді це не смішно. Вони змогли запустити гта5 в 720p 30 фпс без всіляких апскейлів і за це шана розробникам того часу. Тим не менш, гта5 була моєю першою грою на консолях того покоління після шляху у вигляді PS1 -> PS2 -> PC. На той час, маючи GTS 450 з клокнутою на максимум напругою та i5-2400 для 1080p, гта 5 на x360 виглядала суб'єктивно ну дуже погано після будь-яких інших AAA на пк. Антиеліесінг був щось на кшталт x2-x4 через що все було в "лєсєнках" та екстремально розмите через вивід 720p зображення на плазму. Ну і славно звісні 30 фпс від котрих так само неіронічно мерехтіло в очах. Окремі деталі, на кшталт дальності прорисовки, казати не буду, бо саме "лєсєнки", неіронічне, повністю серйозне та реальне мило та 30- фпс зробили потужний негативний відбиток в пам'яті.

Це я до того, що, як висновок, ця вся "оптимізація" та "раніше краще робили ігри" це ніщо не більше ніж результат звичайного trade-off, котрий розробник робить для балансу між адекватним досвідом від вражень під час гри та якомога менше potato graphics. Дивлячись на поточне покоління консолей, майже нічого на мою суб'єктивну думку не змінилось.

Заздалегідь вибачаюсь якщо вліз в розмову не по цій саме темі.
Zzzz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

stakanctl: 16.09.2024 23:28
Shaolin_Style: 16.09.2024 21:29
покупательская способность на ПК такая же как на приставках?
Естественно покупательская способность на ПК больше чем на консолях. Начиная с 2013 года ПК рынок прибыльнее чем консольный [сурс]. В источнике по ссылке можно ретроспективно сравнить данные по годам и проверить источник данных на которые ссылаются в отчете.

Відправлено через 17 хвилин 4 секунди:
Zzzz: 16.09.2024 23:03 що смішного, в тих консолях було по 256мб озу, тобі смішно, що вони змогли запустити гта5 в 720р і 30фпс? :-/
Насправді це не смішно. Вони змогли запустити гта5 в 720p 30 фпс без всіляких апскейлів і за це шана розробникам того часу. Тим не менш, гта5 була моєю першою грою на консолях того покоління після шляху у вигляді PS1 -> PS2 -> PC. На той час, маючи GTS 450 та i5-2400, гта 5 на x360 виглядала суб'єктивно ну дуже погано після гри на пк. Антиеліесінг був щось на кшталт x2-x4 через що все було в "лєсєнках" та екстремально розмите через вивід 720p зображення на плазму. Ну і славно звісні 30 фпс від котрих так само неіронічно мерехтіло в очах. Окремі деталі, на кшталт дальності прорисовки, казати не буду, бо саме "лєсєнки", неіронічне, повністю серйозне та реальне мило та 30- фпс зробили потужний негативний відбиток в пам'яті.

Це я до того, що, як висновок, ця вся "оптимізація" та "раніше краще робили ігри" це ніщо не більше ніж результат звичайного trade-off, котрий розробник робить для балансу між адекватним досвідом від вражень під час гри та якомога менше potato graphics. Дивлячись на поточне покоління консолей, майже нічого на мою суб'єктивну думку не змінилось.

Заздалегідь вибачаюсь якщо вліз в розмову не по цій саме темі.
суть не в тому, що на пк гра працювала краще, що очевидно. Суть в тому, що вона була тільки на консолі в той час.
Ну і якщо проводити паралелі, між тим поколінням і цим, то таки змінилось багато що, бо рівень графіки не виріс до "вау" ефекту, а от залізяки потужніші в десятки разів.
Просте "вимикання налаштувань" якраз почалось, коли консолі стали мати х86 архітектуру і достатньо пам'яті, щоб можна було забити на оптимізацію.
Це покоління консолей просто якась мєрзость, бажаю їм як найшвидше загнутись, особливо Соні.
stakanctl
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ванкувер

Сообщение

Zzzz: 16.09.2024 23:35 суть не в тому, що на пк гра працювала краще, що очевидно. Суть в тому, що вона була тільки на консолі в той час.
Ну і якщо проводити паралелі, між тим поколінням і цим, то таки змінилось багато що, бо рівень графіки не виріс до "вау" ефекту, а от залізяки потужніші в десятки разів.
Просте "вимикання налаштувань" якраз почалось, коли консолі стали мати х86 архітектуру і достатньо пам'яті, щоб можна було забити на оптимізацію.
Це покоління консолей просто якась мєрзость, бажаю їм як найшвидше загнутись, особливо жидам Соні.
Тут згоден. Мені здається, що в новому поколінні було б достатньо хоча б зробити можливість повноцінно кастомізувати налаштування графіки під себе (як на пк :laugh: ). З таким успіхом там і ком'юніті потенціально може розквітнути з різними гайдами по "ідеальним пресетам", і свободи буде більше. Але маркетолохи таке одразу забракують, а з командою, котра презентувала цю ідею, будуть скоріш за все прощатись.
teteva
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

Tetronga: 16.09.2024 19:55
1234waltz: 16.09.2024 16:27 2025 рік.
Ера 720р геймінгу з FSR 1.0, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн закінчилась!
Почалась ера 846p геймінгу з PSSR, шахматним та інтерлейсед рендерами на Плейстейшн.

Насправді нічого не маю проти, консолі ще з часів 16-бітних безбожно відставали від ПК, але тоді це була ексклюзивна платформа з сотнями ігр, яких на ПК не було. Най би і не випускали Про-шку, а вклались в розробку нормальної кількості та якості ексклюзивів на ПС5. Бо по факту найбільшу кількість "ексклюзивів" останні років 15 має ПК, на який виходять сотні унікальних та цікавих інді ігр (в Стімі), які ніколи і не з'являться на консолях.
Чомусь Нінтендо це розуміє, та робить цікаві ексклюзиви, а Мєлкомягк та Соня не розуміють, і просто продають "ПК в сборі із залоченим сторок та парою тимчасових екзів за 4 роки".
Про відставання повна маячня.
В епоху 8 біток на ПК ще навіть кольорових відеокарт не було. Плавний скроллінг, який вже був на фаміком в 1983, на ПК завезли аж в 1990 в Commander Keen, afaik. Консолі відставали :lol:
На PS1 майже всі ігри були в 3Д, коли на ПК масове 3Д прийшло аж після Квейка в 1996.
Сега Дрімкаст в 1999 в грі Шенму видавала графіку, якої жоден ПК тоді не міг побачити навіть в снах.
XBox 360 в 2005 році вже мав трьох ядерний процесор і GPU, що випереджав ПКшні відеокарти на кілька поколінь архітектурно.
А так, звісно консолі завжди відставали :lol:

Відставання почалось саме з 8 покоління, коли що ящик що плойкк вийшли на застарілому х86 залізі без власних напрацювань та запасу потужностей на майбутнє. Тому і вийшла тоді PS4 Pro.
У PS5 на релізі було хороше залізо за свої гроші (тим паче вирував майнінг), просто розробники криворукі... :lamer:
Эпоха что 8 бит что 16 вообще имхо очень переоценена и играть в такое можно было только будучи ребенком/подростком, от нечего делать
Какой был смысл от этого 3Д в 240p на PS1, если это были в основном бездумные игры вместо которых лучше уж было почитать книгу или посмотреть фильм?
Когда на ПК в то же время было куча как пошаговых, так и real-time 2Д РПГ и стратегий с красивейшей пререндеренной графикой и хоть каким то вдумчивым геймплеем и сюжетом/лором (хотя не то чтобы на PS1 совсем не было годных игр, но лично для меня можно ограничиться только серией Resident Evil, Metal Gear Solid (которые в итоге вышли на ПК) и первой частью Silent Hill)

Shenmue это конечно хорошо, но только тогда вопрос, а многие ли в итоге смогли увидеть у себя дома эту Dreamcast? С ее то продажами :D

А по поводу железа 360, то да, там был аж 3 ядерный проц* :D Только был он на другой архитектуре, с 50% залоченным под OS 3 ядром, с SMT которую нужно было использовать чтобы хоть как то догнать x86 из-за In-Order исполнения команд и без аппаратной предвыборки данных, и про который сами разработчики еще в 2005 после получения девкита говорили что он по реальной мощности равен Athlon 64 X2 (что конечно тоже очень хорошо, но далеко не так как про него говорят)
А в GPU там еще не был полноценный Terascale, хотя он и был прорывным как для общей цены консоли в которую он ставился, но отставание там было ровно на одно поколение, и в итоге все равно Microsoft подвел их промышленный дизайн и европейский запрет использования свинца в припое из-за которого все 360 выпущенные аж до середины 2007 получали отвал чипа через 6-12 месяцев более менее активного использования

В 8 же поколении началось не отставание, а лень разработчиков, ожирение игровых движков и полный/частичный забив на оптимизацию
На момент выхода в 2013 году там была самая передовая архитектура GPU (GCN 2) и далеко не самый худший процессор как для такого форм фактора, и вместе с этим 256 бит шина у PS4 и 8 Гб памяти у обеих консолей
И если учитывать что APU по экономическим соображениям должна была делать одна компания, при этом в сравнении с AMD у Intel не было своей нормальной графики, а у Nvidia и в помине не было своего нормального процессора, то это был лучший выбор по железу (хотя можно конечно пофантазировать про какое то нереальное соглашение между Intel и AMD и сделать совместный APU с 4/8 Haswell процом от Intel и графикой AMD, причем выпускать это чудо на 22 nm фабриках Intel и.... уххххх, но в итоге все равно OS забрала бы для себя 1 ядро и это были бы те же 6 доступных для разработчиков потоков как и в настоящем APU от AMD)
Так что нет, реально ЛУЧШЕ и при той же цене на тот момент точно нельзя было сделать, разве что немного частоту процессора поднять, а "свои наработки" там бы только навредили самим же разработчикам, как вредили во времена PS2 и PS3 когда Sony начудили с этими "наработками" и под них было нереально сложно разрабатывать игры
PS4 Pro же вышла не из-за "недостаточного запаса", а из-за резкого перехода с 1080 на 4K телевизоры и была создана как максимально простое решение чтобы без особой переделки запускать те же игры, почти на тех же настройках, но в шахматном 4K (про нативные 4K там речи и не шло, разве что только на словах маркетологов и в фантазиях сонибоев :D )
А у PS5 да, очень хорошее железо, даже по современным меркам, только с разработкой игр на UE5, и то, какие именно игры нынче стали делать, толку от него теперь мало, все равно играть на нем не во что :D
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

stakanctl: 16.09.2024 23:28 Естественно покупательская способность на ПК больше чем на консолях. Начиная с 2013 года ПК рынок прибыльнее чем консольный [сурс]. В источнике по ссылке можно ретроспективно сравнить данные по годам и проверить источник данных на которые ссылаются в отчете.
Только вот у РС большая доля прибыли приходится на FTP, MMO и прочую вкуснятину типа танков. Сессионные игры как явление на консолях начали приносить ощутимую прибыль лишь в последние 5-10 лет.
teteva: 17.09.2024 01:06 Эпоха что 8 бит что 16 вообще имхо очень переоценена и играть в такое можно было только будучи ребенком/подростком, от нечего делать
Существует целое поколение людей выросших на Legend of Zelda и Metal Gear. Про то что это расцвет эпохи битемапов и файтингов вообще говорить не приходится. Все ныне популярные серии начиная от Castlevania и Sonic и заканчивая Mortal Kombat, берут свое начало именно из той эпохи. И поверьте в них играли тогда не только дети.
Какой был смысл от этого 3Д в 240p на PS1, если это были в основном бездумные игры вместо которых лучше уж было почитать книгу или посмотреть фильм?
Времена PS One это времена появления целого спектра новых жанров в игровой индустрии. Не зря эту эпоху называют вторым золотым веком. Именно в то время появились упомянутые хиты Silent Hill, Resident Evil, Metal Gear Solid (так же такие хиден гемы как Nightmare Creatures, Castlevania Symphony of the Night, Syphon Filter). Назвать их бессмысленными - ну не знаю, как по мне именно не боязнь издателей инвестировать в не стандартные проекты породила такое разнообразие.
stakanctl
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ванкувер

Сообщение

Shaolin_Style: 17.09.2024 02:43 Только вот у РС большая доля прибыли приходится на FTP, MMO и прочую вкуснятину типа танков.
Что это меняет?
Tetronga
Member

Сообщение

1234waltz: 16.09.2024 22:02
Nortrom: 16.09.2024 18:06
Может и отставали, но на PS2 MGS2/DMC1/Silent Hill 2 на тот момент впечатляли графически, а на ПК я не помню кроме Blade of Darkness, что-то впечатляло.
На тот момент я и купил PS2, а ПК просто пылился до выхода Warcraft 3
SH2 це 2001 рік, він був врожайний на десяток хітових стратегій на ПК. Якщо про 3D казати, то Готика и Макс Пейн (чия версія на ПС2 була жахливо порізана в плані текстур та фпс). А ось з 2002 вже купа шутанів та культових серій пішло.
ПКяк платформа остаточно переграла та знищила консолі в 2004 році з виходом ХЛ2, Дум 3 та Хронік Ріддіка. 2004 вже можно вважати тим роком, з якого навіть на момент релізу будь-яка консоль програвала ПК по gpu. До цього був хочаб рік-два умовної актуальності.
Про кастровану в плані всього, в тому числі в плані графіки, NFS HP2 на ПК в порівнянні з PS2 ми звісно ж промовчимо. Бо незручна правда.
Про GTA 3 і Vice City, в яких графіка на XBox була ліпше, ніж на ПК ми теж промовчимо. :laugh:

Відправлено через 4 хвилини 58 секунд:
1234waltz: 16.09.2024 22:19
Tetronga: 16.09.2024 19:55

Про відставання повна маячня.
В епоху 8 біток на ПК ще навіть кольорових відеокарт не було. Плавний скроллінг, який вже був на фаміком в 1983, на ПК завезли аж в 1990 в Commander Keen, afaik. Консолі відставали :lol:
Читати вмієте?
По ПС1 з 244р роздільною здатністю, плаваючими текстурами та відсутністю зглажування насмішили. Достатньо подивитись на пкашні Magic carpet та Deascent 94 та 95 року, щоб не казати таких речей. ПС1 завоювала ринок демпінговою ціною та підтримкою студій, що дало велику бібліотеку ігр.
Про Дрімкаст та 99 рік теж досить смішно, бо це рік релізу Квейк 3.
Коробка360 мала досить бюджетний огризок гпу, хоч і кращій за наркоманську архітектуру. Радік 600 працював на частоті 500МГц, в той час як ідентичний по релізу топ Радеонів 2000 (на базі якого робилось ядро) мав 800 МГц, не кажучи вже про пам'ять.

У вашому уявному консолємірку дійсно затишно та тепло, але мені прижмніше жити в реальності :D
Вау, а ти не в курсі, що на ПК переважна більшість людей грала в той же перший Квейк в софтварі 320х200 з 15 фпс на їх Пентіумі 166? Чи ти будеш стверджувати, що усі пекашники купували Вуду за 300$?Вірю, я повірив :lol:
На плойці навіть Квейк 2 йшов в 30 кадрів, так ще й мав кольорове динамічне освітлення, чого не було на ПК навіть на OpenGL, тобто з 3д акаелерацією. Про софтвар, в якому більшість тоді грали, говорити навіть немає сенсу.

Квейк 3 і UT99 були на Дрімкасті трохи пізніше за ПК релізи, а потім навіть на PS2 :idea: Зрада? :D

Цей огризок GPU мав вже в 2005 році уніфіковану шейдерну архітектуру, наявність якої бустила продуктивність відеокарти ну якщо не в рази, то на багато десятків відсотків відносно архітектури старої. Міряння частотами це звісно смішно :D
Навіть на старті, ще не особливо вміючи використовувати цю нову архітектуру, мультиплатформа була ліпше на XBox 360, наприклад, в NFS Most Wanted в порівнянні з ПК. :super:

Відправлено через 25 хвилин 34 секунди:
teteva: 17.09.2024 01:06
Tetronga: 16.09.2024 19:55

Про відставання повна маячня.
В епоху 8 біток на ПК ще навіть кольорових відеокарт не було. Плавний скроллінг, який вже був на фаміком в 1983, на ПК завезли аж в 1990 в Commander Keen, afaik. Консолі відставали :lol:
На PS1 майже всі ігри були в 3Д, коли на ПК масове 3Д прийшло аж після Квейка в 1996.
Сега Дрімкаст в 1999 в грі Шенму видавала графіку, якої жоден ПК тоді не міг побачити навіть в снах.
XBox 360 в 2005 році вже мав трьох ядерний процесор і GPU, що випереджав ПКшні відеокарти на кілька поколінь архітектурно.
А так, звісно консолі завжди відставали :lol:

Відставання почалось саме з 8 покоління, коли що ящик що плойкк вийшли на застарілому х86 залізі без власних напрацювань та запасу потужностей на майбутнє. Тому і вийшла тоді PS4 Pro.
У PS5 на релізі було хороше залізо за свої гроші (тим паче вирував майнінг), просто розробники криворукі... :lamer:
Эпоха что 8 бит что 16 вообще имхо очень переоценена и играть в такое можно было только будучи ребенком/подростком, от нечего делать
Какой был смысл от этого 3Д в 240p на PS1, если это были в основном бездумные игры вместо которых лучше уж было почитать книгу или посмотреть фильм?
Когда на ПК в то же время было куча как пошаговых, так и real-time 2Д РПГ и стратегий с красивейшей пререндеренной графикой и хоть каким то вдумчивым геймплеем и сюжетом/лором (хотя не то чтобы на PS1 совсем не было годных игр, но лично для меня можно ограничиться только серией Resident Evil, Metal Gear Solid (которые в итоге вышли на ПК) и первой частью Silent Hill)

Shenmue это конечно хорошо, но только тогда вопрос, а многие ли в итоге смогли увидеть у себя дома эту Dreamcast? С ее то продажами :D

А по поводу железа 360, то да, там был аж 3 ядерный проц* :D Только был он на другой архитектуре, с 50% залоченным под OS 3 ядром, с SMT которую нужно было использовать чтобы хоть как то догнать x86 из-за In-Order исполнения команд и без аппаратной предвыборки данных, и про который сами разработчики еще в 2005 после получения девкита говорили что он по реальной мощности равен Athlon 64 X2 (что конечно тоже очень хорошо, но далеко не так как про него говорят)
А в GPU там еще не был полноценный Terascale, хотя он и был прорывным как для общей цены консоли в которую он ставился, но отставание там было ровно на одно поколение, и в итоге все равно Microsoft подвел их промышленный дизайн и европейский запрет использования свинца в припое из-за которого все 360 выпущенные аж до середины 2007 получали отвал чипа через 6-12 месяцев более менее активного использования

В 8 же поколении началось не отставание, а лень разработчиков, ожирение игровых движков и полный/частичный забив на оптимизацию
На момент выхода в 2013 году там была самая передовая архитектура GPU (GCN 2) и далеко не самый худший процессор как для такого форм фактора, и вместе с этим 256 бит шина у PS4 и 8 Гб памяти у обеих консолей
И если учитывать что APU по экономическим соображениям должна была делать одна компания, при этом в сравнении с AMD у Intel не было своей нормальной графики, а у Nvidia и в помине не было своего нормального процессора, то это был лучший выбор по железу (хотя можно конечно пофантазировать про какое то нереальное соглашение между Intel и AMD и сделать совместный APU с 4/8 Haswell процом от Intel и графикой AMD, причем выпускать это чудо на 22 nm фабриках Intel и.... уххххх, но в итоге все равно OS забрала бы для себя 1 ядро и это были бы те же 6 доступных для разработчиков потоков как и в настоящем APU от AMD)
Так что нет, реально ЛУЧШЕ и при той же цене на тот момент точно нельзя было сделать, разве что немного частоту процессора поднять, а "свои наработки" там бы только навредили самим же разработчикам, как вредили во времена PS2 и PS3 когда Sony начудили с этими "наработками" и под них было нереально сложно разрабатывать игры
PS4 Pro же вышла не из-за "недостаточного запаса", а из-за резкого перехода с 1080 на 4K телевизоры и была создана как максимально простое решение чтобы без особой переделки запускать те же игры, почти на тех же настройках, но в шахматном 4K (про нативные 4K там речи и не шло, разве что только на словах маркетологов и в фантазиях сонибоев :D )
А у PS5 да, очень хорошее железо, даже по современным меркам, только с разработкой игр на UE5, и то, какие именно игры нынче стали делать, толку от него теперь мало, все равно играть на нем не во что :D
Тут я згоден, все по ділу написано і явно глибше, ніж я вникав. Крім тейку про ігри на PS1. На PS1 було стільки хороших для свого часу ігор, що казати подібне про неї це трохи якось :-/
Ті ж RTS - C&C, Warcraft 2 - були на PS1 :beer:
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

stakanctl: 17.09.2024 03:17
Shaolin_Style: 17.09.2024 02:43 Только вот у РС большая доля прибыли приходится на FTP, MMO и прочую вкуснятину типа танков.
Что это меняет?
Менять это ничего не меняет, но с таким подходом выгоднее всего выпускать игры сразу на мобилки. Там рынок еще больше, а аудитория вообще не избалована сингловыми проектами B-)
1234waltz
Member

Сообщение

Tetronga: 17.09.2024 09:18 Про кастровану в плані всього, в тому числі в плані графіки, NFS HP2 на ПК в порівнянні з PS2 ми звісно ж промовчимо. Бо незручна правда.
Про GTA 3 і Vice City, в яких графіка на XBox була ліпше, ніж на ПК ми теж промовчимо. :laugh:
Мені важко вести дискусію з людоною з альтернативного всесвіту))
GTA 3 виглядала кращє тільки в хворобливій уяві сонібоєв (бо в реальності консольна версія мала майже в два рази меншу роздільну здатність, мильні текстури та полірувала все це зверху кольоровим фільтром, щоб не так в очі кидалось).


• High Resolution Textures

Almost every texture in GTA3:PC was replaced with a higher resolution version. This means that when you look at anything in GTA3:PC, signs will be clear to read (or even readable, as some were not in the PS2 version), textures on the road, buildings, etc all have better clarity and contrast.

• High Quality Sounds Effects & Music

Every sound file in GTA3:PC was replaced with a studio quality version. On the PS2 version many sounds were low in quality to keep performance high. Plus, hearing the sounds through TV speakers doesn't help of course. Put studio quality sound together with some great PC speakers and you've got wicked sound effects andmusic.

• 3D Graphics Card Support (Required)

Playing GTA3:PC on a PC without a decent graphics card wouldn't be much fun. As with almost all games today, acceleration of some type is required. GTA3:PC takes full advantage of graphics hardware available on your PC - with today's graphics cards smooth frame rates are achieved compared to the 15-30fps that the PS2 produced. This also makes GTA3:PC look better visually, with textures being hardware drawn through the Microsoft DirectX module which GTA3:PC fully relies on for all visual output. Graphical extras available in DirectX are also available to use.

• Accelerated Sound Card Support

GTA3 Screenshot
Although you can play without sound, GTA3 wouldn't be the same. The sounds - and music - in GTA3 make the game that one step better. Support for both software & hardware sound acceleration are supported. Software accelerated sounds cards use your CPU to create sound (usually found on motherboards) which takes up available processing time for more important processes, such as loading Liberty City itself. However, if you have a full accelerated sound card - such as Creative's SoundBlaster Live! series - then you not only leave your CPU's processing time available for more important processes, but you can also take advantage of top quality sound and excellent true 3D sound drivers. Advanced sound drivers such as the award winning EAX 3D driver is available, and together with a 5.1 sound system, you can truly grasp the "living, breathing" feeling within Liberty City.

• Custom Skin Feature

Whilst our GTA3Mods.com team were planning to implement something similar at a later date, RockStar Games implemented this feature from day one. The custom skin feature lets you put yourself in the game, or anything you see fit. Together with multiple photos or custom made textures, you can create your own skin - selectable directly from the GTA3:PC main menu to play as.

• MP3 Player

So you've heard liberty city's radio station enough times and now you want to listen to some of your own music. With GTA3:PC's MP3 player (selectable in-game at any time in the same way you select a different radio station), you can listen to your own MP3's.
er[socrates]
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Ну и нормально. Если нейронки на плойке смогут из такого разрешения качественно апскейлить те же 1080р или выше, то все будут довольны. Другое дело, что 30 к/с не очень, надо 60.
stakanctl
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ванкувер

Сообщение

Shaolin_Style: 17.09.2024 09:58 Менять это ничего не меняет, но с таким подходом выгоднее всего выпускать игры сразу на мобилки. Там рынок еще больше, а аудитория вообще не избалована сингловыми проектами B-)
То есть микротранзакций и доната на консолях нет, твердо и четко? ;)
Tetronga
Member

Сообщение

1234waltz: 17.09.2024 11:05
Tetronga: 17.09.2024 09:18 Про кастровану в плані всього, в тому числі в плані графіки, NFS HP2 на ПК в порівнянні з PS2 ми звісно ж промовчимо. Бо незручна правда.
Про GTA 3 і Vice City, в яких графіка на XBox була ліпше, ніж на ПК ми теж промовчимо. :laugh:
Мені важко вести дискусію з людоною з альтернативного всесвіту))
GTA 3 виглядала кращє тільки в хворобливій уяві сонібоєв (бо в реальності консольна версія мала майже в два рази меншу роздільну здатність, мильні текстури та полірувала все це зверху кольоровим фільтром, щоб не так в очі кидалось).


• High Resolution Textures

Almost every texture in GTA3:PC was replaced with a higher resolution version. This means that when you look at anything in GTA3:PC, signs will be clear to read (or even readable, as some were not in the PS2 version), textures on the road, buildings, etc all have better clarity and contrast.

• High Quality Sounds Effects & Music

Every sound file in GTA3:PC was replaced with a studio quality version. On the PS2 version many sounds were low in quality to keep performance high. Plus, hearing the sounds through TV speakers doesn't help of course. Put studio quality sound together with some great PC speakers and you've got wicked sound effects andmusic.

• 3D Graphics Card Support (Required)

Playing GTA3:PC on a PC without a decent graphics card wouldn't be much fun. As with almost all games today, acceleration of some type is required. GTA3:PC takes full advantage of graphics hardware available on your PC - with today's graphics cards smooth frame rates are achieved compared to the 15-30fps that the PS2 produced. This also makes GTA3:PC look better visually, with textures being hardware drawn through the Microsoft DirectX module which GTA3:PC fully relies on for all visual output. Graphical extras available in DirectX are also available to use.

• Accelerated Sound Card Support

GTA3 Screenshot
Although you can play without sound, GTA3 wouldn't be the same. The sounds - and music - in GTA3 make the game that one step better. Support for both software & hardware sound acceleration are supported. Software accelerated sounds cards use your CPU to create sound (usually found on motherboards) which takes up available processing time for more important processes, such as loading Liberty City itself. However, if you have a full accelerated sound card - such as Creative's SoundBlaster Live! series - then you not only leave your CPU's processing time available for more important processes, but you can also take advantage of top quality sound and excellent true 3D sound drivers. Advanced sound drivers such as the award winning EAX 3D driver is available, and together with a 5.1 sound system, you can truly grasp the "living, breathing" feeling within Liberty City.

• Custom Skin Feature

Whilst our GTA3Mods.com team were planning to implement something similar at a later date, RockStar Games implemented this feature from day one. The custom skin feature lets you put yourself in the game, or anything you see fit. Together with multiple photos or custom made textures, you can create your own skin - selectable directly from the GTA3:PC main menu to play as.

• MP3 Player

So you've heard liberty city's radio station enough times and now you want to listen to some of your own music. With GTA3:PC's MP3 player (selectable in-game at any time in the same way you select a different radio station), you can listen to your own MP3's.
Там на відео прекрасно ж видно поліпшення в порівнянні з усіма іншими версіями освітлення і відображення на авто. :lol:
А про пальці в катсценах в Vice City не в курсі? Чи ти біг називати когось сонібоєм, хоча я говорив про версію на ящик? :lol:
А згладжування в версії на XBox не бачив?
Далі якийсь список нових завезених фіч незрозуміло для чого, коли ми ніби тільки про графон говоримо. :shuffle: Про текстури правда, ну воно й очевидно - на консолях було 32-64 мб пам'яті лише. На ящику вони ліпше, ніж на PS2, але гірше, ніж на ПК :shuffle:

Ооой і як я міг забути про моделі з блоків ЛЕГО в катсценах на пс2 і ПК? І тільки на безкінечно відстаючій від ПК консолі XBox завезли нормальні моделі :beer:
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

stakanctl: 17.09.2024 11:59
Shaolin_Style: 17.09.2024 09:58 Менять это ничего не меняет, но с таким подходом выгоднее всего выпускать игры сразу на мобилки. Там рынок еще больше, а аудитория вообще не избалована сингловыми проектами B-)
То есть микротранзакций и доната на консолях нет, твердо и четко? ;)
Они есть уже везде практически кроме реально именитых сингловых проектов. Разрабатываются ли оные исключительно под РС как основную платформу для продаж - сомнительно. Они даже не всегда на ней выходили до недавнего времени. Настолько прибылен был рынок РС в глазах издателя.
zaqik
Member
Аватара пользователя
Откуда: Душниличі

Сообщение

Вигадають "кінематографічні 24 к/с", бо 30 вже ніяк.
Скажут: на нинтендах и 20 кадров было, ты что, не олдскульщик? Меньше кадров - больше хардкора. В конце-концов, главное - не количество, а качество. Каждый наш кадр сертифицирован Институтом ИИ, когда ещё такое в истории было? Во-о-о-т!
1234waltz
Member

Сообщение

спойлер
Изображение
Враження що з інопланетянином спілкуюсь. То на тезу про 16-бітні відповів історією консолепереваг часів ранніх 80их в епоху 8-біток. То 244р на ПС1 в 95ому в нього потужно перемагало ПК, де вже 480р стандартом було. То неіснуюче освітлення через мильний кольоровий фільтр на Іксбоксі в 480 інтерлейседі бачить, а хайрез текстур на ПК версії не 1024 прогресіві з тим самим освітленням не бачить.
"А згладжування в версії на XBox не бачив?"
Яке згаження? На коробці був DirectX 8.1 такий самий як на Шіндоушс та гпу GeForce 3, що працював на стандартних 200 МГц та мав аналогічні з дискреткою характеристики, ту саму кількість блоків та шину пам'яті. Він фізично та програмно не підтримував ніяких інших методів зглажування. Це мило від interlaced рендеру та блюра на картинці (бо в дискретках була версія з 2 рази більшою кількістю пам'яті, а на наступний рік вже вийшов GeForce 4, що задрав графоніум ще). Все що було в консольній версії це фільтр поверх, для додавання тону кольору та легкого блюру, щоб приховати порізаність графіки.
"Далі якийсь список нових завезених фіч незрозуміло для чого, коли ми ніби тільки про графон говоримо."
Говоримо про графон - але текстури, нормальний фпс та роздільну здатність картинки не говоримо, ясно понятно.
Tetronga
Member

Сообщение

1234waltz: 17.09.2024 13:43
спойлер
Изображение
Враження що з інопланетянином спілкуюсь. То на тезу про 16-бітні відповів історією консолепереваг часів ранніх 80их в епоху 8-біток. То 244р на ПС1 в 95ому в нього потужно перемагало ПК, де вже 480р стандартом було. То неіснуюче освітлення через мильний кольоровий фільтр на Іксбоксі в 480 інтерлейседі бачить, а хайрез текстур на ПК версії не 1024 прогресіві з тим самим освітленням не бачить.
"А згладжування в версії на XBox не бачив?"
Яке згаження? На коробці був DirectX 8.1 такий самий як на Шіндоушс та гпу GeForce 3, що працював на стандартних 200 МГц та мав аналогічні з дискреткою характеристики, ту саму кількість блоків та шину пам'яті. Він фізично та програмно не підтримував ніяких інших методів зглажування. Це мило від interlaced рендеру та блюра на картинці (бо в дискретках була версія з 2 рази більшою кількістю пам'яті, а на наступний рік вже вийшов GeForce 4, що задрав графоніум ще). Все що було в консольній версії це фільтр поверх, для додавання тону кольору та легкого блюру, щоб приховати порізаність графіки.
"Далі якийсь список нових завезених фіч незрозуміло для чого, коли ми ніби тільки про графон говоримо."
Говоримо про графон - але текстури, нормальний фпс та роздільну здатність картинки не говоримо, ясно понятно.
Лол, ще раз - скільки людей купувало в 1996 році Voodoo? За 300$ тодішніх(600+ сьогодні)? Мізер в порівнянні з основною масою. Тільки з 3д акаслерацією в іграх на ПК була роздільна здатність 640х480 і вище. Софтвар це завжди 240р. І так грали аж до часів Квейк 3, коли і відеокарти стали відносно дешеві і сама Квейк не підтримувала софтрендер. Розказуй про якісь вигадані стандарти ПК, які доступні тільки на ПК ціною як десять плойок собі перед дзеркалом. :gigi:

Освітлення в катсценах на персонажах під час катсцен на відео порівняннях бачиш? Моделі нормальні на персонажах, а не кубики ЛЕГО видно? Все це було на XBox і не було на потужних ПК.

Про текстури я одразу сказав, що правда, бо на PS2 були крінжові вже на свій час 4 мб відеопам'яті, тому тут і погодився одразу. :rolleyes:

Не видавати порізаність графіки ГТА 3 на XBox відносно чого? Відносно консольного оригіналу на PS2? :lol:

Що ти мені доводити намагаєшся взагалі? На ПК тоді вийшов порт гри з PS2 з єдиним реально помітним апгрейдом у вигляді нормальних текстур. А на ящик, який як писали раніше, ВІДСТАЄ ВІД ПК, зробили прям окрему версію, де купа змін - інше освітлення в катсценах, нормальної якості текстури в порівнянні з PS2, нормальні моделі в катсценах, більш якісні ефекти псевдовідображення на авто і меньше "лесенки" на всьому за рахунок "мила". :super: Це все намагаються відтворити в модах на ПК.
Про NFS HP2 ще нагадаю, бо чогось вибірково ігри тут обирають, щоб накинутись на мене. :D
erkins007
Member
Аватара пользователя

Сообщение

DuckRider: 16.09.2024 22:19
erkins007: 16.09.2024 15:58 Telcontar
Разные инсайдеры говорят разные суммы от 1500 до 2500. Думаю будет 2к$
2500 на старте точно будет, абы не больше. 1500 не будет точно. Судя по ценам на 4090, 2 будет через год и у палит/нищей гиги
Я за MSRP говорю. Понятно что у нас это будет от 150к
teteva
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

Shaolin_Style: 17.09.2024 02:43
teteva: 17.09.2024 01:06 Эпоха что 8 бит что 16 вообще имхо очень переоценена и играть в такое можно было только будучи ребенком/подростком, от нечего делать
Существует целое поколение людей выросших на Legend of Zelda и Metal Gear. Про то что это расцвет эпохи битемапов и файтингов вообще говорить не приходится. Все ныне популярные серии начиная от Castlevania и Sonic и заканчивая Mortal Kombat, берут свое начало именно из той эпохи. И поверьте в них играли тогда не только дети.
Ну и плохо что в них не только дети играли, понимаю конечно что это было за неимением другого, но если не учитывать тех же детей/подростков то играли в это в основном взрослые люди с расстройством кое какого спектра и в очках с толстыми линзами из-за выжженных от CRT экранов глаз :D
Shaolin_Style: 17.09.2024 02:43
teteva: 17.09.2024 01:06Какой был смысл от этого 3Д в 240p на PS1, если это были в основном бездумные игры вместо которых лучше уж было почитать книгу или посмотреть фильм?
Времена PS One это времена появления целого спектра новых жанров в игровой индустрии. Не зря эту эпоху называют вторым золотым веком. Именно в то время появились упомянутые хиты Silent Hill, Resident Evil, Metal Gear Solid (так же такие хиден гемы как Nightmare Creatures, Castlevania Symphony of the Night, Syphon Filter). Назвать их бессмысленными - ну не знаю, как по мне именно не боязнь издателей инвестировать в не стандартные проекты породила такое разнообразие.
Вот в этом и был их смысл для меня, в том что они расширяли и двигали индустрию вперед и задавали планку для будущих шедевров
Но в то же время из-за общей специфики консолей с их управлением геймпадом и играми нацеленными на как можно более широкую и аудиторию так и осталась проблема "потолка" того какие игры можно на них сделать чтобы это все было окупаемо, в итоге большая часть даже "хороших" игр создавалась и создается не просто под широкую аудиторию, а широкую аудиторию консольщиков, со всеми вытекающими, в то время как целые жанры стратегий/моба/ммо/хардкор шутеров живут в основном только на ПК
Tetronga: 17.09.2024 17:02 скільки людей купувало в 1996 році Voodoo? За 300$ тодішніх(600+ сьогодні)?
А сколько покупало PS1 за 200$ когда зарплата учителя была 5? :D
Tetronga: 17.09.2024 17:02 Освітлення в катсценах на персонажах під час катсцен на відео порівняннях бачиш? Моделі нормальні на персонажах, а не кубики ЛЕГО видно? Все це було на XBox і не було на потужних ПК.
Не видавати порізаність графіки ГТА 3 на XBox відносно чого? Відносно консольного оригіналу на PS2? :lol:
Вообще думаю не совсем честно сравнивать версии GTA 3, Vice City (и San Andreas в придачу) учитывая что их тупо в разное время разрабатывали разные команды
GTA 3 первее всех вышла на PS2 и из-за временных рамок и ограничений железа выглядела хуже и была с багами
На ПК она вышла позже и с улучшенной графикой и с меньшим количеством багов
И аж потом еще через год вышла в сборнике на Xbox, уже полностью допиленная
Почти такая же логика распространяется и на Vice City, хотя в случае Xbox там был графический баг с деревьями которые просто не выглядели так как надо, а это как бы одна из ключевых частей картинки в небольшом городе
Можно ли сказать что какая то версия была однозначно лучше? PS2 была первее, на ПК лучшее разрешение и мышка, а на Xbox лучшая проработка но в меньшем разрешении и невозможность исправить какие то критические недочеты
Имхо но нет, из-за параллельной разработки там было куча деталей которые могли быть в одной версии и не быть в другой, не говоря уже про баги и другие особенности
Было бы хорошо конечно если бы разрабы в свое время собрали все наработки из 3 версий в одну и выпустили нормальное переиздание, хотя бы на новые тогда 360 и PS3, но судя по тому что я видел и читал они выпустили сырые забагованные поделки которые кажись еще и снимали с продажи из-за этого
n+gibat[]r
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Ультимативный 846p гейминг за €800 не считая дисковода и подставки, вот это PS 5 Pro, дайте две :laugh:
Ответить