Последние статьи и обзоры
Новости
Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia
-
avtoelectrik
Member
- Откуда: Рівне
Пропоную обговорити Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia
так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні?? ,якось не цікаво мати відеокарту на 400ват типу 5090 і знати що там на кожен 1 реальний піксель 32 уявних ,якось не туди це все йде ,а може комусь і подобається цей dlss чи fsr ,я то граю дивлячись на справжню картинку
так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні?? ,якось не цікаво мати відеокарту на 400ват типу 5090 і знати що там на кожен 1 реальний піксель 32 уявних ,якось не туди це все йде ,а може комусь і подобається цей dlss чи fsr ,я то граю дивлячись на справжню картинку
-
man1242
Member
Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
-
Sanьka
Member
Тобто те, що бачать на екранах власники відях НВідія, це галюцинації ХуангаІ ось ми галюцинуємо, якщо хочете, інші 32, і
-
KimRomik
Member
Батьки-засновники першої комп"ютерної графіки покинули чат... Шкірянка останнім часом стала дуже часто хвалитися своїми винаходами. Здається свою ЧСВ піднімає перед інвесторами та акціонерами. Але одного вона забула, що розвиток комп"ютерної графіки починався саме з "одного пікселя"...
-
kalakawa
Member
ти в цьому впевнений?avtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15я то граю дивлячись на справжню картинку
-
Donate
Member
Не вижу в упор на 2к между нативом и DLSS качеством. Считаю себя придирчивым по графону, но я в упор не вижу разницы...man1242: ↑ 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
-
Telcontar
Member
- Откуда: Чернiгiв
Зараз ви ж нам розкажете з пруфами, що DLSS краще нативу?kalakawa: ↑ 16.09.2024 13:24ти в цьому впевнений?avtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15я то граю дивлячись на справжню картинку
-
AssayMAS
Member
- Откуда: ][аркiв
нейросети при разработке и обработке картинок ускоряют процесс в много раз - удешевляя результат.
но опять только у профи будет навык эту недо ИИ пользовать на картинках.
Вот я захотел порисовать с "ИИ" - так пару часов доки читал... а вот на Ютубе ролик есть что мастер за 5 минут шедевры делает пользуясь несколькими крупными программами.
но опять только у профи будет навык эту недо ИИ пользовать на картинках.
Вот я захотел порисовать с "ИИ" - так пару часов доки читал... а вот на Ютубе ролик есть что мастер за 5 минут шедевры делает пользуясь несколькими крупными программами.
-
Enjthesilence
Member
- Откуда: Київ
до чого тут длсс? мова йде не про це, скейлер це до розробників питання, а не до нвідії, є проекти де він єman1242: ↑ 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
по темі все вірно сказано, хто працює з графікою вже давно використовують ші для прискорення роботи
Последний раз редактировалось Enjthesilence 16.09.2024 13:38, всего редактировалось 1 раз.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Та вже неможливо навіть туалетний папір без АІ продавати
-
tornadox
Member
Це все круто, тобто розробка ігор мала б здешевіти, так? Звісно, за рахунок гаманців геймерів, які мають купити 8090 або PS 9 Super Pro. А девелоперів і дизайнерів можна не наймати, адже менеджери Ubisoft готові написати ще 20 продовжень Assassin's Creed, щоб його згенерував ШІ.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Ну все. Буде тепер в DLSS пресет 3%. Масштаб 1:32. Ви ж саме цього й хотілиМи обчислюємо один піксель і робимо висновок про 32 інших.
-
miroslav_mm
Member
- Откуда: Kyiv-City
На днях була цікава теорія, що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
Ця технологічна потужність майнерів насправді не для заробляння грошенят, а для потужності ШІ, а вся інфраструктура це все побудова незалежної стабільної системи для його існування.
Короче Skynet нас вже захопив. Dont look up!
Ця технологічна потужність майнерів насправді не для заробляння грошенят, а для потужності ШІ, а вся інфраструктура це все побудова незалежної стабільної системи для його існування.
Короче Skynet нас вже захопив. Dont look up!
-
Enjthesilence
Member
- Откуда: Київ
miroslav_mm: ↑ 16.09.2024 13:52 На днях була цікава теорія, що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
Ця технологічна потужність майнерів насправді не для заробляння грошенят, а для потужності ШІ, а вся інфраструктура це все побудова незалежної стабільної системи для його існування.
Короче Skynet нас вже захопив. Dont look up!
- Вложения
-
-
AssayMAS
Member
- Откуда: ][аркiв
без обид но аналоги распределённых вычислений "для всех" начинали строить с 90-х... например для расшифровки сигналов из космоса.miroslav_mm: ↑ 16.09.2024 13:52що криптовалюту і сам процес майнінгу придував штучний інтелект.
А крипта это конечное изобретение что появилось не внезапно, а строится на сотнях других изобретений - в математике, в физике, в ИТ... . Это для далёких от темы ИТ крипта внезапно чудесным образом появилось.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Шиза.avtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15 я то граю дивлячись на справжню картинку
-
Vlaad13
Member
я тобі відкрию страшну таємницю - справжню картинку можна побачити тільки дивлячись у вікноavtoelectrik: ↑ 16.09.2024 13:15 Пропоную обговорити Більше неможливо займатися комп'ютерною графікою без штучного інтелекту, вважає голова Nvidia
так що це виходить ... 1 піксель справжній ,а інші 32 уявні?? ,якось не цікаво мати відеокарту на 400ват типу 5090 і знати що там на кожен 1 реальний піксель 32 уявних ,якось не туди це все йде ,а може комусь і подобається цей dlss чи fsr ,я то граю дивлячись на справжню картинку
у грі немає справжньої картинки
усі кадри нереальні і намальовані - якщо ти не знав
-
block_stupid
Member
Якщо це просто тролінг то ок.Vlaad13: ↑ 16.09.2024 14:10 я тобі відкрию страшну таємницю - справжню картинку можна побачити тільки дивлячись у вікно
у грі немає справжньої картинки
усі кадри нереальні і намальовані - якщо ти не знав
Якщо ні, то Ви можете дати критерії "справжньості" картинки?
А то я думав і думаю, що я бачу "справжні" фотони такі ж як і коли вигляну у вікно. Які в свою чергу при потрапляні на сітківку "формують" картингу/зображення (насправді опис має бути не таким простим і примітивним, але поки піде).
-
login55
Member
- Откуда: Kyiv
Vlaad13
block_stupid
ви як діти малі, чесслово. де у тому вікні ви побачили реальні краєвиди, то все брехня.
block_stupid
ви як діти малі, чесслово. де у тому вікні ви побачили реальні краєвиди, то все брехня.
- спойлер
-
man1242
Member
Скейлинг то могут, но рабочий вариант щас только присетами в режиме авто. Я вот лог никсов читал когда паука на ПК портировали указали что реализовать адаптивный скейлинг как на пс4 было почти не возможно иза особенности пк и они пошли на хитрости но с компромисами и это все без умных скейлеров. На ПК костыль переключает в тех же портах никсов очень медленно сразу прыгая с натива на пресет баланс что прям очень бросается в глаза + он тупой как слон и когда идёт посадка от упора в цпу он может сразу рубанть режим перформанс. Нвидиа могли спокойно реализовать инструмент или тот же ai для решения данной проблемы с быстрым откликом на реакцию просадки самого ГПУ а не привязки тупо к фпс, на выходе можно получить просто идеально ровный фпс и стабильную картинку что очень позитивно повлияет на плавность игрового процесса. Снова дополню шизо идею генераци кадров и высокочастотных мониторов через тот джисинк для получения информации герцовки панели и генерации кадров для достижения его потолка, в приделах разумногоEnjthesilence: ↑ 16.09.2024 13:35до чого тут длсс? мова йде не про це, скейлер це до розробників питання, а не до нвідії, є проекти де він єman1242: ↑ 16.09.2024 13:15 Дед поломался, несите нового. Щас б не видеть разницу между 2к и длсс качество лучше пускай прикрутят адаптивний скейлер к длсс или фср чтоб скийлило от 50до100% картинку взависимости от капа установленого фпс как на консолях.
по темі все вірно сказано, хто працює з графікою вже давно використовують ші для прискорення роботи