Дякую за поради! Вже мене трохи вчить, як треба тримати шатуни, а так поки норм не на єб....вся, то не доходило. Знаєте, ще нормально упав, без забоїв і синців, хотя вилетів через руль і навіть не постраждав, дві коцки на рулю. Сам в шокі, як так акуратно вийшлоCrossbow: ↑ 22.08.2024 20:15я підозрюю, що ви маєте типову помилку і НЕ ставите шатуни паралельно землі.timetron666: ↑ 21.08.2024 22:09Народ, как можно поднять кліренс велосіпеда, чтоб не зачіпаться педалями і шатунами? Просто крик душі. Сьогодні ще сальтуху зроби, бо педаль трохи зацепила бардюр на ровном місці
Я цей косяк бачу у 99% велосипедистів, які не задумуються над таким. Мовчу вже про "закладання" нахилу в поворот і підйом шатуна в верхнє положення (зі сторони в яку нахиляємось).
- правильно
- заїжати\з'їжати, і взагалі 99% часу коли НЕ крутимо педалі, ставити шатуни в таке положення потрібно!!!
особисто я себе привчив до цього дуже давно і воно на підсвідомості вже.
Відправлено через 1 хвилину 3 секунди:
- НЕправильно
- ставити шатуни в це положення - фатальна помилка. Так ви будете чіпляти ВСЕ і на БУДЬ якому велосипеді.
якщо ставити шатуни паралельно до землі - ніколи не зачепите бордюр. Зіркою\рамою - можливо, але шатуном ні._VlaD_: ↑ 22.08.2024 14:25Надо чувствовать габарит и подсознательно понимать зацепит ли педаль бордюр. С каждой сальтухой скилл будет прокачиваться.
Последние статьи и обзоры
Новости
Вело овери?
-
timetron666
Member
-
_Andrik_
Member
- Откуда: Кременчук-PL
dead_rat
Ви то самі колись пробували з'їхати хоча б кілометрову ділянку по корінцям, нескінченній долбьожці, повороти поміж дерев на швидкості 30+ км/г , а ще є дропи та трампліни.
І так , пробував я їздити на довгі дистанції, але після 30+ - км чуть не здох від нудьги . Але повернувся проїхавши загалом близько 70 км і не відчув такой втоми як після трейлів .
Кожному своє
Ви то самі колись пробували з'їхати хоча б кілометрову ділянку по корінцям, нескінченній долбьожці, повороти поміж дерев на швидкості 30+ км/г , а ще є дропи та трампліни.
І так , пробував я їздити на довгі дистанції, але після 30+ - км чуть не здох від нудьги . Але повернувся проїхавши загалом близько 70 км і не відчув такой втоми як після трейлів .
Кожному своє
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Кул сторі._Andrik_: ↑ 23.08.2024 10:43 dead_rat
Ви то самі колись пробували з'їхати хоча б кілометрову ділянку по корінцям, нескінченній долбьожці, повороти поміж дерев на швидкості 30+ км/г , а ще є дропи та трампліни.
І так , пробував я їздити на довгі дистанції, але після 30+ - км чуть не здох від нудьги . Але повернувся проїхавши загалом близько 70 км і не відчув такой втоми як після трейлів .
Кожному своє
Не пробували нажимати на педалі?
У мавпи довготривала потужність десь 150-200 ватт, обмежена чисто фізіологією. Хоч її видавати по плоскачу, хоч по корінню, на більше звичайна мавпа не спроможна фізично.
Ну і те що я казав - на МТБ по асфальту можно померти від нудьги(в мене є мтб), на шоссерові відчуття зовсім інші і процес дає неабияке задоволення.
-
Hotspur
Member
ні. на корінні ти просто впадеш . там треба вміти їздитиdead_rat: ↑ 23.08.2024 13:01Хоч її видавати по плоскачу, хоч по корінню
Відправлено через 28 секунд:
все ок якщо нікуди не спішитиdead_rat: ↑ 23.08.2024 13:01Ну і те що я казав - на МТБ по асфальту можно померти від нудьги(в мене є мтб)
-
Piter Cantrope
Member
- Откуда: Калуш
Чи то я дурний, чи коні не їдуть (швидше за все перше)
Не можу вкрутити задню вісь до кінця. Передня вкручується повністю
В чому може бути проблема? Я раніше знімав колесо і було норм, а тут зняв і не можу вкрутити нормально.
Одні пригоди з тим ровером, скоро буду крутити його більше, ніж їздити. Були два хороші механіки в місті, обидва пішли в армію, я якомусь іншому бідоласі недавно відвіз ровер гальмівні колодки замінити, то він мені передачі пошкодив, не переключались нормально, довелось 3 рази до нього їздити і тиждень часу витратити... З нього виявився такий же механік, як і з мене
Не можу вкрутити задню вісь до кінця. Передня вкручується повністю
- спойлер
- спойлер
В чому може бути проблема? Я раніше знімав колесо і було норм, а тут зняв і не можу вкрутити нормально.
Одні пригоди з тим ровером, скоро буду крутити його більше, ніж їздити. Були два хороші механіки в місті, обидва пішли в армію, я якомусь іншому бідоласі недавно відвіз ровер гальмівні колодки замінити, то він мені передачі пошкодив, не переключались нормально, довелось 3 рази до нього їздити і тиждень часу витратити... З нього виявився такий же механік, як і з мене
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
Piter Cantrope, дуже схоже на криву раму\дропаути, але з цих фото ще й догори ногами нічо не ясно.
Який байк, який перемикач? Чи правильно стоїть на півні? Шимано можна не тим упором вперти.
Який байк, який перемикач? Чи правильно стоїть на півні? Шимано можна не тим упором вперти.
-
Piter Cantrope
Member
- Откуда: Калуш
Барбарис
Можливо щось криве в рамі, хоча я не думаю. Бо все було добре, а після того як я міняв востаннє камеру оце сталось. Тому тут криві мої руки, а не рама.
Я додивився, колесо не відцентроване, зсунуте десь на 2-3 мм вліво. Що пояснує чому стало на 1 передачу менше. Байк Trek FX Sport 6, Shimano 105.
Можливо щось криве в рамі, хоча я не думаю. Бо все було добре, а після того як я міняв востаннє камеру оце сталось. Тому тут криві мої руки, а не рама.
Я додивився, колесо не відцентроване, зсунуте десь на 2-3 мм вліво. Що пояснує чому стало на 1 передачу менше. Байк Trek FX Sport 6, Shimano 105.
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
Piter Cantrope, це може бути так як диск і касета мають різну ширину. І відносно центрального трикутника колесо стоїть рівно. А перевіряти треба саме раму\дропаути біля осі, чи ціла різьба, півень, чи рівний, правильно перемикач стоїть.
-
murzik
Member
все ОТГ без світла. Втрашновато їздити, скрізь темно. Заїхав на поле кукурудзяне, став "до вітру" - страшно. Ото бще з кукурудзи хтось вийшов то інфаркт був би
при підвищенні передачі (переході на меншу зірку) ззаду, супроводжується писком. На більшу норм. Було у когось?
при підвищенні передачі (переході на меншу зірку) ззаду, супроводжується писком. На більшу норм. Було у когось?
-
Hotspur
Member
все розібрати. вимочити в спирті-бензині. зібрати заново. змастити ланцюгmurzik: ↑ 31.08.2024 21:23при підвищенні передачі (переході на меншу зірку) ззаду, супроводжується писком.
-
murzik
Member
може це вже симптом розтягнутого цепка чи зношеної касети? цікаво, що проявляється лише при "2 спереду, середні зірки ззаду". тобто самі ходові.Hotspur: ↑ 31.08.2024 21:58все розібрати. вимочити в спирті-бензині. зібрати заново. змастити ланцюгmurzik: ↑ 31.08.2024 21:23при підвищенні передачі (переході на меншу зірку) ззаду, супроводжується писком.
проскакування не має.
ну а зйомкник касети я не купив тому перевірити на нвоій касеті не зможу
-
Hotspur
Member
можеmurzik: ↑ 01.09.2024 10:23може це вже симптом розтягнутого цепка чи зношеної касети?
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
murzik, старий ланцюг та ключ і знімається.
-
timetron666
Member
Привіт! допоможіть порадою! Чути клацання у вилці при відскоку. Проблема точно у вилці. клацання чітко чути на ходу, коли їду по нерівностях, клацає і якщо на місці різко вдавити і відпустити на відскоку. Вилка працювала нормально, поки не віддав у сервіс майстру провести їй ТО. Це вже третє ТО зроблено і проблема ні куди не зникає, що це може бути? Rock Shox XC 30
-
Hotspur
Member
найти нормальний сервіс де ПРИ ТОБІ її розберуть і подивлятьсяtimetron666: ↑ 01.09.2024 14:57Це вже третє ТО зроблено і проблема ні куди не зникає, що це може бути? Rock Shox XC 30
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
Ймовірно, це клацання пружини по нозі вилки або в місці запресовки ноги в корону.timetron666: ↑ 01.09.2024 14:57Привіт! допоможіть порадою! Чути клацання у вилці при відскоку. Проблема точно у вилці. клацання чітко чути на ходу, коли їду по нерівностях, клацає і якщо на місці різко вдавити і відпустити на відскоку. Вилка працювала нормально, поки не віддав у сервіс майстру провести їй ТО. Це вже третє ТО зроблено і проблема ні куди не зникає, що це може бути? Rock Shox XC 30
Відправлено через 3 години 40 хвилин 43 секунди:
Купи калібр для ланцюга.murzik: ↑ 01.09.2024 10:23може це вже симптом розтягнутого цепка чи зношеної касети? цікаво, що проявляється лише при "2 спереду, середні зірки ззаду". тобто самі ходові.
проскакування не має.
-
AW
Junior
Вітаю. День коротшає і виникла потреба придбати фару на лісапєд. Але проблема в тому що всліпу важко таке купить.
Прошу поради в купівлі світла. Основні критерії - повинна бути на акумуляторі, подешевше і не с аліка.
Якщо хтось таке купляв, поділіться сцилками, і, якщо можна, фотками як світить. Дякую
Прошу поради в купівлі світла. Основні критерії - повинна бути на акумуляторі, подешевше і не с аліка.
Якщо хтось таке купляв, поділіться сцилками, і, якщо можна, фотками як світить. Дякую
-
Hotspur
Member
ахахахахахаха ору в голосAW: ↑ 11.09.2024 15:53подешевше і не с аліка.
Відправлено через 43 секунди:
Convoy S2+ - оце моя велофара і ліхтар також. дуже добре. рекомендую
-
AW
Junior
Hotspur: ↑ 11.09.2024 16:54ору в голос
Мені з роботи 2км усього проїхати, не по трасі. Думав щось подешевше. Мабуть я дуже розкатав губу, так?
-
_VlaD_
Member
У меня Sofirn SP33 V3.0. Отлично светит и вмещает мощный аккум формата 26650.