У свіжому трейлері S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl показали ігрові локації

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
xIIImaL
Junior
Откуда: Хмельницкий

Сообщение

Всі ролики зняті з xbox , на пк графон щось не показують досих пір , мабуть має бути набагато краще .
MqM
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

sonhador93: 15.08.2024 00:06 Оружие не соответствует сталкеру, звуки кошмарные, свет в чистом небе был лучше, игра собрана из дешевых ассетов, сложно было допилить свой движок из сталкера? Болванчики на карте расставлены, лампы на них светят, мододелы и то лучше делают свет. Ничего нового, словно делали ремейк первого сталкера и обосрались :beer:
На интервью было видно, что им сложно говорить на украинском, зато вырезали русский :gigi:
Взял бы пример с брата, когда он на интервью нашему блогеру просил на русском говорить ибо ему сложно :D
Ти тут зальотний, правда?
Побачити, що світло було краще в Чистому небі можна хіба під лсд :facepalm:
Які асети? давай посилання трепло
А навіщо допилювати, ти їм гроші даси чи почекаєш зайві роки?
Тут тобі теж важко писати українською, але віником під зад ніхто не гонить поки що

Відправлено через 54 секунди:
xIIImaL: 15.08.2024 02:00 Всі ролики зняті з xbox , на пк графон щось не показують досих пір , мабуть має бути набагато краще .
Звідки інфа, що з Xbox? Дуже надіюся, але дивно таку масштабну презентацію показувати у гіршій графіці
phobosse
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

MqM: 15.08.2024 02:55Звідки інфа, що з Xbox?
Гра проходилась на геймпаді, судячи з підказок "Press X", а от іксбокс це був чи ні - не знаю.
Serg IX
Junior

Сообщение

Чекаємо сталкер а вони по тихому роблять фаркрай
avuremybe
Member
Аватара пользователя

Сообщение

sonhador93: 15.08.2024 00:06сложно было допилить свой движок из сталкера?
Так, це досить складна і трудоємна задача.
Тому його особливо і не допілювали з 2006.
Бо пацани, які його створили і принесли Григоровичу, зрозуміли куди вони потрапили і успішно від нього звалили ще за 1.5 роки до релізу ТЧ і заснували 4А.
Последний раз редактировалось avuremybe 15.08.2024 08:06, всего редактировалось 1 раз.
Sailor Popeye
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

sonhador93: 15.08.2024 00:06 сложно было допилить свой движок из сталкера?
Мабуть це зараз дорого і не дуже вигідно, що навіть CD Projekt Red відмовились від свого власного двіжка, а в них грошей на цю справу набагато більше. Ще і був він вітриною ray tracing і нових техлогій nvidia
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Sailor Popeye: 15.08.2024 08:06що навіть CD Projekt Red відмовились від свого власного двіжка, а в них грошей на цю справу набагато більше.
В свій час ця новина дуже засмутила, бо мені ну зовсім не подобається картинка з Унрил Енжін.
Leqi
Member
Откуда: Київ

Сообщение

sonhador93: 15.08.2024 00:06 Оружие не соответствует сталкеру, звуки кошмарные, свет в чистом небе был лучше, игра собрана из дешевых ассетов, сложно было допилить свой движок из сталкера? Болванчики на карте расставлены, лампы на них светят, мододелы и то лучше делают свет. Ничего нового, словно делали ремейк первого сталкера и обосрались :beer:
На интервью было видно, что им сложно говорить на украинском, зато вырезали русский :gigi:
Взял бы пример с брата, когда он на интервью нашему блогеру просил на русском говорить ибо ему сложно :D
що ти забув на цьому форумі малорос?
noth1ng_matters
Member
Аватара пользователя

Сообщение

MqM: 15.08.2024 02:55 Відправлено через 54 секунди:
xIIImaL: 15.08.2024 02:00 Всі ролики зняті з xbox , на пк графон щось не показують досих пір , мабуть має бути набагато краще .
Звідки інфа, що з Xbox? Дуже надіюся, але дивно таку масштабну презентацію показувати у гіршій графіці
Стосовно цього трейлеру не помітно, але в геймплейному ж були кнопки Х на пів екрану і дуже дивне прицілювання наче по одні осі, коротше я приблизно так само з геймпадом в шутери би грав.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

starik_0: 15.08.2024 00:34 очень много знакомого, реально как будто ремейк больше.
Не знаю, можливість відвідати старі локації або зустріти старих НПС з попередньої частини - то завжди було круто і викликало олдскулну сльозу. В контексті сталкера, я думаю, це як раз навмисне зробили і показали в "тізері", щоб зацікавити фанатів, які одразу впізнають локи і в першу чергу побіжуть їх досліджувати ;)
Sailor Popeye
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

Wonderboy: 15.08.2024 08:19
Sailor Popeye: 15.08.2024 08:06що навіть CD Projekt Red відмовились від свого власного двіжка, а в них грошей на цю справу набагато більше.
В свій час ця новина дуже засмутила, бо мені ну зовсім не подобається картинка з Унрил Енжін.
Жаль дуже, звик до картинки на їхньому движку.
Навіть коли грати в кіберпанк, то відчувається по кольорах, світлу, що двіжок від відьмака.
Враження, що буде скоро багато ігр з одинаковою графікою через розповсюдження анрілу.
Ну хоч не коричневою палітрою, як це було в 2004 чи десь в тих роках
Kataphan
Member
Аватара пользователя
Откуда: Одеса

Сообщение

В останніх відео від розробників всюди є інтерфейс саме від Xbox. Особливо під час адміністративних дій головного героя, зокрема під час збирання артефактів.
Чому показують ігролад саме з консолі? Відповідей може бути декілька.
Telcontar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернiгiв

Сообщение

Kataphan: 15.08.2024 10:05 В останніх відео від розробників всюди є інтерфейс саме від Xbox. Особливо під час адміністративних дій головного героя, зокрема під час збирання артефактів.
Чому показують ігролад саме з консолі? Відповідей може бути декілька.
Бо це стандарт індустрії вже ~15 років як. Консолі - наймаржинальніший ринок для великих проектів(як мінімум були до останнього часу). Також плавність камери з геймпадом дозволяє показати гру більш кінематографічною(і приховати просадки ;) ).
Lionthorn
Junior

Сообщение

Kataphan
Інтерфейс не показник. Можна і на ПК підключити контролер Xbox для керування, і отримати відповідні позначки для дій. Та й налаштування графіки під консольну версію задіяти. Але те, що останні демонстрації візуально недотягують до того рівня, що показували у перших матеріалах у 2021 році - факт.

А так, Xbox головний PR-партнер, Deep Dive рекламували до показу саме на каналах Xbox. Тому, можна припустити, що була умова, щоб GSC показували саме поточну версію гри для Xbox. Але ніде ніяких уточнень з цього приводу немає, і через це з'являються зайві питання.
Последний раз редактировалось Lionthorn 15.08.2024 10:47, всего редактировалось 3 раза.
kolio
Member
Аватара пользователя

Сообщение

локації дуже реалістичні. :up:
було б прикольно якби зробили квартиру в одному з будинків як Суперсус і Ко. відремонтували - була б дуже чудова пасхалка.
Або електро-дрезину від Креосана :)
В цілому все сподобалось, окрім анімації підняття артефактів.
The_Rusik
Member
Откуда: UA

Сообщение

Но как он берет артефакт это отдельный фейл.
Анимация из 2000. Ещё быстрее не может рукой махнуть. И он ей даже не дотянулся до того артефакта, а уже в руках. И вторая рука пластиковая? Что даже не дернулась.
Последний раз редактировалось The_Rusik 15.08.2024 10:46, всего редактировалось 2 раза.
Earanak
Member
Аватара пользователя
Откуда: Украина

Сообщение

Lionthorn
В UE5 через MRQ легко на рельсы любой геймплей поставить и накрутить там чего угодного с оффлайн рендером, PathTracer, 8K-Текстурки без миппмаппинга, качества для Niagara накрутить, влупить Нанитам режим без MeshFallBack с 0.5 Edge Distance что бы четенько было, Люмену High Quality Reflections который садит FPS раза в полтора, вместо каличного TSR сглаживания сделать годное 200% уберсэмплинг сглаживание, ну да каждый кадр будет 15 минут считать 4090, зато красиво будет )) Звуки все уже поверх готового ролика поделать. Они то тогда запускали компанию предзаказов, им видать нужно было пыль в глаза кинуть - EZ Money, EZ Life B-) А сейчас сбавляют обороты уже геймплейным видом игры :dontknow: Помню так и с Ведьмаком 3 было и с некоторыми играми от Юбисофт, и вообще думаю это частенько случается. Бывает наверное и не умышленно, когда прост с точки зрения оптимизации пришлось резать визуал.
SERGOSV
Member
Откуда: Киев

Сообщение

Деякі види дуже красиво, але на наступних кадрах вже з"являється мультяшність. Як в першому пості й написано - від фотореалізму до такого-собі. Поки я б сказав що чекав більшого. Але подивимось після релізу.
Lionthorn
Junior

Сообщение

Earanak
Та отож. Показали цільовий рендер і назвали його геймплейний трейлером. А потім прийшла черга плей-тестів та оптимізації.

Згадаю ситуацію з Anthem, у якої перший геймплейний трейлер виявився концепт-демонстрацію, яку швиденько збирали для внутрішнього показу перед керівництвом видавця.
Последний раз редактировалось Lionthorn 15.08.2024 11:09, всего редактировалось 1 раз.
Kataphan
Member
Аватара пользователя
Откуда: Одеса

Сообщение

Telcontar, я очікую на реліз саме на Xbox, а тому мене все влаштовує ;)
Сподіваюсь, підтримка клавіатури та миші на ньому буде (всюди про це пишу, але підтверджень все ще немає).

Стосовно якості — мені дуже подобається візуал, але людська природа така, що завжди маєш до чого долюбитись.
До прикладу, під час сцени з підбиранням артефакту з поверхні води я не побачив хвилювання поверхні води, та одразу записав це в категорію «недопрацювали», хоча це якась дрібничка.

Lionthorn, я б хотів вірити, що показували графіку саме під консоль, та що на ПК вона буде навіть кращою B-)
Ответить