GSC Game World показала геймплей S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Athrogate
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

Delorian: 13.08.2024 02:07
maxafon: 12.08.2024 21:46 хто покликав азірова на презентацію? неможливо було слухати
только показывать ущербность "мови".
Як показує практика - коли людина пише москальською і замість словосполучення "украинский язык" презирливо пише "мова", то це абсолютна, 100%, рафінована вата. Наступні пости це тільки підтверджують.
Ага, і в 4к на ультрі з DLSS 5.0, точно-точно :D
man1242
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Athrogate: 14.08.2024 00:49
Delorian: 13.08.2024 02:07
только показывать ущербность "мови".
Як показує практика - коли людина пише москальською і замість словосполучення "украинский язык" презирливо пише "мова", то це абсолютна, 100%, рафінована вата. Наступні пости це тільки підтверджують.
Ага, і в 4к на ультрі з DLSS 5.0, точно-точно :D
*мойва :lol:
avuremybe
Member
Аватара пользователя

Сообщение

GreenMile: 13.08.2024 22:27
avuremybe: 13.08.2024 21:48 Багато ігор можеш назвати, які у сиквелі не мали нових механік відносно оригіналу? Бо я от жодної не назву.
Тю, тут навіть далеко ходити не потрібно - всі три Метро по суті відрізнються тільки сюжетом і зброєю, що не заважає їм бути ганою франшизою :dontknow:
А я вже чекав, шо мені NFS будуть в приклад наводити :laugh:

Стосовно прагматизму - я ніяких фінальних вердиктів і не ставлю.
Я дав оцінку тому, що мені показали. Ще й обгрунтував. У тебе є якісь контр-аргументи? Наводь, я тільки радий почути альтернативну думку.

Мене це все засмучує ще й через бекграунд розробника. Оцей тіп в зеленій футболці - ' брат Сергія Григоровича, Євген. Якось він прийшов до нього, попросив права на козаків і сказав шо буде робити нову частину.
Наобіцяв людям розвитку, сучасної гри з новими можливостями і т.д. Хто зна скільки років її мучив, на виході викатив ремастер першої частини, який ще кілька років доводив до робочого стану.
Потім знов прийшов до брата і попросив права на сталкера - сказав буде робити другу частину.
Чимало вже років її мучить (і невідомо скільки ще попереду), і ось тепер викатує пів години геймплею, в якому тупо ремастер попередньої частини.
Це трохи позчаровує, бо розповідали про зовсім інше.
mgerchik
Member
Аватара пользователя

Сообщение

avuremybe: 14.08.2024 09:09попросив права на козаків і сказав шо буде робити нову частину
поддержу на счет третьих казаков. вышло мультяшное нечто, ремастер старой части, переосмысление, по мотивам, но никак не новая самобытная часть.
играл пару лет назад, может сейчас и довели до ума.
Ijachok
Member
Аватара пользователя

Сообщение

avuremybe: 14.08.2024 09:09 Мене це все засмучує ще й через бекграунд розробника. Оцей тіп в зеленій футболці - ' брат Сергія Григоровича, Євген. Якось він прийшов до нього, попросив права на козаків і сказав шо буде робити нову частину.
Наобіцяв людям розвитку, сучасної гри з новими можливостями і т.д. Хто зна скільки років її мучив, на виході викатив ремастер першої частини, який ще кілька років доводив до робочого стану.
Потім знов прийшов до брата і попросив права на сталкера - сказав буде робити другу частину.
Чимало вже років її мучить (і невідомо скільки ще попереду), і ось тепер викатує пів години геймплею, в якому тупо ремастер попередньої частини.
Це трохи позчаровує, бо розповідали про зовсім інше.
Попри те, що Козаки ІІ мені навіть більше подобались, порівняно з першою частиною, Козаки 3 виявились грою, яка затягнула чи найбільше за останні роки. Вони дали саме те, що було потрібно. І це я навіть кампанії не почав проходити :)

___________________________________________________________________________
Загалом, дуже дивно, скільки від форумчан негативу стосовно гри, яка ще навіть не вийшла. І так чи не під кожною новиною про неї. В мене навіть стосовно нетфліксівського Відьмака стільки токсичності не назбирувалось :) А це просто ідеальний генератор болю в тому самому місці

Але найсмішніше, це величезні полотна хейту з приплітанням української мови і т.п., які навіть мало хто захоче дочитувати до кінця :gigi: Ото мабуть, складно жити там, де стільки української мови навколо, живої мови, яка не обов'язково має відповідати запитам людини, яка юзає класичний російський прийом - вставку "смішних" українських слів у свій прекрасний російський текст. Як на мене, мовлення людини, яка старається опанувати мою рідну мов - приємніша, ніж ось ці ображені тексти
Prescott
Member
Аватара пользователя
Откуда: Dnipro

Сообщение

avuremybe: 14.08.2024 09:09Мене це все засмучує ще й через бекграунд розробника. Оцей тіп в зеленій футболці - ' брат Сергія Григоровича, Євген. Якось він прийшов до нього, попросив права на козаків і сказав шо буде робити нову частину.
А ещё абсолютно проходные "Казаки 2 Наполеоновские войны", "Александр".
Ijachok
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Prescott: 14.08.2024 10:06 А ещё абсолютно проходные "Казаки 2 Наполеоновские войны", "Александр".
Про Козаки 2. Прикол в тому, що у грі реалізована лінійна тактика приблизно в тому варіанті, який юзався десь після 7-літньої війни, за кілька десятків років до Наполеона. Але кращої реалізації цієї самої лінійної тактики в іграх (стратегіях) я ще не бачив. Є сподівання на Ultimate General: American Revolution, але поки не купляв її.

Водночас, Козаки 2 дуже сильно відрізняються від оригіналу і значно поступаються в питаннях економіки/бази і веселих нальотів тисячами кірасир на базу друга :)
Igoretc
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

Ijachok: 14.08.2024 09:56дивно, скільки від форумчан негативу
Теж ніяк не можу звикнути до цієї моди, яку навіть цілком дорослі дядькі чомусь так поспішають переймати від підліткової вічно-незадоволеної заздрісної "школоти" :-/
Prescott
Member
Аватара пользователя
Откуда: Dnipro

Сообщение

Ijachok: 14.08.2024 10:36Але кращої реалізації цієї самої лінійної тактики в іграх (стратегіях) я ще не бачив.
Все тотал вары с огнестрелом. В частности наполеон, сёгун 2, империя. Линейные тактики, каре, стрельба шеренгами.
Ijachok
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Prescott: 14.08.2024 11:11
Ijachok: 14.08.2024 10:36Але кращої реалізації цієї самої лінійної тактики в іграх (стратегіях) я ще не бачив.
Все тотал вары с огнестрелом. В частности наполеон, сёгун 2, империя. Линейные тактики, каре, стрельба шеренгами.
TW - моя улюблена серія, але в лінійну тактику ці ігри менш дотошно моделюють:
1. Вже точно не пам'ятаю, там або нема, або не дуже помітна різниця між залпом на максимальній дистанції і впритул
2. Мені незручно, що загін не має фіксованої довжини і глибини в лінійному строю
3. Сильно кульгає історичність юнітів. Кірасири, гусари і т.д. без вогнепальної зброї. Зазвичай, ти маєш або кінних стрілків (легкі драгуни), або рукопашників (якщо не помиляюсь, навіть карабінери такі)
4. Польові битви - в чистому полі. Як не дивно, але попри свою назву, в той час вони так розрослись, що у більшості випадків охоплювали не один населений пункт, а не просто вистроїлись дві армії в полі - і давай стріляти. Звідси і ігнорування доріг, які в Козаках 2 займають чільне місце в геймплеї

Звичайно, Козакам 2 дуже далеко до TW у багатьох питаннях, яких просто нема у цій маленькій старій грі. Але якщо говорити саме про реалізацію маленької моделі боїв із застосуванням лінійної тактики, то як на мене, Козаки 2 тут більш точно відповідають моєму розумінню, як відбувались бої в той час.
MqM
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Donate: 13.08.2024 02:02 ПАЛЕВО


А взагалi ролик такий же розмитий як і базікання тода, коли він представляв старфілд :rotate: За те показали локацію із Чистого Неба, та те як вони робили моушен кепчур.
Ну й ще про те що гра буде не лінійною і треба буде проходити ще раз... Я просто бачу як той рівень персоналу зробить нелінійну гру, рушій не змогли, зате ось на У.Е.5 зроблять нелінійну гру :gigi: Пабачимо... Риліз близько :gigi: Головне щоб від оптимізації 15 фпс як у старфілді не побачити :laugh:
Яке відношення розробка рушію має геймдизайну? Нічого, що цим займаються різні спеціалісти? Відкрию велику таємницю. нелінійність можуть моддери принести навіть у цілком лінійну гру, щоб ти зрозумів рівень проблеми. Навіщо писати таку дурню з розумним виразом обличчя7
пс У нас змагання програмістів, щоб комусь щось довести треба обов'язково писати рушій? Краще задумайся, що навіть 4a Games, CD Projekt RED відмовилися від власних рушіїв на користь UE5, бо добре знають, що не зможуть його перевершити, а от грошей і часу піде багато. А мали би видно щось довести диванним експертам?
Agon1st
Member
Откуда: Hamburg ,Germany

Сообщение

Afit: 13.08.2024 00:01
Agon1st: 12.08.2024 23:05 цены конечно в европе конские )

надо ждать распродажу :D
и жаль что нету немецкой озвучки
гейм пас и в путь
не, я только в стиме игры покупаю
Ответить